رَهی نو

معرفی بهترین هتل‌های تهران از نظر مسافران+ تصویر

تعداد بازدید: ۱۰۸۳ ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲

بهترین هتل های تهران از نظر مسافران

اکثر افراد قبل از اقدام به سفر، در مورد محل اقامت، نوع پرواز و هرآنچه درباره سفرشان مهم است، از کسانی که قبلاً تجربه‌اش را دارند، سؤال می‌پرسند. بررسی‌ها نشان می‌دهد که بهترین منبع برای کسب اطلاعات در مورد هتل‌ها، نظرات مسافرانی است که مدتی در آنجا اقامت داشته‌اند.  شهر تهران با داشتن قدمت تاریخی و جاذبه‌های گردشگری که دارد، انتخاب بهترین هتل از میان گزینه‎‌های فراوان، کار چندان آسانی نیست. در این مقاله سعی کرد‌ه‌ایم چندین مورد از بهترین هتل‌های تهران که از نظر مسافران امتیاز بالایی گرفته‌اند را معرفی کنیم.

شما می‌توانید با مراجعه به سایت رزرو آنلاین هتل رهی نو یا تماس با شماره تلفن‌های 72993000-021  و  74828-021 هتل مدنظرتان را رزرو کنید همچنین، می‌توانید از طریق سایت، نظرات مسافران را بخوانید و بهترین هتل را برای اقامت خود انتخاب کنید.

بهترین-هتل-های-تهران-از-نظر-مسافران

معرفی هتل تاج محل

هتل تاج محل تهران، از جمله هتل‌های لوکس و 5 ستاره تهران بوده که فضای آن، تداعی کننده معماری تلفیقی ایران و هند است. این هتل در بزرگراه همت قرار گرفته و از نظر موقعیت مکانی دسترسی مناسبی به سایر نقاط شهر تهران دارد. اگر در میان بهترین هتل‌‎‌ها، تاج محل را انتخاب کرده‌اید، در ادامه مطلب همراه ما باشید تا به جزئیات آن بپردازیم. هتل آپارتمان تاج محل، در سال 1380 افتتاح شده است و ظاهر لوکس و سفید رنگ آن، نظر افراد را به خود جلب می‌کند. از آنجایی که این هتل، تاج محل نام دارد در طراحی آن از هنر و فرهنگ هندی الهام گرفته شده است تا شبیه به نامش باشد.

برگزاری جلسات در سالن‌‎ هتل تاج محل

هتل، دارای یک سالن کنفرانس با ظرفیت حدود 50 نفر و مجهز به ویدیو پروژکتور، خدمات صوتی - تصویری و نورپردازی مناسب است. برای استفاده از این سالن، باید از طریق پذیرش تاریخ و ساعت مدنظرتان را رزرو کنید همچنین، می‌توانید با هماهنگی قبلی درخواست کنید تا از میهمانان شما پذیرایی شود.

معرفی-هتل-تاج-محل

اقامت در هتل تاج محل

هتل آپارتمان تاج محل تهران، دارای 80 باب اتاق بوده که در 8 طبقه واقع شده‌اند. داخل تمام اتاق‌ها، امکاناتی مانند: اینترنت رایگان، صندوق امانات، یخچال، دراور، مبلمان، چای‌ساز، میز تحریر، کمد لباس و تعدادی آب وجود دارد. لازم به ذکر است، برخی از اتاق‌ها بالکن کوچکی به همراه میز و صندلی زیبا دارند تا مهمانان بتوانند اوقات خود را در فضای آزاد سپری کنند.

امکانات و خدمات هتل تاج محل

این هتل دارای دو رستوران به نام‌های تاج محل و گیلکی بوده که مهمانان می‌توانند وعده ناهار یا شام خود را در هر یک از این رستوران‌ها میل کنند. صبحانه در این مجموعه به صورت بوفه سرو می‌‎شود همچنین، در طول روز می‌توانید انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، شیرینی و عصرانه‌های متنوع را در کافی شاپ هتل امتحان کنید. این مجموعه امکاناتی نظیر استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی دارد که استفاده از استخر برای میهمانان مقیم هتل رایگان است و برای استفاده از سایر امکانات باید براساس تعرفه هتل هزینه پرداخت شود.

علاوه براین‌، با هماهنگی قبلی می‌توانید از خدمات ماساژ، خشکشویی و خدمات بیدار باش هتل نیز استفاده کنید همچنین افرادی که در این هتل اقامت داشته باشند می‌توانند در سالن ورزشی تجیهز شده ورزش کنند.
به یاد داشته باشید، اگر در طول سفرتان به دستگاه‎های فتوکپی، فکس یا پرینتر نیاز پیدا کنید، اصلاً نگران نباشید؛ با پذیرش هماهنگی کنید و کارتان را انجام دهید.

معرفی هتل آتانا

هتل آتانا تهران هتلی چهار ستاره بوده و دارای ۸۵ باب اتاق و سوئیت در 14 طبقه است. این هتل سال ۱۳۹۸ فعالیت خود را آغاز کرده و در مرکز شهر تهران، خیابان طالقانی قرار دارد. هتل به همراه پرسنل مجرب و آموزش دیده آماده میزبانی از میهمانان گرامی است. زمانی که به پایتخت سفر کرده باشید، می‌توانید یکی از اتاق‌های هتل آتانا تهران را که شامل یک تخته، دوتخته دبل، دو تخته توئین، دوتخته دبل کینگ گاردن بالکنی وسوئیت یک خواب کینگ گاردن بالکنی است را رزرو کنید و از اقامت خود لذت ببرید.

