رَهی نو

هتل های کرمانشاه

سفر به غرب ایران با آب‌وهوایی چهارفصل می‌تواند یک مسافرت به‌یادماندنی را برای شما رقم بزند به‌خصوص اگر در شهر بیستون در یکی از بهترین هتل های کرمانشاه اقامت داشته باشید. کرمانشاه استانی زیبا است که در تاریخ و اسطوره ایران همیشه نقش پررنگی داشته است.
جدا از جاذبه‌های تاریخی مثل معبد آناهیتا، طاق بستان، کاخ‌ها و حمام‌های قدیمی، سراسر استان کرمانشاه پوشیده از کوه‌ها، قله‌ها و غارهاست. اگر برای سفر قصد رزرو هتل های محبوب کرمانشاه را دارید، با این مقاله از سایت رزرو آنلاین هتل رهی نو همراه باشید تا با لیست هتل های خوب کرمانشاه آشنا شوید.

اطلاعات مفید برای رزرو هتل های کرمانشاه

در کرمانشاه، هم می‌توانید به‌ سراغ هتل‌های لوکس و راحتی مثل هتل‌های 5 و 4 ستاره بروید و هم به‌سراغ هتل های ارزان کرمانشاه مثل 2 ستاره‌ها یا هتل‌آپارتمان‌ها.
به‌طور مثال هتل پارسیان و لاله بیستون جزو بهترین هتل‌های کرمانشاه هستند که برای مسافرانی که قصد اقامتی لاکچری در این شهر دارند، گزینه مناسبی به شمار می‌آیند که قیمت رزرو اتاق‌های آن‌ها برای یک شب با توجه به زمان تفاوت دارد.
 از طرفی هتل‌های ارزان و مناسبی مثل هتل داریوش و هتل سینا هم هستند که با هزینه کمتری می‌توان در آن‌ها اقامت کرد.
 به‌طور کلی، شما با مراجعه به سایت رهی نو، می‌توانید تمامی اطلاعات لازم برای رزرو اقامتگاهتان از قیمت، کیفیت، امکانات ارائه‌شده، قوانین کنسلی و حتی نظر سایر مسافران را در مورد هر هتل به دست آورید. در رهی نو رزرو هتل در کرمانشاه با هر توان مالی و هر سلیقه‌ای که دارید، امکان‌پذیر است.

رزرو هتل های کرمانشاه

رزرو هتل های ممتاز کرمانشاه از طریق سامانه رهی نو

سایت رهی نو، یک سامانه رزرو آنلاین هتل است که هتل‌های سرتاسر ایران، ازجمله بهترین هتل های شهر کرمانشاه را به‌طور یکجا به مراجعه‌کنندگان نمایش می‌دهد و امکان رزرو آنلاین را در اختیارشان می‌گذارد.
برای رزرو هتل کرمانشاه، باید ابتدا وارد پروفایل هتل موردنظر شوید و گزینه‌های مربوط به آن مثل تاریخ ورود و خروج، تعداد اتاق‌ها، اطلاعات خودتان و... را وارد کرده، تیک موافقت با قوانین سایت را بزنید و منتظر تأیید کارشناس بمانید. پس از تأیید و وارد شدن به صفحه پرداخت، هزینه را به‌صورت آنلاین پرداخت کنید.

مزایای رزرو هتل های محبوب کرمانشاه در رهی نو چیست؟

رهی نو بستری است که رزرو هتل را برای شما آسان می‌کند و دغدغه‌های موجود در یافتن اقامتگاهی مناسب را کاهش می‌دهد. ازجمله مزایای رزرو هتل های برتر کرمانشاه در رهی نو عبارت‌اند از:
•    امکان رزرو هتل‌های 1 تا 5 ستاره کرمانشاه در سایت
•    امکان رزرو هتل‌آپارتمان‌های کرمانشاه
•    اطلاع از به‌روزترین قیمت‌های هتل در کرمانشاه
•    امکان جستجو راحت بر اساس فیلترهایی مثل نام هتل، مدت اقامت، تاریخ ورود و خروج، تعداد ستاره هتل و فاصله هتل از مکان موردنظر مسافر
•    امکانات باشگاه مشتریان و ارائه امتیاز پس از هر فعالیت آنلاین و گرفتن تخفیف و شرکت در جشنواره به ازای امتیازات جمع‌آوری‌شده.

