رَهی نو

هتل های یزد

اطلاعات مفید برای رزرو هتل ‌های یزد

یکی از مهم‌ترین نکاتی که قبل از سفر لازم و ضروری است، داشتن اطلاعات کافی از محل اقامت است تا بهتر و دقیق‌تر تصمیم‌گیری کنید. اگر می‌خواهید به شهر زیبای یزد سفر کنید و در انتخاب هتل‌های مختلف این شهر، به مشکل برخورده‌اید، می‌توانید از رهی نو کمک بگیرید.

در سایت رزرو آنلاین هتل رهی نو، انواع هتل های شهر یزد از لوکس و پنج ستاره گرفته تا قیمت مناسب، معرفی شده‌اند. ضمن اینکه از پشتیبانی حرفه‌ای همکاران ما، در زمانی‌که بخواهید هتل ‌مورد نظر خود را رزرو کنید یا استعلام آدرس و قیمت آن‌ها را بدانید، بهره‌مند خواهید شد.
 

جاذبه‌های گردشگری یزد بسیار زیاد است که از میان آنها می‌توان به زندان اسکندر، یخچال خشتی میبد، برج خاموشان، مسجد جامع یزد، غار شگفت یزدان و غیره اشاره کرد. اما شهر یزد دارای اقامتگا‌ه‌ها و هتل‌های متنوعی با قیمت‌های مختلف است که در ادامه لیست قیمت رزرو  این هتل‌ها را برای شما آورده‌ایم. 

 

بهترین هتل های یزد کدامند؟ 

یزد، هتل‌های متعدد با امکانات متنوعی دارد که می‌توانید براساس اولویت‌های خود، یکی از آنها را انتخاب کنید. اگر امکانات رفاهی و لوکس بودن هتل را ترجیح می‌دهید، هتل 5 ستاره صفاییه جزو بهترین و معروف‌ترین هتل‌‌های شهر یزد و هتل موزه فهادان، از زیباترین هتل‌‌های این شهر است.

از این هتل می‌توانید به‌راحتی به بناهای تاریخی یزد دسترسی داشته باشید. در ادامه، لیست هتل های واقع شهر یزد را به شما معرفی خواهیم کرد تا بتوانید مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید.

 

هتل‌ های 5 ستاره یزد 

هتل پارسیان صفاییه یزد تنها هتل 5 ستاره در یزد است. این هتل در بهترین موقعیت جغرافیایی در یزد قرار گرفته است. دارای 5 طبقه و 195 اتاق است و از دو قسمت جدید و باغ تشکیل شده است. در قسمت باغ، اتاق‌ها داخل فضای باغ قرار گرفته‌اند.

از هتل صفاییه یزد، دسترسی به مراکز خرید و آثار باستانی راحت است. اگر کیفیت را به قیمت ترجیح می‌دهید، هتل صفاییه جزو معروف‌ترین هتل های این شهر است که می توانید در آن اقامت کنید.

 

هتل‌ های 4 ستاره یزد 

هتل‌ های 4 ستاره یزد جزو اقامتگاه‌های محبوب و باکیفیت این شهر است. هتل‌ داد یزد، ارگ جدید یزد و مشیرالممالک یزد از دیگر هتل‌های 4 ستاره این شهر به شمار می‌روند که امکانات و قیمت مناسبی دارند.

هتل های 4 ستاره یزد

امکانات  هتل های لوکس شهر یزد

1.هتل باغ مشیر الممالک یزد: این هتل باغی قدیمی دارای درخت‌های کهن، جوی‌های آب روان، حوض‌ها و فواره‌های زیاد است و اولین هتل باغ ایرانی با معماری و تجهیزات کاملا سنتی به همراه کلیه امکانات رفاهی به‌شمار می‌آید.

این باغ متعلق به دوران قاجاریه است و در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده است. قیمت اقامت در این هتل‌ها در اغلب موارد بسیار مناسب است. در این هتل برای اتاق دو نفره به ازای هر شب 411.000 تومان می‌باشد.

