رَهی نو

هتل های رشت

سفر به پایتخت خوراکی‌های ایران می‌تواند خاطره فراموش‌نشدنی را رقم بزند. تماشای جنگل‌های انبوه، شالیزارهای سرسبز، ساحل آرام و بازارهای محلی، همگی با اقامت شما در یکی از هتل های رشت امکان‌پذیر می‌شود.
شما می‌توانید در سفر به رشت از میدان تاریخی شهرداری دیدن کنید و در بافت قدیمی قدم بزنید تا به بازار محلی برسید. بازاری که ماهی‌های تازه شمال، سبزیجات تازه و خاص، میوه‌های جنگلی و صنایع‌دستی بومی منطقه را عرضه می‌کند.
رشت شهر بی‌نظیری است و اقامت در آن می‌تواند بی‌نظیرتر باشد زیرا این شهر هتل‌های باکیفیت، سوئیت‌های تمیز، ویلاهای شیک و بومگردی‌های جذاب را در برمی‌گیرد.
معرفی هتل های شهر رشت در این مقاله از سایت رزرو آنلاین هتل رهی نو می‌تواند به انتخاب شما برای یک هتل خوب و درخور کمک کند.

اطلاعات مفید برای رزرو هتل های رشت

مسئله‌ اقامت پس از سفر، بسیار مهم است. گاهی اوقات، نداشتن آگاهی کافی و عدم اقدام به‌موقع، می‌تواند هر کسی را به سر‌در‌گمی دچار کند.
در ابتدا بهتر است، یک منبع مطمئن و دقیق با معرفی لیست هتل ها‌ی شهر رشت بیابید که تمامی مشخصات و اطلاعات لازم را در رابطه با آن‌ها ارائه دهد.
بررسی همه‌ مشخصات ازجمله هزینه هتل در رشت، دسترسی و امکانات، از موارد‌ی هستند که باید قبل از رزرو اتاق به آن بپردازید که به آن یک رزرواسیون هوشمندانه گفته می‌شود. چیز‌ی که منجر می‌شود، شما از سفر خود لذت ببرید و دیگر ترس و اضطرابی بابت اقامت خود نداشته باشید.

لیست بهترین هتل های شهر زیبای رشت

همان‌طور که می‌دانید، شهر رشت هتل‌های زیادی در خود جای داده که انتخاب هریک از آن‌ها، به میزان بودجه و سلیقه گردشگران بستگی دارد. هتل‌های 5 ستاره، 4 ستاره، هتل‌های لوکس، هتل‌های گران‌قیمت و هتل‌های ارزان‌قیمت زیادی در این شهر وجود دارد که در ادامه هریک از آن‌ها را به تفکیک توضیح خواهیم داد.

هتل کادوس رشت

هتل پنج ستاره کادوس در نزدیکی یکی از جاذبه ‌های گردشگری رشت یعنی باغ محتشم واقع شده است و به تمام مراکز تفریحی و تاریخی دسترسی آسان دارد. چایخانه سنتی، تشریفات ویژه، پارک کودک، زمین تنیس، خدمات پزشکی و آرایشگاه از امکانات این هتل هستند.

هتل کادوس رشت

هتل شبستان رشت

هتل چهار ستاره شبستان از اسفند ماه ۹۲ کار خود را آغاز کرده و خارج از محدوده طرح ترافیک قرار دارد. از امکانات هتل می‌توان به صندلی ماساژ، مینی بار، جکوزی و ترنسفر رفت و برگشت اشاره کرد. برخی از این هتل‌ها برای کودکان زیر پانزده سال نیم‌بها یا رایگان است. قبل از رزرو کردن هتل این گزینه را چک کنید. 

هتل شبستان رشت

قیمت هتل های شهر رشت

انتخاب محل اقامت مناسب، نقشی کلیدی در تجربه سفری لذت‌بخش ایفا می‌کند. هتل های مختلف رشت با توجه به امکانات، تجهیزات، موقعیت مکانی و... رتبه‌بندی می‌شوند و طبیعی است که قیمت‌های متفاوتی داشته باشند.

