رَهی نو

هتل فرودگاهی چیست؟ معرفی بهترین هتل فرودگاهی تهران

تعداد بازدید: ۴۸۸ ۲۷ فروردین ۱۴۰۲

اگر اهل سفر کردن با هواپیما باشید، احتمالاً نام هتل فرودگاهی را شنیده‌اید. این نوع از هتل‌ها ‌با شرایط و مزایای خود، یکی از بهترین گزینه‌ها برای مسافرینی که در حال سفر با هواپیما هستند، شناخته می‌شوند. در این مقاله از سایت رزرو آنلاین هتل رهی نو قصد داریم تا ابتدا هرآنچه لازم است درمورد هتل فرودگاهی بدانید را با شما به اشتراک بگذاریم. در انتهای مقاله نیز، بهترین هتل فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) را به شما معرفی خواهیم کرد. 

معرفی هتل فرودگاهی

هتل‌ها انواع مختلفی دارند و با اهداف متفاوتی ساخته می‌شوند. معروف‌ترین و البته قدیمی‌ترین نوع هتل‌ها، شامل هتل فرودگاهی (airport hotel) می‌گردد. بسیاری از افراد تصور می‌کنند که این نوع از هتل‌ها به فرودگاه چسبیده‌اند؛ اما لزوماً این‌گونه نیست.

در بسیاری از موارد، هتل‌های فرودگاهی معروف، در فاصله چندکیلومتری از ساختمان اصلی فرودگاه قرار دارند. البته عموماً هتل‌های فرودگاهی در مقایسه با سایر هتل‌ها، فاصله کمی تا فرودگاه داشته و همچنین، ترانسفر مستقیم و رایگان به فرودگاه  دارند. 
هتل‌های فرودگاهی برای افرادی که قصد سفر با هواپیما را دارند طراحی و ساخته شده است. این هتل‌ها تمامی امکانات یک هتل استاندارد همچون اتاق‌های تمیز و راحت، رستوران، سالن ورزشی، اینترنت رایگان و روم سرویس 24 ساعته را دارند. هتل‌های فرودگاهی برای مسافرانی که به‌دلایل مختلف مجبور هستند زمانی را در فرودگاه منتظر بمانند گزینه بسیار مناسبی هستند؛ زیرا مسافرین می‌توانند بدون طی کردن مسافت زیاد، در فضایی راحت و امن اقامت داشته باشند.

 

هتل-فرودگاهی-چیست

مزایای هتل‌های فرودگاهی

شاید هتل‌های فرودگاهی از نظر جذابیت بصری، برای مسافران خوشایند نباشد، اما افراد زیادی این دسته از هتل‌ها را برای اقامت خود انتخاب می‌کنند. هتل‌های فرودگاهی مزایای خود را دارند که در ادامه به آنها می‌پردازیم.

قرار داشتن در نزدیکی فرودگاه

یکی از بزرگ‌ترین مزایای هتل‌های فرودگاهی این است که در نزدیکی فرودگاه قرار دارند، بنابراین برای مسافرانی که قصد سفر با هواپیما را دارند، این هتل‌ها گزینه بسیار مناسبی برای اقامت هستند.

راحتی برای رسیدن به فرودگاه

مسافرانی که از هتل‌های فرودگاهی استفاده می‌کنند، نیازمند صرف وقت زیاد برای رسیدن به پرواز خود نیستند. مثلاً اگر قصد دارید از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی به کشور دیگری سفر کنید، می‌توانید از چند ساعت یا حتی یک روز قبل، در یک هتل اطراف این فرودگاه اتاق رزرو کنید و به‌این‌ترتیب، استرس ماندن در ترافیک و نرسیدن به پرواز را از بین ببرید. برای رزرو آنلاین هتل فرودگاهی می‌توانید به سایت رزرو آنلاین هتل رهی نو مراجعه کنید.

