رَهی نو

معرفی بهترین هتل آپارتمان‌های تهران + تصویر

تعداد بازدید: ۷۳۷ ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲

بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند در طول سفر، آشپزی کنند و فضای بیشتری نسبت به اتاق‌های هتل داشته باشند. احتمالاً بهترین گزینه برای این افراد، اقامت در یک هتل‌آپارتمان است. اگر شما هم قصد سفر به تهران را دارید و به دنبال یک هتل‌آپارتمان باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه هستید، این مقاله را از دست ندهید؛ چراکه قصد داریم بهترین هتل‌آپارتمان‌های تهران را به شما معرفی کنیم.

 

بهترین هتل اپارتمان در تهران


ویژگی‌های بهترین هتل‌آپارتمان تهران چیست؟


قبل از معرفی بهترین هتل‌آپارتمان‌ها، اجازه دهید تا ابتدا مهم‌ترین ویژگی‌های یک هتل‌آپارتمان خوب را با هم بررسی کنیم. هتل‌آپارتمان‌ها، مزایای آپارتمان و هتل را با هم داشته و برای افرادی که با خانواده سفر می‌کنند و یا برای مدت طولانی قصد اقامت در یک شهر را دارند، بسیار مناسب است.
اولین ویژگی یک هتل‌آپارتمان خوب این است که تمامی امکانات یک آپارتمان همچون آشپزخانه مجهز، سالن پذیرایی، لباس‌شویی و جاروبرقی، تلویزیون و... را دارا باشد. دومین ویژگی این نوع از اقامتگاه‌ها نیز این است که با رزرو یک هتل‌آپارتمان، شما می‌توانید از امکانات یک هتل همچون روم سرویس، باشگاه و مجموعه ورزشی، رستوران در محل اقامت، تاکسی‌سرویس 24 ساعته، خدمات نظافت آپارتمان و... برخوردار شوید.
همین ویژگی‌ها باعث شده است تا در سال‌های اخیر، طرفداران رزرو هتل‌آپارتمان‌ها بسیار بیشتر شود. شما می‌توانید با مراجعه به سایت رزرواسیون آنلاین هتل رهی نو، بهترین هتل‌آپارتمان‌ها را مشاهده نموده و یک مورد را به‌دلخواه خود انتخاب کنید.

 

اصلی ترین ویژگی های یک هتل اپارتمان


لیست بهترین هتل‌آپارتمان‌های تهران


شهر تهران به‌عنوان استراتژیک‌ترین و مهم‌ترین شهرهای ایران شناخته شده و هر روزه تعداد بی‌شماری مسافر با اهداف مختلف به تهران سفر می‌کنند. به همین دلیل نیز تعداد هتل و آپارتمان در شهر تهران بسیار زیاد است. دراین‌بین پیداکردن بهترین هتل‌آپارتمان می‌تواند کاری دشوار باشد؛ لذا در ادامه مقاله، قصد داریم تا بهترین هتل‌آپارتمان‌های تهران را بر اساس امکانات و نظر مسافرین، به شما معرفی کنیم.



بهترین هتل‌آپارتمان میدان ونک

 

میدان ونک با تجمع مراکز تجاری-اداری، بازارهای بزرگ و دسترسی مناسب به سایر جاذبه‌های گردشگری تهران، یکی از میدان‌های مهم این شهر است. بسیاری از مهمانان در سفر به تهران، ترجیح می‌دهند یک هتل‌آپارتمان خوب در نزدیکی میدان‌های مهم شهر رزرو کنند. در این راستا ما دو هتل‌آپارتمان معروف و باکیفیت در میدان ونک را به شما معرفی خواهیم کرد.

هتل‌آپارتمان پنج ستاره تاج محل، یکی از شناخته شده‌ترین هتل‌آپارتمان‌ها در مرکز شهر تهران است. این هتل‌آپارتمان در سال 1380 ساخته شده و با دارابودن 49 واحد سوئیت و آپارتمان، یکی از بزرگ‌ترین هتل‌آپارتمان‌ها در تهران بوده و همچنین با الهام از معماری سنتی هندوستان، ازجمله خاص‌ترین هتل‌آپارتمان‌های تهران و ایران شناخته می‌شود. وجود یک رستوران با منوی متنوعی از غذاهای هندی، ازجمله جذابیت‌های هتل تاج‌محل است.
دسترسی بسیار مناسب این هتل‌آپارتمان پنج‌ستاره به جاذبه‌های گردشگری تهران همچون برج میلاد، پارک آب‌وآتش، پل طبیعت، باشگاه آرارات و ... از دیگر مزایای این هتل‌آپارتمان است. البته باید به این مسئله نیز توجه داشته باشید که هتل تاج‌محل به‌عنوان یک هتل‌آپارتمان لوکس و پنج‌ستاره، از قیمت بالاتری نسبت به سایر هتل‌آپارتمان‌های تهران برخوردار است.