اقامت در هتل های شهر کرمانشاه

اگر به دنبال مسافرتی به‌یادماندنی هستید با آب‌وهوایی چهارفصل و بکر در سفری به غرب ایران همراه ما باشید. استان کوهستانی-تاریخی کرمانشاه جاذبه‌های گردشگری و تاریخی متعدد و شگفت انگیزی دارد که بیش از 3000 اثر تاریخی را شامل می‌شود و در این میان بیستون به ثبت جهانی رسیده است.
سایر آثار تاریخی طاق بستان، طاق گرا، معبد آناهیتا است. این استان جاذبه‌های گردشگری -تاریخی زیادی ازجمله 5 کاروانسرا، 7 کاخ و خانه تاریخی با قدمت‌های چند هزار ساله دارد. 5 حمام سنتی از دوره‌های مختلف تاریخی و همچنین 7 مکان مذهبی (آتشکده و مسجد) دیدنی‌های این شهر را شامل می‌شود.
سراسر استان کرمانشاه از کوه‌ها، قله‌ها و ارتفاعات پوشیده شده است. این استان چهار اقلیم متفاوت و هم‌چنین جاذبه‌های طبیعی فروانی مانند غارها دارد که برای تمام گردشگران داخل و خارجی بسیار متحیر کننده و جذاب است.

اقامت در هتل های شهر کرمانشاه

مسیرهای مناسب برای ورود به کرمانشاه

•    مسیر اول: از سمت شرق پس از گذراندن استان همدان می‌توانید وارد بزرگراه شهید کشوری درنهایت به میدان امام خمینی کرمانشاه وارد می‌شوید.
•    مسیر دوم: مسیر جنوبی استان کرمانشاه؛ این مسیر پس از گذر از استان ایلام به شهر اسلام آباد غرب می‌رسد؛ که بعد از آن می‌توانید وارد میدان امام خمینی کرمانشاه شوید.
•    مسیر سوم: مسیر زیبای دیگری که می‌توانید به سهولت  وارد این استان شوید راهی است که از سمت کردستان و شهر سنندج می‌گذرد. مسیر معمول برای مسافرانی است که از استان‌های شمال غربی به استان کرمانشاه می‌آیند.
•    مسیر چهارم: مسیر مناسبی برای مسافرانی که از استان‌های لرستان، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، چهارمحال بختیاری و فارس وارد این استان می‌شود؛ که با گذر از استان لرستان و شهر خرم آباد به استان هرسین  می‌رسید. درنهایت به میدان امام خمینی (میدان فرودگاه) در شهر کرمانشاه وارد می‌شوید.
•    مسیر پنجم: مسیری است که مناسب کسانی است که از کشور عراق یا کردستان و سوریه وارد کرمانشاه می‌شود؛ که ورودی آن مرز خسروی به قصر شیرین  است که همه ساله، از مسافران اربعین میزبانی می‌کند.
بعد از ورود به استان چهار فصل کرمانشاه، مانند تمام مسافران نیاز خواهید داشت به اقامتگاه  و هتل‌هایی که  قیمت وهم مسیری مناسبی داشته باشد به خدمات بانکی، جاذبه‌های گردشگری و توریستی، کافه‌ها و رستوران‌ها انواع اقامتگاه‌های مدرن و سنتی، در ادامه به معرفی بهترین هتل های کرمانشاه می‌پردازیم.

انتخاب بهترین هتل های زیبای کرمانشاه بر اساس موقعیت مکانی

از آنجا که تعداد آثار باستانی کرمانشاه بسیار است و رفت‌وآمد به تمامی آن‌ها وقت زیادی از شما می‌گیرد، بنابراین بهتر است، از بین هتل های خاطره‌انگیز کرمانشاه، هتل خود را در مکانی انتخاب کنید که به چند نمونه از آثار تاریخی و جاذبه‌های گردشگری مهم و معروف، نزدیک باشد.
این انتخاب به شما کمک می‌کند تا بتوانید در مدت‌زمان حضورتان در این شهر، از آثار باستانی اطراف هتل، به‌راحتی دیدن کنید و از زمان خود بهترین استفاده را کنید.