رزرو هتل آتانا تهران

هتل آتانا تهران، با وجود اینکه 4 ستاره است جزو یکی از بهترین هتل‎های تهران بوده و از نظر مسافران محبوبیت بالایی دارد. توجه داشته باشید، اگر هتلی را که برای اقامت در تهران انتخاب می‌کنید، دسترسی آسانی به جاذبه‎های گردشگری، ادارات و مراکز تجاری مهم داشته باشد، باعث صرفه جویی در زمان شما خواهد شد. پس برای داشتن دسترسی و اقامتی راحت ، پیشنهاد ما به شما هتل آتانا تهران است.

امکانات هتل آتانا تهران

هتل آتانا تهران امکاناتی نظیر: رستوران، مجموعه آبی، ترانسفر، پذیرش 24 ساعته، کافی شاپ، سالن ورزشی، پارکینگ، لاندری، خدمات برای معلولین، خدمات تهیه بلیط و... دارد. شعبه بانک و دستگاه ATM  نیز وجود دارد تا کارهای بانکی خود را از داخل هتل انجام دهید.

همان‌طور که گفته شد، این هتل برای رفاه حال مسافران معلول یا جانباز خدماتی مانند ویلچر و رمپ در نظر گرفته است.  مجموعه آبی هتل نیز شامل استخر، سونا، کافی شاپ، سالن ورزشی و حمام سنتی است که جزو ویژگی‎های آتانا محسوب می‌شود. 

معرفی-هتل-آتانا

کافی شاپ و رستوران هتل آتانا تهران

رستوران هتل در طبقه اول قرار دارد و دارای انواع غذاهای لذیذ و ایرانی است. این رستوران قابلیت پذیرایی از 120 نفر را در هر سه وعده صبحانه، نهار و شام دارد. چنانچه؛ قصد دارید برای صرف نهار یا شام، به یک رستوران در نزدیکی خیابان طالقانی بروید، پیشنهاد می‌کنیم به طبقه بالای لابی هتل آتانا رفته و سری به رستوران نگین بزنید.  این رستوران جزو شیک‌ترین و در عین حال آرام‌ترین رستوران به شمار می‌رود که با منویی متنوع و پرسنل حرفه‌ای، میزبان خوبی برای صرف یک وعده غذای خوشمزه  خواهد بود.

لازم به ذکر است، کافی شاپ هتل آتانا دارای محیطی دنج و آرام برای سرو انواع نوشیدنی، دسرهای خوشمزه و وقت گذرانی بسیار پسنیده است. کافه سودا هتل آتانا با ارائه خدمات حرفه‌ای، محیط جذاب و خوراکی‌های خوشمزه‌اش، آن را به یکی از محبوب‌ترین کافه‎های تهران تبدیل کرده است.

سالن‌ های همایش هتل آتانا تهران

در صورتی که قصد برگزاری جلسات کاری، نمایشگاه یا مراسم خاصی را دارید، می‌توانید از سالن‌‎‌های هتل آتانا تهران بهره‌مند شوید. این هتل دارای دو تالار پذیرایی و یک سالن آمفی تئاتر است که خدمات خوبی را به مشتریان می‌دهد. تالار پذیرایی هتل آتانای تهران، 100 نفر ظرفیت دارد و زمانی که به شکل u چیده می‌شود، 40 نفر را در خود جای می‌دهد. اما زمانی‌‎که به صورت هلالی چیده شده باشد، حدود 50 نفر گنجایش خواهد داشت.

مشتریان می‌توانند باتوجه به سلیقه‌شان، چیدمان تالار را تغییر دهند و همایش، مراسم، مهمانی و جشن‌های خود را در آن برگزار کنند. سالن آمفی تئاتر هتل آتانا نیز، 108 نفر ظرفیت دارد و امکانات و تجهیزات صوتی-تصویری عالی آن، باعث می‌شود خدمات باکیفیت به مشتریان خود ارائه دهد.

اتاق های هتل آتانا تهران

برای رزرو هتل آتانا تهران می‌توانید یکی از اتاق‌های یک تخته، دو تخته دبل و توئین، کینگ بالکن‌دار و سوئیت رویال را انتخاب کنید. هر کدام از این اتاق‌ها دارای خدمات و امکانات کاملی نظیر آباژور، دراور، روم سرویس، چای ساز، صندوق امانات، آب رایگان، دمپایی، لوازم بهداشتی و... هستند.

قیمت هتل آتانا تهران

هتل آتانا یکی از هتل‌های 4 ستاره مجهز و مجلل تهران به حساب می‌آید که قیمت آن نسبت به سایر هتل‌‎های هم‌‎رده خود در تهران، کمی بالاتر است.

فاصله هتل تا جاذبه های گردشگری

فاصله هتل تا نایب ساعی: 11 دقیقه با خودرو
فاصله هتل تا بازار بزرگ تهران: 15 دقیقه با خودرو
فاصله هتل تا کاخ گلستان: 15 دقیقه با خودرو
فاصله هتل آتانا تا پل طبیعت: 17 دقیقه با خودرو
فاصله هتل تا بام تهران: 45 دقیقه با خودرو

معرفی هتل بولوار

هتل سه ستاره بولوار، در معروف‎ترین منطقه تهران یعنی بلوار کشاورز واقع شده است. موقعیت مکانی هتل جهت دسترسی آسان به میدان ولیعصر، میدان هفت‌تیر، مراکز خرید، سینماها، کافه و ... جزو مشخصه‎های آن محسوب می‎‌شوند. شایان ذکر است، رستوران هتل بولوار، با فضایی آرام و سرو غذاهای لذیذ ایرانی و فرنگی یکی از رستوران‎‌های معروف بلوار کشاورز به حساب می‎آید. هتل بولوار تهران با کادری مجرب و امکانات رفاهی مناسب، آماده میزبانی از شما میهمانان گرامی است.

