رَهی نو

معرفی صفر تا صد بوتیک هتل + بهترین بوتیک هتل تهران

تعداد بازدید: ۶۹۰ ۱۵ فروردین ۱۴۰۲


امروزه هتل‌ها جزء جدایی ناپذیر هر سفری شناخته می‌شوند. در هر شهر تعداد زیادی هتل با ویژگی‌های منحصربه‌فرد وجود دارد. استقبال در استفاده از هتل‌ها به حدی زیاد است که در حال حاضر، انواع مختلفی هتل با ویژگی‌های متفاوت وجود دارد. یکی از انواع هتل‌ها که در سال‌های اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده است، بوتیک هتل نام دارد.
اگر اهل سفر کردن هستید یا دوست دارید با این نوع از هتل‌ها بیشتر آشنا شوید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا صفر تا صد بوتیک هتل را با هم بررسی کنیم. همچنین در انتهای این مقاله قصد داریم بهترین بوتیک هتل تهران یعنی بوتیک هتل طوبی را به شما معرفی نماییم.

 

بوتیک-هتل-چیست


بوتیک هتل چیست؟


بوتیک هتل‌‌ها در سال‌های اخیر طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده‌اند. معمولاً این نوع از هتل‌ها با الهام از معماری سنتی هر شهر، فضای خاص و منحصربه‌فردی دارند. بسیاری از گردشگران در سفرهای خود ترجیح می‌دهند به جای اقامت در هتل‌های لوکس و مجلل، به سراغ یک بوتیک هتل بروند. به‌این‌ترتیب شما می‌توانید در حین پرداخت هزینه کمتر برای محل اقامت خود، از فضای خاص و امکانات ویژه این نوع از هتل‌ها، بهره‌مند شوید.
اولین نمونه بوتیک هتل، در سال 1984 در نیویورک ساخته شد. دو هتلدار فرانسوی به نام‌های یان شریگر و استیو روبل، فروشگاه‌ها و مال‌های بزرگ را به هتل‌های مجلل پنج‌ستاره تشبیه نموده و در مقابل، یک بوتیک کوچک را به یک هتل صمیمی با فضای کوچک و دوستانه، تشبیه کردند. این دو هتلدار به دنبال یک فضای صمیمی و راحت برای مهمانان خود بودند و به‌این‌ترتیب، هتل مورگانز را به‌عنوان اولین بوتیک هتل در جهان تأسیس کردند.
در سال‌های بعد محبوبیت این نوع از هتل‌ها به حدی افزایش یافت که در حال حاضر، در تمامی شهرها شاهد ساخت انواع بوتیک‌ هتل‌های کوچک و بزرگ هستیم. 


ویژگی‌های بوتیک هتل


اصلی‌ترین ویژگی‌های یک بوتیک هتل شامل موارد ذیل می‌گردد:


اندازه نسبتاً کوچک بوتیک هتل


یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های تمایز بخش بوتیک هتل‌ها، ظرفیت نسبتاً کم در مقایسه با سایر هتل‌ها است. به طور معمول یک بوتیک هتل کمتر از 100 اتاق و سوئیت دارد. به‌این‌ترتیب افرادی که به دنبال هتل‌های بزرگ و مجلل با تعداد طبقات و اتاق زیاد هستند، احتمالاً نباید به سراغ یک بوتیک هتل بروند. 


امکانات محدود بوتیک هتل


علاوه بر ظرفیت پایین پذیرش در بوتیک هتل‌ها، امکانات این نوع از هتل‌ها نیز محدود است. به‌عنوان‌مثال در یک هتل بزرگ و مجلل، مهمانان می‌توانند از سالن‌های متنوع و بزرگ، تعداد زیاد رستوران و کافی‌شاپ، استخر و جکوزی درون سوئیت‌ها و... استفاده کنند؛ اما معمولاً خبری از این امکانات در یک بوتیک هتل نیست.


