رَهی نو

معرفی بهترین هتل‌های نزدیک بازار بزرگ تهران + تصویر

تعداد بازدید: ۱۰۰۲ ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲

بازار بزرگ تهران، یکی از شناخته شده‌ترین بازارهای ایران است. به دلیل اهمیت بالای این بازار، هتل‌های نزدیک بازار بزرگ تهران، ازجمله بهترین و معروف‌ترین هتل‌های تهران شناخته می‌شوند. هر روزه مسافرین بسیار زیادی از سراسر ایران در هتل‌های بازار تهران اقامت کرده و به این ترتیب، دسترسی مناسبی به بازار و برخی از جاذبه‌های گردشگری تهران خواهند داشت.
در این مقاله سعی داریم تا بهترین هتل‌های بازار تهران را بر اساس ویژگی‌های هر یک به شما معرفی کنیم. پس اگر شما هم قصد سفر تفریحی یا تجاری با تهران را دارید، این مقاله را از دست ندهید.

 

بازار آهنگران بازار بزرگ تهران


دلیل اهمیت بازار بزرگ تهران


شهر تهران به دلیل جایگاه استراتژیک خود به‌عنوان پایتخت ایران، دارای بازارهای بسیار متنوعی است. یکی از قدیمی‌ترین و البته معروف‌ترین بازارهای تهران، بازار بزرگ نام دارد. این بازار با مساحت زیاد و تنوع بالا در کالای خود، هر روزه پذیرای مسافرین بسیار زیادی است.
عموماً فروشنده‌های مختلف در سراسر کشور، سالانه چندین بار به تهران سفر کرده و با رفتن به بازار بزرگ، کالاهای مورد نیاز خود را به‌صورت عمده خریداری می‌کنند. اما دلیل اهمیت بازار بزرگ صرفاً فروش کالا نیست. قدمت این بازار و معماری منحصربه‌فرد آن، بازار بزرگ را به یکی از جاذبه‌های گردشگری تهران تبدیل کرده است.
بازار بزرگ که از دوره صفویه ساخته شده و در سلسله قاجاریه و پهلوی گسترش‌یافته، همچون قلب اقتصادی کشور شناخته شده در سال 1356، به‌عنوان یک اثر ملی در  ایران ثبت شده است. این بازار با مساحتی بیش از 100 هکتار و معماری سنتی خود با راهروهای پر پیچ‌وخم با طاق‌های ضربی و گنبدی‌شکل، نشان‌دهنده هنر و معماری دیرینه ایران است. از دهه 60 شمسی نیز این بازار مورد بازسازی‌های متعددی قرار گرفته و با حفظ معماری سنتی خود، به‌عنوان یکی از جاهای دیدنی تهران و ایران شناخته می‌شود. 
تفاوتی ندارد قصد خرید و یا تفریح داشته باشید، بازار بزرگ تهران همیشه یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شما خواهد بود. در این بین، ازجمله مشکلات مسافرین در بازدید از این بازار، پیدا کردن یک هتل مناسب در نزدیکی بازار بزرگ است. خیابان‌های اطراف این بازار در اکثر روزهای سال بسیار شلوغ بوده و همین مسئله می‌تواند دسترسی به بازار بزرگ را تا حدی مشکل سازد. لذا در ادامه این مقاله با ما همراه باشید، تا لیستی از بهترین هتل‌های اطراف بازار بزرگ را با هم بررسی کنیم.


هتل فردوسی در نزدیکی بازار بزرگ تهران


هتل بزرگ فردوسی تهران در میدان امام خمینی و ابتدای خیابان فردوسی قرار داشته و یکی از بهترین هتل‌های نزدیک بازار بزرگ شناخته می‌شود. این هتل چهارستاره در 6 طبقه با اتاق‌ها و سوئیت‌های مختلفی ساخته شده و دسترسی بسیار مناسبی به مرکز شهر دارد. 

 

هتل فردوسی تهران در نزدیکی بازار بزرگ


ویژگی‌های هتل بزرگ فردوسی تهران


برخی از امکانات این هتل بزرگ شامل سالن ورزشی، استخر، سونا و جکوزی، رستوران، کافی‌شاپ و سالن‌های متنوع می‌گردد. به عنوان مثال، این هتل یک سالن مخصوص برگزاری مراسم عروسی داشته که بسیار بزرگ و مجلل است. رستوران‌های متنوع این هتل ازجمله رستوران فرانسوی، رستوران سنتی ترمه، فست‌فود و بوفه صبحانه معروف هتل فردوسی، تنها بخشی از مزایای اقامت در هتل فردوسی است. 