هتل بولوار مقابل پارک لاله قرار دارد که از دیگر مزیت‌های موقعیت مکانی آن به شمار می‌آید. مکان‎های دیدنی دیگری از جمله: موزه‌ فرش ایران، کلیسای سرکیس مقدس، پارک دانشجو، موزه آبگینه، رستوران خانه کوچک، موزه عبرت، موزه جواهرات ملی و... نیز فاصله کمی با هتل دارند و می‌‎توانید به آن‎‎‌ها سر بزنید. گفتنی است، فاصله این هتل تا فرودگاه مهرآباد 7.5 کیلومتر، تا ترمینال غرب 8 کیلومتر، تا ترمینال شرق 13کیلومتر، تا ترمینال جنوب 9.5 کیلومتر، تا ترمینال بیهقی 7.5 کیلومتر و تا راه آهن تهران برابر با 2 کیلومتر است.

اتاق‌ های هتل بولوار

اتاق‌های هتل بولوار تهران شامل: دوتخته دبل، دوتخته توئین و سه تخته است. دکوراسیون اتاق‌‌ها، فضای دل‌باز، آرام و تمیز هتل، محل مناسبی برای اقامت‌‎ با قیمت مناسب در مرکز شهر است. تمامی اتاق‎ها مجهز به امکاناتی مانند چای‎‌ساز، لوازم بهداشتی، کمد لباس، تلویزیون، سیستم گرمایشی، سرمایشی و... هستند که نظر مسافران را به خود جلب کرده است.

معرفی-هتل-بولوار

کافی‌ شاپ و رستوران هتل بولوار تهران

هتل بولوار تهران دارای رستورانی با ظرفیت 50 نفر است. رستوران هتل با فضایی تمیز و شیک بوده که به دلیل سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی عالی، این امکان را به میهمانان داده تا برای صرف وعده غذایی خود به خارج از هتل مراجعه نکنند. هتل 2 ستاره بولوار تهران دارای کافی‌ شاپی با فضای دنج و آرام است که انواع نوشیدنی‌های گرم، میلک شیک‌‎‎‎ها، دسرها، کیک‌ ها و ... را با کیفیت مطلوب سرو می‌ کند. این مکان برای قرارهای کاری و دوستانه بسیار پسنیده است. همچنین، جهت رزرو میز می‏‎توانید با خود هتل بولوار تهران هماهنگ کنید.

امکانات هتل بولوار تهران

این هتل همانند هتل‌های هم‌سطح خود، دارای امکاناتی همچون: خدمات خانه‌داری (نظافت روانه‌ی اتاق‌ها)، تاکسی‌سرویس، لباسشویی، نمازخانه، روم سرویس و ... است.  این سطح از امکانات، نسبت به قیمت و درجه‎‌بندی هتل قابل پیش بینی بوده و توقع بیشتری نمی توان از این هتل داشت. 

معرفی هتل رودکی تهران

هتل رودکی تهران، در خیابان انقلاب نزدیک به چهارراه ولیعصر قرار گرفته است. این هتل 3 ستاره با تعداد 50 باب اتاق در 9 طبقه ساخته شده و برای اقامت کوتاه مدت در بین هتل‌های شهر تهران گزینه‌ی مناسبی است. اینترنت، تاکسی سرویس و خدمات خانه‌داری برخی از امکانات و خدمات هتل محسوب می‌شوند. اتاق‌های 1 و 2 تخته با قیمت مناسب در هتل رودکی تهران قابل رزرو هستند. از نقاط قوت این مجموعه، می‌توان به اتاق‌های تمیز و مرتب اشاره کرد و پرسنل حرفه‌ای هتل که تلاش می‌کنند اقامت خوشی را در تهران سپری کنید.

هتل رودکی تهران موقعیت جغرافیایی خوبی دارد. نزدیک بودن به دو مرکز مهم فرهنگی تهران، تالار وحدت و تئاتر شهرجزو ویژگی‌های آن محسوب می‌شوند. علاوه برآن، از هتل محل اقامتتان به مراکز خرید، اداره‌ها و دانشگاه‌ها فاصله کمی خواهید داشت. یکی دیگر از مزیت‌‎های هتل، تنوع زیاد کافه و رستوران‌ها در چند قدمی آن است. پارک دانشجو نیز برای پیاده‌روی و استفاده از فضای باز، نزدیک به شما قرار دارد. از این هتل با مترو و اتوبوس‌های تندرو به بسیاری از مناطق دیدنی و مکان‌های مهم شهر دسترسی دارید. 

معرفی-هتل-رودکی-تهران

فاصله این هتل تا فرودگاه مهرآباد برابر با 9.2 کیلومتر، تا ترمینال غرب برابر با 10.2 کیلومتر، تا ترمینال شرق برابر با 11.8 کیلومتر، تا ترمینال جنوب برابر با 11.1 کیلومتر، تا ترمینال بیهقی برابر با 8.1 کیلومتر و تا راه آهن تهران برابر با 3.5 کیلومتر است. سایر امکانات هتل شامل: رستوران لاپیدوس، سالن کنفرانس، اینترنت در لابی و تمامی اتاق‌ها است. همچنین، بهره‌مندی از کارکنانی که به زبان انگلیسی مسلط دارند از دیگر مشخصه آن به حساب می‌آید. ناگفته نماند، هتل رودکی دارای یک سالن چند منظوره است. شما در این سالن می‌توانید جشن‌ یا همایش‌های خود را در محیطی دنج و آرام برگزار کنید. تنها مورد منفی این هتل، در نداشتن فضای پارکینگ برای مهمانان هتل خلاصه می‌شود.

