رَهی نو

مقایسه هتل رکسان و هتل رمیس تهران

تعداد بازدید: ۲۸۰ ۳ آبان ۱۴۰۲

تفاوت های هتل رکسان و هتل رمیس تهران

شهر تهران به دلایل زیادی از جمله سیاسی، تاریخی، فرهنگی و گردشگری از اهمیت زیادی برخوردار است. به همین دلیل هتل‌های زیادی در این شهر بنا شده‌اند. برخی از این هتل‌ها به‌دلیل نزدیک بودن به فرودگاه امام خمینی که بزرگترین فرودگاه کشور است، از طرف مسافران برای اقامت  انتخاب می‌شود. از این هتل‌ها می‌توان به هتل رمیس و هتل رکسان اشاره کرد. اگر نمی‌دانید که کدامیک را برای اقامت انتخاب کنید، ما در این مقاله از سایت رزرو هتل آنلاین رهی نو به مقایسه هتل رکسان و هتل رمیس تهران پرداخته‌ایم تا بتوانید برای اقامت خود بهتر تصمیم بگیرید. پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

درباره هتل رکسان 

 

هتل رکسان تهران

یکی از هتل‌هایی که در نزدیکی فرودگاه امام خمینی قرار گرفته، هتل رکسان یا هتل نووتل است. یکی از اولین هتل‌های فرودگاهی کشور و زیر مجموعه گروه هتل‌های بین‌المللی آکور فرانسه، هتل رکسان است که با سرمایه‌گذاری این شرکت تاسیس شد.
هتل 5 ستاره رکسان تهران یکی از هتل‌هایی است که در نزدیکی فرودگاه امام خمینی قرار گرفته است. هتل رکسان برای افرادی که پروازهای نزدیک به هم دارند و می‌خواهند فاصله کمی با فرودگاه داشته باشند، انتخاب بسیار مناسبی است. همینطور این هتل برای مسافران خارجی نیز گزینه مناسبی خواهد بود؛ زیرا دیگر نیازی به خروج از مجموعه فرودگاهی و همینطور اقامت در مرکز شهر ندارند.
هتل رکسان تهران یا همان هتل نووتل سابق، امکانات جدید و مدرنی را برای مسافران خود درنظر گرفته و در تاسیس آن از استانداردهای سطح بالایی استفاده شده است. همینطور کادر حرفه‌ای و مجرب این هتل باعث شده تا بسیاری از مسافرانی که برای سفرهای کاری و تفریحی به تهران می‌آیند، این هتل را برای اقامت خود انتخاب کنند.

امکانات هتل رکسان

 

/امکانات هتل رکسان

این هتل دارای 11 طبقه و 296 باب اتاق است که برای هرکدام از اتاق‌ها امکانات رفاهی مناسبی درنظر گرفته شده است. هتل رکسان اتاق‌هایی با امکانات متفاوت برای مسافران خود دارد. اتاق‌های هتل رکسان شامل اتاق دبل استاندارد، اتاق‌های توئین استاندارد، سوئیت استاندارد فرانسوی و ویژه معلولین است. 

 

سالن-همایش-هتل-رکسان

هتل رکسان با دارا بودن دو رستوران با غذاهای متنوع و بین‌المللی میزبان مهمانان و مسافران است. در رستوران گلکسی هتل رکسان تهران، غذاهای بین‌المللی سرو می‌شود و رستوران وادی نیز با انواع غذاهای ایرانی در محیطی پرشده از فرهنگ ایرانی و نقاشی‌های سنتی، آماده پذیرایی از مهمانان است. 

استخر-هتل-رکسان

از دیگر امکانات هتل رکسان تهران می‌توان به 7 سالن آن با داشتن استانداردهای روز دنیا که مناسب برگزاری سمینارها و همایش‌ها است، اشاره کرد. هتل رکسان با درنظر گرفتن امکاناتی مانند لاندری، اینترنت پرسرعت، روم سرویس 24 ساعته، سالن آرایشی، کافی‌شاپ، استخر، سونا، جکوزی، سالن ورزشی و سالن ماساژ سعی کرده تا لحظات خوشی را برای مسافرانی که در این هتل اقامت دارند، به وجود بیاورد. همینطور ترانسفر فرودگاهی به صورت 24 ساعته آماده خدمت‌رسانی به مهمانان است تا رفت‌وآمد برای مسافران را تسهیل کند.

درباره هتل رمیس تهران

 

 

هتل رمیس تهران

هتل 4 ستاره رمیس تهران یا همان ایبیس سابق یکی از هتل های فرودگاهی و زیر مجموعه گروه هتل‌های بین‌المللی آکور فرانسه است. هتل رمیس تهران در سال 1393 فعالیت خود را آغاز کرد. هتل رمیس دارای 7 طبقه و 196 اتاق است که امکانات استاندارد جهانی را برای رفاه حال مسافران درنظر گرفته است.