خدمات پشتیبانی ۲۴ ساعته

بسیاری از هتل‌های فرودگاهی، خدمات پشتیبانی ۲۴ ساعته ارائه می‌دهند؛ بنابراین مسافرانی که به‌دلیل مسائل غیرمنتظره نیاز به اقامت در نزدیکی فرودگاه را دارند، می‌توانند به‌راحتی با کارکنان هتل تماس بگیرند و مشکل محل اقامت خود را حل کنند.  به‌عنوان‌مثال اگر به هر دلیلی پرواز شما در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی با تأخیر مواجه شد، می‌‎توانید با هتل‌های اطراف این فرودگاه تماس گرفته و یک اتاق برای خود رزرو کنید.

ارائه خدمات تفریحی و رفاهی

بسیاری از هتل‌های فرودگاهی، علاوه بر ارائه خدمات اقامتی، خدمات تفریحی و رفاهی نیز به مهمانان خود ارائه می‌دهند. این خدمات شامل استخر، سونا، جکوزی، باشگاه ورزشی، رستوران، کافه و... می‌شود و کمک می‌کند تا مسافران، سفری راحت‌تر و لذت‌بخش‌تر داشته باشند.

قیمت مناسب

عموماً هتل‌های فرودگاهی، با قیمتی مناسب و منطقی و البته با کیفیت بالا، به مسافران خود خدمات ارائه می‌دهند؛ لذا افرادی که به دنبال یک هتل مقرون‌به‌صرفه هستند می‌توانند به سراغ هتل‌های فرودگاهی بروند.

امنیت بیشتر

برخی از هتل‌های فرودگاهی، به دلیل دارا بودن موقعیت استراتژیک، امنیت بالاتری نسبت به سایر هتل‌ها داشته و به این ترتیب مهمانان می‌توانند با خیال راحت، در این نوع از هتل‌ها، اقامت داشته باشند.

امکان رزرو اتاق به صورت ساعتی

درنهایت آخرین مزیت هتل‌های فرودگاهی این است که مهمانان می‌توانند فقط برای چند ساعت یک اتاق را رزرو کنند. همان گونه که می‌دانید در تمامی انواع هتل‌ها شما حداقل باید هزینه یک روز اقامت را پرداخت کنید. اما هتل‌های فرودگاهی این امکان را برای مهمانان خود فراهم ساخته‌اند تا هزینه اتاق را بر اساس ساعت اقامت، پرداخت کنند. 

بهترین هتل های فرودگاهی تهران

هر روزه تعداد بی‌شماری پرواز از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی انجام می‌شود. مسافرین از تهران و سایر شهرهای ایران و جهان، برای انجام پرواز خود، ساعت‌های زیادی را در این فرودگاه می‌گذرانند. حتی ممکن است فاصله بین دو پرواز بیش از یک روز باشد و مسافرین مجبور شوند این مدت را در یک هتل اقامت کنند. به‌این‌ترتیب، پیدا کردن یک هتل خوب و نزدیک به فرودگاه امام خمینی، یکی از مسائل مهم برای بسیاری از افراد است.  البته شما بسته به نیاز و سلیقه شخصی می‌توانید یکی از هتل‌های فرودگاهی تهران را انتخاب کنید؛ اما در ادامه این مقاله قصد داریم تا بهترین هتل‌های فرودگاهی امام خمینی را به شما معرفی کنیم.

بهترین هتل های فرودگاهی تهران

هتل رمیس (ایبیس سابق) تهران

رمیس یکی از بهترین هتل‌های 4 ستاره تهران است و با امکاناتی مانند اتاق‌های تمیز و باکیفیت، رستوران، استخر، سونا، جکوزی و سالن ورزشی، بهترین گزینه برای اقامت مسافرین فرودگاه امام خمینی است. هتل رمیس (ایبیس سابق) دارای اتاق‌هایی با دکوراسیون مدرن و امکانات رفاهی مانند تلویزیون، یخچال، صندلی مطالعه، وای‌فای رایگان و حمام اختصاصی است.
یکی از مزایای این هتل این است که امکان اقامت مسافرین برای چند ساعت را نیز، فراهم می‌کند. همچنین، هتل رمیس به مهمانان خود خدماتی مانند اتوبوس فرودگاهی رایگان، روم سرویس 24 ساعته، نگهداری از چمدان‌های مسافران و... را ارائه می‌دهد. وجود اتاق‌ها و سوئیت‌های متنوع را می‌توان یکی دیگر از مزایای این هتل فرودگاهی درنظر گرفت.

