رَهی نو

معرفی هتل‌‌های لوکس و مجلل مشهد

تعداد بازدید: ۳۴۰۸ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰

یکی از جذاب‌ترین و پرمسافرترین شهرهای ایران که هر ساله تعداد زیادی از گردشگران را به سمت خود جذب می‌کند، مشهد است. این شهر مذهبی علاوه‌‎بر حرم امام رضا، دارای مکان‌های تفریحی و سیاحتی بسیاری است که دوستان را سرذوق می‌آورد. در این مطلب با رهی نو همراه باشید تا لیستی از هتل‌های لوکس و لاکچری مشهد را با هم مرور کنیم.

معرفی هتل‌ های لوکس و لاکچری مشهد

هتل‌-های-لوکس-و-لاکچری-مشهد

مشهد در هر فصلی پذیرای گردشگران بسیاری است. در نتیجه، اگر قصد دارید در روزهای شلوغ سال به این شهر سفر کنید، حتماً در نظر داشته باشید که قبل از سفر، هتل مورد نظر را رزرو کرده تا از مکان اقامتی خیالتان راحت باشد. پیشنهاد می‌شود به سایت رزرو آنلاین هتل رهی نو سر بزنید، هتل‌ها را بررسی کرده و بهترین هتلی که با سلیقه‌تان همخوانی دارد را انتخاب و رزرو کنید. 

حوالی عید و تابستان و روزهای تعطیل سال، در این شهر زیارتی آنقدر جمعیت وجود دارد که کمترجایی را می‌توانید برای سوزن انداختن پیدا کنید. در هر نقطه‌ای از مشهد که ساکن باشید، دسترسی به مترو، ماشین یا وسایل نقلیه عمومی کارتان را راحت می‌کند؛ در ادامه با هم سری به لاکچری‌ترین هتل‌های مشهد می‌زنیم.

هتل درویشی مشهد

از مردم مشهدی سراغ یکی از بهترین هتل‌های مشهد را که بگیرید، احتمالاً شما را به سمت هتل درویشی مشهد هدایت می‌کنند. این هتل، با طراحی داخلی باشکوه و عالی که دارد، یکی از بهترین هتل‌های نزدیک به حرم امام رضااست. 

از این هتل، فاصله کمی تا حرم مطهر دارید، به‌طوری‌که با کمی پیاده‌روی می‌توانید به حرم برسید. هتل درویشی با ساختمانی 25 طبقه، دارای آتریومی منحصربه‌فرد است که هر مسافر و گردشگری را به ذوق می‌آورد. از همان ابتدای ورودتان به لابی، می‌توانید خودتان را با انتخابی که برای اقامت داشته‌اید، تحسین کنید. اینجا بزرگترین هتل لوکس مشهد است.

هتل لوکس و مجلل هتل-درویشی-مشهد

این هتل دارای ترانسفر رایگان است و مجموعه آبی آن، جذاب‌ترین ورزش‌های تفریحی را برایتان به همراه می‌آورد. درصورتی‌که می‌خواهید نمایی از حرم را داشته باشید، بهتر است اتاق‌های طبقات بالاتر را انتخاب کنید. دهکده سنتی هتل نیز فضای متفاتی را پیش‌رویتان قرار می‌دهد که با برخورد حرفه‌ای و کاربلد کارکنان هتل، لذت اقامت را برایتان چندین برابر می‌کند.

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا(ع)، بین امام رضا ۲۴ و ۲۶

هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی از بلندترین و زیباترین هتل‌های شهر مشهد است که آوازه آن را در گوشه و کنار مشهد خواهید شنید. این هتل، در بلوار امام رضا و در نزدیکی میدان بسیج قرار دارد و یکی از بهترین ویژگی‌های آن، نزدیکی به حرم مطهر است. در واقع، شما علاوه‎بر بهره‌مندی از امکانات فوق‌العاده یک هتل تمام و کمال، با حدود 15 دقیقه پیاده‌روی می‌توانید از حرم به این هتل برسید.