معماری خاص در بوتیک هتل


یکی از ویژگی‌های مهم این نوع از هتل‌ها، معماری بسیار منحصربه‌فرد آن‌ها است. طراحی و دیزاین برخی از این نوع هتل‌ها، از معماری سنتی یک شهر الهام گرفته و برخی دیگر، تم خود را از یک شخصیت معروف یا یک داستان، الهام گرفته‌اند. این تم در تمامی مشخصات و ویژگی‌های یک بوتیک هتل نمایش داده می‌شود. به‌عنوان‌مثال، رنگ و دیزاین دیوارها، دکوراسیون اتاق‌ها، سبک و سیاق غذاها و حتی پوشش پرسنل، بر اساس تم مخصوص بوتیک هتل مشخص می‌شود. 

 

معماری-بوتیک-هتل
 


قوانین متفاوت بوتیک هتل


بوتیک‌ هتل‌ها به دلیل فضای دوستانه خود، قوانین متفاوتی نسبت به هتل‌های بزرگ دارند. به‌عنوان‌مثال در بسیاری از بوتیک هتل‌ها، مهمانان می‌توانند حیوانات خانگی خود را به هتل بیاورند. 
همچنین در برخی از بوتیک هتل‌ها، یک آشپزخانه مرکزی و بزرگ وجود دارد تا تمامی مهمانان در صورت دلخواه، می‌توانند در آشپزی با هم مشارکت داشته باشند؛ لذا قوانین در این نوع از هتل‌ها از راحتی بیشتری برخوردار است.


فضای دوستانه بوتیک هتل


یکی از ویژگی‌های خاص بوتیک هتل‌ها که برای بسیاری از افراد مهم است، فضای دوستانه و صمیمی در این نوع از هتل‌ها است. تعداد کم اتاق و طبیعتاً تعداد پایین مهمانان، این امکان را برای پرسنل یک بوتیک هتل فراهم می‌سازد تا ارتباط دوستانه‌تری با مهمانان برقرار کنند. علاوه بر این، فضای نسبتاً ساده و به دور از زرق‌وبرق یک بوتیک هتل کمک می‌کند تا همه مهمانان، ارتباط دوستانه‌ای با هم برقرار کنند.


مقرون‌به‌صرفه بودن بوتیک هتل


در نهایت آخرین ویژگی مهم یک بوتیک هتل را می‌توان در قیمت مقرون‌به‌صرفه و مناسب در مقایسه با هتل‌های بزرگ و مجلل دانست. همین قیمت مناسب، یکی از دلایل محبوبیت بوتیک هتل‌ها برای بسیاری از افراد است.


امکانات بوتیک هتل


یک بوتیک هتل می‌تواند امکانات ویژه و منحصربه‌فردی را در اختیار مهمانان خود قرار دهد. علاوه بر ویژگی‌های بالا، یکی از امکانات خاص بوتیک‌ هتل‌ها، استفاده از وسایل و اثاثیه متناسب با تم هتل است. برخلاف هتل‌های بزرگ که از لوکس‌ترین وسایل استفاده می‌کنند، در بوتیک هتل‌ها، از وسایل خاص و متناسب با تم اصلی این هتل استفاده می‌شود. مثلاً اگر تم یک بوتیک هتل سنتی باشد، وسایل و حتی رنگ دیوارها نیز متناسب با فضای سنتی انتخاب می‌شود.

 

امکانات بوتیک هتل
 


البته در بسیاری از بوتیک هتل‌ها شما می‌توانید از امکاناتی همچون سونا، استخر، جکوزی، باشگاه ورزشی و... استفاده کنید؛ اما طبیعتاً این امکانات کمتر از یک هتل لوکس و مجلل است. در کنار این ویژگی‌ها، وجود فضای راحت و دوستانه، یکی از مهم‌ترین امکانات این نوع از هتل‌ها شناخته می‌شود. 
همچنین بوتیک هتل‌ها می‌توانند در هر موقعیت جغرافیایی از شهر، تاسیس شوند. برخلاف هتل‌های مجلل که معمولاً در مرکز شهرها ساخته می‌شوند، بوتیک هتل‌ها می‌توانند در وسط شهر و یا در کنار یک جاذبه گردشگری و باستانی نیز ساخته شوند؛ لذا مهمانان بر اساس نیاز و خواسته خود می‌توانند یک بوتیک هتل را انتخاب کنند. 