معرفی هتل اسپیناس پالاس

هتل اسپیناس پالاس، یکی از لوکس‎ترین و مجهزترین هتل‌های 5 ستاره است که در منطقه‎ی شمال تهران قرار دارد و خدمات رفاهی و امکانات خوبی را در اختیار مشتریان خود قرار می‎هد. این مجموعه، به عنوان کاخ تهران شناخته می‌‎شود که شامل یک لابی مجلل، فضاهای عمومی باشکوه و اتاق‌های مجهز و استاندارد است.  لازم به ذکر است، پارک‌هایی مانند: بوستان پرواز و پارک ژوارسیک در نزدیکی هتل قرار دارند و به‎دلیل موقعیت مکانی مناسب در شمال غرب پایتخت، آب‌و‌هوای مطبوعی دارد و چشم‌اندازهای زیبایی از شهر و کوه‌های اطراف به چشم می‎‌خورند.

همچنین،    شما می‌توانید با 20 دقیقه رانندگی از برج میلاد دیدن کنید و یا به محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برسید.  پس، اگر به دنبال اقامتی لوکس و جذاب هستید هتل زیبای اسپیناس پالاس گزینه ایده‌آلی برای شما است.

امکانات هتل اسپیناس پالاس

این هتل مجهز، امکانات بی‌نظیری مانند: سالن همایش، بیزینس سنتر در لابی، باشگاه ورزشی، فروشگاه‎‌ها، مرکز سلامتی و... دارد که شاخص‌ترین آن‌ها، خدمات معلولین و تشریفات ویژه در بدو ورود است. یعنی مهمانانی که ناتوانی جسمی دارند به‌راحتی می‎توانند در این هتل اقامت داشته باشند و از خدمات باکیفیت آن بهره ببرند.

گفتنی است، گذراندن لحظاتی آرام و خاطره‎‌انگیز جزو اهداف مهم پرسنل حرفه‎ای و مجرب هتل اسپیناس پالاس بوده که با فراهم کردن شرایط‎ ویژه، موجب دور کردن خستگی و ثبت اوقاتی شیرین می‎شود. همان‌‎طور که گفته شد، وجود سالن‌‎ها از امکانات برجسته هتل بهش شمار می‎آیند که می‌توانید انواع مراسم‌‎ها، سمینار، کنسرت و نمایش‌ها را در آن برگزار کنید. تک تک سالن‌‎ها دارای معماری و چیدمان لوکس و مدرن هستند و ظرفیت بالایی دارند.

کافی شاپ و رستوران هتل اسپیناس پالاس

چشیدن طعم غذاهای مختلف در رستوران‌های هتل اسپیناس پالاس، تجربه‌ای متفاوت برای افرادی است که با چشم‌انداز پانوراما از شهر و کوه‌های سربه فلک کشیده غذایشان را میل می‌کنند. هر کدام از رستوران‎های هتل، منویی متنوع از غذاهای ایرانی و فرنگی دارند که بسیار هیجان‌‎انگیز هستند. شما می‌توانید با رزرو هریک از 3 رستوران و کافه، حتی اگر در هتل اقامت نداشته باشید یک روز به‌یادماندنی را تجربه کنید.

رستوران سنتی دیبا، اسکای لانژ و لاتون نام آشنای رستوران‎های هتل اسپیناس تهران هستند. در رستوران دیبا غذاهای اصیل ایرانی را با طعم واقعی سرو می‌شوند. در اسکای لانژ نیز طعم انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را در حالی که منظره‌ تمام شهر در مقابلتان قرار دارد، امتحان کنید. لازم به ذکر است، این رستوران در طبقه 21 هتل قرار دارند و مهمانان مقیم و غیرمقیم می‌توانند از بوفه صبحانه، ناهار، کافه و شام آن استفاده کنند. 

همچنین، اگر می‎خواهید طعم‌های بین‌المللی را با بهترین کیفیت نوش جان کنید، رستوران مدرن ایرانی و بین المللی لاتون اسپیناس پالاس بهترین گزینه برای شما خواهد بود.  کافه سان ست اسپیناس پالاس نیز علاوه بر نوشیدنی‌ و دسرهای جذاب، غذا هم سرو می‎کند که در کنار آن‌ها، می‌توانید از موسیقی زنده نهایت لذت را ببرید. 

معرفی-هتل-اسپیناس-پالاس

سالن‌ های همایش هتل اسپیناس پالاس

همان‎طور که پیش‌‎تر گفته شد، سالن همایش، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات و سالن آمفی تئاتر جزو دیگر امکانات هتل شمرده می‌شوند که با سیستم‏های مدرن و به‎روز تجهیز شده‌اند. هرکدام از این‌ سالن‎ها طراحی و دکوراسیون شیک و سرویس‎دهی منحصر به خود را دارند و برای مراسم‌های بزرگ و میهمانی‌های خانوادگی گزینه‌ای ایده‌آلی به شمار می‌آیند. به یاد داشته باشید، سالن کنسرت هتل اسپیناس پالاس که بزرگترین سالن تخصصی برای برگزاری کنسرت در کشور محسوب می‌شود، در طبقه همکف قرار دارد و اکثر کنسرت‎های تهران در آن برپا می‎شوند.

اتاق های هتل اسپیناس پالاس

هتل اسپیناس پالاس در مجموع 400 اتاق و 21 سوئیت دارد. شما می‌توانید از بین اتاق‌های یک تخته، دو تخته توئین، دو تخته دبل، دو تخته رویال فمیلی، سوئیت ویژه سیگنچر، سوئیت پرزیدنت، سوئیت جونیور و سوئیت‌های رویال گزینه مدنظرتان را رزرو کرده و اوقات خوشی را برای خود رقم بزنید. اتاق‌‌ها و سوئیت‌های این هتل لوکس، حرف‌های بسیاری برای گفتن دارند چراکه؛ از معماری گرفته تا چیدمان اتاق‌ها، فضایی متفاوت و مجلل برای مهمانان فراهم می‌کنند. نکته قابل ذکر این است که امکان رزرو ساعتی نیز برای هتل اسپیناس پالاس وجود دارد.