هتل های لوکس شهر یزد

2.هتل داد یزد: هتلی 4 ستاره با معماری و فضای سنتی، در قلب شهر تاریخی یزد واقع شده است. هتل داد یکی از هتل های این شهر با فضای سنتی است که علاوه بر حفظ ساختار سنتی و تاریخی خود، دارای امکانات رفاهی مدرن نیز می باشد.

از مزیت‌های این هتل نزدیک بودن به مکان‌های تاریخی و گردشگری از جمله میدان امیر چخماق و آتشکده زرتشتیان است. 

3.هتل ارگ جدید یزد: هتلی 4 ستاره است که جزو هتل‌های مجلل در شهر تاریخی یزد محسوب می‌شود. نمای این هتل با معماری سنتی آمیخته شده و چشم‌اندازی زیبا از رشته‌کوه‌های شیرکوه را داراست.

این هتل علاوه‌بر 138 باب اتاق، دارای سوئیت‌های مجلل است که با طراحی داخلی مدرن طبق آخرین استاندارهای روز دنیا ساخته شده است. هتل چهار ستاره ارگ جدید یزد با پرسنلی مجرب آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی می‌باشد.

هتل ارگ جدید یزد دارای امکاناتی نظیر فروشگاه و غرفه، 3 کافی‌شاپ عالی، پارکینگ، رستوران‌های ایرانی و فرنگی و با بسیاری از خدمات دیگر از مسافران خود پذیرایی می‌کند. هزینه اقامت در این هتل برای اتاق دو تخته به ازای هر شب 533.000 تومان است.

4.هتل پارسیان صفائیه یزد: در بین هتل های 5 ستاره، هتل پنج ستاره صفائیه با ساختاری خاص و زیبا، با فضایی کاملا سنتی آماده پذیرایی از میهمانان خود است. این هتل تمام امکانات رفاهی و تسهیلاتی یک هتل عالی را داراست و از دو بخش هتل جدید و هتل باغ تشکیل شده است. 

 

قیمت هتل در یزد

قیمت هتل‌ های یزد بسته به رتبه 3 ستاره، 4 ستاره و 5 ستاره متفاوت است. هزینه هتل‌های 5 ستاره مثل پارسیان صفاییه گران‌تر است. 

 

لیست هتل ‌های گران قیمت لوکس یزد

اگر هزینه در اولویت انتخاب شما نیست و دوست دارید در لوکس‌ترین هتل یزد اقامت کنید، می‌توانید براساس فیلترهای وبسایت رهی نو، هتل‌های لوکس را بررسی کنید. هتل‌های 5 و 4 ستاره جزو  هتل‌‌های لوکس این شهر به‌شمار می‌آیند. از جمله لوکس‌ترین هتل‌های یزد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

اقامتگاه ها و هتل های شهر یزد با قیمت مناسب

قیمت هتل‌ها براساس امکانات، تعداد ستاره‌ها و شب‌های اقامت آن تعیین می‌شود. خوشبختانه یزد، هتل‌ها و اقامتگاه‌هایی با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب دارد که می‌توانید رزرو کنید؛ اما برای اینکه هتل مورد نظرتان را با قیمت مناسب رزرو کنید، می‌توانید از تخفیفات ویژه رهی نو استفاده کنید.

 

1.اقامتگاه بومگردی سرای اوروزا یزد: این اقامتگاه متعلق به دوران پهلوی بوده و حدود 70 سال پیش به بهره‌برداری رسیده است. این اقامتگاه در بافت تاریخی شهر واقع شده و دارای دسترسی آسانی به جاذبه‌های گردشگری می‌باشد. 