هتل-قصر-طلایی-مشهد

این هتل دارای 358 واحد اقامتی بوده که بهترین و مدرن‌ترین امکانات را برای مهمانان فراهم کرده است. از جمله سیستم تهویه مطبوع، مینی بار، تلویزیون، اینترنت، حمام و... امکانات این هتل خوش نام و معروف است.
همچنین، چایخانه سنتی هتل را از دست ندهید؛ می‌توانید بعد از صرف غذا در رستوران هتل، با وجود سرآشپزان حرفه‌ای ایرانی، از طعم ناب چای دم کرده در چایخانه سنتی هتل بهره‌مند شوید. لازم است بدانید، انواع غذاهای بین‌المللی، کافی‌شاپ، سونا و جکوزی، سالن ماساژ و ... دیگر مزیت‌های این هتل محسوب می‎‌شوند.
آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا ۳۴ و ۳۶

هتل هما 1 مشهد

هتل هما ۱، یکی از باسابقه‌ترین هتل‌های مشهد است که گرم و سرد روزگار را به خود دیده است. این هتل در ابتدا به نام هتل هایت معروف بوده و کم‌کم بعد از بازسازی‌های انجام شده روی آن، شکل فعلی را گرفته است. این هتل با 135 اتاق، 3 سوئیت و 6 آپارتمان، آماده پذیرایی از شما گردشگران و زائران عزیز است.

مزیت بزرگ هتل هما 1 مشهد، واقع شدن در محدوده نزدیک به حرم مطهر امام رضا (ع) است. این امکان به مسافران اجازه می‌دهد تا با کوتاه‌ترین فاصله پیاده، به مقصد مقدس خود برسند. این قابلیت به مسافران هتل هما 1 مشهد فرصتی بی‌نظیر برای ادای عبادات و زیارت مطهر را می‌دهد.

هتل لوکس و مجلل هتل-هما-1

هتل هما مشهد برای ارائه اقامت لوکس و خدمات رفاهی بی‌نظیر برای مهمانان خود تمام تلاش خود را می‌کند. اتاق‌های متنوع با امکانات مدرن و راحتی‌های بی‌شمار، رستوران‌های با منوی گسترده و لذیذ، سالن‌های کنفرانس و میتینگ مجهز و سرویس‌دهی مناسب توسط پرسنل مجرب از جمله ویژگی‌های بارز هتل هما است.

آدرس: مشهد، دور میدان احمد آباد

هتل سی نور مشهد

هتل پنج ستاره دیگری در قلب مشهد، با عنوان هتل سی نور می‌درخشد که در فاصله 5 دقیقه‌ای از حرم قرار گرفته است. هتل، به گونه‌ای طراحی و چیده شده که با داشتن پرسنل خوش برخورد، توانسته اقامتی به یادماندنی برای مسافرانش فراهم کند.

هتل لوکس و مجلل هتل-سی-نور-مشهد

دسترسی راحت هتل به فرودگاه، راه‌آهن و ترمینال مسافربری، از دیگر امکانات و ویژگی‌های هتل است. در طبقه 16 و 17 هتل، رستوران‌های لوکس با غذاهای خوش طعم قرار دارند که می‌توانید حسابی دلی از عزا درآورید. روم سرویس، حمام ترکی، ماساژ اسپا، پینگ پنگ، سالن ورزشی، بدنسازی و .... ازجمله امکانات این هتل پنج ستاره هستند.

آدرس: مشهد، انتهای بازار رضا، نبش دانش شرقی

هتل الماس 2 مشهد

یکی دیگر از هتل‌های پنج ستاره مشهد هتل الماس 2 مشهد است. این هتل با 26 طبقه دارای 220 واحد اقامتی است. با ورودتان به این هتل معماری متفاوت آن را، به سبک معماری ایران باستان، سبک روسی، ترکی، رومی، آفریقایی، عربی، ایرانی، اتاق آیینه و ... می‌بینید که هتل را تبدیل به موزه‌ای از هنرهای بین‌المللی کرده است. 

هتل لوکس و مجلل هتل-الماس-2-مشهد

با اقامت در این هتل نه تنها در یک هتل لوکس و مجهز، در نزدیکی حرم اقامت دارید؛ بلکه موزه‌ای از هنرهای بین‌الملل نیز در مقابل چشمانتان خودنمایی می‌کند. این هتل دارای امکاناتی از جمله: رستوران گردان است که می‌توانید، از منظره زیبایی که مشهد را در مقابلتان قرار می‌دهد، حین میل کردن غذا لذت ببرید. 

انواع رستوران نیز در این هتل، برای هر نوع ذائقه و سلیقه‌ای، غذاهای خوشمزه دارد. امکانات رفاهی و تفریحی همچون زمین بازی کودکان، سالن بدنسازی، سالن اسپا و ماساژ، روف گاردن زیبا و بسیاری از امکانات دیگر از ویژگی‌های این هتل جذاب در دل مشهد است.

