رَهی نو

معرفی بهترین هتل‌های مرکز شهر تهران + تصویر

تعداد بازدید: ۳۹۴ ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲

یکی از مهم‌ترین مسائل در سفر به شهرهای مختلف، پیدا کردن بهترین محل اقامت است. همچنین اگر به یک شهر پرجمعیت سفر کنید که تعداد هتل‌های زیادی دارد، پیدا کردن بهترین محل اقامت در لیست بلند بالای هتل‌‌ها، کار سخت‌تری خواهد بود. در این مقاله قصد داریم بهترین هتل‌های مرکز شهر تهران را به شما معرفی کنیم. 
پس اگر شما هم برای کار یا تفریح قصد مسافرت به تهران را دارید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا هر آنچه لازم است در خصوص بهترین هتل مرکز شهر تهران بدانید با شما به اشتراک بگذاریم.

 

بهترین هتل در مرکز تهران چه نام دارد

 

بهترین هتل مرکز تهران چه نام دارد؟


تهران به‌عنوان پایتخت ایران با جمعیت بیش از ۸ میلیون نفر، یکی از بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین شهرهای جهان محسوب می‌شود. این شهر به دلیل موقعیت ویژه خود به عنوان مرکز سیاسی، تجاری و اقتصادی ایران و همچنین با تنوع بالا در جاذبه‌های گردشگری، هر ساله میزبان جمعیت زیادی از ایران و سراسر جهان است.
باتوجه‌به جمعیت بالای مسافرین، طبیعتاً هتل‌های تهران نیز متنوع و زیاد هستند. در هر منطقه از این شهر، تعداد زیادی هتل با امکانات و ویژگی‌های مختلف وجود دارد. دراین‌بین مرکز تهران به دلیل دسترسی خوبی که به ‌تمامی نقاط مهم و حساس این شهر دارد، گزینه مناسبی برای اقامت مسافرین خواهد بود.
اما یکی از اصلی‌ترین موانع بسیاری از افراد برای اقامت در مرکز شهر تهران، یافتن یک هتل خوب با تمامی امکانات و قیمت مناسب در این منطقه است. در واقع به دلیل وجود امکانات و خدمات متنوع، انتخاب بهترین هتل برای اقامت در تهران می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. برای حل این مشکل در ادامه این مقاله، ما لیست بهترین هتل‌های‌ مرکز تهران را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.


هتل اسپیناس بلوار در مرکز تهران


یکی از بهترین هتل‌های مرکز شهر تهران، هتل اسپیناس بلوار در محله کشاورز تهران و در نزدیکی میدان انقلاب است. این هتل پنج‌ستاره زیرمجموعه هتل‌های گروه اسپیناس بوده و در سال 1388، در 14 طبقه ساخته شده است. هتل اسپیناس بلوار تهران با الهام از معماری سنتی و مدرن و ظرافت در طراحی و ساخت، چشم هر بیننده‌ای را خیره خواهد کرد. تنوع بالا در اتاق‌های این هتل نیز، می‌تواند برای هر سبک و سلیقه‌ای مناسب باشد. 



بهترین هتل مرکز شهر تهران هتل اسپیناس بلوار


مهم‌ترین ویژگی‌های هتل اسپیناس بلوار


امکانات و ویژگی‌های خاص و منحصربه‌فرد اسپیناس بلوار باعث شده است تا  این هتل در لیست بهترین هتل‌های مرکز شهر تهران قرار گیرد. برخی از این امکانات شامل سالن‌های مختلف بدنسازی، استخر، سونای خشک و بخار، جکوزی، فضای سبز داخل هتل، انواع سالن‌های همایش و کنفرانس، کافی‌شاپ، رستوران و... می‌گردد. به زبان ساده‌تر این هتل هر آنچه مهمانان نیاز دارند را در اختیار آنان قرار خواهد داد. 
اتاق عقد اختصاصی و سالن بزرگ جهت برگزاری مراسم عروسی دو مورد از امکانات ویژه این هتل به شمار می‌آید. علاوه بر این هتل اسپیناس بلوار با دارابودن سوئیت اختصاصی عروس و داماد، یکی از بهترین هتل‌ها جهت برگزاری انواع مراسم عقد و عروسی شناخته می‌شود. دسترسی مناسب این هتل به مرکز شهر و جاهای دیدنی تهران همچون بوستان لاله، از مزایای دیگر این هتل پنج‌ستاره است. 