امکانات هتل رمیس تهران

 

از امکانات هتل رمیس تهران می‌توان به سیستم اعلام حریق، مینی‌بار، کافی‌شاپ، اینترنت پر سرعت، اتاق چمدان، رستوران، تاکسی سرویس و ترانسفر 24 ساعته، روم سرویس، سالن بدنسازی، فروشگاه، سالن آرایش مردانه و زنانه، صندوق امانات، سالن آمفی تئاتر، سالن چندمنظوره، مسیر پیاده‌روی، استخر، سونا، جکوزی، سالن بیلیارد، سالن ماساژ، کافی‌نت، پارک بازی کودکان، خدمات باربری، لاندری و پذیرش 24 ساعته اشاره کرد.

اتاق های هتل رمیس تهران

 

اتاق های هتل رمیس تهران یا هتل ایبیس سابق تمامی امکانات رفاهی در سطح استاندارد جهانی  شامل حمام، سرویس بهداشتی، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، میزکار و اینترنت رایگان را برای مسافران درنظر گرفته است. همینطور درصورت درخواست مهمان، امکان صرف صبحانه در اتاق نیز وجود دارد.
 

هتل رمیس تهران برای چه کسانی مناسب است؟

از آنجایی که هتل رمیس تهران یا همان هتل ایبیس یکی از هتل‌های فرودگاهی کشور است، برای افرادی که دو پرواز نزدیک به هم دارند و قصدشان این است که در مجموعه فرودگاهی باشند و برای اقامت در مرکز شهر نباشند، انتخاب بسیار مناسبی است. زیرا با نزدیک بودن به فرودگاه، دیگر نگران نرسیدن و یا دیر رسیدن به پرواز نخواهید بود.

 

تفاوت هتل رمیس و هتل رکسان تهران چیست؟

 

این دوهتل جزء هتل‌های فرودگاهی تهران محسوب می‌شوند. هردو این هتل‌ها به دلیل نزدیکی به فرودگاه امام، گزینه مناسبی برای افرادی که می‌خواهند در مرکز شهر اقامت نداشته باشند، است. اما اگر بخواهیم تفاوت این دو هتل را به شما بگوییم و به مقایسه هتل رکسان و هتل رمیس تهران بپردازیم باید بگوییم که هر دو هتل امکانات رفاهی مناسبی را برای مسافران درنظر گرفته‌اند، اما هتل رکسان تهران به دلیل 5 ستاره بودن، قائدتا امکانات کامل‌تر و بیشتری را به مسافر ارائه می‌کند.

 

مزایای اقامت در هتل های فرودگاهی

از مزایای اقامت در هتل های فرودگاهی که شامل هتل رکسان و هتل رمیس هستند، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
•    راحتی در رسیدن به پرواز
•    عدم اتلاف زمان برای رسیدن فرودگاه
•    دسترسی راحت به فرودگاه
•    داشتن محل استراحت قبل از پرواز به‌جای ماندن در صندلی‌های فرودگاه
•    برخوردار بودن از امکانات رفاهی هتل قبل از پرواز
•    کاهش هزینه‌های مربوط به رفت‌وآمد و ترانسفر فرودگاهی

سخن پایانی

تهران به عنوان مرکزیت گردشگری و صنعتی یکی از شهرهایی است که افراد زیادی از گوشه و کنار دنیا و همینطور از دیگر شهرهای ایران به آن سفر می‌کنند. به همین دلیل هتل‌های زیادی در این شهر احداث شده که هرکدام امکانات خاص خود را دارد. انتخاب این هتل‌ها نیز به سلیقه مسافر و امکاناتی که او می‌خواهد، بستگی دارد. ما در این مقاله سعی کردیم که از میان هتل‌ها، دو هتل رکسان و رمیس را که از هتل‌های فرودگاهی هستند به شما معرفی کنیم و تلاشمان بر این بود تا با مقایسه هتل رکسان و هتل رمیس تهران ، بتوانید به راحتی در مورد اقامت در این هتل‌ها تصمیم‌گیری کنید.

سوالات متداول

هتل رکسان چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

هتل رکسان در تهران خدماتی از جمله اتاق‌های مجهز با تمام امکانات، رستوران‌های با منوی متنوع، استخر، سرویس اتاق 24 ساعته، اینترنت رایگان و سالن ورزشی دارد. 
 

آیا هتل رمیس از امکانات نزدیکی به فرودگاه برخوردار است؟ 

 بله، هتل رمیس به فرودگاه بین‌المللی امام خمینی تهران نزدیک است و از اتاق‌های با نمایی زیبا به فرودگاه برخوردار می‌باشد.

 چگونه می‌توانم از هتل رکسان یک اتاق رزرو کنم؟ 

 برای رزرو اتاق در هتل رکسان، می‌توانید به وب‌سایت رهی نو مراجعه کرده یا با شماره تماس موجود در سایت تماس حاصل نمایید. 
 

آیا هتل رمیس پارکینگ رایگان دارد؟ 

 بله، هتل رمیس دارای پارکینگ رایگان برای مهمانان خود می‌باشد. 

 در مقایسه هتل رکسان و هتل رمیس تهران چه موضوعی وجود دارد؟

هر دو این هتل‌ها امکانات رفاهی استانداردی برای مسافران درنظر دارند، اما هتل رکسان به دلیل 5 ستاره بودن، امکانات کامل‌تری را به مسافر ارائه می‌دهد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...