رَهی نو

هتل های مشهد

اطلاعات مفید برای رزرو هتل های مختلف مشهد

همانطور که می‌دانید، به‌دلیل اهمیت بسیار زیاد شهر مشهد و تعداد مسافران بی‌شماری که سالانه وارد این شهر می‌شوند، تعداد هتل‌های شهر مشهد از شمارش خارج است و نام‌بردن از این هتل‌ها در یک بلاگ کوتاه میسر نیست؛ بنابراین ما در این مطلب از میان هتل‌های مختلف مشهد، تنها به چند هتل محبوب‌تر و بهتر اشاره می‌کنیم و توصیه می‌کنیم که برای مشاهده هتل‌های بیشتر به سایت  رهی نو مراجعه کنید.

اطلاعات مفید برای رزرو هتل های مختلف مشهد

لیست هتل های شهر مقدس مشهد

باتوجه به اینکه سالانه افرادزیادی به شهر مشهد سفر می‌کنند،  لازم است که با فهرستی از هتل‌ها مانند هتل قصر طلایی مشهد در این شهر آشنا شوند. بر همین اساس، ما لیستی از هتل‌های مختلف را در این بخش برای شما آماده کرده‌ایم تا به‌راحتی بتوانید براساس میزان نیاز به امکانات رفاهی و همچنین بودجه، هتل مناسب خود را انتخاب کنید.

لیست هتل های شهر مقدس مشهد

هتل های 5 ستاره مشهد

مشهد هتل‌های 5 ستاره زیادی را در خودش جای داده که هرکدام از آن‌ها امکانات تفریحی و رفاهی خاص خودشان ازجمله سونا، جکوزی، استخر، اتاق‌های کانکت، سالن بازی کودکان، صرافی، پزشک مقیم، حمام ترکی، سالن ماساژ، سالن بیلیارد، ترانسفر به حرم امام رضا (ع)، یخچال و اینترنت و مینی‌بار درون اتاق و غیره را دارا هستند.

ازمیان چندین هتل 5 ستاره مشهد می‌توان به موارد زیر که جزو معروف‌ترین‌ها هستند، اشاره کرد:

هتل های 5 ستاره مشهد

هتل قصر طلایی مشهد

قصر طلایی یکی دیگر از هتل‌های پنج ستاره این شهر محسوب می‌شود که در سال 1389 در 20 طبقه و 358 واحد اقامتی ساخته شد. 

این هتل با داشتن اتاق‌ها و سوئیت‌های متنوع و لوکس  و امکانات ویژه خود  از جمله  رستوران، استخر، سونا، جکوزی، کافی‌شاپ و سالن‌های متنوع، آتلیه عکاسی و سالن‌های ورزشی و غیره، یکی از انتخاب‌های همیشگی مسافران برای اقامت است.

هتل هما 1 مشهد 

اگر می‌خواهید یک هتل مجلل را در کنار مناسب بودن قیمت انتخاب کنید، هتل هما 1 مشهد یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما خواهد بود.

در سال 1352 این هتل افتتاح و سپس در سال 1396 مورد بازسازی قرار گرفت.این هتل با طراحی و معماری خاص خود در کنار امکاناتی واحدهای اقامتی لوکس در کنار رستوران‌ها و کافی‌شاپ ‌ها ،استخر، سونا، باغ‌های اختصاصی،  سالن‌های ماساژ و بدنسازی توانسته  محل اسکان بسیاری از مسافران از سراسر ایران و حتی جهان باشد.

هتل مدینه‌الرضا (ع) مشهد

اگر می‌خواهید در یکی از نزدیک‌ترین هتل‌ها به حرم مطهر امام رضا اقامت داشته باشید، بهترین انتخاب، هتل مدینه الرضا مشهد است. این هتل 5 ستاره با قرار دادن امکانات رفاهی مناسب به میهمانان از جمله رستوران، کافی‌شاپ، مجموعه‌های آبی و ورزشی، سالن‌های کنفرانس و واحدهای اقامتی لوکس و شیک یکی از اولین انتخاب‌های مسافرین است.