انواع اتاق‌های هتل فرودگاهی رمیس

اتاق‌های هتل رمیس (ایبیس سابق) تهران به‌طورکلی به دو دسته تقسیم می‌شوند: اتاق استاندارد و اتاق لوکس. در ادامه هر دو نوع اتاق را به تفکیک بررسی خواهیم کرد.

اتاق‌های استاندارد هتل رمیس، اندازه کوچک‌تری دارند و دارای یک‌تخت دونفره یا دو تخت تک‌نفره هستند. درصورت نیاز می‌توانید این اتاق‌ها را برای چند ساعت و البته بدون صبحانه رزرو کنید. همچنین، این اتاق‌ها دارای امکاناتی مانند تلویزیون، یخچال، صندلی مطالعه، وای‌فای رایگان و حمام اختصاصی هستند.
اتاق‌های لوکس این هتل، ابعاد بزرگ‌تری دارند و دارای تخت‌های متنوعی هستند. در این اتاق‌ها نیز امکاناتی مانند تلویزیون، یخچال، صندلی مطالعه، وای‌فای رایگان و حمام اختصاصی وجود دارد. علاوه بر این، اتاق‌های لوکس هتل رمیس دارای ویژگی‌های بیشتری مانند دکوراسیون باکیفیت و محیطی آرام و دلنشین هستند.
همچنین، هتل رمیس اتاق‌های خانوادگی نیز دارد. این اتاق‌ها دارای امکاناتی مانند تلویزیون بزرگ‌تر، یخچال بزرگ‌تر، کاناپه، میز و صندلی میهمانی و... هستند.
در کل، اتاق‌های هتل رمیس با دکوراسیون مدرن و امکانات رفاهی متنوع، برای مسافرانی مناسب است که به دنبال محیطی آرام و دلنشین برای استراحت هستند.

اتاق‌های هتل فرودگاهی رمیس

قیمت یک شب اقامت در هتل فرودگاهی رمیس

اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل رمیس بر اساس امکانات و مدت زمان اقامت شما هزینه متفاوتی دارند. البته این هتل فرودگاهی 4 ستاره باوجود امنیت بالا و کیفیت بسیار خوب خدمات، به‌طورکلی از قیمت مناسب و مقرون‌به‌صرفه‌ای برخوردار است. شما می‌توانید برای اطلاع از هزینه دقیق اتاق‌های این هتل، به سایت رزرواسیون آنلاین هتل رهی نو مراجعه کنید.

هتل رکسان (نووتل سابق) تهران

از دیگر هتل‌های فرودگاهی می‌توان به هتل رکسان تهران (نووتل سابق) اشاره کرد. رکسان یکی از هتل‌های گروه‌های اکور فرانسه است که در 11 طبقه و 296 واحد اقامتی تاسیس شد. نزدیک بودن این هتل به فرودگاه و دور بودن از شلوغی شهر باعث شده که مسافران زیادی این هتل را برای اقامت خود انتخاب کنند.

از امکانات این هتل می‌توان به رستوران، پارکینگ، استخر، اینترنت پرسرعت و مرکز اسپا اشاره کرد. لازم به ذکر است که  اتاق‌های ساعتی، فاقد صبحانه هستند و درصورت درخواست، هزینه آن به‌شکل جداگانه پرداخت  می‌شود.