2.اقامتگاه بومگردی خانه قشقایی یزد: قدمت این اقامتگاه به حدود 140 سال پیش بر می‌گردد و در سال 1394 بازسازی شده است. این اقامتگاه دارای 4 باب اتاق است که به دلیل طراحی داخلی آن به سبک ایل قشقایی، به نام خانه قشقایی شناخته می‌شود. این اقامتگاه دسترسی راحتی به مجموعه امیرچخماق و شش بادگیر دارد که از جمله مزیت‌های آن است. 
3.هتل اطلس: این هتل یکی از هتل های خوب و زیبای یزد با قیمت مناسب است که دو ستاره می‌باشد و در سال 1382 بنا شده است. این هتل نزدیک به مرکز شهر  و در ورودی شهر به سمت شیراز قرار گرفته است.
4.هتل مظفر: هتلی سه ستاره است که در سال 1388 بازسازی شد و در سال 1389 به بهره‌برداری رسید. این هتل به دستور تاجر معروفی به نام مظفر ساخته شده است و یکی از منازل منحصر به فرد در زمان قاجاریه بوده است. این هتل در مرکز شهر یزد واقع شده و دارای 19 اتاق می‌باشد.

5.هتل سنتی رز یزد: این  هتل، یکی از بناهای تاریخی از دوران قاجار است که برای ساخت آن از گل و خشت استفاده شده است. این بنا در دوره‌های مختلف تاریخ مورد بازسازی قرار گرفته که آخرین مرمت آن به سال 1383 برمی‌گردد. بعد از این بازسازی، این بنا در شکل یک هتل سنتی به فعالیت خود ادامه داد. هتل سنتی رز یزد دارای 11 واحد اقامتی است که پرسنل مجرب آن، آماده خدمت‌رسانی به میهمانان از نقاط مختلف دنیا هستند.

 

ارزان ترین هتل ها و اقامتگاه های شهر یزد

هتل‌ های ارزان یزد، با کیفیت و خدمات مناسبی آماده پذیرایی از مسافران هستند. هزینه هتل در یزد تفاوت چندانی با شهرهای دیگر ندارد.

اقامتگاه سنتی قنات یزد، اقامت گاه سنتی جنگل یزد، اقامتگاه بوم‌گردی طارونه یزد، اقامتگاه‌های الماس یزد، مالمیر یزد، اقامتگاه سنتی شمعدونی یزد، هتل پارسیک، ترنج سبز، هتل پارس و خوان‌سالار، نمونه‌هایی از یک هتل ارزان در این شهر هستند.

1.هتل سنتی سروش یزد: هتل سروش یکی از هتل های ارزان یزد یک ستاره است که قیمت آن نیز باتوجه به  امکاناتی که برای مسافران درنظر می‌گیرد، منصفانه است.

2.اقامتگاه بومگردی خانه خشتی یزد: این اقامتگاه مربوط به 150 سال پیش و متعلق به دوران قاجاریه می‌باشد. اقامتگاه بومگردی خانه خشتی نزدیک به بافت تاریخی شهر یزد قرار دارد. این اقامتگاه دارای 6 باب اتاق و در کل با ظرفیت 25 نفر میهمان می‌باشد. 

نکته مهم: لازم به ذکر است این قیمت ها بدون احتساب تخفیف‌هایی که عموماً روی قیمت هتل‌ها وجود دارد و همچنین بدون در نظر گرفتن فصل و فاکتورهای دیگر درج شده. برای رزرو و قیمت دقیق می‌توانید از بالای صفحه اطلاعات کامل تمامی این هتل ها را مشاهده کنید.

 

ارزان ترین هتل ها و اقامتگاه های شهر یزد

 

انتخاب  هتل های  شهر یزد بر اساس موقعیت مکانی 

خوشبختانه هتل‌های واقع در شهر یزد براساس موقعیت مکانی مختلف، ساخته شده‌اند و شما فقط کافیست طبق اولویت‌های مد نظر، هتل را انتخاب کنید. برای دسترسی سریع به فرودگاه و مراکز شهر، هتل ارگ جدید، مناسب است و در عرض 15 دقیقه می‌توانید به فرودگاه برسید و هتل داد یزد و فهادان به مکان‌های گردگشگری و تاریخی نزدیک تر هستند.