هتل قصر بین‌المللی مشهد

هتل قصر بین المللی مشهد در سال 1356  افتتاح شد و سپس در سال 1396 مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل دارای 12 طبقه و 220 واحد اقامتی با امکانات رفاهی روز دنیا است و فقط  800 متر با حرم امام رضا فاصله دارد.  

هتل پردیسان مشهد

از برترین هتل های شهر مشهد می‌توان به هتل پردیسان اشاره کرد. این هتل 5 ستاره در سال 1380 در 5 طبقه و 162 واحد اقامتی تاسیس شد. این هتل با داشتن فضای بسیار مطلوب و در کنار ارائه خدمات باکیفیت، موفق به دریافت برند جهانی حلال از مرکز اطلاعات و تحقیقات پارلمان اسلامی شد.

هتل مجلل درویشی مشهد

هتل درویشی مشهد با قرار گرفتن در لیست هتل‌های 5 ستاره، یکی از لوکس‌ترین هتل‌های این شهر به‌شمار می‌رود. این هتل در سال 1390 در خیابان امام رضا به بهره‌برداری رسید.

هتل درویشی مشهد 23 طبقه با داشتن 233 واحد اقامتی و امکاناتی نظیر رستوران‌های مختلف، سالن‌های کنفرانس، سونا، استخر، شهربازی کودکان و ازهمه مهم‌تر، به‌دلیل نزدیک بودن به حرم امام رضا، همواره یکی از انتخاب‌های مسافرین بوده است.

هتل ضیافت‌الزهرا (س) مشهد

اگر بخواهیم یکی از هتل‌های 5 ستاره شهر مشهد را نام ببریم، می‌توانیم به هتل ضیافت الزهرا اشاره کنیم. این هتل در سال 1400 در 12 طبقه و 145 اتاق خواب  تاسیس شد. دسترسی نزدیک به حرم امام رضا، مراکز خرید و همچنین جاهای دیدنی موجب شده تا بسیاری از میهمانان مشتاق اقامت در این هتل باشند.

هتل قصرالضیافه مشهد

هتل 5 ستاره قصرالضیافه از دیگر هتل‌های شهر مقدس مشهد است که در بخش شرقی حرم امام رضا قرار دارد. این هتل در سال 1385 در 3 طبقه و 57 واحد اقامتی شامل اتاق و سوئیت‌های لوکس ساخته شد. نزدیکی به حرم امام رضا و بازارهای قدیمی یکی از مواردی است که می‌تواند انتخاب مسافران برای اقامت باشد.

هتل سی نور مشهد

در سال 1393 و در سالروز ولادت امام رضا هتل سی نور افتتاح شد. این هتل 5 ستاره دارای 22 طبقه و 286 واحد اقامتی شامل اتاق و سوئیت‌های لوکس است  که امکانات رفاهی آن براساس استانداردهای روز دنیا به میهمانان ارائه می‌شود.

نزدیک بودن به حرم امام  رضا و دسترسی به مراکز خرید و تفریحی از مواردی است که میهمانان را ترغیب می‌کند تا این هتل را برای محل اقامت خود انتخاب کنند.

هتل های 4 ستاره مشهد

جای تعجب نیست که تعداد هتل های 4 ستاره هم در مشهد زیاد باشد، حتی بیشتر از هتل های 5 ستاره! اگر قصد یک اقامت راحت در مشهد را دارید و ازنظر بودجه مشکل چندانی ندارید، اما نمی‌خواهید برای هتل‌های لوکس هزینه کنید، بهترین گزینه برای شما هتل‌های 4 ستاره است. هتل‌‌های 4 ستاره مشهد شامل موارد زیر است:

  • هتل الماس 1
  • هتل تارا
  • هتل مینو
  • هتل جوارالملک

هتل های 4 ستاره مشهد

بهترین هتل های شهر مشهد

هر شخصی برای انتخاب هتل، معیارهای مختلفی از جمله میزان امکانات رفاهی، بودجه، مسیر دسترسی به اماکن مذهبی و تفریحی را درنظر دارد. به همین ترتیب ممکن است  انتخاب‌ها متفاوت باشند.  اما به‌طور کلی، هتل‌های 5 ستاره  و همچنین هتل‌هایی که به حرم نزدیک هستند، از نظر مسافرین جزو بهترین هتل‌های شهر مقدس مشهد به‌شمار می‌روند.

بهترین هتل های شهر مشهد

هتل های گران قیمت لوکس مشهد

می‌توان گفت از بین هتل‌ها در مشهد، تمامی هتل‌های 5 ستاره آن لوکس و گران‌قیمت هستند؛ بنابراین اگر مشکل هزینه ندارید، محل اقامتتان را ازمیان این هتل‌ها انتخاب کنید. طبیعتا باید سایر شرایط مثل موقعیت مکانی هتل را نیز هنگام انتخاب درنظر بگیرید.
 

هتل‌ های مشهد با قیمت مناسب

معمولا هتل‌های 3 ستاره، نه قیمتی درحد هتل‌های لوکس و گران‌قیمت دارند و نه اینکه امکاناتشان به‌اندازه‌ی هتل‌های 1 و 2 ستاره پایین است و جزو هتل‌های متوسط و میان‌رده با کیفیت و امکانات مناسب قرار می‌گیرند.

بنابراین اگر قصد رزرو هتل در مشهد با قیمت مناسب دارید، ما هتل‌های 3 ستاره زیر را به شما پیشنهاد می‌کنیم:

  • هتل فرهنگ و هنر
  • هتل خانه سبز
  • هتل میامی
  • هتل رضوان
  • هتل آدینا

 

هتل های ارزان قیمت مشهد

اگر به‌دنبال هتل ارزان در مشهد هستید، هم هتل‌های 2 ستاره‌ای مثل هتل آتور، هتل امینیان، هتل شاکر و هتل فراز مشهد که در خیابان امام رضا (ع) و نزدیکی حرم قرار دارند، مناسب هستند و هم هتل‌آپارتمان‌هایی مثل هتل آپارتمان آفرین شرق، حریرستان، فارس و اریکا.

هتل های ارزان قیمت مشهد

رزرو هتل های شهر مشهد با کمترین هزینه

اگر می‌خواهید سفرتان به مشهد کم‌هزینه شود، یکی از راه‌ها انتخاب ارزان ترین هتل مشهد برای اقامت است. برای این‌کار می‌توانید هتل‌های دور از حرم را رزرو کنید، یا هتل‌هایی که امکانات محدودتری دارند؛ مثلا صبحانه نمی‌دهند یا اینترنت ندارند. اگر هتل شما در خیابان اصلی نبوده و کمی در کوچه‌پس‌کوچه‌ها باشد، ارزان‌تر هم از آب درمی‌آید.

 