بهترین هتل های معروف کرمانشاه

اگر بخواهیم به بهترین هتل های شهر کرمانشاه اشاره کنیم، بی‌شک قبل از هر هتل دیگری، نام دو هتل پارسیان و لاله بیستون به زبان جاری می‌شود؛ دو هتل 5 ستاره با امکاناتی عالی؛ اما متفاوت از یکدیگر.
هتل 5 ستاره پارسیان که جزو مجموعه هتل های معروف پارسیان نیز هست، به شکلی مدرن ساخته شده است و امکاناتی از قبیل مجموعه ورزشی شامل استخر سرپوشیده آقایان و خانم‌ها، سونای گرم و مرطوب، جکوزی و سالن بدن‌سازی و همچنین سالن تشریفات، مینی بار در اتاق و... را شامل می‌شود.
اما هتل لاله بیستون کرمانشاه که هتلی بین‌المللی است، شکلی سنتی دارد و فضایی دل‌نشین برای مهمانان ترتیب می‌دهد. به‌طور مثال از آنجا که این هتل به فرم چهار ایوانی سنتی در ناحیه‌ای کوهستانی ساخته شده است، اتاق‌هایش پنجره ندارد و شاید خاص‌ترین هتل کرمانشاه از نظر برخی از مسافران باشد.
از دیگر هتل‌های برتر کرمانشاه می‌توان به هتل جمشید و هتل آزادگان اشاره کرد. اقامت در این هتل‌ها هم می‌تواند برای شما خاطرات خوشی را رقم بزند.

بهترین هتل های معروف کرمانشاه

هتل های 5 ستاره کرمانشاه

و اما برخی از هتل های 5 ستاره کرمانشاه که برخی از مسافران ترجیح می‌دهند هنگام حضور در این شهر زیبا، آن‌ها را به‌عنوان اقامتگاه خود انتخاب کنند، عبارت‌اند از:

•    هتل 5 ستاره پارسیان کرمانشاه

هتل 5 ستاره پارسیان کرمانشاه، یکی از مجلل‌ترین هتل‌های غرب ایران است که در مرکز شهر کرمانشاه و در مجاورت پل ولایت واقع شده است. این هتل در 9 طبقه با دو ساختمان جانبی شامل مجموعه ورزشی، سالن برگزاری مراسمات و سالن آمفی‌تئاتر مجموعاً با زیربنای 13500 مترمربع در اسفندماه سال 1389 افتتاح گردید.
این هتل 100 باب اتاق و سوئیت مجهز با امکانات رفاهی کامل ازجمله تخت‌های استاندارد و VIP، یخچال، تلویزیون، تلفن، اینترنت، سرویس بهداشتی فرنگی و حمام دارد.
 رستوران‌های هتل با ارائه انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، کافی‌شاپ، استخر، سونا، جکوزی، سالن بدن‌سازی، زمین تنیس، مرکز ماساژ، سالن بیلیارد و اتاق بازی کودکان از دیگر امکانات هتل پارسیان کرمانشاه هستند.
این هتل عالی مانند سایر هتل های پارسیان، مدرن است و به‌روزترین امکانات را برای مسافران خود فراهم آورده است. هتل پارسیان فاصله اندکی تا جاذبه گردشگری طاق بستان دارد.

