رَهی نو

مقایسه هتل پارسیان آزادی تهران و هتل پارسیان استقلال تهران

تعداد بازدید: ۲۹۴ ۲۵ مهر ۱۴۰۲

شهر تهران به دلایل زیادی همواره مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی بوده است. بر همین اساس هتل‌های مختلفی در این شهر ساخته شده که از میان آنها می‌توان به هتل‌های 5 ستاره پارسیان آزادی تهران و هتل پارسیان استقلال تهران اشاره کرد. این دو هتل، تحت پوشش شرکت پارسیان هستند که با داشتن امکانات متنوع و همینطور قرار گرفتن در مناطق خوش آب‌وهوای تهران، خاطرات خوشی را برای مسافران و گردشگران رقم می‌زند.

اگر قصد اقامت در یکی از این دو هتل را دارید ولی نمی‌دانید که کدامیک را انتخاب کنید، تا انتهای این مقاله از سایت رزرو آنلاین هتل رهی نو با ما همراه باشید تا با اطلاعات جامعی که در مورد این دو هتل به شما ارائه می‌دهیم، بتوانید تصمیم‌گیری راحت‌تری داشته باشید.

هتل-پارسیان-آزادی-تهران

معرفی هتل پارسیان آزادی تهران 

هتل پارسیان آزادی تهران یکی از هتل‌های 5 ستاره تهران است که در منطقه سعادت آباد تهران قرار دارد. این هتل در دهه 70 میلادی ساخته شد که آن را با نام هتل هایت می‌شناختند. هتل پارسیان بعد از انقلاب در دسته هتل‌های پارسیان درآمد و در سال 1386 مورد بازسازی قرار گرفت که البته امروزه یکی از قدیمی‌ترین و لوکس‌ترین هتل‌های تهران محسوب می‌شود.

اتاق های هتل پارسیان آزادی تهران

واحدهای-اقامتی-هتل-پارسیان-آزادی-تهران

هتل پارسیان آزادی تهران شامل 26 طبقه و 475 واحد اقامتی است. این هتل به دلیل تنوع زیادی در اتاق‌ها و سوئیت‌های آن مشاهده می‌شود، می‌تواند هر سلیقه‌ای را راضی نگه دارد. از اتاق‌های هتل پارسیان آزادی تهران می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اتاق استاندارد

در هتل پارسیان آزادی تهران اتاق‌های استاندارد به شکل یک تخته، دو تخته تویین و دابل هستند که چشم‌اندازی به سمت کوه‌های شمال تهران دارند.

  • اتاق دو تخته دوبل

اتاق‌های دو تخته دوبل هتل پارسیان آزادی تهران در طبقات 25 و 26 واقع شده که از امکانات آن می‌توان به حمام، وان اختصاصی، تلویزیون، یخچال و تخت اضافه اشاره کرد. این اتاق برای اقامت 2 تا 3 نفر درنظر گرفته شده است.

  • سوئیت جونیور

در این نوع از سوئیت های هتل پارسیان آزادی، یک سالن نشیمن و اتاق خواب طراحی شده که برای اقامت یک تا سه نفر درنظر گرفته شده است.

  • سوئیت رویال

سوئیت رویال در طبقات بالای هتل پارسیان قرار گرفته که با اقامت در آن می‌توان به چشم‌انداز شهر تهران دسترسی داشت. آشپزخانه، اتاق خواب و پذیرایی از امکانات این هتل هستند. 

  • سوئیت دوبلکس

در سوئیت های دوبلکس هتل پارسیان آزادی تهران، حمام، اتاق خواب و سالن در طبقه بالا و سالن پذیرایی و آشپزخانه نیز در طبقه پایین قرار دارند.

  • سوئیت پرزندیتال

و اما سوئیت پرزندیتال که از لوکس‌ترین واحدهای هتل پارسیان آزادی تهران هستند، امکانانی نظیر اتاق پرو، سالن نشیمن، سالن نهارخوری، سالن پذیرایی و اتاق خواب دارند.