هزینه اقامت در هتل اسپیناس بلوار


اتاق‌ها و سوئیت‌های متنوع این هتل برای افرادی که به تنهایی و یا با خانواده سفر می‌کنند بسیار مناسب است. هر یک از اتاق‌ها امکانات و ویژگی‌های خاص خود را دارند. همچنین قیمت اتاق‌ها نیز بر اساس امکانات خود، متفاوت هستند. شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت به‌روز و دقیق اتاق‌های هتل اسپیناس بلوار تهران، به سایت رزرواسیون آنلاین هتل رهی نو مراجعه نمایید. 

 

هتل پارسیان انقلاب در خیابان طالقانی تهران


نمی‌شود از بهترین هتل مرکز تهران صحبت کرد و به سراغ هتل پارسیان انقلاب نرفت. این هتل 4 ستاره با نام سابق رویال گاردن در سال 1355 و در 16 طبقه افتتاح گردید. موقعیت خاص این هتل در نزدیکی خیابان ولیعصر تهران، پارسیان انقلاب را در دسته بهترین هتل‌های مرکز شهر تهران قرار داده است. این هتل با وسعت حدود شش هزار مترمربع و اتاق‌های متنوع، می‌تواند یک انتخاب مناسب برای افرادی باشد که قصد سفر تفریحی یا کاری به پایتخت را دارند. 

 

هتل پارسیان انقلاب در مرکز شهر تهران


مهم‌ترین ویژگی‌های هتل پارسیان انقلاب


همان گونه که در بخش بالا گفتیم، یکی از ویژگی‌های مهم این هتل چهارستاره، تنوع بسیار بالا در اتاق‌ها و سوئیت‌ها است. وجود مرکز خرید، روم سرویس 24ساعته، سالن‌های متنوع همایش، جلسات و سمینار با سیستم‌ صوتی و تصویری پیشرفته، استخر روباز و سرپوشیده، آرایشگاه، رستوران‌های متنوع و... تنها بخشی از ویژگی‌هایی است که این هتل را از سایر هتل‌های مرکز شهر تهران، متمایز می‌کند. پیشنهاد می‌کنیم برای اطلاع از قوانین و قیمت اتاق‌های هتل پارسیان انقلاب تهران، به سایت رزرواسیون آنلاین هتل رهی نو سر بزنید.

 

هتل مروارید در میدان هفت تیر تهران 


هتل 3 ستاره مروارید در میدان هفت‌تیر نیز، در لیست بهترین هتل‌های مرکز شهر تهران قرار دارد. این هتل با نام قبلی دیاموند در سال 1348 برای اولین‌بار تأسیس و در سال‌های گذشته چندین بار، مورد بازسازی قرار گرفته است. آخرین بازسازی این هتل در سال 1394 انجام شده و در حال حاضر یکی از هتل‌های باکیفیت و زیبای شهر تهران شناخته می‌شود. 

 


هتل مروارید در مرکز تهران


مهم‌ترین ویژگی‌های هتل مروارید تهران


یکی از ویژگی‌های شناخته شده این هتل، رستوران و کافی‌شاپ باکیفیت آن است. رستوران هتل مروارید تهران با منوی متنوع خود شامل انواع خورشت‌ها، غذاهای سنتی همچون کباب‌ها و غذاهای دریایی، برای هر سبک و سلیقه‌ای مناسب است. همچنین کافی‌شاپ این هتل با نام کافه پیکولو با محیط دنج و آرام و سرو انواع غذاها و البته پرسنل باتجربه و حرفه‌ای خود، یکی از کافه‌های شناخته شده و محبوب تهران است.
امکان پذیرایی در اتاق نیز یکی دیگر از ویژگی‌های این هتل بوده و برای افرادی مناسب است که ترجیح می‌دهند غذای خود را در اتاق میل کنند. اینترنت پرسرعت رایگان، خشک‌شویی و پارکینگ اختصاصی از دیگر ویژگی‌های هتل مروارید است.


هتل اورین در میدان انقلاب تهران 


هتل اورین واقع در میدان انقلاب تهران، یکی دیگر از هتل‌های خوب در مرکز پایتخت شناخته می‌شود. این هتل با اتاق‌های یک، دو و سه‌نفره، برای تمامی افرادی که به دنبال یک هتل مقرون‌به‌صرفه با دسترسی مناسب به‌ تمامی شهر تهران هستند، مناسب است. 
هتل اورین در 6 طبقه، در سال 1377 تأسیس و در سال 1396 مورد بازسازی قرار گرفت. موقعیت ویژه هتل اورین تهران در نزدیکی دانشگاه‌های مهم ایران از جمله دانشگاه تهران، دانشگاه امیرکبیر، صنعتی شریف و دانشگاه تربیت‌مدرس یکی از دلایل اهمیت این هتل است.


