رَهی نو

معرفی بهترین هتل های ایران برای ماه عسل

تعداد بازدید: ۲۰۵۲ ۲۷ آذر ۱۴۰۰

بهترین هتل های ایران برای ماه عسل

ماه عسل می‌تواند یکی از به یاد ماندنی‌ترین سفرها و خاطرات زندگی مشترک باشد؛ به خصوص اگر در بهترین هتل‌های ایران اقامت داشته باشید. ممکن است مشغله‌های پیش از مراسم آن قدر زیاد باشد که فرصتی برای رزرو هتل نداشته باشید، این دقیقا کاری است که ما در رهی نو برای شما انجام می‌دهیم. 

بهترین-هتل-های-ایران-برای-ماه-عسل

فقط کافی است چرخی در سایت رزرو آنلاین هتل رهی نو بزنید و بازه زمانی حضورتان را وارد کنید. در هر شهری که بخواهید و با هر رنج قیمتی که دوست داشته باشید، رزرواسیون هتل در کوتاه‌ترین زمان برایتان صورت خواهد گرفت. در ادامه لیستی از بهترین هتل‌ها را آورده‌ایم تا یک ماه عسل رؤیایی برای خود بسازید.

بهترین هتل‌ های کیش برای ماه عسل کدامند؟

کیش به عنوان یکی از بهترین شهرهای ایران، به واسطه جاذبه‌های دیدنی و تفریحی که دارد، مقصد بسیاری از مسافران و زوج‌های جوان شده است. جزیره زیبای کیش علاوه‌بر مناطق دیدنی و تفریحی، از هتل‌های زیبا و لوکسی برخوردار است که باعث می‌شود در صدر لیست مقصد احتمالی زوج‌ها برای سپری کردن یک ماه عسل دل‌انگیز باشد. 
انتخاب یک هتل به عنوان بهترین هتل کیش برای ماه عسل کار دشواری است؛ چراکه اکثر هتل‌های نگین خلیج فارس از امکانات خوبی برخوردار هستند. در این قسمت با تعدادی از بهترین هتل‌های کیش آشنا می‌شویم:

هتل داریوش کیش

اگر در مورد بهترین هتل کیش برای ماه عسل از کسی سؤال بپرسید، بدون شک پاسخ هتل داریوش کیش خواهد بود. این هتل که با الهام از تخت‌جمشید ساخته شده است، برای بسیاری از مسافران جذاب است و همه کسانی که قصد سفر به جزیره کیش را دارند، مایل به اقامت در این هتل هستند. 

هتل-داریوش-کیش-برای-ماه-عسل

برخورداری از امکاناتی همچون دسترسی آسان به مراکز خرید، نزدیکی به سواحل زیبای کیش، برخورداری از فضاهای اختصاصی تفریحی و ورزشی بی‌نظیر و معماری چشم‌نواز، این هتل را در زمره بهترین هتل‌های کیش برای گذراندن ماه عسل قرار داده است. بدیهی است که هزینه اقامت در چنین هتلی با امکانات فوق‌العاده‌‌اش، گران باشد؛ اما جای نگرانی نیست شما در کنار لذت بردن از ماه عسل و اقامتتان در بهترین هتل کیش، از تخفیفات خوبی که رهی نو برایتان به ارمغان آورده است هم برخوردار خواهید شد.

هتل ترنج کیش

اگر به عکس‌ها و تصاویر هتل ترنج کیش در اینترنت نگاهی بیندازید، ممکن است تصور کنید این هتل در جایی خارج از مرزهای ایران در جزایر مالدیو قرار دارد؛ در حالی که این طور نیست. زیبایی فوق‌العاده چشم‌نواز این هتل 5 ستاره برای هر بیننده‌ای جذاب است. 

هتل-ترنج-کیش-برای-ماه-عسل

این هتل بسیار زیبا اولین هتل خاورمیانه است که روی آب ساخته شده و همین امر هتل ترنج را منحصربه‌فرد کرده است. اتاق‌های هتل ترنج کیش، دارای بالکن اختصاصی با کف شیشه‌ای هستند که تصویری زیبا از غروب خورشید در دریا را مقابل چشمان ساکنان این هتل به نمایش در می‌آورند. سالن ماساژ و یوگا، رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های شیک و آتلیه‌های زیبای عکاسی موجود در این هتل، آن را به یکی از بهترین هتل‌های کیش برای اقامت و گذراندن ماه عسل تبدیل کرده است.