قیمت هتل اسپیناس پالاس

قیمت رزرو هتل اسپیناس پالاس تهران همانند دیگر هتل‌ها در موقعیت‌ها و فصل‌ها متفاوت است. اینکه برای چه تعداد از نفرات و چه زمانی می‌خواهید اتاق خود را رزرو کنید، هزینه متغیر خواهد بود. نتایج جستجوی قیمت اتاق‌های هتل از ارزانترین تا گرانترین در سایت رهی نو نمایش داده می‌شود و  تمامی قیمت‌ها براساس نوع اتاق، امکانات و خدماتی که ارائه می‌شود با یکدیگر فرق دارند.

معرفی هتل هما تهران

یکی دیگر از هتل‌های پنج ستاره شهر تهران، هتل هما است که در حوالی میدان ونک و مرکزی‌ترین منطقه قرار گرفته است و فاصله نسبتا کمی از پارک آب و آتش و پل طبیعت تهران دارد. موقعیت مکانی، فضای سبز زیبا، پرسنل مجرب و حرفه‎ایی از ویژگی‌های مثبتی هستند که مهمانان این هتل به آن اشاره داشته‌اند. این هتل نه تنها خدمات خوبی به میهمانان ارائه می‌دهد، بلکه مکان مناسبی برای برگزاری سمینارها، جشن‌ها، مهمانی‌ها و جلسات کاری نیز به شمار می‌رود. 

امکانات هتل هما تهران

هما، جزو بهترین و قدیمی‌ترین هتل‎های تهران است که سابقه‌ درخشانی در صنعت هتلداری و پذیرایی از میهمانان دارد. چندین رستوران، سالن همایش، سالن ورزشی، مرکز خرید، پارکینگ خصوصی، دسترسی به اینترنت و... از خدمات هتل هما تهران هستند. همچنین از دیگر امکانات این هتل می‌توان به صبحانه رایگان، محوطه سرسبز و زیبا، دستگاه خودپرداز، بیزنس سنتر، آرایشگاه مردانه و... اشاره کرد.

کافی شاپ و رستوران هتل هما تهران

این هتل دارای رستوران‌ به نام‌های دلفین، گلستان، معراج و رستوران ایتالیایی پیکاسو به همراه بوفه سرد و گرم و کافی شاپ است. شما می‌‎توانید انواع کباب‌‎ها، خورش‌ها، پیتزا، پاستا و... را با هر سلیقه‌ای که دارید سفارش دهید و نوش جان کنید. هر کدام از رستوران‌ها فضاهایی با ظرفیت مختلف دارند که برای دورهمی دوستانه، خانوادگی و قرارهای عاشقانه گزینه مناسبی هستند.

به یاد داشته باشید، رستوران گلستان هتل هما به صورت 24 ساعت آماده ارائه خدمات برای افراد مقیم هتل است. این رستوران موسیقی زنده دارد که با حضور در آن‌جا شبی به یادماندنی و خاطره‌‎انگیز برایتان رقم می‌خورد. همچنین، کافی‌شاپ هتل 24 ساعته بوده و یک مکان‌ ایده‌آل برای صرف انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم به همراه کیک و دسرهای خوشمزه محسوب می‎شود.

معرفی-هتل-هما-تهران

سالن‌ های همایش هما تهران

در کنار تمام امکانات بی‌نظیری که هتل در اختیار مهمانان قرار می‌دهد، سه سالن در ابعاد و طراحی مختلف برای برگزرای انواع مراسم‌ها در نظر گرفته شده است. سالن نگین با ظرفیت حداکثر 22 نفر، مروارید با ظرفیت 700 نفر و زمرد با ظرفیت 1100 نفر برای گروه‌ها و همایش‎‌های گوناگون وجود دارند.

اتاق های هتل هما تهران

این هتل 177 اتاق و 354 تخت در انواع مختلف دارد که می‌توانید اقامتی آسوده در آن‌ها داشته باشید. امکانات اتاق های هتل شامل روم سرویس، صبحانه، یخچال، مبلمان، دراور، میزتحریر، چایساز، کمد لباس، تلفن، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم اعلام و اطفا حریق، تهویه مطبوع، مینی بار با هزینه، صندوق امانات داخل اتاق، تلویزیون، اینتترنت ارائه می‌شود. امکاناتی مانند سرویس بهداشتی ایرانی و پاور سوئیچ در اتاق های این هتل وجود ندارد.

قیمت هتل هما تهران

باتوجه به اینکه چه زمان و چه اتاقی را برای اقامتتان انتخاب کرده‌‎اید، قیمت‎های متفاوت هستند. اما در حالت کلی، اتاق‌ها به همراه صبحانه رایگان محاسبه می‌شوند که برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت رهی نو سر بزنید تا علاوه‎بر انتخاب اتاق مدنظرتان از تخفیف‌ها نیز بهره‎منده شوید.

معرفی هتل پارسیان استقلال

هتل پارسیان استقلال تهران دارای 2 ساختمان 15 طبقه است که 552 واحد اقامتی با ظرفیت و امکانات متنوع دارد. یکی از مشخصه‌های بارز این هتل، رزرو اتاق به صورت ساعتی است. یعنی اگر اقامت شبانه در تهران ندارید، می‌توانید به هنگام رزرو هتل پارسیان استقلال به سراغ اتاق‌هایی با امکان اقامت 10 ساعته بروید. همچنین توجه داشته باشید، برای افرادی که برای چندین روز این هتل را انتخاب می‌‎کنند، برخی اتاق‌ها به صورت هاف برد هستند؛ به این معنا که به‌جز صبحانه، یکی از وعده‌های شام یا ناهار را شامل می‌شوند. 