هتل پارسیان انقلاب تهران در نزدیکی بازار بزرگ


یکی دیگر از هتل‌های بازار تهران، هتل پارسیان انقلاب است. این هتل با نام سابق رویال گاردن، در سال 1355 تأسیس و یکی از بزرگ‌ترین هتل‌های تهران و ایران شناخته می‌شود. هتل پارسیان انقلاب در خیابان طالقانی و حدفاصل حافظ و خیابان ولیعصر قرار داشته و با امکانات بی‌نظیر خود، برای هر سبک و سلیقه‌ای مناسب است.
پیشنهاد می‌کنیم اگر قصد سفر به تهران را دارید و به دنبال هتلی با دسترسی مناسب به تمامی نقاط شهر ازجمله بازار بزرگ تهران هستید، پارسیان انقلاب را در لیست هتل‌های موردنظر خود قرار دهید. 

 

هتل پارسیان انقلاب تهران در نزدیکی بازار بزرگ


ویژگی‌های هتل پارسیان انقلاب 


این هتل چهارستاره در 16 طبقه ساخته شده و بیش از 200 اتاق و سوئیت دارد. تمامی اتاق‌های این هتل از امکانات رفاهی کامل برخوردار هستند. همچنین وجود باشگاه ورزشی بزرگ، سالن‌های برگزاری همایش و سمینار، فروشگاه‌ها و رستوران‌های متعدد باعث شده است تا بسیاری از مسافرین، این هتل را برای اقامت انتخاب کنند.
رستوران ایتالیایی هتل پارسیان انقلاب یکی از رستوران‌های معروف و باکیفیت در تهران است. همچنین کافی‌شاپ زیبا و دنج این هتل و رستوران سنتی آن با منظره چشمگیر، ازجمله ویژگی‌های تمایزبخش پارسیان انقلاب در لیست هتل‌های نزدیک بازار بزرگ تهران است. 


معرفی هتل رودکی در نزدیکی بازار بزرگ تهران


هتل سه ستاره رودکی، یکی دیگر از هتل‌های نزدیک بازار بزرگ تهران است. این هتل در 9 طبقه، در خیابان انقلاب قرار داشته و دسترسی بسیار مناسبی به مرکز شهر و بازار بزرگ تهران دارد. هتل رودکی در سال 1394 مورد بازسازی قرار گرفته و در حال حاضر با اتاق‌ها و سوئیت‌های متنوع و امکانات بی‌نظیر، یکی دیگر از محبوب‌ترین هتل‌های نزدیک به بازار تهران شناخته می‌شود. 

 

معرفی هتل رودکی در نزدیکی بازار بزرگ تهران


ویژگی‌های هتل رودکی تهران


موقعیت جغرافیایی هتل رودکی، یکی از اصلی‌ترین مزایای آن به شمار می‌رود. مهمانانی که این هتل را برای اقامت انتخاب می‌کنند، دسترسی بسیار مناسبی به بازار بزرگ تهران، تئاتر شهر، بوستان هنرمندان، عمارت امین‌السلطان و بسیاری دیگر از نقاط تفریحی و تجاری تهران خواهند داشت.
قیمت بسیار مناسب انواع اتاق‌ها، یکی دیگر از ویژگی‌های هتل رودکی است. اگر شما هم به دنبال هتلی هستید که علاوه بر کیفیت بالا در ارائه خدمات، به مرکز شهر و بازار بزرگ تهران دسترسی مناسبی داشته باشد و همچنین از قیمت خوبی نیز برخوردار باشد، پیشنهاد می‌کنیم به سراغ هتل رودکی تهران بروید. شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت‌های دقیق و به‌روز این هتل، به سایت رزرواسیون آنلاین هتل رهی نو سر بزنید یا با شماره‌های 72993000-021 و74828-021 تماس حاصل نمایید. 