انواع اتاق های هتل رکسان تهران

اتاق‌های هتل رکسان شامل اتاق یک تخته، دو تخته دبل، اتاق دبل و اتاق تویین استاندارد هستند. از امکانات این اتاق‌ها می‌توان به حمام، یخچال، مبلمان، سرویس فرنگی، میز آرایش، تلویزیون، آباژور، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اطفاء حریق، سیستم گرمایشی و سرمایشی مرکزی، جالباسی، میز آرایش، چای‌ساز و سشوار اشاره کرد. 

اتاق‌های یک تخته کوچک‌تر از اتاق‌های دو تخته هستند، اما از نظر امکانات در یک سطح قرار دارند. این اتاق‌ها امکان رزرو چند ساعته (بدون صبحانه) را دارند. همچنین این هتل سوئیت نیز دارد که امکانات بیشتری نسبت به اتاق‌ها در آن قرار داده شده است. مساحت سوئیت‌ها بیشتر از اتاق‌ها و تقریبا 50 مترمربع است  و امکانات بیشتری در آن قرار دارد. 

انواع اتاق های هتل رکسان تهران

قیمت یک شب اقامت در هتل فرودگاهی رکسان

رزرو اتاق و یا سوئیت به نوع اتاق و مدت زمان اقامت بستگی دارد. برهمین اساس می‌تواند قیمت‌های متفاوتی داشته باشد. برای اطلاع از هزینه اقامت در هتل رکسان (نووتل سابق) تهران می‌توانید با سایت رهی نو در تماس باشید.

کلام پایانی

هتل‌های فرودگاهی برای مسافرانی که نیاز دارند قبل از پرواز، زمان خود را در فرودگاه بگذرانند و یا ترجیح می‌دهند در هتلی نزدیک به فرودگاه اقامت داشته باشند، گزینه بسیار مناسبی هستند. این هتل‌ها به دلیل قرارگرفتن در نزدیکی فرودگاه، امکان رزرو آنلاین، ارائه خدمات تفریحی و رفاهی، امنیت بالا و هزینه مقرون‌به‌صرفه، می‌توانند به مسافران کمک کنند سفر بهتری را تجربه کنند.  در این مقاله پس از بررسی ویژگی‌های یک هتل فرودگاهی، هتل 4 ستاره رمیس و هتل 5ستاره رکسان را به عنوان بهترین هتل های نزدیک به    فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) به شما معرفی کردیم.

سؤالات متداول در مورد هتل های فرودگاهی

چگونه می‌توانیم به هتل رمیس برویم؟

این هتل در شهر تهران، کیلومتر ۳۰ اتوبان خلیج‌فارس (تهران - قم)، ضلع جنوبی بلوار اصلی فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره)، روبروی ترمینال مسافربری شماره ۱ قرار دارد.

کیفیت هتل فرودگاهی رمیس چگونه است؟

این هتل 4 ستاره بوده و یکی از هتل‌های بسیار باکیفیت شهر تهران است. با توجه به امتیاز بالای اکثریت مهمانان ساکن در هتل رمیس، این هتل فرودگاهی، به عنوان یکی از خوش‌نام‌ترین هتل‌های تهران شناخته می‌شود.

آیا هزینه اقامت در هتل‌های فرودگاهی زیاد است؟

خیر، عموماً این نوع از هتل‌ها با وجود کیفیت بالا و امکانات متنوع، از هزینه مناسبی برخوردار هستند. پیشنهاد می‌کنیم جهت اطلاع از قیمت‌های دقیق رزرو اتاق در هتل های فرودگاهی به سایت رزرواسیون آنلاین هتل رهی نو مراجعه کنید و یا با شماره‌های 72993000-021 و 74828-021 تماس بگیرید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
میرعماد ۱۴۰۲/۷/۱۳

عزیز هتل 5ستاره فرودگاهی داریم تهران؟

  مدیر سایت۱۴۰۲/۷/۱۳

میرعماد عزیز بله هتل رکسان هتل 5ستاره فرودگاهی هست

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...