رَهی نو

کدام هتل های تهران، امکان رزرو ساعتی دارند؟

تعداد بازدید: ۱۷۴۱ ۱ آبان ۱۴۰۲

رزرو هتل های ساعتی در تهران

امروزه بسیاری از افراد به دلایل مختلفی مانند ماموریت‌های کاری، می‌بایست به سفرهایی بروند که طول آنها کمتر از یک روز و در حد چند ساعت است. به همین دلیل نیازی به رزرو هتل به مدت یک روز را ندارند. به همین ترتیب امکان رزرو هتل به صورت ساعتی از سال 2010 در دنیا مرسوم شد که با عنوان DayUse شناخته می‌شود. 
بسیاری از مشاغل هستند که برای یه تایم کوتاه چند ساعته و یا داشتن دو پرواز که چند ساعت بین آنها فاصله است، مجبور هستند که در یک شهر بمانند. به این منظور باید به دنبال هتل‌هایی بود که امکان رزرو هتل به صورت ساعتی در قوانین آنها وجود داشته باشد که خوشبختانه امروزه کار خیلی سختی نیست. 
به همین منظور برای رفاه حال مسافران، بعضی از هتل‌ها این امکان را برای مسافران درنظر گرفته‌اند. به این ترتیب شما به عنوان مسافر می‌توانید در هر زمانی از روز اتاق خود را تحویل گرفته و پس دهید. در این مقاله از سایت رزرو آنلاین هتل رهی نو می‌خواهیم ضمن صحبت در مورد هتل های ساعتی، هزینه، مزایا و قوانین آن، هتل‌هایی در تهران که امکان رزرو هتل به صورت ساعتی دارند را به شما معرفی کنیم. 

معرفی هتل های ساعتی در تهران

هتل‌های مختلفی در تهران وجود دارند که امکان رزرو هتل به صورت ساعتی را برای مسافران فراهم می‌کنند. در ادامه این مطلب، لیستی از هتل هایی که قابلیت رزرو هتل به شکل ساعتی برای مسافران امکان‌پذیر می‌کنند را به شما معرفی می‌کنیم. 

هتل رمیس (ایبیس)

هتل-رمیس

هتل 4 ستاره رمیس و با نام قدیمی ایبیس در سال 1393 و با استانداردهای امروزی و منطبق با اصول هتلداری امروزی تاسیس شد. هتل رمیس جزء اولین گروه‌ از هتل‌هایی است که توسط گروه هتلداری اکور فرانسه ساخته شد. این هتل دارای 7 طبقه و196 باب اتاق است و در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی امام خمینی قرار دارد. یکی از مزیت‌های هتل رمیس تهران این است که امکان رزرو هتل به صورت ساعتی را برای مسافران فراهم کرده است. این هتل به دلیل نزدیکی به فرودگاه امام خمینی یکی از بهترین گزینه‌ها برای رزرو مسافران است.

هتل رکسان(نووتل)

هتل-رکسان

هتل رکسان و با نام قدیمی نووتل یکی از هتل‌های 5 ستاره تهران است که در نزدیکی فرودگاه امام خمینی قرار گرفته است. این هتل با استانداردهای روز دنیا ساخته شده و مورد توجه مسافران داخلی و خارجی قرار گرفته است. هتل رکسان با درنظر گرفتن امکانات کامل برای مسافران خود سعی کرده تا اوقات خوشی را برای آنها رقم بزند. 
از امکانات هتل نووتل می‌توان به سالن همایش، سالن کنفرانس، سالن آمفی تئاتر، اتاق مهمان و جلسات کاری اشاره کرد. از دیگر مزیت‌های هتل رکسان علاوه‌بر نزدیک بودن آن به فرودگاه امام خمینی، می‌توان به امکان رزرو ساعتی اتاق در آن اشاره کرد. حداکثر زمان اقامت برای رزرو هتل به صورت ساعتی در هتل رکسان، 6 ساعت است که هزینه آن نصف مبلغ یک روز کامل تعیین شده است. 