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا(ع)، نبش امام رضا ۲۰

هتل مدینه الرضا مشهد

هتل پنج ستاره دیگری به نام هتل مدینه الرضا در 150 متری حرم امام رضا قرار دارد. این هتل، جزو محبوب‌ترین هتل‌هایی به شمار می‌رود که گردشگران و زائران برای اقامت لوکس خود می‌توانند آن را رزرو کنند. محیط داخل هتل، معماری ایرانی دارد که باعث می‌شود از همان بدو ورودتان تحت تاثیر فضا قرار بگیرید. 

هتل لوکس و مجلل هتل-مدینه-الرضا-مشهد

هتل مدینه الرضا دارای 325 واحد اقامتی است که دارای اتاق‌های دو تخته و سه تخته، آپارتمان یک خوابه و دو خوابه است. در این هتل می‌توانید از امکانات متعددی همچون مغازه، باشگاه، استخر، چایخانه، سفره‌خانه سنتی با غذاهای خوشمزه و بین‌المللی بهره‌مند شوید. 

در طبقه 12 هتل هم رستوران گردانی وجود دارد که رو به حرم است و نمای زیبایی از حرم را در مقابلتان قرار می‌دهد. بنابراین، می‌تواند لذت غذا خوردن را برایتان تبدیل به یک خاطره شیرین در مشهد کند.
آدرس: مشهد، خیابان شیرازی، نبش شارستان رضوی

هتل الماس 1 مشهد

از بهترین هتل‌های مشهد که می‌توانید نام آن را در میان هتل‌های محبوب چهار ستاره مشهد ببینید، هتل الماس 1 مشهد است. هتل، ترانسفر فرودگاهی رایگان دارد که برای استفاده از آن بایستی دو ساعت قبل به هتل اطلاع دهید تا به استقبالتان بیاید.

خدمات سرویس‌دهی در اتاق‌ها، اتاق بازی کودکان، کتابخانه، سالن کنفرانس، اینترنت، فروشگاه و بسیاری از امکانات دیگر، این هتل را تبدیل به یکی از پرطرفدارترین هتل‌ها کرده است؛ به‌خصوص برای مسافرانی که به قصد سفر کاری به مشهد می‌آیند.

هتل لوکس و مجلل هتل-الماس-1-مشهد

از اینجا تا مکان‌های تفریحی مشهد همچون: کوه سنگی یا پارک شهربازی، فاصله 15 دقیقه‌ای در پیش دارید. بازار رضا نیز در فاصله مکانی کوتاهی از شما قرار گرفته است که می‌توانید به‌راحتی با پیاد‌ه‌روی خودتان را به آن جا برسانید.

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا(ع)، بین خیابان ۴ و ۶

هتل پردیسان مشهد

یکی دیگر ار هتل‌های لوکس مشهد که در منطقه خوش آب و هوا قرار گرفته، هتل پردیسان مشهد است. این هتل در پنج طبقه با بهترین استانداردهای بین‌المللی ساخته شده و از  برترین و بزرگترین هتل‌های ایران محسوب می‌شود. هتل پردیسان دارای امکاناتی ازجمله: انواع رستوران ایرانی و فرنگی، کافی‌شاپ، فست‌فود و سفره‌خانه، آمفی‌تئاتر، مجموعه آبی و سالن ماساژ، سالن بیلیارد، سالن بدنسازی، تاکسی سرویس، لاندری، پارکینگ و بسیاری خدمات و... که یک اقامت به یادماندنی را برای مسافران به ارمغان می‌آورد.

هتل پردیسان مشهد با داشتن اتاق‌های لوکس و جذاب، تجربه‌ای راحت و لذت‌بخش از اقامت را به مهمانان خود ارائه می‌دهد. اتاق‌ها با طراحی شیک و متناسب با استانداردهای بین‌المللی، امکانات راحتی مانند تلویزیون، تهویه مطبوع، اینترنت رایگان و دیگر امکانات اقامتگاهی ایده‌آل برای استراحت و آرامش مهمانان است.

هتل لوکس و مجلل هتل-پردیسان-مشهد

این هتل در محلی عالی و دسترسی آسان قرار دارد. فاصله کمی تا اماکن مذهبی مشهد مانند: حرم مطهر امام رضا (ع) و بقیع راه سبز دارد به مسافران این امکان را می‌دهد تا به سرعت به مقاصد مورد نظر خود برسند و از زیارت مطهر لذت ببرند.