هتل آتانا تهران در نزدیکی بازار بزرگ


در نهایت هتل چهارستاره آتانا در خیابان طالقانی، آخرین هتل در لیست بهترین هتل‌های نزدیک بازار بزرگ تهران است. این هتل به‌تازگی ساخته شده و فعالیت خود را از سال 1398، آغاز نموده است. هتل آتانا با 14 طبقه و 85 اتاق و سوئیت مختلف، یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین هتل‌های بازار تهران شناخته می‌شود. 

 

هتل آتانا تهران در نزدیکی بازار بزرگ


ویژگی‌های هتل آتانا تهران


شاید بتوان اولین ویژگی مهم این هتل را، برخورداری از کادری مجرب و پرسنلی حرفه‌ای دانست. با اقامت در این هتل قطعاً تجربه‌ای بی‌نظیر از راحتی و رفاه را به دست خواهید آورد. همچنین این هتل یک پارکینگ رایگان و اختصاصی داشته و خیال مهمانانی که با ماشین شخصی سفر می‌کنند را راحت کرده است. رستوران بزرگ با ظرفیت حدود 110 نفر، کافی‌شاپ، استخر و اینترنت رایگان، تنها بخشی از دیگر ویژگی‌های هتل آتانا تهران است.
اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که به معماری محل اقامت در کنار رفتار پرسنل و کیفیت خدمات اهمیت ویژه‌ای می‌دهید، پیشنهاد می‌کنیم هتل آتانا را برای اقامت انتخاب کنید. به‌این‌ترتیب هم به راحتی به بازار بزرگ تهران و سایر جاذبه‌های گردشگری این شهر دسترسی خواهید داشت و هم از تجربه و تبحر تیم مدیریتی این هتل برخوردار خواهید شد. 


کلام پایانی


بازار بزرگ تهران یکی از بازارهای شناخته شده با قدمتی چندصدساله در ایران است. هر روزه افراد بسیاری با هدف خرید کالا و یا بازدید از بناهای تاریخی و معماری منحصربه‌فرد، به بازار تهران می‌روند. در این بین، بسیاری از این افراد، به‌عنوان مسافر از دیگر شهرهای ایران، به تهران سفر کرده‌اند. لذا یافتن یک هتل باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه در نزدیکی بازار، یکی از چالش‌های اصلی مسافرین در سفر به تهران خواهد بود.
به همین دلیل نیز در این مقاله سعی داشتیم تا بهترین هتل‌های بازار تهران را به شما معرفی کنیم. امیدواریم مطالعه این مقاله برای شما مفید بوده باشد. اگر شما هم هتلی را در نزدیکی بازار بزرگ تهران می‌شناسید که در لیست هتل‌های معرفی شده ما نبود؛ اما از کیفیت مطلوبی برخوردار است، خوشحال می‌شویم نام و مشخصات آن هتل را از طریق بخش نظرات با ما و سایر خوانندگان این مقاله به اشتراک بگذارید.

 

پرسش‌های متداول


هتل آتانا تهران چند ستاره است؟


این هتل زیبا و تازه تاسیس در خیابان طالقانی تهران، 4 ستاره است.

 

آدرس هتل پارسیان انقلاب کجاست؟

تهران، خیابان طالقانی‌، حد فاصل حافظ و ولیعصر، جنب ساختمان بنیاد شهید، پلاک ۳۴۱

 

آیا هزینه یک شب اقامت در هتل پارسیان انقلاب زیاد است؟

هزینه یک شب اقامت در هتل پارسیان انقلاب تهران بر اساس اتاق یا سوئیت انتخاب شده توسط شما متفاوت خواهد بود اما به طور کلی می‌توان گفت که قیمت اتاق‌های این هتل در مقایسه با سایر هتل‌های شهر تهران، بسیار مناسب‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر است.
 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
سوته دل ۱۴۰۲/۷/۱۳

دوست عزیز هتل پارسیان انقلاب چه سالی ساخته شد بعد از انقلاب بوده که اسمش انقلاب هست؟

  مدیر سایت۱۴۰۲/۷/۱۳

سوته دل عزیز بله بعد از انقلاب ساخته شده است

سعید ۱۴۰۲/۴/۲۵

تو هتل های نزدیک بازار هتل آتانا رو بیشتر میپسندم

  مدیر سایت۱۴۰۲/۵/۱۴

سعید عزیز از بیان نظرتون در سایت رهی نو سپاسگزاریم موفق و پیروز باشید

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...