رَهی نو

مقایسه هتل اسپیناس پالاس و اسپیناس بلوار تهران

تعداد بازدید: ۲۸۹ ۲۹ آبان ۱۴۰۲

از بین تمامی هتل‌های ایران، مجموعه هتل‌های اسپیناس در بین مردم بسیار محبوب هستند. معماری این هتل‌ها از معماری اروپای شرقی و غربی الهام گرفته و آنها را در دسته لوکس‌ترین هتل‌ها قرار داده است. از مجموعه هتل های اسپیناس می‌توان به دو هتل اسپیناس پالاس و اسپیناس بلوار تهران اشاره کرد. این دو هتل در دسته گران‌ترین هتل‌های تهران قرار دارند. ما در این مقاله از سایت رزرو آنلاین هتل رهی نو به مقایسه دو هتل اسپیناس پالاس و اسپیناس بلوار تهران می‌پردازیم. اگر سفری به شهر تهران دارید و نمی‌دانید که از بین این دو هتل کدامیک را برای اقامت خود انتخاب کنید، با استفاده از این اطلاعات می‌توانید یکی از آنها را انتخاب کنید.

درباره هتل اسپیناس پالاس تهران

یکی از هتل‌های 5 ستاره در پایتخت که در دسته لوکس‌ترین و گران‌قیمت‌ترین هتل‌‌ها قرار گرفته، هتل اسپیناس پالاس است. معماری این هتل الهام گرفته از سبک معماری شرقی و غربی است. هتل اسپیناس پالاس در محله سعادت آباد تهران واقع شده و با داشتن 20 طبقه، از سال 1394 فعالیت خود را آغاز کرده است. 
بیشتر هتل‌های خانواده اسپیناس در مناطق خوش آب‌وهوای تهران قرار گرفته‌اند؛ بطوریکه از زاویه دید این هتل‌ها می‌توان ارتفاعات البرز و دره فرحزاد را تماشا کرد. در کنار این مزیت، این مناطق بسیار آرام بوده و همواره اولین گزینه برای انتخاب مسافرین و همینطور مهمانان تجاری و سیاسی به‌شمار می‌آید.

درباره هتل اسپیناس بلوار تهران

هتل 5 ستاره اسپیناس بلوار تهران که به هتل خلیج فارس سابق شناخته می‌شود، در بلوار کشاورز تهران، مابین خیابان فلسطین و نادری قرار گرفته است. این هتل دسترسی بسیار خوبی به جاهای دیدنی تهران از جمله خیابان ولیعصر، میدان ولیعصر، تئاتر شهر، انقلاب، فرودگاه مهرآباد، ترمینال آرژانتین، ترمینال آزادی و ایستگاه راه‌آهن دارد. 

لابی هتل اسپیناس پالاس و هتل اسپیناس بلوار تهران

 

لابی هتل اسپیناس بلوار تهران

پالاس نامی است که برای این هتل انتخاب شده و به معنای کاخ است و شما با دیدن این هتل، دلیل انتخاب این نام را تایید خواهید کرد. لابی این هتل، یکی از زیباترین بخش‌های آن است که مانند دروازه‌های ورودی کاخ‌ها می‌ماند. در این بخش شما شاهد یک رستوران، کافی شاپ و چند فروشگاه خواهید بود که در کنار آن عکس مهمانان برجسته این هتل را نیز می‌بینید. 
در مورد لابی هتل اسپیناس بلوار می‌توان گفت که شما دکوراسیون مجلل و لوکس که ظرافت‌های خاصی در آنها رعایت شده را مشاهده می‌کنید. طراحی این لابی بگونه‌ای است که به شما چشم‌انداز بسیار زیبایی خواهد بخشید.

