رَهی نو

هتل های اصفهان

شناخت هتلهای اصفهان به شما کمک می‌کند تا بهترین و مناسب‌ترین مکان را برای مدت زمان سفر خود انتخاب کنید. سکونت در یک هتل مناسب باعث می‌شود تا شما در مدت سفرتان آرامش و رفاه داشته باشید.

اکثر هتل‌های شهر اصفهان به‌دلیل توریستی بودن این شهر، با یکدیگر رقابت می‌کنند تا بهترین خدمات را به مسافران ارائه دهند.

ما در ادامه هتل‌های واقع در اصفهان و هر آنچه که لازم است در مورد انتخاب هتل از طریق سایت رزرو آنلاین هتل رهی نو بدانید را به شما معرفی می‌کنیم.

 

اطلاعات کامل برای انتخاب هتل در اصفهان

طبق ضرب‌المثل قدیمی ایرانی، اصفهان، نصف جهان استٍ. اصفهان زمانی پایتخت باشکوه امپراتوری شاه عباس صفوی و یکی از بزرگ‌ترین شهرهای جهان بوده و تابه‌اکنون نیز این شهر شکوه گذشته خود را حفظ کرده است. اصفهان اقامتگاه‌های معروف و مطرحی دارد که مسافران می‌توانند در سفر تفریحی خود با انتخاب هتل های شهر اصفهان مکان مناسبی را برای استراحت خود انتخاب کنند. معماری ایرانی اسلامی، بلوارهای زیبا، پل‌ها، کاخ ها، مناره‌های و مساجد آن مشهورند.

میدان نقش جهان اصفهان، یکی از بزرگ‌ترین میادین جهان است که توسط یونسکو به‌عنوان میراث جهانی ثبت شده است. مرکز خرید اصفهان نیز پنجمین مرکز خرید جهان است و ترکیبی از معماری سنتی اصفهانی و معماری مدرن است. اصفهان آب‌وهوای خشکی دارد و در زمستان دمای آن تا منفی ده درجه و در تابستان بالای سی و شش درجه سانتی گراد است. بهترین فصل سفر به اصفهان اواسط بهار با آن هوا ملایم و مطبوعش است. در پاییز و زمستان آلودگی هوا به‌حدی می‌رسد که گاهی به گروه‌های آسیب‌پذیر توصیه می‌شود از خانه خارج نشوند.

 

اطلاعات کامل برای  انتخاب هتل در اصفهان

 

بهترین وسیله برای سفر و اقامت در هتل های شهر اصفهان

برای سفر  به اصفهان گزینه‌های متعددی در دسترس است. فرودگاه بین المللی اصفهان، پروازهای روزانه به تهران و مشهد و همچنین پروازهای بین المللی به دمشق، دبی، شارجه، کویت و استانبول ارائه می‌کند. تاکسی‌های فرودگاه برای انتقال مسافرین به شهر و هر یک از هتل‌ها در دسترس هستند. ایستگاه قطار اصفهان دور از شهر قرار دارد و برای تهران قطار شبانه و برای مشهد قطار روزانه دارد اما هیچ قطاری به مقصد شیراز حرکت نمی‌کند. از ایستگاه قطار، اتوبوس هایی برای مسافران به شهر وجود دارد. بزرگراه‌های اصفهان بسیار مناسب‌اند و به تهران، قم، نائین، کاشان، شیراز، یزد و اهواز متصل هستند. غیر از ماشین شخصی، ترمینال‌های متعددی نیز وجود دارد که می‌توانید متناسب با مسیر خود، یکی از آنها را انتخاب کنید. اتوبوس‌ها کیفیت بالایی دارند و اکثرا لوکس بوده و با استانداردهای اروپایی (صندلی راحت، مینی بار و ...) منطبق هستند. اصفهان به گفته آندره مالراکس تنها با دو شهر پکن و فلورانس از نظر آثار باستانی قابل مقایسه است. 