بهترین هتل‌ های شیراز برای ماه عسل کدامند؟

شهر شیراز مجموعه‌ای از بهترین مکان‌های دیدنی و تاریخی را در اختیار دارد و مقصد بسیاری از مسافران به خصوص در اردیبهشت ماه است که عطر بهارنارنج در هوا می‌پیچد و همه را مدهوش می‌کند. اگر شما نیز علاقه‌مند هستید تا در شیرین‌ترین ماه زندگی خود، به شهر نارنج و ترنج سفر کنید، بهتر است قبل از رزرو اقامتگاه خود، با بهترین هتل‌های شیراز برای ماه عسل آشنا شوید.
 

هتل زندیه شیراز

هتل زندیه شیراز با طراحی داخلی بسیار زیبا و نورپردازی‌های چشم‌نواز در مرکز شهر تاریخی شیراز واقع شده است. امکانات و خدمات این هتل برای مسافران عزیز یک سفر خوب و دل‌انگیز را رقم می‌زند. استخر، سونا، جکوزی، حمام سنتی، چایخانه و رستوران سنتی، مرکز تجاری، کافی‌شاپ، صندوق امانات، پارکینگ، روم سرویس، باشگاه و از همه مهم‌تر اینترنت پرسرعت و رایگان این هتل، تجربه یک مسافرت دل‌نشین را برایتان به ارمغان خواهد آورد. امکانات ویژه هتل زندیه شیراز یک خاطره خوش از سفر به شیراز را برایتان ثبت خواهد کرد.

هتل-زندیه-شیراز-برای-ماه-عسل

هتل چمران شیراز

ساختمان هتل چمران شیراز یکی از بلندترین ساختمان‌های شهر است و وقتی از پنجره اتاق‌های این هتل به بیرون نگاه می‌کنید، تمام شهر زیر پای شما قرار دارد. این هتل مدرن و 5 ستاره یکی از لوکس‌ترین و البته گران‌قیمت‌ترین هتل‌های شهر شیراز است که دارای امکانات ویژه‌ای است که آن را از دیگر هتل‌ها متمایز می‌کند. 

هتل-چمران-شیراز-برای-ماه-عسل

این هتل با در اختیار داشتن انواع رستوران‌های ایرانی، ایتالیایی و سنتی برای هر سلیقه‌ای مناسب است. خدمات گردشگری، آتلیه عکاسی، آرایشگاه و سالن زیبایی، فروشگاه، فضای پیاده‌روی، باغ، سالن بدنسازی، استخر، اسپا، سونای خشک و بخار، جکوزی، امکان سرو صبحانه و نهار در اتاق و موارد بسیاری دیگری از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این هتل هستند که ماه عسلی خاطره‌انگیز را برایتان می‌توانند بسازند.

بهترین هتل‌ های اصفهان برای ماه عسل کدامند؟

شهر تاریخی و زیبای اصفهان از دیرباز مقصد بسیاری از مسافران و توریست‌ها از اقصی نقاط جهان بوده است. با ما همراه باشید تا بهترین هتل‌های نصف جهان را به شما معرفی کنیم.

هتل عباسی اصفهان

معماری مجلل و باشکوه این هتل بزرگ و زیبا در نگاه اول همگان را متحیر خواهد کرد. فضای سنتی به همراه نورپردازی‌های شیک و دکوراسیون داخلی لوکس تحسین‌برانگیز است. هتل عباسی اصفهان به واسطه قرار گرفتن در مرکز شهر از امتیازهای ویژه‌ای برخوردار است. 

هتل-عباسی-اصفهان-برای-ماه-عسل

با اقامت در این هتل، به اکثر مناطق دیدنی اصفهان مانند: کاخ عالی‌قاپو، هشت بهشت و سی و سه پل زیبا در کوتاه‌ترین زمان ممکن دسترسی خواهید داشت. اقامت در این هتل به قدری جذاب است که به سختی حاضر به بیرون رفتن از آن و گشت و گذار در دیگر مناطق شهر خواهید شد.