رستوران های هتل پارسیان آزادی تهران

رستوران-هتل-پارسیان-آزادی-تهران

از آنجایی که هتل پارسیان آزادی تهران یکی از هتل‌های 5 ستاره است، بنابراین تنوع غذایی زیادی نیز دارد که به همین دلیل رستوران‌های مختلفی نیز در آن وجود دارد تا هر فردی با هر سلیقه‌ای بتواند غذای مورد علاقه خود را سفارش دهد. در ادامه این مطلب به معرفی رستوران های هتل پارسیان آزادی تهران می‌پردازیم.

رستوران پارمین

اگر قصد سفارش انواع ساندویچ گرم و سرد، پیتزا و فست فود را دارید، پیشنهاد می‌کنیم به رستوران پارمین هتل پارسیان آزادی تهران بروید.

رستوران پارسه

در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و سنتی سرو می‌شود. همینطور بوفه این رستوران آماده پذیرایی از مهمانان در وعده صبحانه است.

رستوران کنزو

اگر اهل غذاهای آسیای شرقی هستید، پیشنهاد می‌کنیم که حتما به رستوران کنزو بروید. در این هتل می‌توانید انواع غذاهای ژاپنی را تست کنید.

درباره هتل استقلال تهران

یکی دیگر از هتل‌های 5 ستاره‌ و البته معروف در تهران، هتل استقلال تهران یا همان هتل هیلتون سابق است. این هتل نیز در دسته هتل‌های پارسیان قرار دارد. هتل استقلال در یک زمین 70 هزار متر مربع در منطقه باغشهر تهران ساخته شده که همواره یکی از گزینه‌های برگزاری کنفرانس‌ها و همایش‌های بین‌المللی و همینطور محل اقامت بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی بوده است.

موقعیت هتل استقلال تهران

هتل استقلال تهران با قرار گرفتن در نزدیکی خیابان ولیعصر تهران سبب شده تا گرشدگران پیاده‌روی دلچسبی را تجربه کنند. همینطور نزدیک بودن هتل استقلال تهران به نمایشگاه بین‌المللی تهران، مجموعه فرهنگی سعدآباد، پارک ملت، تله کابین توچال و دیگر مراکز دیدنی و تاریخی ایران، باعث شده تا این هتل یکی از گزینه‌های اصلی انتخاب گردشگران برای اقامت در این شهر باشد. 

واحدهای اقامتی هتل استقلال تهران

اگر بخواهیم از واحدهای اقامتی هتل استقلال تهران اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهیم، در ابتدا باید بگوییم که این هتل دارای دو برج غربی و شرقی است که در سال‌های 1341 و 1351 ساخته شد. تعداد واحدهای اقامتی این هتل 504 اتاق و همینطور 48 سوئیت دارد. تمامی این واحدها مجهز به سیستم امنیتی ضدحریق، تلفن، تلویزیون، اینترنت پر سرعت، مینی بار، صندوق امانات شخصی، خدمات 24 ساعته و دیگر امکانات مختص به هتل 5 ستاره است. 

سوئیت‌های واقع در برج غربی دارای 2 اتاق خواب و چشم‌اندازی به شهر تهران داشته و سوئیت‌های برج شرق نیز با داشتن یک اتاق خواب و یک اتاق برگزاری جلسه، نمایی از ارتفاعات تهران را به مسافران هدیه می‌دهد. البته که تمامی سوئیت‌های کوچک این هتل بروزترین امکانات ارتباطی، تکنولوژی و دکوراسیون را برای گردشگران و میهمانان خود درنظر گرفته است. در برج غربی هتل استقلال تهران، 175 اتاق دو نفره، 56 اتاق یک نفره، 2 سوئیت بزرگ و 28 سوئیت کوچک قرار دارد. برج شرق نیز 114 اتاق یک نفره، 159 اتاق دو نفره، 3 سوئیت بزرگ و 15 سوئیت کوچک دارد.