 

اطلاعات مفید برای رزرو کردن هتل های موجود در اصفهان

باید درنظر داشته باشید که توریست‌های بسیاری از سراسر دنیا و ایران برای تعطیلات به اصفهان سفر می‌کنند و درصورتی‌که در ایام اوج گردشگری به این شهر سفر کنید و از قبل نسبت به انتخاب هتل‌های اصفهان اقدام نکرده باشید، به احتمال زیاد نمی‌توانید در هتل مورد نظرتان ساکن شوید و با تکمیل طرفیت هتل‌ها مواجه خواهید شد. همچنین باید بدانید که در چنین مواقعی هزینه سکونت در هتل‌ها به دلیل تقاضای زیاد، افزایش خواهد یافت.

 

رزرو کردن هتل از طریق سامانه رهی نو

شما می‌توانید از طریق سامانه رهی نو، لیست هتل های واقع در اصفهان را بررسی و در نهایت نسبت به انتخاب هتل مورد نظر خود اقدام کنید. در سامانه رهی نو شما این امکان را دارید تا از خدمات و میزان رضایت مسافران از هتل‌ها مطلع شوید تا بتوانید انتخابی آگاهانه داشته باشید.

 

مزایای رزرو کردن هتل های شهر اصفهان در رهی نو چیست؟

مهم‌ترین مزیت رزرو کردن هتل در اصفهان از سایت رهی نو، این است که هزینه کمتری را نسبت به مراجعه حضوری خواهید پرداخت. می‌توانید با برنامه‌ریزی قبل از سفر حتی برای فصل اوج گردشگری در اصفهان نیز هتل خود را رزرو کنید.

یکی دیگر از مزایای سایت رهی نو این است که شما می‌توانید ارزان ترین هتل‌های این شهر را شناسایی کنید. ضمن اینکه پس از ورود به اصفهان دیگر ملزم به گشتن و اتلاف وقت و انرژی برای یافتن هتل مناسب در اصفهان نخواهید بود.

 

چگونه هتل های مختلف اصفهان را از سایت رهی نو رزرو کنیم؟

برای رزرو هتل در اصفهان از سایت رهی نو ابتدا هتل‌های مختلف را بررسی کنید. شما می‌توانید از ویژگی‌ها و امکانات هتل‌ها مطلع شوید و نظرات مسافران قبلی را مطالعه کنید. درنهایت پس از وارد کردن اطلاعات شخصی خود و پرداخت هزینه، رزرو شما قطعی می‌شود.

 

اقامت در هتل های شهر اصفهان

علاوه‌بر جاذبه های گردشگری اصفهان، هتل‌ها و خوابگاه‌ها و انواع اقامتگاه‌های دیگر آن، موجب مشهور این شهر شده است. از هتل ارزان تا هتل‌های پنج ستاره لوکس همگی در دسترس هستند. اکثر این هتل‌ها در اطراف مراکز اصلی گردشگری شهر اصفهان واقع شده اند. توجه داشته باشید که در اصفهان قوانین طرح ترافیک اجرا می‌شود و ممکن است در دسترسی به مراکز توریستی تأثیرگذار باشد. قبل از انتخاب هتل این نکته را در نظر بگیرید.

 

لیست هتل های معروف شهر اصفهان

همانطور که می‌دانید، شهر اصفهان پر است از هتل‌های مختلف که انتخاب هرکدام از آنها به بودجه و سلیقه افراد بستگی دارد. از هتل‌های لوکس گرفته تا هتل‌های ارزان‌ قیمت که دست شما در انتخاب آنها باز است. در ادامه لیستی از هتل‌های معروف این شهر را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

بهترین هتل های موجود در اصفهان کدامند؟

اگر انتخاب بهترین هتل در اصفهان برای شما مهم است، پیشنهاد می‌کنیم لیستی از هتل‌هایی که در ادامه به آنها اشاره کرده و توضیحاتی در مورد آنها برایتان تهیه کرده‌ایم، مطالعه کنید.