هتل هما

هتل-هما

هتل هما تهران که زیرمجموعه گروه هتل های هما تهران است، در سال 1352 تاسیس و در چند نوبت مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل دارای 15 طبقه و 173 اتاق و سوئیت است که دسترسی مناسبی به راه‌های اصلی تهران و همینطور مراکز خرید دارد. هتل هما به دلیل دسترسی مناسبی که به راه‌های اصلی تهران دارد، گزینه خوبی برای افرادی است که برای قرارهای کاری به شهر تهران آمده و در این هتل اقامت می‌گیرند. هتل هما تهران یکی از هتل‌هایی است که امکان رزرو هتل به صورت ساعتی را برای مسافران فراهم می‌آورد. نکته مهم برای رزرو هتل ساعتی در هتل هما تهران این است که حداکثر زمان برای ماندن در اتاق‌ها شش ساعت است و چنانچه این مدت زمان بیشتر شود، مسافر باید هزینه کامل را پرداخت کند. رزرو هتل به صورت ساعتی امکاناتی مانند صبحانه را ندارد و در زمان مشخص شده 8:00 تا 20:00 امکان رزرو دارد. 

هتل پارسیان آزادی

هتل پارسیان آزادی

هتل پارسیان آزادی تهران یکی از هتل‌های 5 ستاره تهران و دارای 475 باب اتاق و سوئیت است.این هتل از آن دسته هتل‌هایی است که در رزرو ساعتی هتل در ایران پیشگام بوده است. تایم واگذاری اتاق برای رزرو ساعتی از ساعت 8 صبح تا 8 شب به مدت 12 ساعت است. درطرح هتل UseDay اتاق‌ها دارای صبحانه نبوده و همینطور خدمات خانه‌داری هم به شکل محدود ارائه می‌شود.

هتل اوین

هتل-اوین

هتل اوین از دیگر هتل‌هایی است که امکان رزرو اتاق به صورت ساعتی برای مسافران را امکان‌پذیر کرده است. این هتل دارای 32 واحد اقامتی به صورت یک تخته و دو تخته هستند. امکان رزرو هتل به شکل ساعتی از 8 صبح تا 8 شب به مدت 12 ساعت وجود دارد. طبق دیگر هتل‌ها، این نوع رزرو اتاق از خدمات ارائه صبحانه و خانه‌داری مستثنی هستند.

هتل پارسیان انقلاب تهران

هتل-پارسیان-انقلاب

هتل پارسیان انقلاب تهران یکی از گزینه‌های مناسب برای رزرو اتاق به شکل ساعتی است و مناسب افرادی که برای سفرهای کاری به تهران مراجعه می‌کنند، مناسب است. اقامت در این هتل به صورت ساعتی در اتاق‌های دو تخته و همینطور VIP امکان‌پذیر است. در این هتل ارائه صبحانه و خدمات خانه‌داری برای مسافرانی که ساعتی اتاق رزرو می‌کنند، ارائه نمی‌شود.

 

هزینه رزرو هتل ساعتی چگونه محاسبه می شود؟

هزینه اقامت در هتل‌ها از هم متفاوت است و هر اتاق قیمت مشخص‌شده خود را دارد. یکی از مواردی که مسافران برای رزرو هتل به صورت ساعتی اقدام می‌کنند، بحث مربوط به هزینه‌های آن است. قطعا قیمت اتاق‌هایی که به صورت ساعتی در اختیار مسافران قرار می‌گیرد، به جهت مدت زمان کمتر آن، هزینه‌های آن نیز کمتر خواهد بود. اما بطور کلی هزینه اقامت در هتل به صورت ساعتی، به مدت زمان حضور مسافر بستگی دارد و بر مبنای آن محاسبه می‌شود.
نکته بسیار مهم این است که اگر مسافری اتاق را برای 5 ساعت رزرو کند، اما مدت زمان اقامت او بیشتر از این مدت زمان تعیین‌شده باشد، هزینه اقامت او به صورت یک روز کامل محاسبه خواهد شد.