 

نکات مهم در خصوص رزرو هتل های یزد

قبل از رزرو یکی از هتل‌های موجود  در شهر یزد، این نکات را مد نظر قرار دهید:

  • همه اطلاعات درج شده در سامانه رهی نو شامل قیمت، روش محاسبه عوارض، حق سرویس، صبحانه برای اتاق‌ها، استخر و سونا، ترانسفر از فرودگاه به عهده هتل است و این سایت رزرواسیون هیچ مسئولیتی در قبال این موارد ندارد.
  • اطلاعات، کاملاً از وبسایت اصلی هتل درج شده است؛ بنابراین پیشنهاد می‌کنیم که حتماً قبل از رزرو، از صحت اطلاعات در وبسایت هتل مطمئن شوید و بعد به رزرو اقدام کنید.

 

رزرو کردن هتل‌ های شهر یزد از طریق سامانه رهی نو

رهی نو یک سامانه جامعی از هتل‌ها است که اطلاعات کاملی از تمام هتل‌های ایران از جمله هتل های واقع در شهر یزد را در اختیار شما قرار می‌دهد. از طریق این سامانه، می‌توانید لیستی از هتل‌های مدنظر خود را جستجو و براساس ستاره‌ها، رتبه، بودجه، موقعیت مکانی وغیره، اقامتگاه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

 

مزایای رزرو کردن هتل های شهر یزد در رهی نو چیست؟ 

وبسایت رهی نو، بزرگ‌‌ترین شبکه هتلی در تهران، کیش، مشهد، شیراز، گیلان، اصفهان، اهواز و دیگر شهرها است که بهترین خدمات را از جمله قیمت مناسب، رزرو تضمینی و رزرو لحظه‌ای را در کوتاه‌ترین زمان ممکن، برای شما مهیا می‌کند.

مهم‌ترین مزیت این سامانه  که خیال شما را بابت رزرو این هتل‌ها آسوده می‌کند، پشتیبانی 24 ساعته حتی در روزهای تعطیل است. برای انجام این کار، فقط کافیست به وبسایت رهی نو وارد شوید و ضمن مقایسه انواع هتل‌ها و شرایط اقامت، از تخفیفات هیجان‌انگیز نیز استفاده کنید. با خاطرجمع شدن از محل اقامت خود می‌توانید از جاذبه های گردشگری یزد هم بازدید داشته باشید.

 

چگونه هتل‌ های شهر یزد را از سایت رهی نو رزرو کنیم؟

برای انتخاب هتل‌ موردنظر خود در یزد از طریق سامانه رزرواسیون هتل، کافیست به صفحه هتل مد‌ نظر وارد شوید و دکمه "رزرو هتل" را در گوشه سمت چپ صفحه کلیک کنید تا به پایین صفحه هدایت شوید.

در پایین صفحه، جدولی را مشاهده می‌کنید که اطلاعات هتل شامل نوع اتاق، ظرفیت، تعداد نفرات اضافه، مبلغ برای یک شب، تعداد اتاق و تخفیف کل، درج شده است. اتاق مد نظرتان را انتخاب و کلیک کنید تا به مرحله بعدی وارد شوید. در این صفحه، باید اطلاعات تکمیلی رزروکننده و اطلاعات مسافرین و اتاق‌ها را وارد کنید.

 

قوانین کنسلی رزرو کردن هتل ‌های متنوع یزد به چه صورت است؟

قوانین کنسلی رزرو  هتل در سامانه رهی نو در شرایط خاص، امکان‌پذیر است. کنسلی در روزهای تعطیل رسمی انجام نمی‌شود و درصورت درخواست از سمت مشتری، مبلغی از وی کسر شده و مابقی به او بازگردانده می‌شود؛ اما خودِ رهی نو برای کنسل کردن، هیچ مبلغی از کاربران به عنوان جریمه دریافت نمی‌کند.

جاذبه های گردشگری یزد


ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...