سالن های هتل پارسیان استقلال تهران

هتل استقلال تهران به دلیل بین‌المللی بودن، امکانات دیگری نیز برای مهمانان خود درنظر گرفته است. سالن‌هایی دراین هتل قرار گرفته تا محلی مناسبی برای برگزاری تجمعات بین‌المللی و خانوادگی باشد. یکی از آنها، سالن دریای نور است که در واقع بزرگ‌ترین سالن بدون ستون ایران به‌شمار می‌رود. این سالن 850 نفر ظرفیت دارد و با داشتن معماری خاصی، تکنولوژی‌های ارتباطی و همینطور امکانات صوتی و تصویری محلی مناسبی برای برگزاری ضیافت‌ها، سمینارها و همایش‌های ملی و بین‌المللی است. سالن نوفل لوشاتو از دیگر سالن‌های این هتل است که با داشتن 120 نفر ظرفیت، محل مناسبی برای برگزاری همایش‌ها و جلسات به‌شمار می‌رود.

رستوران های هتل پارسیان استقلال تهران

رستوران-هتل-استقلال-تهران

هتل استقلال تهران تالار-رستوران های مختلفی دارد که یکی از آنها، تالار-رستوران یاس شماره 1 است که در برج شرقی این هتل قرار دارد. این رستوران با ظرفیتی معادل 150 نفر آماده خدمت‌رسانی به مهمانان برای صرف صبحانه، ناهار و شام است که البته محل مناسبی برای برگزاری میهمانی‌ها نیز به‌شمار می‌آید.

رستوران دیگری که به تازگی در ضلع شرقی لابی هتل به بهره‌برداری رسیده، تالار پذیرایی یاس شماره 2 است. این سالن، تنها سالن مخصوص بانوان است که در میان تمامی هتل‌های ایران، فقط هتل استقلال است که این سالن را دارا است. این هتل با داشتن 150 نفر ظرفیت و محیطی لوکس و مدرن، فضای دلپذیری را برای مهمانان ایجاد کرده است.

از دیگر رستوران‌های هتل استقلال تهران می‌توان به رستوران فصلی سرسبز و رستوران رز اشاره کرد که با داشتن غذاهای بی‌نظیر ایرانی و بین‌المللی و همینطور داشتن چشم‌اندازی زیبا به سمت کوه‌های شمال تهران، محیط بسیار آرامش‌بخشی را به مهمانان هدیه می‌کند. 

تفاوت اصلی هتل پارسیان آزادی با هتل استقلال تهران چیست؟

در این مطلب تمامی اطلاعاتی که مربوط به هتل پارسیان آزادی تهران و هتل پارسیان استقلال تهران است را به شما ارائه داده‌ایم. هر کدام از هتل‌های گفته شده، امکانات خاص خود را دارند که انتخاب بین این دو، به مواردهای مختلفی  بستگی دارد.

کلام آخر

در این مقاله از سایت رهی نو امکانات هتل پارسیان آزادی تهران و هتل استقلال تهران را به همراه معرفی کاملی از آن برایتان شرح دادیم تا بتوانید با مقایسه هتل پارسیان آزادی تهران و هتل استقلال تهران، محلی که از نظر سلیقه و چه از نظر بودجه برای شما مناسب‌تر است ، برای اقامت انتخاب کنید.     

سوالات متداول

هزینه اقامت کودکان زیر 7 سال در هتل های 5 ستاره هتل پارسیان آزادی تهران و هتل استقلال تهران به چه صورت محاسبه می‌شود؟ 

هزینه اقامت برای کودکان زیر 7 سال در صورت عدم استفاده از تخت به شکل رایگان است. 

امکانات هتل استقلال تهران شامل چه مواردی است؟

از امکانات این هتل می‌توان به واحدهای اقامتی واقع شده در برج های غربی و شرقی، رستوران، سالن دریای نور، کلوپ ورزشی، زمین تنیس، خدمات رفاهی و تجاری، کافی شاپ، استخر و سونا و همینطور رستوران‌هایی که در ارائه غذا متنوع هستند، اشاره کرد.

نحوه رزرو هتل پارسیان آزادی تهران و هتل استقلال تهران به چه صورت است؟

برای رزرو واحدهای اقامتی در این هتل‌ها می‌توانید وارد سایت رزرو آنلاین هتل رهی نو شده و به راحتی هتل مورد نظر خود را رزرو کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...