هتل آسمان اصفهان

هتل آسمان اصفهان یک تصویر فوق‌العاده چشم‌نواز از زاینده‌رود را به شما هدیه می‌دهد. این هتل 4 ستاره یک گزینه مناسب برای اقامت زوج‌های جوان است که دوست دارند لذت غذا خوردن در ارتفاع زیاد را تجربه کنند.  رستوران گردان هتل آسمان که در بالاترین طبقه این بنای زیبا قرار دارد، این رؤیا را برای شما محقق می‌کند. هتل آسمان با امکاناتی نظیر سونا، استخر، جکوزی، خشک‌شویی، تاکسی 24 ساعته، دسترسی به اینترنت، شبکه‌های تلویزیونی، ماهواره‌ای و بسیاری از امکانات دیگر یک خاطره خوب از سفر به اصفهان و اقامت در این شهر دیدنی را برایتان رقم خواهد زد.

هتل-آسمان-اصفهان-برای-ماه-عسل

 بهترین هتل‌ های مشهد برای ماه عسل کدامند؟

اگر شهر بزرگ و زیبای مشهد را برای سفر ماه عسل‌تان انتخاب کرده‌اید، با ما همراه باشید تا بهترین هتل‌های مشهد برای ماه عسل را معرفی کنی.

هتل هما 1 مشهد

هتل هما 1 مشهد با امکانات بی‌نظیری که دارد یک سفر به‌یادماندنی را برای شما رقم خواهد زد. این هتل که یکی از قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین هتل‌های 5 ستاره مشهد است تنها 5 کیلومتر با اولین ورودی حرم فاصله دارد.به‌علاوه، سرویس رایگان رفت و برگشت به حرم را به ساکنان این هتل ارائه می‌دهد.

هتل-هما-مهشد-برای-ماه-عسل

هتل هما در فاصله کمی از مراکز خرید معروف مشهد، همچون: مرکز خرید الماس شرق و مجتمع تجاری زیست خاور واقع شده است. در واقع موقعیت جغرافیایی بسیار خوب این هتل باعث شده تا عده زیادی از مردم این هتل را به ‌عنوان محل اقامت خود برگزینند؛ چراکه در فاصله مناسبی از حرم و دیگر مکان‌های دیدنی و گردشگری واقع شده است.  شما می‌توانید با قیمتی مناسب و معقول برای ساختن خاطره به‌یادماندی از ماه عسل خود، در بهترین هتل‌های مشهد اقامت داشته باشید.

هتل درویشی مشهد

هتل درویشی مشهد یکی از بهترین و لوکس‌ترین هتل‌های شهر است که خدمات و امکانات ویژه‌ای برای مسافران در نظر گرفته است. موقعیت مناسب جغرافیایی هتل درویشی مشهد موجب شده تا مسافران بتوانند به آسانی به وسایل نقلیه عمومی دسترسی داشته و از گشت‌وگذار در سایر مناطق شهر لذت ببرند.

هتل مجلل درویشی مشهد، تنها 1.4 کیلومتر با حرم مطهر فاصله دارد و همین امر سبب شده تا در هر زمان که دوست داشته باشید، به آسانی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن خود را به حرم امام رضا برسانید. ساختمان این هتل نیز یکی از مرتفع‌ترین ساختمان‌های شهر مشهد است که دارای معماری مجلل و زیربنای وسیعی است.

هتل-درویشی-مهشد-برای-ماه-عسل

این هتل لوکس سه نوع اتاق دارد که اقامتی رؤیایی و درجه یک را برای مسافران فراهم می‌کند. برخورداری از بهترین مرکز ماساژ درمانی، بازارچه سوغاتی هتل درویشی مشهد، شهربازی کودکان، آتلیه عکس، استخر و سونا و جکوزی، تالارها و سالن‌های کنفرانس و مراسم‌ها و غیره اقامت در این هتل را به یک تجربه خاص و رؤیایی تبدیل کرده است.

بهترین هتل‌ های شمال برای ماه عسل کدامند؟

شمال ایران مقصد بسیاری از زوج‌های جوان است که می‌خواهند در محیطی سرسبز و نزدیک دریا ماه عسل خود را سپری کنند. شمال ایران به دلیل میزبانی از جمعیت گسترده‎ایی که به منظور گردش و تفریح به آن جا می‌آیند، دارای هتل‌های زیادی است.