بهترین هتل های اصفهان

هتل عباسی اصفهان

یکی از هتل های 5 ستاره اصفهان هتل عباسی است، قدیمی‌ترین هتل جهان و یکی از بزرگ‌ترین هتل‌های ایران است که درخیابان چهار باغ قرار دارد. هتل شاه عباسی در اصفهان حدود سیصد سال پیش و در دوران سلطنت سلطان حسین صفوی ساخته شده است . سلطان حسین این مجموعه شکوهمند را به مادرش اختصاص داده بود به‌همین‌دلیل «مدرسه و کاروانسرای مادر- شاه» نیز نامیده می‌شد. سبک معماری این هتل به اوایل قرن هجده باز می‌گردد. امکانات هتل شامل رستوران بام ، چایخانه سنتی، استخر، ماساژ، سالن ورزشی، خدمات پزشکی ، مرکز خرید و غیره است.

 

هتل پارسیان کوثر اصفهان

 این هتل پنج ستاره یکی از  هتل‌های لوکس اصفهان است که در نزدیکی سی و سه پل قرار دارد. امکانات هتل شامل سالن ورزشی، آرایشگاه، استخر، چایخانه سنتی، آتلیه و .. است. 
هتل عالی قاپو: هتل چهار ستاره عالی قاپو در منطقه توریستی و در نزدیکی زاینده رود قرار دارد. مجموعه‌ای از رستوران‌های ایرانی و ایتالیایی، کافی شاپ،استخر، سالن ورزشی ،آرایشگاه و غیره از امکانات آن است.

 

هتل آسمان اصفهان

هتل چهار ستاره آسمان با منظره رودخانه، سفری به یادماندنی برای مسافران فراهم می‌کند. امکانات هتل شامل استخر،ماساژ، کافی‌نت، صرافی و کافی‌شاپ  و رمپ مخصوص معلولین است. هزینه اقامت کودکان زیر شش سال در برخی هتل‌ها رایگان یا نیم بهاست . قبل از رزرو اتاق این گزینه را چک کنید. استخر در همه هتل‌ها رایگان نیست و در برخی از هتل‌ها باید هزینه جداگانه پرداخت شود.

 

هتل های 5 ستاره اصفهان

هتل کوثر یکی از  هتل‌های 5 ستاره اصفهان به‌شمار می‌رود. یکی از مزایای سکونت در این هتل، نزدیکی به مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری اصفهان است. شما تنها با چند دقیقه پیاده‌روی از هتل می‌توانید به زاینده رود و سی و سه پل برسید. در رستوران این هتل می‌توانید انواع غذاهای بین‌المللی و سنتی ایرانی را میل کنید. همچنین می‌توانید از امکانات تفریحی هتل مانند استخر، سونا و جکوزی نیز استفاده کنید.

 

هتل های 4 ستاره اصفهان

هتل‌های چهار ستاره اصفهان، از جمله دیگر هتل‌های این شهر است که شما می‌توانید برای مدت‌زمان حضورتان در اصفهان در آنها ساکن شوید. در ادامه برخی از هتل‌های چهار ستاره اصفهان را بررسی می‌کنیم.

هتل پیروزی: هتل پیروزی یکی از هتل‌های چهار ستاره اصفهان به‌شمار می‌رود. این هتل در نزدیکی جاذبه‌هایی از جمله چهل ستون، عمارت هشت بهشت، چهارباغ و موزه هنرهای تزئینی و زاینده رود اصفهان قرار گرفته است و می‌توانید به‌صورت پیاده نیز به این جاذبه‌ها دسترسی داشته باشید. تمامی اتاق‌ها از امکانات رفاهی کامل برخوردار هستند و می‌توانید پس از یک روز گشت و گذار و تفریح در شهر، به کافی‌شاپ یا رستوران هتل بروید و با یک نوشیدنی یا غذای خوشمزه از خودتان پذیرایی کنید.

 

هتل عالی قاپو: هتل عالی قاپو اصفهان یکی از باشکوه‌ترین هتل‌های موجود در شهر اصفهان است که تقریبا چیزی کمتر از هتل‌های پنج ستاره ندارد. استخر، سونا و جکوزی از جمله تفریحات داخلی هتل هستند. تمامی اتاق‌های هتل دارای امکانات کامل است و خدمات خانه‌داری در اختیار شما قرار می‌گیرد. مهمانان هتل عالی قاپو می‌توانند به‌راحتی با چند دقیقه پیاده‌روی به جاذبه‌های توریستی محبوب اصفهان مانند میدان نقش جهان، سی و سه پل و پل خواجو برسند.