هتل 5 ستاره پارسیان کرمانشاه

•    هتل 5 ستاره بین‌المللی لاله بیستون کرمانشاه

این هتل بین‌المللی، در زمینی به مساحت 6000 مترمربع، با معماری چهار ایوانی ساخته شده که قدمت آن به دوران صفویه باز می‌گردد. به همین دلیل این هتل در گذشته به کاروانسرای عباسی نیز معروف بوده است.
هتل بین‌المللی بیستون کرمانشاه 20 باب اتاق و سوئیت دارد که با تجهیز شدن اتاق‌ها، امکان اقامت مهمانان در این اثر تاریخی فراهم شده است. هتل بین‌المللی لاله کرمانشاه با قرار گرفتن در سایت جهانی بیستون و طبیعتی کوهستانی، همواره مورد توجه گردشگران ایرانی و خارجی بوده است.
هتل لاله بیستون در فاصله 37 کیلومتری از کرمانشاه و 2 کیلومتری تا شهر بیستون قرار دارد و به اثر تاریخی فرهاد تراش به‌آسانی دسترسی دارد. اتاق‌های سنتی هتل لاله بیستون در طبقه همکف قرار دارند و با امکانات مدرن تجهیز شده‌اند.
 اگر به دنبال اقامت در هتل های محبوب کرمانشاه با فضای سنتی هستید، بد نیست بدانید که این هتل اقامتی نوستالژیک را در خاطر مهمانان خود ثبت می‌کند. این هتل عضو گروه هتل های لاله است. شروع قیمت برای یک شب در این هتل را حتما بررسی کنید.

  هتل 5 ستاره بین‌المللی لاله بیستون کرمانشاه

هتل های 4 و 3 ستاره کرمانشاه

هتل جمشید و هتل آزادگان، دو هتل 4 ستاره معروف کرمانشاه هستند که چندان دست‌کمی از هتل‌های 5 ستاره این استان ندارند. ازجمله امکانات این هتل‌ها می‌توان به نزدیکی آن‌ها به بناهای تاریخی شهر، داشتن رستوران، کافی‌شاپ، تاکسی‌سرویس، فضای سبز، پارکینگ، سالن ورزشی، اینترنت و خدمات 24 ساعته اشاره کرد.
 هتل جمشید در طاق بستان قرار دارد و فاصله هتل آزادگان هم از این بنای تاریخی کم است.
فهرستی از بهترین هتل های چهار ستاره کرمانشاه را به همراه قیمت در ادامه بخوانید برای مشاهده جزئیات و تصاویر این هتل‌ها روی مشاهده همه هتل های کرمانشاه در بالای صفحه کلیک کنید.

  هتل جمشید کرمانشاه

 این هتل در مرکز کرمانشاه است و نزدیک به طاق بستان به دلیل قرار گرفتن دونقطه تفریحی و تاریخی کرمانشاه همواره میزبان مسافران زیادی است.
 هتل جمشید 2 طبقه و 40 باب اتاق دارد که در سال 1394 نوسازی شده است. این هتل در نزدیکی جاهای دیدنی کرمانشاه ازجمله طاق بستان، شکارگاه خسروپرویز و امام زاده ابراهیم قرار دارد که موجب جذب گردشگران به این هتل می‌شود.
هتل چهار ستاره جمشید کرمانشاه با طراحی لوکس و امکانات مدرن، آماده میزبانی از مهمانان و مسافران ایرانی و خارجی است. این هتل قیمت‌های لحظه و به‌روز را با سلیقه‌های متفاوت ارائه می‌دهد. با هر نوع بودجه می‌توانید لحظات خوشی را در این هتل زیبا بگذرانید.

  هتل جمشید کرمانشاه

هتل آزادگان کرمانشاه

این هتل چهار ستاره به دلیل قرار گرفتن در ابتدای راه سنندج، مسیر مناسبی به اماکن تاریخی اطراف شهر دارد. هتل آزادگان آرام و با محیطی دلپذیر و اتاق‌های تمیز با پرسنلی خوش برخورد می‌تواند مکان مناسبی باشد برای یک اقامت مناسب و به‌یادماندنی باشد. شروع قیمت برای یک شب در این هتل متغیر است.

هتل آزادگان کرمانشاه

هتل آپارتمان کوروش 

هتل آپارتمان کوروش کرمانشاه واقع در بلوار گلریزان با مساحت ۱۲۵۰ مترمربع در شهریورماه ۱۳۹۳ افتتاح و بهره‌برداری گردیده است. این هتل آپارتمان نزدیک به پارک ساعی، ۴ طبقه مجهز به سوئیت‌های ۸۰ متری، مرتب و مدرن با تمامی امکانات به‌روز دارد.
هتل آپارتمان 3 ستاره کوروش که نخستین هتل آپارتمان در این شهر است، ۲۰۰ مترمربع لابی، کافی‌شاپ و پارکینگ اختصاصی بوده که به‌صورت ۲۴ ساعت، آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی دارد.