  1. هتل آپارتمان پرهام: این هتل در خیابان خراسانی در سال 1375 بنا شد. هتل پرهام دارای سوئیت‌های مجهز به آشپزخانه می‌باشد و از مزیت‌های آن نزدیکی زیارتگاه شیح محمد مؤمن گل آل محمد می‌باشد. قیمت اقامت در این هتل به ازای هر شب برای آپارتمان یک خوابه دو نفره 75.000 تومان می‌باشد.
  2. هتل خانه سبز: اگر می‌خواهید هتلی با قیمت مناسب رزرو کنید این هتل سه ستاره گزینه خوبی می‌باشد. هتل خانه سبز با داشتن امکانات رفاهی مطلوب اقامت خوبی را برای شما در نظر گرفته است. این هتل در میدان توحید مشهد واقع شده است و با داشتن ترانسفر به هتل در ساعت‌های مختلف روز، شما را به طور رایگان به حرم می‌برد.  هزینه اقامت در این هتل به ازای هر شب از 118.000 تومان شروع می‌شود. 
  3. هتل شیراز مشهد : هتلی سه ستاره می‌باشد که موقعیت مکانی خوبی در مشهد دارد. همچنین به مراکز خریدی مانند برج آلتون دسترسی دارد. این هتل دارای سوئیت و اتاق‌های متنوع است و با کادری مجرب و مهمان نواز اقامت خوشی را برای مسافران فراهم می‌کند. هزینه اقامت در این هتل به ازای هر شب از 115.000 تومان با تخفیف شروع می‌شود.
  4. هتل ارس: این هتل یکی از هتل های خوب مشهد است که بسیار پرطرفدار بوده و مورد استفبال مسافران قرار گرفته است. هتل ارس سه ستاره واقع در بلوار فردوسی می‌باشد و در نزدیکی برخی از مراکز تجاری مانند الماس شرق، پروما، وصال می‌باشد. هتل ارس در سال 1380 افتتاح شد و با امکانات رفاهی مناسب و پرسنل مجرب آماده پذیرایی از میهمانان خود می‌باشد. هزینه اقامت در این هتل به ازای هر شب از 89.000 تومان با تخفیف شروع می‌شود.

 

معرفی هتل ها در مشهد بر اساس موقعیت مکانی

مسلماً برای زواری که به مشهد می‌روند، بهترین موقعیت مکانی هتل، جایی است که به حرم نزدیک باشد؛ اما دراین‌میان باید شلوغی، سروصدا و آلودگی هوای نزدیک حرم را نیز درنظر بگیرید، بنابراین اگر وسیله نقلیه دارید و رفت‌وآمد کمی طولانی اذیتتان نمی‌کند، می‌توانید هتل را در موقعیتی خلوت‌تر انتخاب کنید. معمولا هتل‌های لوکس، خودشان ترانسفر به حرم دارند.

 

هتل های نزدیک حرم در مشهد

معمولا نزدیک بودن محل اقامت به حرم مطهر امام رضا علیه السلام یکی از مهمترین نکاتی است که مسافران در نظر می گیرند. در اینجا چند مکان اقامتی مانند مهمانپذیر هلیا مشهد که در نزدیکی حرم قرار دارند و از لحاظ قیمت نیز در رنج مناسبی هستند معرفی می کنیم، بدیهی است این لیست کامل نبوده و تنها مهمانپذیرها و هتل هایی با امکانات نسبتا مناسب و قیمت پایین برای معرفی انتخاب شده اند :