 

هتل سفیر: هتل سفیر یکی از هتل‌های قدیمی اصفهان است که در سال‌های اخیر با بازسازی‌های انجام شده، به یک هتل مدرن تبدیل شده است. این هتل تمامی امکانات لازم برای سکونت را در اتاق‌ها قرار داده است. برخی از امکانات داخل اتاق‌ها شامل یخچال، مبلمان، حمام با لوازم بهداشتی، روم سرویس و اینترنت هستند. توصیه می‌شود حتما رستوران بام هتل سفیر را امتحان کنید؛ زیرا می‌توانید در حال میل کردن غذایی خوشمزه، منظره‌ای بی‌نظیر از شهر را مشاهده کنید.
 

 

هتل های 4 ستاره اصفهان

قیمت های مختلف هتل در شهر اصفهان

قیمت هتل در اصفهان به موارد زیادی بستگی دارد. هزینه هتل در اصفهان باتوجه به کیفیت و خدمات ارائه شده تعیین می‌شود. علاوه‌بر این معمولا هتل‌هایی که به مرکز شهر یا جاذبه‌های تاریخی و گردشگری نزدیک هستند، قیمت بالاتری دارند. اگر قصد دارید در هتل های ارزان اصفهان ساکن شوید، بهتر است هتل‌هایی با تعداد ستاره پایین‌تر یا مهمانسراها را انتخاب کنید.

 

هتل های گران قیمت لوکس اصفهان

هتل‌های لوکس و گران‌قیمت اصفهان، با ارائه امکانات و خدمات بی‌نظیر و بدون نقص، باعث می‌شوند تا شما سفری به‌یادماندنی و خاطره‌انگیز را تجربه کنید. برخی از هتل‌های گران قیمت لوکس اصفهان عبارتند از هتل کوثر، هتل آسمان، هتل عباسی، هتل آوین، هتل خواجو و هتل کریاس.

هتل های گران قیمت اصفهان

 

ارزان ترین هتل‌ های شهر اصفهان

انواع خانه‌های سنتی و خوابگاه‌های نوساز خدماتی خوبی با قیمت پایین ارائه می‌کنند که قیمتی زیر 100 یا 200 تومان برای اقامت 2 تا 3 نفر دارد. نکته جالب اینکه در برخی از این مهانسراها، کلاس‌های رایگان آشپزی ارائه می‌شود. مسافرانی که علاقه‌مند به آشپزی هستند می‌توانند از این خدمات و امکانات نهایت استفاده را ببرند. برخی از هتل‌های موجود در اصفهان با قیمت ارزان عبارتند از : 

  • هتل پرشیا: هتل یک ستاره پرشیا در مرکز شهر و در نزدیکی سی و سه پل قرار دارد.
  • هتل ویانا: این هتل یک ستاره در مرکز شهر واقع شده است و بوفه صبحانه رایگان دارد. 
  • مهمانسرای امیر کبیر: این مهمانسرا در نزدیکی مرکز ورزشی تختی قرار دارد و یک  ایستگاه اتوبوس درست کنار مهمانسرا واقع شده است و بوفه صبحانه رایگان دارد.
  • مهمانسرای شاد: این مهمانسرا در مرکز شهر و در نزدیکی سی و سه پل قرار دارد و هر اتاق حمام اختصاصی و تلویزیون دارد.
  • مهمانسرای میهن:‌ این مهمانسرا در نزدیکی سی وسه پل واقع شده است و هر اتاق تلویزیون و یک یخچال کوچک دارد.
  • هتل هفت:‌ اتاق‌های این هتل دارای حمام خصوصی هستند ونسبت به قیمت خود، کیفیت خدماتش خوب ارزیابی می‌شود. بوفه صبحانه و وای فای در دسترس مسافران است.
  • مهمانسرای محلی خواجه:‌ این مهمانسرا در هشت بهشت شرقی واقع شده است . در آن غذاهای محلی با هزینه کمی ارائه می‌شوند و میوه و چای، بوفه صبحانه و هر سه روز یک ناهار و یک شام رایگان است.
  • مهمانسرای مریم:‌ این مهمانسرا در نزدیکی مسجد جامع اصفهان واقع شده و خدمات گشت شهری و اطلاعات مناسبی در مورد شهر و برنامه ریزی سفر در اختیار شما می گذارد. صبحانه و وای فای در آن رایگان است.

