رَهی نو

معرفی کامل سوئیت اسکای هتل اسپیناس پالاس تهران + قیمت سوئیت اسکای

تعداد بازدید: ۴۹۳۰ ۲۰ فروردین ۱۴۰۲


هتل اسپیناس پالاس، یکی از گران‌قیمت‌ترین و معروف‌ترین هتل‌های ایران بوده و دارای چند شعبه در شهرهای مختلف است؛ اما شناخته‌شده‌ترین و لوکس‌ترین شعبه این هتل، با نام اسپیناس پالاس تهران، در محله سعادت‌آباد قرار دارد. 
هتل اسپیناس پالاس تهران با تنوع بسیار بالا در نوع اتاق‌های خود، می‌تواند برای هر سلیقه‌ای مناسب باشد. در این مقاله قصد داریم تا پس از بررسی ویژگی‌های کلی این هتل مجلل، سوئیت اسکای هتل اسپیناس پالاس تهران را به طور کامل به شما معرفی کنیم. در انتهای مقاله نیز، قیمت سوئیت اسکای این هتل را با هم بررسی خواهیم کرد.


معرفی هتل اسپیناس پالاس؛ جواهری در شمال تهران


هتل پنج‌ستاره اسپیناس پالاس به‌عنوان یکی از مجلل‌ترین هتل‌های تهران و ایران شناخته می‌شود. این هتل لوکس با دو چشم‌انداز رشته‌کوه البرز و خیابان‌های شهر، معروف‌ترین شعبه از گروه هتل‌های اسپیناس در تهران است. اسپیناس پالاس با 400 اتاق در 20 طبقه، تمام امکاناتی که در یک هتل 5 ستاره نیاز است را، در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد.
به دلیل تنوع بسیار بالا در اتاق‌های این هتل، برخی از امکانات و ویژگی‌های اتاق‌ها با هم متفاوت است؛ اما به‌طورکلی امکانات مشترکی در تمامی اتاق‌ها وجود دارد از جمله:
تشک‌های نرم و طبی در تمامی اتاق‌ها
تختخواب‌های راحت
وجود حمام و دستشویی در تمامی اتاق‌ها
حوله لباسی حمام
آینه‌های حمام ضد بخار در تمامی طبقات
سردوش مخصوص
کتری‌برقی و سرویس چای و قهوه در اتاق‌ها
صندوق امانات در تمامی اتاق‌ها
ورودی مجهز به چراغ‌های سنسوری


 

امکانات هتل اسپیناس پالاس


علاوه بر موارد فوق، مهمانان ساکن در این هتل می‌توانند از سایر امکانات اسپیناس پالاس همچون: رستوران‌های متنوع، مرکز سلامت، لباس‌شویی و خشک‌شویی، پرسنل چندزبانه، بیزینس سنتر و ترنسفر فرودگاهی 24 ساعته برای فرودگاه امام و... نیز استفاده کنند.
چهار کافه و رستوران هتل اسپیناس پالاس تهران شامل کافه سان ست، رستوران لاتون، رستوران اسکای لانژ و رستوران دیبا می‌گردد. هر یک از این رستوران‌ها با غذاهای متنوع، فضای دلنشین و راحت و پرسنل حرفه‌ای، پذیرای مهمانان هتل در تمامی وعده‌های غذایی هستند. برای آشنایی با ویژگی‌ها و منوی این رستوران‌ها، می‌توانید به مقاله «رستوران و کافی‌شاپ‌های هتل اسپیناس پالاس» در سایت رهی نو مراجعه نمایید.
وجود سالن‌های کنسرت و جلسات، از دیگر مزایای این هتل شناخته می‎‌‌‌شود. بسیاری از شرکت‌ها و مراکز دولتی و خصوصی، همایش‌ها و جلسات رسمی خود را در هتل اسپیناس پالاس برگزار می‌کنند. همچنین سالن کنسرت این هتل، هرساله یکی از سالن‌های اصلی برای برگزاری انواع کنسرت‌ها در شهر تهران است.

 

سوئیت اسکای هتل اسپیناس پالاس تهران


حال که با ویژگی‌ها و امکانات اصلی این هتل آشنا شدید، اجازه دهید تا به سراغ معرفی سوئیت اسکای به‌عنوان لوکس‌ترین و گران‌قیمت‌ترین سوئیت این هتل برویم. این سوئیت در بالاترین طبقه هتل اسپیناس پالاس قرار داشته و یکی از مرتفع‌ترین سوئیت‌ها در بین هتل‌های شهر تهران است. 
تلفیق معماری سنتی و مدرن، در کنار کالاهای لوکس استفاده شده در این سوئیت، می‌تواند هر بیننده‌ای را متحیر کند. وجود پرده‌های نفیس و فرش‌های دستباف از دیگر ویژگی‌های تمایز بخش این سوئیت زیبا در مقایسه با سایر هتل‌ها است.