ارزان‌ترین هتل های شهر رشت

مسافرت‌هایی که کمترین میزان هزینه برای رزرو کردن هتل را دربر داشته باشد، از خواسته‌ها‌ی ایده‌آل همه‌ مسافران است که کم‌و‌بیش می‌توانند به آن دست یابند. برای برخی از افراد مهم است که هتل ارزان را در این شهر برای خود رزرو کنند.
مجموعه‌ای از مسافرخانه‌های ارزان قیمت در مرکز شهر، جنوب میدان شهرداری و خیابان امام خمینی واقع شده‌اند.

هتل پردیس رشت

هتل دو ستاره پردیس  در نزدیکی آرامگاه میرزا کوچک خان و ترمینال رشت قرار دارد و امکانات آن شامل تاکسی‌سرویس و اینترنت است.

هتل پردیس رشت

هتل پارک رشت

هتل دو ستاره پارک در نزدیکی مراکز تفریحی قرار دارد و اینترنت، پارکینگ از امکانات آن به شمار می‌آیند. این هتل غذای سنتی گیلانی را در اتاق سرو می‌کند.

هتل اردیبهشت رشت

این هتل دو ستاره در میدان شهرداری و در نزدیکی مراکز تفریحی قرار دارد. هتل انواع غذاها را سرو می‌کند  اینترنت، کافی‌شاپ و پارکینگ از امکانات آن هستند.

هتل اردیبهشت رشت

هتل غدیر رشت

هتل تک ستاره غدیر دارای رستوران، کافی شاپ و اینترنت رایگان است.

هتل پامچال

هتل سه ستاره پامچال در بلوار امام خمینی رشت واقع شده و دسترسی آن به مراکز گردشگری آسان است. اینترنت در اتاق، صندوق امانات، سرو نهار در اتاق و تاکسی‌سرویس بیست‌وچهار ساعته از امکانات این هتل به‌حساب می‌آیند.

هتل پامچال

هتل آپارتمان صبوری

این هتل سه ستاره تقریبا نوساز بوده و در نزدیکی ساختمان تاریخی شهرداری است. خدمات اینترنتی و اجاره ماشین از امکانات آن هستند.

هتل ها‌ی گران قیمت لوکس رشت

اگر شما هم به تجهیزات و امکانات بیش‌تر از هزینه اهمیت می‌دهید، می‌توانید هتل‌های گران‌قیمت لوکس رشت یعنی هتل کادوس رشت را از رهی نو رزرو کنید.

هتل کادوس رشت

هتل پنج ستاره کادوس رشت به‌عنوان یکی از هتل‌های گران قیمت این شهر در بلوار آزادی، خیابان منظریه قرار دارد. این هتل در سال 1362 افتتاح شد و در سال 1391 برای ارتقای سطح کیفیت خدمات خود موردبازسازی قرار گرفت.
این هتل لوکس در 96 واحد اقامتی از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. از امکانات هتل کادوس می‌توان به نمازخانه، دستگاه ATM، کافی‌نت، روم سرویس، دستگاه واکس کفش، اتاق چمدان، فضای سبز، آرایشگاه مردانه، خدمات باربری، پارک کودک، تاکسی‌سرویس و ... اشاره کرد.
رستوران شکم الملوک یکی از محبوب‌ترین رستوران های رشت در هتل کادوس قرار دارد. این رستوران حدود 200 نفر ظرفیت دارد که به سرو انواع غذای ایرانی و محلی می‌پردازد.

هتل شبستان رشت

یکی از هتل های گران قیمت رشت، هتل شبستان است که در فلکه گلسار، ابتدای خیابان بنت الهدی قرار دارد. این هتل چهار ستاره در زمینی به مساحت ۱۵۰۰ مترمربع در سال 1391 فعالیت خود را شروع کرد.
این هتل شش طبقه با 20 واحد اقامتی در انواع تیپ A، تیپ B و تیپ C قرار می‌گیرند. هتل شبستان شهر رشت امکاناتی نظیر جکوزی، سونا، نمازخانه، اتاق چمدان، تاکسی‌سرویس، پذیرش 24 ساعته و ... را شامل می‌شود.