 

هتل های شهر اصفهان با قیمت مناسب

اقامتگاه تاریخی  بخردی: هتل دو ستاره ، اولین خانه تاریخی صفوی است که در سال‌های ۱۹۹۹ بازسازی شده و به‌عنوان اقامتگاه سنتی استفاده می‌شود. پنج اتاق زیبا و سوئیت‌هایی به سبک  صفویه از مشخصه‌ های این هتل است. چای‌خانه سنتی و غذای محلی از ویژگی‌های این هتل است.

هتل آپارتمان هشت بهشت: در مرکز شهر واقع شده و به مکان‌های گردشگری نزدیک است. امکان پخت‌وپز در این هتل فراهم است.

هتل ابن سینا: هتل سنتی ابن سینا در نزدیکی مسجد جامع اصفهان قرار دارد و به مکان‌های گردشگری شهر دسترسی آسان دارد. از امکانات هتل می‌توان به رستوران بام و کتابخانه اشاره کرد.

هتل های شهر اصفهان با قیمت مناسب

 

انتخاب هتل ها در اصفهان بر اساس موقعیت مکانی

اگر قصد دارید هتلی انتخاب کنید که به جاذبه‌های گردشگری اصفهان یا نقطه خاصی از شهر نزدیک باشد، می‌توانید با بررسی موقعیت مکانی هتل های اصفهان، هتل مدنظرتان  را بر اساس شرایط مورد نظر خود انتخاب کنید.

 

اقامت در هتل های کم هزینه اصفهان

شاید برخی افراد چنین تصور کنند که برای مسافرت کردن باید پول زیادی داشته باشند؛ اما چنین تصوری صحیح نیست. هزینه هتل یکی از مهم‌ترین هزینه‌های سفر است. با این حال، اقامت در هتل‌های این شهر با کمترین هزینه نیز ممکن است. برخی افراد مسافرت‌های زیادی انجام می‌دهند و به‌همین‌دلیل قیمت هتل‌های شهر اصفهان برای آنها اهمیت زیادی دارد. این دسته از مسافران می‌توانند مناسب‌ترین و ارزان‌ترین هتل ‌های شهر تاریخی اصفهان را از طریق سایت رهی نو انتخاب و رزرو کنند.

 

نکات مهم در خصوص رزرو کردن هتل های شهر زیبای اصفهان

توصیه می‌شود پیش از سفر و انتخاب هتل، با دقت ویژگی‌های آن را بررسی و موقعیت هتل را روی نقشه شناسایی کنید. همچنین سعی کنید برنامه‌ریزی دقیقی برای سفر خود داشته باشید. درصورتی‌که با اشتباه کارمندان هتل رزروتان ثبت نشده باشد یا همزمان با سفر شما، افراد خاصی وارد هتل شوند که دیگر امکان اقامت شما در آن فراهم نباشد، مدیریت تلاش می‌کند هتل دیگری با امکانات مشابه برای شما رزرو کند یا هزینه را به شما بازگشت دهد. در چنین مواردی، اعتراض پذیرفته نمی‌شود.

 

قوانین کنسلی رزرو هتل های متنوع اصفهان به چه صورت است؟

هتل‌های مختلف، قوانین یکسانی ندارند. اما معمولا در مناسبت‌های خاص امکان کنسل کردن وجود ندارد. درصورتی‌که هتل با کنسل کردن رزرو شما موافقت کند، هزینه پس از کسر جریمه به شما بازگردانده خواهند شد.
 

جاذبه های گردشگری اصفهان


ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...