از دیگر ویژگی‌های هتل استقلال، کم بودن فاصله هتل تا زیباترین خیابان تهران یعنی خیابان ولیعصر است.این هتل به دلیل مزیت‌ها، خدمات و امکانات خوبی که ارائه می‌دهد در اولویت اول مسافران قرار دارد. اکثر مسافران خارجی که به تهران سفر می‌کنند،عموماً هتل استقلال تهران را انتخاب می‌کنند، زیرا هتل به خوبی با هتل‌های بین‌المللی رقابت می‌کند.

امکانات هتل پارسیان استقلال

زمانی‌که درباره یک هتل ۵ ستاره و مجلل مانند هتل استقلال تهران حرف می‌زنیم، انتظار داریم تمام امکانات آن کامل و مطابق با استاندارد‌های جهانی باشد که این هتل نیز خدمات باکیفیت و امکانات عالی ارائه می‌دهد. همه اتاق‌های هتل مجهز بوده و از مهمترین خدماتی که در هتل دارد،سالن ماساژ (غیر رایگان)، سونا، جکوزی، استخر سرپوشیده (سانس بانوان و آقایان)، زمین تنیس، پارکینگ روباز رایگان، سالن ورزشی و بدنسازی، صرافی، خدمات فروش بلیط و غیره است. هتل پارسیان استقلال هرآن‌چیزی که مهمانان برای یک اقامت راحت به آن نیاز دارند را تدارک دیده است، با این حال برای اطلاع دقیق از امکانات می‌توانید به سیات رهی نو مراجعه کنید.

کافی شاپ و رستوران هتل پارسیان استقلال

رستوران‌  و کافی‌شاپ هتل پارسیان استقلال رتبه بالایی در میان رستوران‌های تهران دارند چراکه، با داشتن منویی متنوع ، باکیفیت‌ترین‎‌ و بهترین غذا‌های ایرانی و فرنگی را طبخ می‌کنند و آماده پذیرایی از مهمانان و مسافران گرامی هستند. رز نام آشنای رستوران این هتل است که حدود 80 نفر ظرفیت دارد و مکان مناسبی برای برگزاری جلسات کاری و قرارهای دوستانه یا حتی دورهمی خانوادگی است. کافی ‌شاپ هتل نیز در لابی قرار داد و انواع نوشیدنی‎های سرد و گرم، کیک‎‌ها، دسر و... در آن سرو می‎‌شوند. 

معرفی-هتل-پارسیان-استقلال

سالن ‌های همایش هتل پارسیان استقلال

این هتل بزرگ، دارای تالارهای مختلف برای برگزاری مراسم‎های خاص است. شما می‎توانید با هماهنگی با بخش پذیرش، ساعت و روز مدنظرتان را رزرو کرده و از خدمات باکیفیت هتل استفاده کنید. سالن‎های هتل پارسیان استقلال با ظرفیت‎های متفاوتی که دارند، بهترین گزینه برای جشن‎‌های عقد و عروسی، همایش و سمینارهای آموزسی، مجلس ترحیم و یادبود است.  لازم به ذکر است، تمامی سالن‌‎ها سیستم‌‎های مناسب تهویه هوا دارند و امکانات صوتی و تصوری باکیفیتی را ارائه می‎‌دهند.

اتاق های هتل پارسیان استقلال 

جالب است بدانید، هتل استقلال پارسیان تهران دارای ۲ برج شرقی و غربی است که برج غربی طراحی کلاسیک و قدیمی‌ و برج شرقی امکانات و خدمات مدرن‌تری دارد. مجموع اتاق و سوئیت‌های هتل، 552 واحد بوده که شامل: اتاق‌های یک تخته، دو تخته به علاوه سوئیت‌های رویال و معمولی می‌شوند. سوئیت‌های برج غربی، بزرگتر بوده و چشم انداز آن‌ها به سمت شهر است درحالی که؛ برج شرقی چشم اندازی به سمت کوه‌های شمالی تهران دارد. با رزرو هرکدام از اتاق‌های هتل پارسیان استقلال، هرآن‎چه از یک هتل پنج ستاره انتظار دارید را به شما می‌دهد و سفری خاطره انگیز را برایتان می‌سازد. 

قیمت هتل پارسیان استقلال 

همان‌طور که می‎دانید، هتل‎های 5 ستاره قیمت بالاتری نسبت به دیگر هتل‌ها دارند. اما؛ به صورت کلی ارزان‌ترین قیمت اتاق هتل استقلال تهران مربوط به اتاق یک تخته شرقی است البته؛ توجه داشته باشید که باتوجه به نوع اتاق انتخابی شما، زمان ورود به هتل، مدت زمان اقامت و تعداد نفرات همراه قیمت اتاق‌ها متفاوت خواهد بود.

معرفی هتل پارسیان آزادی 

هتل پارسیان آزادی، یکی از قدیمی‎ترین هتل‎های تهران به شمار می‌آید که در منطقه‎ای خوش آب و هوا ساخته شده است. با انتخاب این هتل 5 ستاره، خدمات رفاهی باکیفیتی در اختیارتان قرار می‌گیرد و در کنار تمام امکانات، اقامتی لوکس را تجربه خواهید کرد چراکه؛ این هتل تلاش می‌‎کند تا با ارائه مجموعه کاملی از خدمات و امکانات متنوع اقامت ماندگاری را بربلندای شهر تهران برایتان بوجود آورد.