هتل ونوس پلاس نمک آبرود

اگر دوست دارید سحرگاه که چشمانتان را باز کرده و از پنجره اتاق هتل‌تان به بیرون نگاه می‌کنید، منظره فوق‌العاده زیبا و سرسبز جنگلی در کنار امواج خروشان دریا را تماشا کنید، این هتل بهترین گزینه برای شما است. در واقع این هتل در دل طبیعت واقع شده و اگر قصد دارید مدتی کوتاه از فضای شهر و شلوغی دور باشید و در کنار امواج دریا و در میان درختان سرسبز اندکی آرامش به خودتان هدیه دهید، از این هتل غافل نشوید. 

هتل-ونوس-پلاس-نمک-آبرود-برای-ماه-عسل

هتل ونوس پلاس نمک آبرود یک قطعه کوچک و مینیاتوری از بهشت برین است که لذت شگرفی از اقامت در آن پیدا خواهید کرد. بدیهی است که اقامت در این مکان زیبا آرزوی بسیاری از مسافران شمال باشد، پس اگر قصد سپری کردن ماه عسل خود را در شمال دارید، انتخاب این هتل می‌تواند بهترین گزینه باشد.

هتل پارسیان خزر چالوس

هتل پارسیان خزر چالوس با نمای سفید و زیبای خود همچون مرواریدی در بین انبوه درختان سرسبز می‌درخشد. این هتل زیبا و مجلل از شمال مشرف به دریای خزر و از سمت جنوب مشرف به جنگل مازندران است البته؛ مقابل تله‌کابین چالوس نیز قرار گرفته و دارای یک ساحل زیبای اختصاصی است که امکان تفریح خانوادگی را برای مسافران محترم فراهم کرده است.

هتل-پارسیان-خزر-چالوس-برای-ماه-عسل

باغ گل‌ها، کافی‌شاپ ساحلی و آلاچیق، اینترنت پرسرعت بی‌سیم، فروشگاه‌های صنایع‌دستی، اسباب‌بازی، کیف و کفش و لوازم بهداشتی، رستوران‌ها با منوی متنوع، استخر و ... تعداد محدودی از امکانات این هتل هستند که می‌توانند ماه عسل شما را لذت‌بخش کنند.

بهترین هتل‌ های تهران برای ماه عسل کدامند؟

درست است که بیشتر ما پایتخت را با دود و آلودگی و ترافیکش می‌شناسیم اما ؛مکان‌های دیدنی زیادی در آن وجود دارد که هر کسی باید در طول عمر خود حداقل یکبار به گشت و گذار در آن‌ها بپردازد. شاید از خود بپرسید بهترین هتل تهران برای ماه عسل کدام است؟ پاسخ بستگی به میزان بودجه‌ای دارد که برای این کار اختصاص داده‌اید. 

پایتخت به واسطه اهمیتی که دارد از هتل‌ها و اقامتگاه‌های زیادی برخوردار است که بسیار لوکس و مجهز هستند. در این بخش به معرفی بهترین هتل‌های تهران برای گذراندن یک ماه عسل رؤیایی می‌پردازیم.

هتل اسپیناس پالاس تهران

اگر قصد گذراندن ماه عسل خود را در تهران دارید، بهتر است اولین سفر مشترکتان را در هتل اسپیناس پالاس تهران اقامت کنید. این هتل فوق لوکس در منطقه سعادت‌آباد تهران واقع شده و از آب و هوای بی‌نظیری برخوردار است.  در میان انواع اتاق و سوئیت‌های هتل اسپیناس پالاس، سوئیت اسکای از بقیه هیجان انگیزتر است. اگر قصد گذراندن ماه عسل‌تان را در شهر تهران دارید، سوئیت اسکای یک انتخاب بی‌همتا خواهد بود.

هتل-اسپیناس-پالاس-تهران--برای-ماه-عسل

طراحی لاکچری فضای داخلی، استفاده از سنگ‌های قیمتی و فرش‌های نفیس دستباف به‌ منظور پوشاندن کف، ارائه غذاهای متنوع اصیل ایرانی، رستوران مدیترانه‌ای، کافی‌شاپ، موزیک زنده، فروشگاه‌ها‌، فضای ورزشی‌، سالن بولینگ، بهترین سیستم‌های کنترل دما و اینترنت پرسرعت بی‌سیم، تنها بخشی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد و البته تحسین‌برانگیز و حیرت‌آور این مجموعه است.