 

معرفی سوئیت اسای هتل اسپیناس پالاس

 


سوئیت اسکای هتل اسپیناس پالاس با متراژی حدود 250 مترمربع و با دارابودن اتاق‌خواب، اتاق کار و سالن غذاخوری مستقل، میزناهارخوری لوکس و  12 نفره و همچنین جکوزی بزرگ با منظره رشته‌کوه البرز، مجلل‌ترین سوئیت در هتل اسپیناس پالاس تهران است.
این سوئیت یک بالکن بزرگ با چشم‌انداز رشته‌کوه البرز دارد که به مهمانان اجازه می‌دهد تا از منظره زیبای طبیعت لذت ببرند. تلویزیون 65 اینچی، مینی بار و یخچال داخل اتاق‌های این سوئیت، صندوق امانات، اینترنت بی‌سیم پرسرعت، دوش و حمام جداگانه در هر اتاق و روم سرویس 24 ساعته، از دیگر مزایای سوئیت اسکای است. 
مهمانان می‌توانند سوئیت اسکای خود را در ساعت 15 عصر تحویل گرفته و روز بعد، در ساعت 11 ظهر تخلیه کنند. 


قیمت سوئیت اسکای هتل اسپیناس پالاس


سوئیت اسکای هتل اسپیناس پالاس تهران با امکانات بسیار متنوع خود، مجلل‌ترین‌ سوئیت‌ در این هتل شناخته می‌شود. هزینه یک شب اقامت در این سوئیت در گذر زمان و بر اساس سایر امکانات انتخابی شما، متفاوت خواهد بود. شما می‌توانید با مراجعه به سایت رزرواسیون آنلاین هتل رهی نو، قیمت دقیق و به‌روز این سوئیت را مشاهده نمایید. 

 

قیمت سوئیت اسکای هتل اسپیناس پالاس

 


کلام پایانی
 

هتل اسپیناس پالاس تهران یکی از معروف‌ترین و شناخته‌شده‌ترین هتل‌های شهر تهران و ایران است. این هتل تنوع بسیار بالایی در اتاق‌های خود دارد؛ اما وقتی صحبت از لوکس‌ترین سوئیت اسپیناس پالاس می‌شود فقط باید به سراغ سوئیت اسکای رفت.
این سوئیت در پنت‌هاوس هتل اسپیناس پالاس قرار داشته و با امکانات ویژه خود، گران‌قیمت‌ترین سوئیت در هتل اسپیناس پالاس شناخته می‌شود. در این مقاله سعی داشتیم تا صفر تا صد سوئیت اسکای این هتل را به شما معرفی کنیم.

 

پرسش‌های متداول


آدرس سوئیت اسکای هتل اسپیناس پالاس کجاست؟


شهر تهران، محله سعادت‌آباد، انتهای بزرگراه یادگار امام، میدان بهرود، خیابان عابدی، کوچه ۳۳

 

آیا لازم است تا برای کودک زیر سه سال در هنگام رزرو سوئیت اسکای اسپیناس پالاس، هزینه‌ای پرداخت شود؟


خیر، در این هتل برای کودکان صفر تا سه سال، هزینه رزرواسیون پرداخت نمی‌شود.

 

آیا در سوئیت اسکای اسپیناس پالاس، امکانات ورزشی وجود دارد؟


بله، یک تردمیل و یک تخت ماساژی در سوئیت اسکای هتل اسپیناس پالاس قرار داشته و شما می‌توانید داخل این سوئیت ورزش کنید. همچنین برای استفاده از وسایل ورزشی بیشتر، می‌توانید به مرکز سلامتی این هتل با دو سالن مجزا مخصوص بانوان و آقایان مراجعه کنید.
 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
دنیا ۱۴۰۲/۷/۱۳

خدمت شما عرض کنم که تمام اتاقهای اسپناس پالاس یعنی 400 اتاق هم اینطور نیست که فرمودید برخی اتاقها تشک های راحت ندارن و لوکس و شیک نیستند

  مدیر سایت۱۴۰۲/۷/۱۳

دنیای عزیز لطفا در صورت اقامت از طرف رهی نو و عدم رضایت فورا با شماره تماس 74828-21 تماس بگیرید تا پشتیبانان ما اقدام لازم انجام دهند

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...