هتل پارسیان آزادی، سال 1356 با 26 طبقه احداث شده و در سال 1390 بازسازی شده است. هتل آزادی توانسته با امکانات متنوع، دسترسی مناسب، چشم‌انداز زیبای اتاق‌ها و رعایت نکات بهداشتی نظر مهمانانش را به خود جلب کند. شما می‌توانید از بین واحدهای اقامتی متنوع، اتاق مدنظرتان را انتخاب کرده و باتوجه به تعداد نفرات و تاریخ اقامتتان آن را رزرو کنید.

امکانات هتل پارسیان آزادی 

هتل پارسیان آزادی محیطی آرامش‌بخش و زیبا را برای میهمانان عزیز به ارمغان آورده و تمام امکانات رفاهی و هرآن‎چزی که یک هتل 5 ستاره نیاز دارد را فراهم کرده است. از جمله امکانات این هتل می‌توان به انواع رستوران‌ و کافی‌شاپ‌های بسیار باکیفیت، گیفت شاپ، سالن‌های همایش و گردهمایی مجهز، کلوپ ورزشی و… اشاره کرد. 
ناگفته نماند، یکی از دنج‎ترین کلوپ‎های ورزشی در این هتل وجود دارد که شامل: استخر، سالن بدنسازی، ماساژ، سونای خشک و بخار می‌شود. همچنین، اتاق کمک‎های اولیه، جکوزی و حوضچه آب سرد را هم به آن اضافه کنید تا تمام بخش‌های کلوپ را بیان کرده باشیم.

کافی شاپ و رستوران هتل پارسیان آزادی

هتل پارسیان آزادی دارای 4 رستوران به نام‎‌های پارسه، سرو، پارمین و کنزو است که امکان انتخاب طیف گسترده‌ای از غذاهای مختلف را برای میهمانان فراهم می‌سازد. این مجموعه‌ها، با فضای دلنشین و انواع غذاهای سنتی و فرنگی که دارند، آماده سرویس‌دهی به مشتریان هستند. رستوران‎ها و کافی‌شاپ هتل آزادی گزینه مناسبی برای میل کردن یک وعده غذای خوشمزه و باکیفیت یا صبحانه خوش طعم محسوب می‌شوند.

معرفی-هتل-پارسیان-آزادی

سالن‌ های همایش هتل پارسیان آزادی

یکی دیگر از ویژگی‌های برجسته هتل پارسیان آزادی، وجود 8 سالن چندمنظوره برای اجلاس‎‌ بین‌المللی، نشست‎های خبری، ضیافت‎های دیپلماتیک، میهمانی‌های خاطره‌‎انگیز و جشن‎های مجلل است. سالن‌های هتل پارسیان آزادی ظرفیت‎های مختلف و تجهیزات صوتی و تصویری باکیفیتی دارند و علاوبر‌این‎ها، چیدمان صندلی‎های سالن قابل تغییر هستند.

اتاق های هتل پارسیان آزادی

هتل، 475 اتاق و سوئیت با انواع منظره و چیدمان متفاوت دارد که شامل اتاق‌های استاندارد، سوئیت‌های جونیور، رویال، دوبلکس، پرزیدنتال و اتاق ویژه معلولین هستند. از دیگر امکانات اتاق‎های هتل آزادی، می‌توان به سرویس بهداشتی فرنگی، حمام با وان، میز تحریر، مبلمان، کمد لباس، روم سرویس و... اشاره کرد. 

قیمت هتل پارسیان آزادی

از آن‎جایی که این هتل در دسته‎بندی یکی از بهترین و لوکس‎ترین هتل‎های قرار دارد، هزینه اقامت در آن کمی بالاتر است. بسته به نوع اتاق و طبقه‌‌ای که انتخاب می‌کنید هزینه پرداختی شما متغیر خواهد بود. در نظر داشته باشید، هزینه اقامت در اتاق‌هایی که در طبقات اقتصادی وجود دارند نسبت بغ اتاق و سوئیت‌های طبقات تجاری و ویژه کمتر است. 

معرفی هتل پرشین پلازا 

هتل 5 ستاره پرشین پلازا یکی از هتل‌های لوکس تهران به شمار می‌رود که در سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرده است. این هتل در قلب تهران یعنی منطقه عباس آباد قرار دارد و ساختمان مدرن آن، در ۱۶ طبقه و ۹۶ باب اتاق‌های لوکس و مجهز به امکانات رفاهی بنا شده است. هتل پرشین پلازا با پرسنلی آموزش دیده و حرفه‌ای، فرصت میزبانی از شما را غنیمت شمرده و اقامتی به یادماندنی را برای میهمانان خود رقم می‌زد. 

امکانات هتل پرشین پلازا 

پرشین پلازا دارای یک رستوران بین‌‎المللی به نام رویال گلکسی و یک کافی‎شاپ در لابی هتل است. همچنین، مجموعه تالارهای هتل در دو طبقه با ظرفیت‎های متفاوت و مجهز به سیتم‎های به‎روز و مدرن در جوار گیم سنتر، تجربه‎ای لذت بخش را برای شما به ارمغان می‌آورد. 

گفتنی است، مجموعه ورزشی هتل نیز شامل: سالن بدنسازی، سیستم حمام سنتی، سیستم ماساژ با اتاق‌های مجزا، سونای خشک و بخار می‌شود و استخر آن، دارای پیشرفته‌ترین سیستم تصفیه هوا بوده و هرگز بوی کلر اذیتتان نخواهد کرد. این هتل آماده ارائه سرویس‎های متنوع دیگری همچون: پارکینگ، صرافی، تاکسی سرویس شبانه‌روزی، اتاق جلسات و همایش، غرفه‌های متنوعِ صنایع دستی، امور بهداشتی و زیبایی است.

