رَهی نو

معرفی هتل‌های لوکس تهران

تعداد بازدید: ۵۱۰۱ ۱۹ شهریور ۱۳۹۹

اگر قصد دارید برای خودتان یا مهمان‌تان تجربه یک سفر لاکچری و شیرینی را در تهران داشته باشید، باید در انتخاب محل اقامت دقت زیادی به خرج دهید. ستاره‌های هر هتل با توجه به امکانات و قابلیت‌هایی که به خودش اختصاص داده است، یکی از بهترین ملاک‌ها برای انتخاب آن‌ها محسوب می‌شود. هتل‌هایی که پیش‌رو دارید علاوه‎‌بر ظاهر لوکسی که هر اتاق دارد، امکانات ویژه‌ای در اختیار مسافران می‌گذارد که آسایش و آرامش مفرحی در زمان اقامت‌ برایتان ایجاد می‌کند. در این مقاله، با ما همراه باشید تا با کمی تهران‌گردی، هتل‌های لوکس تهران را نشان‌تان دهد. همچنین، با مراجعه به سایت رزرو آنلاین هتل رهی نو، هتل‌ها را بررسی کرده و اتاق مدنظرتان را از طریق این سایت رزرو کنید.

معرفی هتل های لوکس و لاکچری تهران

در نظر داشته باشید هزینه لوکس بودن هتل، به ازای هر شب اقامت نیز متفاوت از هر هتل یا اتاق معمولی دیگری در سطح شهر است. جدا از این، اگر تا به حال برای دو روز هم که شده در تهران زندگی کرده باشید، می‌دانید که آب و هوا چگونه از قسمت جنوبی و مرکزی تهران تغییر می‌کند و هر چه که به سمت شمالی تهران حرکت می‌کنیم، چه نسیم دلبازی حتی در وسط تابستان صورت‌تان را نوازش می‌کند. حتی در دود و دم تهران، هوای سبکی از این ناحیه وارد ریه‌هایتان می‌شود. اغلب این هتل‌ها در مناطق خوش آب و هوای تهران قرار گرفته که به محبوبیت آن اضافه کرده است.

معرفی-هتل-های-لوکس-و-لاکچری-تهران

هتل اسپیناس پالاس، لوکس‌ترین هتل تهران

اسپیناس پالاس هتلی است که علاوه بر اینکه یک هتل شیک برای لاکچری‌ها محسوب می‌شود، محل برگزاری جلسات و گردهمایی‌های بزرگ شرکت‌ها و بیزینس‌های مختلف نیز است. در واقع هر شرکت ایرانی که مهمان خارجی داشته باشد، برای نشان دادن سطح کاری خودش هم که شده، هتل اسپیناس پالاس تهران را محل برگزاری جلسات خود قرار می‌دهد. این هتل پنج ستاره در بهترین مناطق تهران یعنی منطقه سعادت آباد با 21 طبقه و 400 اتاق ساخته شده و آنقدر باشکوه و زیبا طراحی شده که لقب لوکس‌ترین هتل تهران را به خود اختصاص داده است.

هتل-اسپیناس-پالاس

از فضای داخلی اتاق و سوئیت‌های هتل، مبل، تخت و چیدمان گرفته تا امکانات رفاهی همچون استخر، سالن ورزش، انواع سالن‌های باشکوه کنفرانس و همایش، انواع رستوران و کافی شاپ و خدمت‌دهی فوق‌العاده، با آن چشم‌انداز زیبایی که دارد، بهترین گزینه برای لاکچری پسندهای خارجی است. دکوراسیون داخلی کاملا حرفه‌ای و شیک چیده شده است. فرقی نمی‌کند اتاق دبل استاندارد را انتخاب کنید یا در سوئیت پرزیدنت ساکن شوید. در هر دو صورت نمایی از شهر و کوه‌های تهران، چشمان‌تان را نوازش می‌کند. البته تنها زمانی که تهران بتواند از آلودگی‌های آسمانش، نفسی بکشد، مثلا در فصل بهار یا تابستان، چشم‌اندازی که در مقابل‌تان است، خودش دنیایی از زیبایی‌ها است.