هتل آپارتمان کوروش 

قیمت هتل در کرمانشاه

قیمت هتل در کرمانشاه به خاطر متفاوت بودن امکانات آن‌ها بسیار متغیر است؛ از طرفی، ممکن است قیمت‌ها در روزها و فصول مختلف سال فرق کند، بنابراین برای اطلاع یافتن از هزینه دقیق هتل موردنظر خود، به سایت رهی نو مراجعه کنید.

اقامت در هتل های برتر کرمانشاه با کمترین هزینه

اگر قصد سفری اقتصادی و اقامت در هتل های ارزان کرمانشاه را دارید، می‌توانید گزینه‌ای مثل اقامتگاه‌های بوم‌گردی را نیز امتحان کنید. در ضمن علاوه بر اینکه با فرهنگ و سنت این شهر بیشتر آشنا می‌شوید، از غذاهای محلی نیز لذت خواهید برد.

در صورتی که نخواهید هزینه زیادی برای اقامتتان در کرمانشاه بپردازید، می‌توانید هتل های ارزان قیمت کرمانشاه را رزرو کنید که عبارت‌اند از:

هتل داریوش کرمانشاه

هتلی 2 ستاره و با قدمتی 50 ساله در 4 طبقه و با 35 اتاق و سوئیت است که در نزدیکی مسجد جامع کرمانشاه و مسجد شافعی قرار دارد.

هتل داریوش کرمانشاه

هتل سینا کرمانشاه

این هتل 2 طبقه که از هتل های ارزان کرمانشاه به‌حساب می‌آید، هم قدمتی حدود 40 ساله دارد و هم فاصله‌اش با طاق بستان حدود 14 کیلومتر است.

هتل سینا کرمانشاه

 هتل راه کربلا کرمانشاه

هتل راه کربلا کرمانشاه، یک گزینه پیشنهادی با قیمت مناسب برای است که با هر نوع بودجه‌ای امکانات بسیار خوبی ارائه می‌دهد.
این هتل با امکاناتی از قبیل روم سرویس، یخچال، صبحانه، تلفن، لوازم بهداشتی، تلویزیون، اینترنت، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، حمام، میز تحریر، وسایل گرمایشی و سرمایشی و ... مجهز شده‌ است. نرخ قیمت‌های یک تخته تا سه تخته آن تفاوت دارد.

 هتل راه کربلا کرمانشاه

هتل آپارتمان لیژان 

اگر به دنبال هتل آپارتمان ارزان هستید. لیژان گزینه مناسبی ازلحاظ هزینه و زمان محسوب می‌شود، زیرا دسترسی نسبتا خوبی به مراکز گردشگری ازجمله طاق بستان دارد.

هتل کسری

 هتل سه ستاره دیگری که قیمت مناسبی دارد با امکانات خوب، برای هر نوع بودجه‌ای، کسری است؛ که از قیمت ارزان و امکانات و سرویس‌دهی خوب آن می‌توان نام برد. اوقات خوشی را در این هتل با توجه با هزینه پایین آن خواهید داشت.
شما با اقامت در این هتل می‌توانید از جاذبه های گردشگری کرمانشاه مانند مسجد شافعی، تکیه بیگلری، تکیه معاون الملک، غار زیلو، غار ورواسی، طاق بستان، بیستون، مسجد جامع و ... دیدن کنید.