هتل های ساحلی رشت

رشت، به‌واسطه سفید رود و دریای خزر، از جاذبه های ساحلی کم‌نظیری برخوردار است. انتخاب هتل ساحلی در رشت، فرصتی منحصربه‌فرد و خاص برای لذت بردن از نسیم خنک دریا، طلوع و غروب خورشید تماشایی و تفرج در امتداد ساحل فراهم می‌کند.
این هتل‌ها با موقعیت مناسب و دسترسی آسان به ساحل، امکان ارائه خدمات و اقامتی لذت‌بخش را برای مسافران فراهم می‌کنند.
امکانات رفاهی، رستوران‌های با مناظری دل‌انگیز و خدمات باکیفیت، از ویژگی‌های بارز هتل‌های ساحلی رشت است که باعث می‌شود اقامت در این هتل‌ها یک تجربه بی‌نظیر و خاطره‌انگیز باشد.

هتل های ساحلی رشت

هتل های جنگلی رشت

رشت به دلیل وجود جنگل‌های سرسبز و انبوه هیرکانی، جاذبه های منحصربه‌فردی برای طبیعت دوستان محسوب می‌شود. برای تجربه سکونت در دل طبیعت، تنفس هوای پاک، پیاده‌روی در جنگل و تماشای مناظر چشم‌نواز می‌توانید از هتل های زیبای جنگلی رشت انتخاب کنید.
اقامت در هتل‌های جنگلی شهر رشت، تجربه‌ای متفاوت و دلپذیر از آرامش و زیبایی طبیعت را برای شما رقم می‌زند. این هتل‌ها با طراحی‌های منحصربه‌فرد و معماری سنتی، امکان ارائه خدمات و اقامتی لذت‌بخش را برای مسافران فراهم می‌کنند.
با داشتن موقعیتی مناسب در دل جنگل، این هتل‌ها فرصتی عالی برای آرامش و استراحت از شلوغی شهری به‌حساب می‌آیند.

هتل های جنگلی رشت

تاریخچه احداث هتل در رشت

از قدیم الایام تا کنون شهرهای شمال بین مسافران و گردشگران محبوبیت داشته‌اند. شهر زیبای رشت هم از گذشته میزبان مسافران مختلف بوده و است. می‌توان گفت تاریخچه احداث اولین هتل در رشت به 100 گذشته زمان پهلوی اول برمی‌گردد.
کاروانسراهای مختلف و اقامتگاه‌های محلی زیادی در رشت وجود داشته است ولی هتل ایران اولین هتلی است که در شهر رشت احداث شد. این هتل در سال 1314 فعالیت خود را شروع کرد.
در گذشته اقامتگاه‌ها و کاروانسراهای محلی در اختیار عموم قرار می‌گرفتند ولی در هتل‌ها فقط اعیان‌ها و ثروتمندان می‌توانستند اقامت کنند زیرا قیمت اقامت در هتل بسیار گران بود.
در زمان پهلوی اول بازرگانان و تجار ایرانی و خارجی زیادی برای تجارت به شهر رشت می‌رفتند که تعداد اقامتگاه‌های شهر نسبت به مسافران محدود بود. همین موضوع موجب راه‌اندازی هتل ایران شد. این هتل را می‌توان یکی از جاهای دیدنی رشت دانست.
شروع احداث هتل ایران در سال 1308 رقم خورد که پس از 6 سال مورد بهره‌برداری قرار گرفت. این هتل در مساحت 1800 مترمربع بنا شد.
 این هتل به‌عنوان یکی از هتل‌های قدیمی ایران هنوز فعالیت می‌کند که در همسایگی ساختمان شهرداری، اداره پست و تلگراف و میدان شهرداری جای خوش کرده است. هتل ایران در 25 اسفند سال 1379 در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسید.

تاریخچه احداث هتل در رشت

بهترین زمان برای سفر به رشت

انتخاب بهترین زمان برای سفر به رشت به سلیقه و علایق شما بستگی دارد. با این حال، می‌توان گفت که بهترین زمان برای سفر به رشت به‌طور کلی به دو فصل بهار و پاییز تقسیم می‌شود.
 در بهار، رشت هوایی معتدل و دلپذیر دارد. طبیعت این سرزمین در این فصل سرسبز و پرطروات است. این فصل نسبت به پاییز و زمستان بارندگی کمتری دارد. ولی در بهار ازدحام جمعیت و شلوغی بیشتر است و قیمت هتل‌ها و اقامتگاه‌ها ممکن است کمی بالاتر باشد.
در فصل پاییز هوای رشت خنک و مطبوع است و طبیعت زیبای آن با هزار رنگ، چشم‌نوازی می‌کند. در این فصل جمعیت مسافر و گردشگر کمتر است و قیمت هتل‌ها و اقامتگاه‌ها می‌تواند مناسب‌تر باشد.