 

هتل اورین در مرکز تهران


مهم‌ترین ویژگی‌های هتل اورین تهران


علاوه بر نزدیکی به مراکز علمی، این هتل در نزدیکی مراکز تفریحی تهران همچون موزه فرش و بوستان لاله نیز قرار دارد. اگر از موقعیت استراتژیک این هتل بگذریم، یکی از ویژگی‌ها و مزایای مهم هتل اورین، وجود یک رستوران قدیمی و محبوب با نام رستوران کته پلاس در این هتل است. این رستوران با قدمتی بیش از دو دهه، یکی از معروف‌ترین رستوران‌های تهران است. پیشنهاد می‌کنیم در صورت سفر به شهر تهران، حتماً سری به این رستوران باکیفیت بزنید. 


هتل پارادایس در میدان انقلاب تهران


آخرین هتل در لیست بهترین هتل‌های مرکز شهر تهران، هتل پارادایس است. این هتل نیز با قدمتی 50 ساله، یکی از هتل‌های قدیمی و شناخته شده پایتخت است. هتل پارادایس در میدان انقلاب قرار داشته و دسترسی بسیار مناسبی به نقاط مهم شهر تهران دارد.


 

هتل پارادایس مرکز تهران


مهم‌ترین ویژگی‌های هتل پارادایس تهران

 

 

اتاق‌های زیبا و متنوع این هتل، یکی از ویژگی‌های مهم پارادایس است. رستوران باکیفیت با منوی متنوع، بوفه صبحانه، تاکسی‌سرویس اختصاصی و 24ساعته نیز از جمله دیگر امکانات و ویژگی‌های این هتل محبوب در مرکز شهر تهران شناخته می‌شود. شما می‌توانید جهت مشاهده قیمت‌ انواع اتاق‌های هتل پارادایس تهران، به سایت رزرواسیون آنلاین هتل رهی نو سری بزنید.

 

 

کلام پایانی


تنوع بالای هتل‌های شهر تهران باعث می‌شود تا به‌سختی بتوان یک هتل خوب و مناسب پیدا کرد. در این مقاله ما سعی داشتیم تا بهترین هتل‌های مرکز شهر تهران را به شما معرفی کنیم؛ لذا در مقاله لیستی از بهترین هتل‌ها در مرکز تهران را با شما بررسی کردیم.
اگر شما هم تجربه اقامت در یکی از هتل‌های مرکز شهر تهران را داشته‌اید، خوشحال می‌شویم تجربه خود را ازطریق بخش نظرات، با ما و سایر خوانندگان این مقاله به اشتراک بگذارید. 

 

پرسش‌های متداول


آیا هزینه اقامت در هتل اسپیناس بلوار زیاد است؟


هتل اسپیناس بلوار یکی از هتل‌های لوکس و 5 ستاره شهر تهران بوده و هزینه اقامت در این هتل در مقایسه با سایر هتل‌های درجه و سه این شهر، زیاد است. همچنین هزینه یک شب اقامت در این هتل بر اساس اتاق یا سوئیت انتخاب شده توسط شما متفاوت خواهد بود. پیشنهاد می‌کنیم جهت اطلاع از قیمت‌های دقیق و به روز هتل اسپیناس بلوار به سایت رزرواسیون آنلاین هتل رهی نو مراجعه کرده و یا با شماره‌های 72993000-021 و 74828-021 تماس حاصل نمایید.

 

آدرس هتل مروارید کجاست؟


تهران، ضلع شمال غربی میدان هفت تیر، پلاک 26، هتل مروارید.

 

آیا بدون رزرو اتاق در هتل اورین هم می‌توان از رستوران کته پلاس استفاده کرد؟


بله، رستوران کته پلاس همه روزه پذیرای مهمانان ساکن و غیرساکن در هتل اورین است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
محسن ۱۴۰۲/۴/۲۵

مسلما هتل اسپیناس بلوار بهترین هتل این منطقه هست اگرچه الان رستوران اکثر هتل ها بخاطر گرانی مواد افت کرده ولی رستوران سنتی اسپیناس بلوار عالیه هنوزم

  مدیر سایت۱۴۰۲/۵/۱۴

محسن جان از ثبت نظرتون در سایت رهی نو سپاسگزاریم و امیدواریم دوستان دیگر از نظر شما بهره مند شوند

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...