  • مهمانپذیر رویا: این مهمانپذیر تک ستاره در خیابان امام رضا و در فاصله ده دقیقه ای از حرم قرار دارد. امکانات آن شامل اینترنت، تاکسی سرویس، آسانسور، رستوران و تلویزیون و ماهواره است و بوفه صبحانه نیز دارد.
  • هتل آپارتمان کنعان مشهد: هتل کنعان مشهد جزو هتل های قیمت مناسب نزدیک به حرم در مشهد  است و برای کودکان زیر سه سال رایگان و برای بازه سنی سه تا شش سال نیم بها است. امکانات آن شامل خدمات خانه داری، تهیه بلیط، آشپزخانه و گشت نیم روزی است.
  • مهمانپذیر عطاران: این مهمانپذیر تنها دو دقیقه با حرم امام رضا علیه السلام فاصله دارد. امکانات آن شامل اینترنت، کافی نت و آسانسور است و برای کودکان زیر پنج سال رایگان است.
  • مهانپذیر طاووسی: فاصله این مهانپذیر تک ستاره تا حرم امام رضا سه دقیقه است و هم سوئیت با امکانات کامل برای اجاره دارد و هم اتاق معمولی. امکانات آن شامل کافی نت بوده و برای کودکان زیر پنج سال رایگان است.
  • مهمانپذیر سجاد‌: فاصله این مهمانپذیر تک ستاره تا حرم مطهر ده دقیقه است. بسیاری از مسافران که به‌دنبال زیارت با هزینه کم هستند به جای اقامت در هتل ترجیح می دهند که مهمان پذیرهای مشهد را رزرو کنند. و شامل رستوران، اینترنت، لاندری، آسانسور و خدمات گردشگری است. این مهمانپذیر نیز برای کودکان زیر پنج سال رایگان است.
  • مهمانپذیر رویان: مهمانپذیر تک ستاره رویان در فاصله پنج دقیقه ای از حرم امام رضا علیه السلام قرار دارد و امکانات آن شامل اینترنت، آسانسور، کافی نت، لاندری و پزشکیار است. این مهمانپذیر برای کودکان زیر پنج سال رایگان است.
  • مهمانپذیر آبتین: این مهمانپذیر تک ستاره در فاصله تقریبی بیست دقیقه ای حرم قرار دارد. مسافران می توانند در کنار زیارت حرم امام رضا به مکان های دیدنی مشهد هم بروند. امکانات آن شامل کافی نت، پزشکیار، صرافی، خدمات گردشگری، پارکینگ اختصاصی، بانک، تاکسی سرویس بیست و چهار ساعته و آسانسور است.این هتل برای کودکان زیر شش سال رایگان است.

هتل های نزدیک حرم در مشهد

نکات مهم در خصوص رزرو کردن هتل در مشهد

به‌خاطر شلوغی همیشگی مشهد، حتما هتل خود را از چندین روز جلوتر پیدا کرده و رزرو کنید و برای رزرو نیز پیش از اقدام، خوب فکرهایتان را بکنید، چون کنسلی یا با جریمه همراه می‌شود یا امکان‌پذیر نیست.

 

انتخاب هتل های مختلف در مشهد از طریق سامانه رهی نو

بالاتر گفتیم که به‌دلیل تعداد زیاد هتل در شهر مقدس مشهد ممکن است در انتخاب دچار سردرگمی شوید؛ بنابراین مراجعه به سایت رهی نو و مشاهده پروفایل هتل‌های این شهر از منوی بالای صفحه اصلی سایت، از بخش هتل‌های ایران، کار را برای شما راحت‌تر می‌کند. در آن بخش روی «مشاهده همه هتل‌ها» کلیک کنید و سپس ازطریق فیلترهای موجود، اطلاعاتی مثل تاریخ ورود و خروج، تعداد اتاق‌ها، ستاره هتل و... را انتخاب کنید تا درنهایت وقتی هتل موردنظر خود را پسندیدید و انتخاب کردید، پس از تایید کارشناس، واریز وجه را انجام دهید.

 

مزایای رزرو کردن هتل ها در مشهد در رهی نو چیست؟

  • نجات‌یافتن از سردرگمی ناشی از وجود هتل‌های بسیار زیاد در شهر مشهد و درنتیجه ناتوانی در انتخاب یکی از آن‌ها
  • اطلاعات کامل متنی و تصویری درباره هریک از هتل‌ها
  • امکان رزرو اینترنتی و واریز وجه ازطریق درگاه امن اینترنتی
  • جمع‌آوری امتیازات ناشی از انتخاب هتل در باشگاه مشتریان و دریافت تخفیف و شرکت در جشنواره‌ها

قوانین کنسلی رزرو کردن هتل های متنوع مشهد به چه صورت است؟

امکان کنسلی در روزهای اوج سفر مثل تعطیلات رسمی وجود ندارد. سایت رزرو آنلاین هتل رهی نو باتوجه به قوانین هر هتل به‌طور جداگانه، از هزینه واریزی شما به‌عنوان جریمه کنسلی کسر کرده و باقی را به حساب شما واریز می‌کند.

 

جاذبه های گردشگری مشهد


ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...