اقامت در هتل های محبوب رشت

رشت، مرکز استان گیلان، به دلیل طبیعت سرسبز، تاریخ غنی و مردمی مهمان‌نواز، مقصدی محبوب برای گردشگران محسوب می‌گردد. تنوع هتل‌ها در رشت بسیار بالا است و شما می‌توانید با توجه به سلیقه و بودجه خود، محل اقامتی مناسب را انتخاب کنید. 
همان‌طور که گفته شد طیف وسیعی از هتل‌ها و مراکز اقامتی در رشت در دسترس مسافران قرار دارند. غیر از هتل‌ها و مراکز رسمی، امکان اجاره کردن اتاق و ویلا هم موجود است، اما رنج قیمت مشخصی ندارند و تحت تأثیر شلوغی و حجم مسافر و موقعیت مکانی، قیمت آن‌ها متغیر است. 

اقامت در هتل های محبوب رشت

مزایا‌ی رزرو کردن هتل ها‌ی شهر رشت در رهی نو چیست؟

همان‌طور که اشاره کردیم، انجام رزرواسیون هتل در رشت باید با آگاهی صورت گیرد. وب‌سایت رهی نو با فراهم کردن تمام بستر‌ها‌ی لازم، این امکان را برای شما به وجود آورده است. کافی است با صرف کمی زمان، هتل‌ها را از نظر موقعیت مکانی، دسترسی، امکانات، ویژگی‌ها و همچنین هزینه بسنجید. در این حالت حتماً سفر خوبی را خواهید داشت.
با این حال، گاهی اوقات نمی‌توان تنها به اطلاع از ویژگی‌ها‌ی هتل ها‌ی این شهر اکتفا کرد و ما به یک تجربه‌ واقعی نیازمندیم. در این صورت، کافی است تنها به پایین صفحه‌ هر یک از هتل‌ها در رهی نو مراجعه کنید تا نظرات مسافران هتل رشت را مشاهده کنید.
در کل مزایا‌ی رزرو کردن هتل‌ها‌ی مختلف رشت از رهی نو عبارت‌اند از:
•    ارائه‌ لیست کامل از انواع هتل‌ها
•    دارا‌ی اطلاعات به‌روز و دقیق 
•    نمایش نظرات مسافران 
•    امکان رزرو
•    دریافت تخفیف‌ها‌ی ویژه و قابل ‌توجه 
•    بهره‌مندی از پشتیبانی تیم رهی نو

چگونه هتل ها‌ی شهر رشت را از سایت رهی نو رزرو کنیم؟

پس از ورود به سامانه رهی نو، وارد صفحه‌ هتل‌ها‌ی شهر رشت شوید. در این بخش می‌توانید یک لیست کامل از هتل‌ها را همراه با قیمت و ستاره‌ها‌ی آن‌ها ببینید. برای دریافت اطلاعات دقیق‌تر و همچنین مشاهده‌ نظرات کاربران، رو‌ی هر هتل کلیک کنید.
بعد از سنجش مناسب و اتخاذ تصمیم درست، هتل مورد‌نظر خود را با دریافت تخفیف رزرو کنید. شما همچنین می‌توانید، نظرات مسافران قبلی هر هتل را به‌طور کامل مشاهده و با آگاهی کامل هتل موردنظر خود را رزرو کنید.
در سایت رهی نو شما می‌توانید اطلاعات کاملی از دیدنی‌ها رشت ازجمله تالاب عینک، خانه ابریشمی، دریاچه سراوان، امامزاده هاشم، خانه میرزا کوچک خان جنگلی، باغ محتشم و ... به دست آورید.

قوانین کنسلی رزرو کردن هتل در  رشت به چه صورت است؟

کنسلی رزرو در رابطه با هر هتلی چه هتل‌ها‌ی ارزان یا هتل‌های گران در رهی نو، هرگز شامل کارمزد جریمه از طرف رهی نو نمی‌شود. با این حال ممکن است، هتل مورد‌نظر چنین کارمزد‌ی داشته باشد که در این ‌صورت باید برای اطمینان بیش‌تر، از آن هتل سؤال کنید.

جاذبه های گردشگری رشت


ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...