تفاوت هتل و بوتیک هتل 


با بررسی ویژگی‌های یک بوتیک هتل، احتمالاً شما هم می‌توانید برخی از تفاوت‌های بوتیک هتل و هتل را حدس بزنید. شاید اصلی‌ترین و اولین تفاوت این دو، هویت منحصربه‌فرد بوتیک هتل‌ها باشد. 
همان گونه که گفته شد، هر بوتیک هتل تم و طراحی خاص خود را دارد. هر یک از این اقامتگاه‌ها بر اساس یک فلسفه وجودی ایجاد شده‌اند؛ در حالی که هتل‌ها عموماً تم خاصی ندارند. فضای کوچک با تعداد اتاق کم و امکانات کمتر را می‌توان از دیگر تفاوت‌های هتل و بوتیک هتل دانست.


بهترین بوتیک هتل تهران


حدود بیست سال از ساخت اولین بوتیک هتل در ایران می‌گذرد. مردم ایران هرساله در تعطیلات مختلف به سفر می‌روند. امروزه بسیاری از خانواده‌ها ترجیح می‌دهند به جای اقامت در یک هتل لوکس و مجلل، به سراغ بوتیک هتل‌ها بروند. البته برخی از افراد ممکن است بوتیک هتل را با اقامتگاه بوم‌گردی اشتباه بگیرند. 
باید توجه داشته باشید که یک بوتیک هتل دارای امکاناتی مثل سونا، استخر، جکوزی، رستوران و... است درحالی‌که اقامتگاه بوم‌گردی از این امکانات برخوردار نیست.
معمولاً بوتیک هتل‌ها در شهرهای مختلف ایران، از تم سنتی شهرها الهام گرفته و خود به‌عنوان یک جاذبه گردشگری شناخته می‌شوند. تاکنون بوتیک هتل‌های مختلفی در همه شهرهای ایران ساخته شده است. اما در ادامه این مقاله ما قصد داریم بهترین بوتیک هتل تهران را به شما معرفی کنیم.

 

بهترین بوتیک هتل تهران
 


بوتیک هتل طوبی؛ بهترین بوتیک هتل تهران


شهر تهران یکی از بزرگ‌ترین شهرهای مسافرپذیر ایران است. افراد هر ساله به دلایل مختلفی به این شهر سفر می‌کنند؛ برخی افراد برای کار و تجارت و برخی برای تفریح؛ همچنین بعضی افراد به‌تنهایی سفر می‌کنند و بعضی دیگر با خانواده. اما نکته مشترک بین تمامی مسافرین در سفر به تهران، پیدا کردن بهترین محل اقامت است. در این بین یکی از بهترین انتخاب‌ها برای طرف‌داران این نوع از هتل‌ها، بوتیک هتل طوبی است. این بوتیک هتل سه ستاره در محله جردن تهران قرار دارد. 
بوتیک هتل طوبی در سال 1388 در 6 طبقه و 77 اتاق و سوئیت ساخته شده است. وجود تنوع بالا در انواع اتاق‌ها و سوئیت‌ها، سالن‌های چندمنظوره جهت برگزاری سمینارها، جشن‌ها و...، رستوران و کافه جذاب با غذاهای لذیذ و باکیفیت، سالن بدنسازی و سایر امکانات، بوتیک هتل‌ طوبی را به یکی از بهترین انتخاب‌های مسافرین تبدیل کرده است.
یکی از ویژگی‌های خاص این بوتیک هتل، وجود یک آشپزخانه کامل و مجهز در برخی از سوئیت‌های آن است. به‌این‌ترتیب این هتل برای افرادی که ترجیح می‌دهند در سفر، آشپزی کنند بهترین گزینه خواهد بود. قیمت مناسب در کنار امکانات بسیار زیاد را می‌توان از دیگر مزایای این بوتیک هتل دانست. ازجمله مزایای این بوتیک هتل، داشتن یک رستوران باکیفیت و زیبا است.
رستوران روف تاپ بوتیک هتل طوبی با معماری متمایز و غذاهای لذیذ، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای صرف غذا در تهران شناخته می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم اگر قصد سفر به این شهر را دارید و از اقامت در بوتیک هتل لذت می‌برید، برای رزرو این هتل، به سایت رزرواسیون آنلاین هتل رهی نو سری بزنید. 