 

بهترین هتل اپارتمان لوکس تهران میدان ونک


هتل‌آپارتمان ونک، دومین هتل‌آپارتمان معروف در این محله است. این هتل‌آپارتمان از سال 1397 و با 21 سوئیت و آپارتمان تأسیس شد. تنوع بالای آپارتمان‌های این هتل در کنار سایر مزایا و امکانات آن، هتل‌آپارتمان ونک را به یکی از بهترین انتخاب‌ها جهت اقامت در تهران تبدیل کرده است. 
تمامی آپارتمان‌های این هتل دارای صندوق امانات شخصی، تلفن، اینترنت پرسرعت، تلویزیون، لوازم بهداشتی رایگان، مینی بار، سشوار، آشپزخانه مجهز با امکانات کامل همچون ماکروویو، کتری‌برقی، یخچال و... است. سوئیت‌های این هتل‌آپارتمان در متراژ تقریبی 20 متر بوده و آپارتمان‌های این هتل نیز، حدود 35 مترمربع هستند. 
رستوران و کافی‌شاپ از دیگر امکانات هتل‌آپارتمان ونک بوده که به مهمانان خود اجازه می‌دهد تا در صورت دلخواه، برخی از وعده‌های غذایی را از بیرون سفارش دهند. همچنین این هتل‌آپارتمان صبحانه رایگان را، در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. در نهایت درصورتی‌که با ماشین شخصی سفر می‌کنید، نگران جای پارک نباشید؛ چراکه هتل‌آپارتمان ونک، پارکینگ رایگان و اختصاصی را در اختیار شما قرار خواهد داد.
 

بهترین هتل‌آپارتمان میدان ونک


این هتل‌آپارتمان از سال 1397 و با 21 سوئیت و آپارتمان تأسیس شد. تنوع بالای آپارتمان‌های این هتل در کنار سایر مزایا و امکانات آن، هتل‌آپارتمان ونک را به یکی از بهترین انتخاب‌ها جهت اقامت در تهران تبدیل کرده است. 
تمامی آپارتمان‌های این هتل دارای صندوق امانات شخصی، تلفن، اینترنت پرسرعت، تلویزیون، لوازم بهداشتی رایگان، مینی بار، سشوار، آشپزخانه مجهز با امکانات کامل همچون ماکروویو، کتری‌برقی، یخچال و... است. سوئیت‌های این هتل‌آپارتمان در متراژ تقریبی 20 متر بوده و آپارتمان‌های این هتل نیز، حدود 35 مترمربع هستند. 
رستوران و کافی‌شاپ از دیگر امکانات هتل‌آپارتمان ونک بوده که به مهمانان خود اجازه می‌دهد تا در صورت دلخواه، برخی از وعده‌های غذایی را از بیرون سفارش دهند. همچنین این هتل‌آپارتمان صبحانه رایگان را در صورت دلخواه، در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. در نهایت درصورتی‌که با ماشین شخصی سفر می‌کنید، نگران جای پارک نباشید؛ چراکه هتل‌آپارتمان ونک، پارکینگ رایگان و اختصاصی را در اختیار شما قرار خواهد داد. 


بهترین هتل‌آپارتمان خیابان وزرا تهران


هتل‌آپارتمان وزرا یکی از بهترین هتل‌آپارتمان‌های تهران جهت اقامت طولانی‌مدت در این شهر شناخته می‌شود. دارا بودن آپارتمان‌های بزرگ با طراحی و چیدمان دلنشین، وجود اتاق‌خواب و آشپزخانه در ابعاد مختلف، وسایل کامل آشپزخانه، برخورد حرفه‌ای و مؤدبانه پرسنل، وجود رستوران و کافی‌شاپ با منوی متنوع ایرانی و فرنگی، خدمات روم سرویس 24 ساعته و...، تنها بخشی از امکانات این هتل‌آپارتمان سه ستاره در خیابان وزرای تهران است. 