آدرس: مشهد، بزرگراه شهید کلانتری، جنب پارک صداوسیما

هتل قصر الضیافه مشهد

در شهر مقدس مشهد، هتل‌های لوکس زیادی وجود دارند که امکانات بی‌نظیر و خدمات بی‌مانندی را به مسافران ارائه می‌دهند. یکی از این هتل‌های لوکس که به طور خاص مورد توجه قرار می‌گیرد، هتل قصر الضیافه است. با طراحی زیبا و مدرن، خدمات بی‌نظیر و مکانی متمایز، این هتل به یکی از بهترین مقصدهای اقامتی در مشهد تبدیل شده است. 

اگر می‌خواهید یک تجربه بی‌نظیر و ایده‌آل را در سفرنامه خود به مشهد داشته باشید، هتل مناسبی را برای اقامت انتخاب کرده‎اید. این هتل پنج ستاره با امکانات متنوعی که دارد در کنار پرسنل حرفه‌ای با انواع رستوران‌های ایرانی و فرانسوی، بهترین اقامت را برایتان به همراه خواهد داشت. 

هتل-لوکس-و-مجلل-هتل-قصر-الضیافه-مشهد

واحدهای اقامتی هتل قصر الضیافه شامل: پرزیدنت، پرزیدنت رویال، پرزیدنت ویژه، پرنسس روم، هانی مون، سوئیت، آپارتمان، دبل رویال، دبل قاجار، دبل هخامنش، دبل کلاسیک، دبل لاکچری و ... است.
هتل لوکس قصر الضیافه در مکانی استراتژیک در قلب شهر مشهد قرار دارد. فاصله کوتاهی تا حرم مطهر امام رضا (ع) و دسترسی آسان به مراکز خرید و جاذبه‌های تاریخی از جمله مزیت‌های این هتل است. اینجا، مکانی عالی برای مسافرانی است که به دنبال استراحتی آرام و دسترسی سریع به اماکن مهم مشهد هستند.

آدرس: مشهد، حرم مطهر، خیابان نواب صفوی ۲، صحن هدایت

کلام آخر

هتل‌های مجلل و لوکس مشهد، با طراحی‌های جذاب، معماری زیبا و امکانات بی‌نظیری که دارند، اقامتی شگفت‌انگیز و لذت‌بخش را به مسافران هدیه می‌دهد. همان‌طور که در مقاله اشاره شد، اکثر هتل‌های لوکس مشهد در نزدیکی حرم مطهر امام رضا(ع) واقع شده‌اند، که این امر باعث می‌شود زائران و گردشگران بتوانند با راحتی به این مرکز مذهبی مهم دسترسی داشته باشند.

به طور کلی، هتل‌های لوکس مشهد با استفاده از امکانات مدرن و خدمات با کیفیت، تمامی نیازهای مسافران را برآورده می‌کنند و به آن‌ها تجربه‌ای به‌یادماندنی از اقامت در این شهر مقدس را ارائه می‌‎دهند. در صورتی که قصد سفر به مشهد را دارید، بهتر است قبل از ورودتان به این شهر، از رزرو و محل اقامت خود مطمئن شوید. به این منظور، به راحتی می‌توانید از طریق سایت رهی نو مشخصات، عکس، ویژگی و حتی تجربه کاربران قبلی را از هتل مشاهده کنید و با خیال راحت نسبت به رزرو هتل اقدام کنید.

سوالات متداول

آیا هتل درویشی مشهد دارای سرویس ترانسفر رایگان است؟

بله، هتل درویشی مشهد، سرویس ترانسفر رایگان  دارد.

چه تعداد طبقه در هتل درویشی مشهد وجود دارد؟

 هتل درویشی مشهد دارای 25 طبقه است.

چگونه می‌توان از حرم مطهر به هتل قصر طلایی مشهد رسید؟

تنها با حدود 15 دقیقه پیاده‌روی  به هنا خواهید رسید.

آیا هتل قصر طلایی امکاناتی برای تفریح فراهم می‌کند؟

بله، هتل قصر طلایی دارای امکاناتی نظیر چایخانه سنتی، رستوران با سرآشپزان حرفه‌ای، سونا و جکوزی، سالن ماساژ و... است.

هتل قصر الضیافه چه واحدهای اقامتی دارد؟

هتل قصر الضیافه انواع واحدهای اقامتی از جمله پرزیدنت، پرنسس روم، سوئیت، و آپارتمان را ارائه می‌دهد.

برچسب ها:

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
مریم ۱۴۰۲/۹/۵

لوکس ترین و نوسازترین هتل مشهد کدوم هست

  مدیر سایت۱۴۰۲/۹/۶

مریم عزیز لطفا با شماره تماس رهی نو و کارشناسان ما ارتباط بگیرید 74828-21

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...