 

رستوران روف تاپ در بوتیک هتل طوبی تهران
 


کلام پایانی
هتل‌ها انواع مختلفی دارند. یکی از محبوب‌ترین و شناخته‌شده‌ترین انواع هتل‌ها، بوتیک هتل نام دارد. در این مقاله سعی داشتیم تا هرآنچه لازم است در خصوص بوتیک هتل بدانید را با شما به اشتراک بگذاریم. در این راستا، ابتدا تاریخچه و ویژگی‌های یک بوتیک هتل را بررسی کردیم و سپس به سراغ معرفی بهترین بوتیک هتل تهران رفتیم. بوتیک هتل طوبی یکی از بهترین بوتیک هتل‌های تهران شناخته می‌شود. این بوتیک هتل سه ستاره واقع در محله جردن تهران، با امکانات بی‌نظیر و قیمت مناسب، می‌تواند نیاز تمامی مسافرین را برآورده سازد. در انتهای این مقاله نیز، سایت رزرواسیون آنلاین هتل رهی نو را به‌عنوان مرجع اطلاع از بهترین قیمت و رزرو این بوتیک هتل، به شما معرفی نمودیم.


پرسش‌های متداول

 

آیا می‌توان حیوان خانگی را به بوتیک هتل برد؟


یکی از مزایای بوتیک هتل‌ها برای مهمانان خود این است که امکان ورود انواع حیوانات خانگی به آنها راحتتر است اما پیشنهاد می‌کنیم برای اطلاع از قوانین دقیق بوتیک هتل موردنظر خود، قبل از رزرو با این نوع از هتل‌ها تماس بگیرید.

 

آدرس بوتیک هتل طوبی کجاست؟


تهران - بلوار آفریقا (جردن) - خیابان ناصری - پلاک 17 - هتل آپارتمان طوبی

 

هزینه رزرو یکی از اتاق‌های بوتیک هتل طوبی چقدر است؟


هزینه اقامت در این بوتیک هتل بر اساس اتاق یا سوئیت انتخابی شما متفاوت خواهد بود. پیشنهاد می‌کنیم جهت اطلاع از قیمت‌های دقیق و به‌روز اتاق‌های این بوتیک هتل، به سایت رزرواسیون آنلاین هتل رهی نو  سر بزنید.
 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
پارسا تاجیک ۱۴۰۲/۷/۱۳

فضای دوستانه و صمیمی بوتیک هتل رو خیلی خوب اشاره کردید مکانی برای استراحت و تفریح که تعداد افراد کم ساکن هستند برای اقامت تفریحی بسیار عالی است مخصوصا برای کسانی که میخوان بیان تهران و اقامتگاه بومگردی در تهران نیست

  مدیر سایت۱۴۰۲/۷/۱۳

پارسای عزیز پیامتون رو با حس زیبا و دوست داشتنی دریافت کردیم در خدمتتون هستیم در هر کجای ایران که خواستید اقامت داشته باشید فقط کافیست با رهی نو تماس بگیرید شاد و سلامت باشید دوست عزیز

سیما ۱۴۰۲/۷/۱۳

بوتیک هتل طوبی بنظرتون بهترین بوتیک هتل هست ؟ ادرسش کجاست؟

  مدیر سایت۱۴۰۲/۷/۱۳

سیما جان بله از نظر ما بوتیک طوبی از بهترین بوتیک هتل های تهران است و در محله جردن تهران قراردارد با این حال هر زمان که تصمیم اقامت داشتید با رهی نو تماس بگیرید و پشتیبانان راهنمایی و کمک لازم را به شما ارائه میدهند

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...