پرشین-پلازا

 کافی شاپ و رستوران هتل پرشین پلازا 

رستوران بین‌المللی رویال گلکسی با ویوی 360 درجه مختص هتل پرشین پلازا است که طرفداران زیادی دارد. این رستوران انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، عربی و ایتالیایی را سرو می‌کند و منوی متنوع آن، نظر مشتریان به خود جلب کرده و آن‎ها را راضی نگه می‎دارد. رستوران مجلل پرشین پلازا مکان خاص و شیک دارد که برای دورهمی و جشن‎های خانوادگی با دوستانه بسیار پسندیده است.

همچنین، کافه رستوران زیبایی در فضای لابی هتل قرار دارد و دارای معماری زیبا در دو فضای باز و سرپوشیده بوده که برای سلیقه‌های متفاوت طراحی شده است. تفاوت طعم در نوشیدنی‎ها، عطر اسپرسو، لذت طعم پاستا و غذاهای ایتالیایی همه و همه در کنار هم جمع شده‎اند تا تجربه به‌یادمانی برایتان فرام سازد.

سالن‌ های هتل پرشین پلازا 

سالن هتل پرشین پلازا با ظرفیت 500 نفر در طبقه فوقانی این هتل پنج ستاره، با دکوری خاص و زیبا آماده ارائه خدمات به شما عزیزان در تمام مجالس است. در تالار هتل می‎توانید هرگونه مراسم، سمینار، همایش، کنفرانس و کلیه‌ی جشن‌های عقد و عروسی یا حتی مراسم ترحیم خود را برگزار کنید و از امکانات این مجموعه مدرن استفاده نمایید. گفتنی است، سالن‎‌های مجزا و مبله، طراحی و دکوراسیون جذاب، اتاق عقد و پرسنل توانمند از ویژگی‌‎های بارز آن به شمار می‌آیند. 

اتاق های هتل پرشین پلازا 

این هتل، اتاق و سوئیت‌های لوکس و مجللی دارد که برای مسافران عزیز در نظر گرفته شده است. شما می‌توانید از میان اتاق‎‌های یک نفره، دو نفره توئین، دو نفره دبل، دو نفره بالکن‌دار، اتاق سه نفره، اتاق هانی مون برای داشتن یک ماه عسل خاطره‌انگیز، کانتکت فمیلی، سوئیت دو خوابه ویژه، سوئیت پرزیدنت و … را گزینه مدنظرتان انتخاب کنید.

تمامی اتاق‌ها شیک و تمیز بوده و با امکانات رفاهی مناسبی که دارند، برایتان یک تجربه شیرین به‎جا خواهند گذاشت. همچنین، دکوراسیون مدرن با پنجره‌های بزرگ که گویی بخشی از تهران زیر پایتان قرار دارد، حس خوبی را منتقل می‌کند. اگر اتاق بالکن‌دار را انتخاب کنید، با ترکیبی از چشمک آسمان شب و نورهای رنگی به هنگام شب واقعاً تماشایی می‌شود.کافی است با عزیزان‌تان در بالکن نشسته و از منظره بی‌نظیری که در مقابل چشمان‌تان می‌بینید لذت ببرید. 

قیمت هتل پرشین پلازا 

اگر قصد دارید یک اقامت خاطره‌انگیز و جذاب در یکی از بهترین هتل‌های پنج ستاره پایتخت یعنی هتل پرشین پلازا داشته باشید، با توجه به نوع اتاقی که رزرو می‌کنید، قیمت آن متفاوت است. برای مثال در حال حاضر، اتاق‌های هتل از 1.200.000 تومان آغاز شده و برای سوئیت‌های لاکچری و بزرگتر به 6 میلیون تومان هم می‌رسد.

کلام آخر

امروزه، باتوجه به دسترسی به اینترنت، رزرو هتل به‌راحتی انجام می‌شود. شما می‌توانید در منزلتان بنشینید، یک به یک هتل‌‌ها را بررسی کرده و در نهایت یکی از آن‌ها را برای اقامت رزرو کنید. 
تنوع و تعداد زیاد هتل‎‌ها در تهران باعث شده تا گردشگران برای انتخاب اقامتگاه مناسب با شرایط و علایق خود هیچ مشکلی نداشته باشند. به این صورت می توانید در هر جای شهر تهران که علاقه دارید، یک واحد اقامتی اجاره کرده و از اقامت در آن لذت ببرند. انتخاب بهترین هتل تهران به عواملی همچون: نیازها، بودجه و علایق شخصی هر فرد بستگی دارد.

سوالات متداول

آدرس هتل آپارتمان تاج محل کجا است؟

تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی جنوبی، پلاک 29

آدرس هتل آتانا کجا است؟

تهران، میدان فلسطین، خیابان طالقانی غربی، پلاک 401

آدرس هتل بولوار کجا است؟

تهران، بولوار کشاورز، روبروی پارک لاله، نبش کوچه جلالیه، پلاک 262

آدرس هتل رودکی کجا است؟

خیابان انقلاب، خیابان شهریار، پلاک ۱۲

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
رستا ۱۴۰۲/۷/۱۳

من فکر میکنم هتل آتانا بهتر از تاج محل هست تاج محل خیلی قدیمی هست و کهنه شده

  مدیر سایت۱۴۰۲/۷/۱۳

رستا جان ممنون از ثبت نظرتون با این حال انتخاب هتل به سلیقه افراد و امتیازات ویژه ی مدنظر هر فرد هم بستگی داره

ساسان ۱۴۰۲/۴/۲۵

به نظر من که هتل آپارتمان تاج محل از همه هتل ها بیشتر بهتون خوش میگذره

  مدیر سایت۱۴۰۲/۵/۱۴

ساسان از نظری که در سایت رهی نو ثبت کردید خوشحال شدیم

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...