مقایسه اتاق های هتل اسپیناس پالاس و هتل اسپیناس بلوار تهران

تعداد 400 باب اتاق و سوئیت لوکس در هتل اسپیناس پالاس وجود دارد که شامل اتاق تویین استاندارد، اتاق رویال خانوادگی، اتاق دبل استاندارد و اتاق بالکن‌دار رویال خانوادگی هستند. از سوئیت‌های این هتل نیز می‌توان به اتاق بیزینس، اتاق جونیور، سوئیت اسکای، سوئیت رویال، سوئیت پرزیدنت و سوئیت پرزیدنت رویال اشاره کرد.
در طراحی هر کدام از این هتل‌ها از طراحی و چیدمان خاصی استفاده شده است. اگر بخواهیم مجلل‌ترین سوئیت هتل اسپیناس پالاس را نام ببریم، می‌توانیم به سوئیت پرزیدنت پلاس اشاره کنیم که در آن لوکس‌ترین لوازم از جمله فرش دستبافت قرار داده شده است.
از امکانات سوئیت‌های هتل اسپیناس پالاس می‌توان به میز و صندلی، آباژور، دراور، تلویزیون، شبکه فیلم داخلی، سیستم اطفاء حریق، وان، سرویس فرنگی، مبلمان، جکوزی، سیستم تهویه مطبوع، دستگاه چای‌ساز، قالیچه، میز تحریر، حوله حمام، سیستم گرمایشی، چیلر، پاور سوئیچ، یخچال، کارت هوشمند، مینی‌بار با هزینه و تراس اشاره کرد.
تعداد اتاق‌های هتل اسپیناس بلوار تهران نسبت به اسپیناس پالاس کمتر است که به 274 باب اتاق می‌رسد. از اتاق‌های آن می‌توان به اتاق‌های دو تخته دبل و توئین، اتاق یک تخته، اتاق سه تخته، اتاق رویال خانوادگی، سوئیت جونیور برای دو نفر، سوئیت لاکچری و سوئیت پرزیدنت اشاره کرد. 
اگر بخواهیم از بزرگترین سوئیت این هتل بگوییم، می‌توانیم به سوئیت 130 متری آن اشاره کنیم که امکانات آن شامل تختخواب‌های بزرگ، یخچال، حمام، جالباسی، مبلمان، سشوار، تلفن، دراور، اتاق صندوق امانات، کارت هوشمند، کتری برقی، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، نمای شهر و پای کوه هستند. 

کافه و رستوران های هتل اسپیناس پالاس و هتل اسپیناس بلوار تهران

 

رستوران های هتل اسپیناس پالاس تهران

در هتل اسپیناس پالاس تهران در طبقه دوم رستوانی به نام لاتون و ظرفیتی معادل 150 نفر دارد. از دیگر رستوران‌های این هتل می‌توان به رستوران سنتی دیبا با ظرفیت 50 نفر اشاره کرد. رستوران اسکای لانژ جزو یکی از زیباترین رستوران‌های هتل اسپیناس پالاس است که در منو آن تنوع غذایی از جمله ایرانی و بین‌المللی همراه با دسر و سالاد دیده می‌شود.
در هتل بین المللی اسپیناس دو رستوران و همینطور یک کافه برای مهمانان وجود دارد. از رستوران‌های این هتل می‌توان به مانداک که در آن موسیقی سنتی هم به گوش می‌خورد، اشاره کرد. دیگر رستوران آن، رستوران بین‌المللی بلوار 126 است که انواع غذاهای ایرانی و فرنگی در منو آن وجود دارد. اگر اهل نوشیدنی و میان‌وعده هستید، می‌توانید به کافه آتریوم که در آن انواع نوشیدنی‌ها برای شما سرو می‌شود، بروید. 

تالارهای هتل اسپیناس پالاس تهران و هتل اسپیناس بلوار تهران

 

تالارهای هتل اسپیناس پالاس تهران

ویژگی بسیار بارزی که هتل اسپیناس پالاس را از دیگر هتل‌ها متمایز کرده، سالن‌ها و تالارهای بزرگ آن است. این تالارها بسیار مجلل و باشکوه هستند و امکان پذیرایی از مهمانان با ظرفیت هزار نفر در آنها وجود دارد. در این تالارها می‌توان جلسات کاری، مهمانی خانوادگی، جشن‌های عروسی، تولد و مراسم دیگر را برپا کرد. تالارهای هتل اسپیناس پالاس تهران دارای انواع غذاها و نوشیدنی‌ها به همراه بروزترین تجهیزات تصویری و صوتی است.
هتل اسپیناس بلوار تهران دارای یک تالار به‌نام خلیج فارس با ظرفیت 450 نفر است که یکی از مجلل‌ترین تالارهای این هتل به‌شمار می‌آید. از دیگر تالارهای این هتل می‌توان به تالار پاسارگاد با ظرفیت حدود 400 نفر و تالار لوشاتو با ظرفیت 100 نفر اشاره کرد که می‌توانید از منو آنها غذاها و نوشیدنی‌های متنوعی را انتخاب کنید.