هتل پارسیان استقلال تهران

اگر به دنبال هتل برای ماه عسل در تهران هستید و دوست ندارید هزینه زیادی بابت این کار بپردازید، می‌توانید روی هتل استقلال تهران هم فکر کنید. هتل استقلال تهران یکی از بهترین هتل‌های تهران بزرگ است که در منطقه باغ شهر تهران واقع شده است. 

هتل-پارسیان-استقلال-تهران-برای-ماه-عسل

به جرئت می‌توان گفت تیم هتلداری این اقامتگاه زیبا و جذاب، یکی از بهترین و خوش‌برخوردترین تیم‌ها هستند. علاوه بر آن محوطه سرسبز، سیستم‌های امنیتی ضدحریق، صندوق امانات شخصی، تلفن، تلویزیون، اینترنت پرسرعت، مینی بار، خدمات 24 ساعته روم، ارائه صبحانه متنوع و ناهار در اتاق و بسیاری ویژگی‌های دیگر یک اقامت خوب و دلچسب در تهران را برایتان رقم خواهد زد.

هتل پارسیان  آزادی تهران

یکی دیگر از بهترین هتل های تهران، هتل پارسیان آزادی تهران است که در بزرگراه شهید چمران، تقاطع بزرگراه یادگار امام (ره) واقع شده است. این هتل پنج ستاره در یکی از خوش آب و هواترین مناطق تهران قرار دارد و چشم‌انداز بی‌نظیر البرز، اقامت در آن را دلنشین‌تر کرده است. اگر قصد گذراندن ماه عسل خود را در تهران دارید، این هتل بی نظیر را به شما پیشنهاد می کنیم.

هتل-پارسیان-آزادی-تهران-برای-ماه-عسل

کلام آخر

همان‌طور که می‌دانید، ماه عسل سفری تکرارنشدنی است. پس، در انتخاب محل اقامت‌تان در این سفر دقت کافی داشته باشید تا در مکانی متفاوت و خاطره‎انگیز روزهای خوشی را در کنار یکدیگر سپری کنید. ما در این مطلب چندین هتل از نقاط مختلف ایران را به شما معرفی کرده‌ایم تا انتخاب محل اقامت در ماه عسل برایتان آسان‎تر باشد. با مطالعه این مقاله می‎توانید با بهترین هتل‎های ایران برای سفری به‌یادماندی آشنا شوید.

سوالات متداول

آدرس هتل اسپیناس پالاس تهران کجا است؟

تهران، سعادت آباد، میدان بهرود، خیابان عابدی، خیابان 33، شماره 21

آدرس هتل درویشی مهشد کجا است؟

مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا ۲۴ و ۲۶

آدرس هتل ترنج کیش کجا است؟

کیش، میدان جاسک، ابتدای جاده جهان، مجموعه گردشگری و هتل دریایی ترنج

کدام یک از هتل‌های ایران دارای اتاق‌های مخصوص ماه عسل هستند؟

اکثر هتل‌های لوکس و 5 ستاره دارای اتاق‌های مخصوص هانی مون یا همان ماه عسل هستند و از خدمات ویژه‌ایی  برخوردارند.

رزرو هتل برای سفر ماه عسل چه ویژگی‎‌هایی دارد؟

معمولا هتل‌ها خدماتی مانند: سرو غذا در اتاق، گل آرایی بر روی تخت دبل، تزئینات میوه و کیک و شیرینی مخصوص ماه‌عسل، ماساژ، آتلیه عکاسی و خدمات تشریفات به زوج‌ها ارائه می‌دهند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
صحرا ۱۴۰۲/۸/۱۸

این مقاله رو الان میفرستم برای دخترخاله جان که میخواد بره ماه عسل خیلی خوبه

  مدیر سایت۱۴۰۲/۸/۲۰

صحرای عزیز چقدر عالی ممنون از شما که توجه داشتید هم به مقاله هم به شرایط عزیزانتون در خدمت شما هستیم

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...