 

بهترین هتل‌آپارتمان خیابان وزرا تهران


همچنین این هتل‌آپارتمان در 12 طبقه و 25 آپارتمان، در نزدیکی جاذبه‌های گردشگری و مکان‌های مهم شهر تهران همچون بیمارستان گاندی قرار گرفته و دسترسی بسیار مناسبی را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. به‌طورکلی هتل‌آپارتمان وزرا با آپارتمان‌های متنوع و امکانات بی‌نظیر، برای هر سبک و سلیقه‌ای مناسب است.


بهترین هتل‌آپارتمان در مرکز شهر تهران


آخرین هتل آپارتمانی که قصد داریم در این مقاله به شما معرفی کنیم، در مرکز شهر تهران و در میدان فردوسی قرار دارد. هتل‌آپارتمان مهرگان در 9 طبقه و 20 سوئیت و آپارتمان، در سال 1389 تأسیس و یکی از بهترین انتخاب‌ها برای افرادی است که می‌خواهند دسترسی مناسبی به تمامی نقاط شهر تهران داشته باشند. دو ویژگی مهم این هتل‌آپارتمان، یکی قیمت بسیار مناسب و مقرون‌به‌صرفه و دوم دسترسی مناسب به مراکز مهم شهر همچون بازار بزرگ تهران است.
 

بهترین هتل‌آپارتمان در مرکز شهر تهران


همچنین اگر از ترافیک بیزار هستید و می‌خواهید به‌راحتی و با سرعت به نقاط مختلف شهر دسترسی داشته باشید، هتل‌آپارتمان مهرگان یک گزینه ایده‌آل برای شماست چراکه این هتل در نزدیکی ایستگاه مترو و خطوط حمل‌ونقل عمومی قرار داشته و رفت‌وآمد در تهران را برای شما ساده خواهد کرد.
جهت اطلاع از قیمت‌های به‌روز و دقیق این هتل‌آپارتمان در مرکز تهران، پیشنهاد می‌کنیم به سایت رزرواسیون آنلاین هتل رهی نو مراجعه نموده و یا با تلفن‌های 72993000-021 و 74828-021 تماس بگیرید.

 

کلام پایانی

امروزه بسیاری از افراد در سفرهای خود ترجیح می‌دهند به‌جای اقامت در هتل، به سراغ هتل‌آپارتمان‌ها بروند. قیمت بسیار مناسب در مقایسه با هتل و امکانات بیشتر، دو ویژگی اصلی هتل‌آپارتمان‌ها است. به‌عنوان‌مثال افرادی که ترجیح می‌دهند در طول سفر، آشپزی کنند، طبیعتاً اقامت در یک هتل‌آپارتمان با آشپزخانه مجهز و کامل را به اقامت در هتل‌ها ترجیح می‌دهند. در این مقاله ما سعی داشتیم تا بهترین هتل‌آپارتمان‌های شهر تهران را به شما معرفی کنیم.
اگر تاکنون تجربه اقامت در یک هتل‌آپارتمان را داشته‌اید، خوشحال می‌شویم نظر خود را در خصوص این نوع از هتل‌ها، از طریق بخش نظرات با ما و سایر خوانندگان این مقاله به اشتراک بگذارید.
 


پرسش‌های متداول

 

آدرس هتل‌آپارتمان ونک کجاست؟


تهران، میدان ونک، خیابان برزیل شرقی، پلاک ۳۱


آدرس هتل‌آپارتمان مهرگان کجاست؟


تهران، میدان فردوسی، خیابان سپهبد قرنی، بالاتر از چهارراه طالقانی، نرسیده به خیابان شاداب


هتل‌آپارتمان وزرا در نزدیکی کدام جاذبه‌های گردشگری تهران قرار دارد؟


موزه هنر جهان، موزه هنرهای معاصر، موزه کتاب و میراث مستند ایران، بوستان آب‌وآتش، پل طبیعت و پارک ملت، تنها بخشی از جاذبه‌های گردشگری نزدیک به این هتل‌آپارتمان است.

 

آدرس هتل‌آپارتمان تاج محل کجاست؟

تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی جنوبی، پلاک ۲۹


هزینه یک شب اقامت در هتل‌آپارتمان تاج محل چقدر است؟


هتل‌آپارتمان تاج‌محل دارای آپارتمان‌ها و سوئیت‌های مختلفی بوده و هر یک از این واحدها، بر اساس ویژگی‌های خود، قیمت متفاوتی دارند؛ لذا هزینه اقامت در این هتل بر اساس سوئیت انتخابی شما، متغیر است. پیشنهاد می‌کنیم جهت اطلاع از قیمت‌های دقیق و به‌روز این هتل‌آپارتمان، به سایت رزرواسیون آنلاین هتل رهی نو، سری بزنید.
 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...