امکانات هتل اسپیناس پالاس و هتل اسپیناس بلوار تهران

تمامی پرسنل هتل اسپیناس پالاس مسلط به سه زبان انگلیسی، عربی و روسی هستند. از امکانات این هتل می‌توان به پذیرش 24 ساعته، اتاق چمدان، صرافی، خدمات باربری، خدمات بیدار باش، اتاق مهمانی، استخر، سونا خشک و بخار، آسانسور، دستگاه خودپرداز، سالن آمفی تئاتر، ماساژ، سالن بدنسازی، فضای سبز، حمام ترکی، حوض آب، تاکسی سرویس، نمازخانه، آرایشگاه مردانه و زنانه، خدمات پزشکی و خدمات گردشگری اشاره کرد. 
امکانات هتل اسپیناس بلوار تهران شامل سالن همایش، سالن تشریفات، سالن اجتماعات، فروشگاه و غرفه، سالن کنفرانس، دستگاه خودپرداز، نمازخانه، اتاق عقد، بیلیارد، سونا خشک و سونا بخار، جکوزی، اتاق برای سیگاری‌ها، اینترنت رایگان در لابی و پارکینگ رایگان هستند.

مقایسه قیمت هتل های اسپیناس پالاس و هتل اسپیناس بلوار تهران

همانطور که مشخص است هتل اسپیناس پالاس تهران امکانات بیشتری نسبت به هتل اسپیناس بلوار تهران دارد. عواملی از قبیل دسترسی، موقعیت جغرافیایی، امکانات بیشتر و جذب توریست بالا باعث شده تا اقامت در هتل اسپیناس پالاس در مقایسه با هتل اسپیناس بلوار تهران، هزینه‌های بالاتری داشته باشد.

برگزاری جشن عروسی در کدام هتل اسپیناس بهتر است؟ 

هتل اسپیناس پالاس تهران در مقایسه با هتل اسپیناس بلوار تهران امکانات بیشتری را برای مهمانان درنظر گرفته است. از جمله این امکانات که در همین مطلب به آن اشاره کردیم، تالارهای مجلل و باشکوهی است که با ظرفیت‌های بالای هزار نفر، آماده پذیرایی و برپایی انواع مراسم از جمله مراسم عروسی است. چنانچه می‌خواهید یک مراسم باشکوه و همه‌چیز تمام داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم هتل اسپیناس پالاس را انتخاب کنید.

هزینه یک شب اقامت در کدام هتل اسپیناس بهتر است؟

همانطور که در این مقاله به آن اشاره کردیم، هتل اسپیناس پالاس از نظر ارائه خدمات و امکانات در رده بالاتری نسبت به هتل اسپیناس بلوار تهران قرار دارد؛ به همین‌ ترتیب هزینه اقامت در آن نسبت به اسپیناس بلوار بیشتر است. اما اگر می‌خواهید هزینه کمتر و بهتری برای اقامت خود پرداخت کنید، پیشنهاد می‌کنیم هتل اسپیناس بلوار تهران را انتخاب کنید.
سخن آخر
هتل‌های اسپیناس بطور کلی از معروف‌ترین هتل‌های تهران به‌شمار می‌آیند که امکانات فوق‌العاده‌ای را برای میهمانان و مسافران درنظر گرفته‌اند. چنانچه قصد اقامت در هتل اسپیناس پالاس تهران و یا هتل اسپیناس بلوار تهران را دارید، می‌توانید از طریق سایت رهی نو در عرض چند دقیقه محل اقامت خود را رزرو کنید.
سوالات متداول
 

هتل اسپیناس پالاس تهران در کدام منطقه قرار گرفته است؟

هتل اسپیناس پالاس در منطقه خوش آب‌وهوای سعادت آباد و در ارتفاعات تهران واقع شده که با اقامت در آن به نمای تهران اشراف خواهید داشت.

هتل اسپیناس بلوار تهران کجاست؟

هتل اسپیناس بلوار تهران در بلوار کشاورز تهران، مابین خیابان فلسطین و نادری قرار گرفته است.

هزینه یک شب اقامت در هتل اسپیناس پالاس تهران چقدر است؟

هزینه اقامت در هتل اسپیناس پالاس تهران به عوامل مختلفی از جمله شرایط آب و هوایی، تاریخ سفر به تهران، مناسبت‌ها و تعداد مسافران بستگی دارد. شما با مراجعه به سایت رهی نو می‌توانید این هزینه را مشاهده کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...