رزرو هتل های ساعتی چه مزایایی دارد؟

اگر جزء افرادی هستید که به دلایل کاری دائما در پرواز هستید، رزرو هتل به صورت ساعتی برای شما بسیار مناسب است؛ زیرا شما در بین پروازها این فرصت را دارید تا در اتاق هتل خود استراحت کرده و برای چند ساعت از استرس و تنش‌های فکری دور باشید. مزیت دیگر رزرو هتل به صورت ساعتی این است که هزینه آن کمتر از رزرو هتل به صورت یک روزه است.

قوانین رزرو هتل های ساعتی

اگر جزء افرادی هستید که می‌خواهید هتل را به‌صورت ساعتی رزرو کنید، بهتر است که با قوانین آن نیز آشنا شوید. هتل‌هایی که اتاق‌های خود را به شکل ساعتی در اختیار مسافر قرار می‌دهند، ارائه امکاناتی مانند صبحانه، نهار و شام را به مسافر ندارند. به عبارتی هزینه‌ای که شما به هتل می‌پردازید، صرفا هزینه اقامت شما در هتل است. 
اقامت در اتاق‌های هتل به صورت ساعتی فقط در طول روز امکان‌پذیر است و به این شکل نیست که مسافر در هنگام شب اتاق را دریافت کرده و صبح روز بعد آن را تحویل دهد.برای رزرو اتاق به صورت ساعتی می‌بایست کارت شناسایی و صیغه‌نامه معتبر به همراه خود داشته باشید.

سخن پایانی

در این مطلب از سایت رزرو آنلاین هتل  رهی نو درمورد رزرو هتل به صورت ساعتی، مزایا، هزینه‌ها، قوانین و در نهایت معرفی هتل‌هایی که امکان رزرو هتل به شکل ساعتی را برای مسافران امکان‌پذیر می‌کنند، اطلاعات کاملی را ارائه دادیم. رزور هتل به صورت ساعتی برای مسافرانی که در یک روز، دو پرواز با فاصله دارند، بسیار مناسب است.

سوالات متداول

امکان رزرو هتل به صورت ساعتی به چه معناست؟ 

 رزرو هتل به صورت ساعتی به این معناست که شما می‌توانید اتاق هتل را برای مدتی کوتاه مانند چند ساعت به جای یک شب رزرو کنید که در اصطلاح به آن DayUse می‌گویند.

هزینه رزرو هتل به صورت ساعتی چگونه محاسبه می‌شود؟ 

هزینه رزرو هتل به صورت ساعتی از زمانی که در هتل اقامت می‌کنید و امکاناتی که مصرف می‌کنید تعیین می‌شود که در صورتی که از ساعت معین شده بیشتر شود، می‌بایست هزینه یک روز به شکل کامل پرداخت شود

چه مزایا و معایبی برای رزرو هتل به صورت ساعتی وجود دارد؟ 

 مزایای رزرو هتل به صورت ساعتی شامل صرفه‌جویی در هزینه و زمان می‌شود. اما معایب آن شامل محدودیت در مدت زمان اقامت و استفاده از امکانات هتل می‌باشد. 

 آیا هتل‌هایی در تهران وجود دارند که امکان رزرو به صورت ساعتی داشته باشند؟ 

 بله، در تهران تعدادی از هتل‌ها امکان رزرو به صورت ساعتی را ارائه می‌دهند که از میان آنها می‌توان به هتل رمیس، هتل رکسان، هتل پارسیان آزادی تهران و هتل اوین اشاره کرد.

چه قوانینی باید برای رزرو هتل به صورت ساعتی رعایت کرد؟ 

قوانین مختلفی برای هتل‌های ساعتی وجود دارد. معمولاً شما باید پیشاپیش اتاق را رزرو کنید و به قوانین و مقررات هتل پایبند باشید. بهتر است قبل از رزرو، شرایط و قوانین هر هتل را مطالعه کنید.
 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...