اقامتگاه سنتی و زیبای دینور

 اگر در میان هتل های جذاب کرمانشاه، به دنبال مکان سنتی و فارغ از شلوغی هستید بهترین جا برای شما اقامتگاه روستایی دینور به‌حساب می‌آید. با آب‌وهوایی بکر و روستاییان مهمان‌نواز و دوست داشتنی که این روستا قدمتی 11 هزار ساله داشته و به‌عنوان اولین زیستگاه بشر شناخته شده است.
اگر هم در ابتدای بهار تا اواخر تابستان میهمان اقامتگاه بوم گردی دینور باشید می‌توانید با ایلات و عشایر راهی کوه و کمر شده و زندگی عشایری را تجربه کنید.
گشت‌وگذار در دشت شقایق‌های وحشی، آشنایی با گیاهان شفابخش، آشنایی با آداب‌ورسوم و روش پرورش دام، مشارکت در تهیه لبنیات عشایری، بازدید از مظاهر بکر طبیعت و همچنین گله اسب‌های وحشی، عکاسی بر فراز ابرها، کوهنوردی، اسب‌سواری، دوشیدن شیر گوسفند، پخت نان تنوری و بسیاری از این‌ها قسمتی از فعالیت‌های جذابی است که در اقامت در دینور تجربه می‌کنید.
در کنار همه این فعالیت‌های مفرح لذت نوش جان کردن یک غذای لذیذ محلی پس از یک پیاده‌روی در دل کوچه‌باغ‌های روستا چیزی است که هرگز از یاد و خاطرتان نخواهد رفت.

اقامتگاه سنتی و زیبای دینور

اقامتگاه بوم گردی ساتیار

 اقامتگاهی سنتی در روستای پلکانی ساتیاری در شهر پاوه است، منطقه‌ای کوهستانی که از آن به بهشت ایران زمین یاد می‌کنند. این اقامتگاه بوم گردی که خانه‌ای قدیمی در دو طبقه است با معماری بومی و متفاوتش سعی نموده تا ویژگی‌های منطقه را به بهترین نحو به تصویر بکشد.
سنگ و چوب و گل از مصالحی بود که از دوران قدیم خانه‌های این روستا را شکل می‌داد، در ساتیار هم این نمادها دست به دست هم داده‌اند و ساتیار را فضایی دوست داشتنی و سنتی  ساخته‌اند.
غذاهای محلی ازجمله کباب‌ها با گوشت ارگانیک، آش‌های محلی در طعم‌های مختلف، کلانه و شلکینه ازجمله غذاهایی است که در اقامت خود در ساتیار تجربه خواهید کرد. 

اقامتگاه بوم گردی ساتیار

هتل های قیمت مناسب کرمانشاه

در بین افرادی که قصد سفر دارند، کسانی هستند که نه می‌خواهند هزینه‌ زیادی برای اقامت در هتل‌های لاکچری کنار بگذارند و نه علاقه به اقامت در هتل‌های ارزان‌قیمت دارند.
 بنابراین بهترین گزینه برای آن‌ها اقامت  در هتل‌های 3 ستاره است که هم کیفیت و هم قیمت متوسط و مناسبی دارند. ازجمله هتل‌های 3 ستاره قیمت مناسب کرمانشاه می‌توان به هتل کوروش و هتل‌آپارتمان پاتاق اشاره کرد.

هتل های گران قیمت لوکس کرمانشاه

همان‌طور که قبل‌تر اشاره کردیم، هتل های 5 ستاره کرمانشاه، یعنی هتل پارسیان و هتل لاله بیستون، لوکس‌ترین و طبیعتاً از هتل های گران قیمت کرمانشاه هستند.

نکات مهم در خصوص رزرو هتل های آرام کرمانشاه

سایت رهی نو، مسئولیتی در قبال رزرو هتل‌ها و ارائه خدمات توسط هتل‌ها قبول نمی‌کند و صرفاً به‌عنوان واسطه‌ای برای رزرو اینترنتی هتل عمل می‌کند. ضمن اینکه ارائه کارت شناسایی و درصورتی‌که زوج هستند، صیغه نامه رسمی از مسافران دریافت می‌شود.

قوانین کنسلی رزرو هتل های خوب کرمانشاه به چه صورت است؟

سایت رهی نو در صورت کنسل کردن رزرو هتل، از شما هیچ مبلغی را به‌عنوان جریمه کسر نمی‌کند؛ ولی از آنجا که هرکدام از هتل‌ها، شرایط کنسلی خاص خودشان را دارند، سایت رهی نو در صورت درخواست شما برای کنسلی، ابتدا شرایط هتل موردنظر را بررسی کرده و با توجه به آن، مبلغی را به‌عنوان جریمه از شما کسر می‌کند و بازمی‌گرداند. البته در روزهای اوج سفر، امکان کنسلی وجود ندارد.
 

جاذبه های گردشگری کرمانشاه


ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...