هتل ویستریا، دومین هتل مجلل در تهران

با وجودی که تولد هتل ویستریا تهران در سال 96 بوده است، اما می‌توان گفت جزو مجلل‌ترین‌ هتل‌ های تهران است. تا جایی که از سبک نئوکلاسیک و معماری کانادایی الهام گرفته است. از لابی هتل گرفته تا پاگرد طبقات، چنان مجلل و باشکوه طراحی و چیده شده که چشم هر مهمانی را خیره می‌کند. اینجا هم با هشت طبقه منفی و 12 طبقه مثبت در منطقه دربند تهران، از خوش آب و هواترین مناطق شمالی تهران، در کنار اسپیناس پالاس توانسته خصوصیات یک هتل مجلل، زیبا و لوکس را به تصویر بکشد. تالار عروسی، مجموعه ورزشی و آبی کامل، رستوران، اتاق‌های دارای جکوزی، مرکز سلامت، و بسیاری از امکانات دیگر، آن را به مزاج مهمانانی که به دنبال یک اقامت باشکوه هستند، شیرین کرده است. دسترسی این هتل به جذاب‌ترین نقاط تهران راحت است. از کاخ نیاوران و سعدآباد گرفته تا پیست شمشک و درکه، مرکز خرید پالادیوم و الهیه، به راحتی قابل دسترس است. این هتل در خیابان دربند تهران قرار گرفته است.

هتل-ویستریا

هتل پارسیان آزادی، از جمله هتل‌های لوکس تهران

از هتل‌های باسابقه و لوکس تهران، سری به هتل پارسیان آزادی تهران می‌زنیم. جایی که با امکاناتی همچون 432 اتاق و 50 سوئیت، باشگاه ورزشی، رستوران و کافه، اتاق ماساژ و امکانات دیگر، توانسته در جایگاه بهترین‌ هتل‌های تهران قرار بگیرد. این هتل کارش را با نام هتل هایت آغاز کرد. با وجود سابقه هتل، توانسته همچنان شیکی و کیفیت خود را حفظ کند و میزبان مهمانان بین المللی زیادی باشد. این هتل نیز با امکانات پیشرفته خود در رده بهترین و شیک‌ترین هتل‌های تهران قرار گرفته است. هتل پارسیان آزادی به عنوان هتل سبز ایران شناخته شده است، چرا که دارای سیستم یکپارچه صرفه جویی در مصرف انرژی است.

هتل-پارسیان-آزادی

هتل پارسیان استقلال، مجلل‌ترین و قدیمی‌ترین هتل تهران

اگر از پدربزرگ یا مادربزرگ‌تان که از ساکنان قدیمی تهران بودند، نام قدیمی‌ترین هتل لوکس آن زمان را برایتان بگویند، احتمالا شما را با نام رویال هیلتون آشنا کنند. هتلی که امروز در مجموعه هتل‌های پارسیان تهران قرار گرفته و آن را با نام هتل استقلال می‌شناسند. این هتل با 552 اتاق در تقاطع بزرگراه شهید چمران و ولیعصر قرار گرفته است. از سالن‌های معروفی که در تهران می‌توان انواع مراسمات مختلف را در آن برگزار کرد، سالن 1000 نفری نور هتل پارسیان استقلال تهران است. این هتل 5 ستاره، با وجود قدمتی که دارد، توانسته امکانات بهترین هتل‌ها را ارائه دهد و نام خود را در راس لوکس‌ترین هتل‌های تهران بیاورد. امکاناتی همچون انواع رستوران‌های ایرانی و فرنگی، سالن‌های مجلل، مجموعه ورزشی، مراکز تجاری، خدمات فیلم‌برداری و عکاسی، انواع تالار و... اشاره کرد.

هتل-پارسیان-استقلال

علت محبوبیت این 4 هتل لوکس تهران در چیست؟

مفهوم لاکچری و مجلل بودن را در تمام طبقات این هتل‌ها می‌توانید احساس کنید. در مقابل هزینه‌های بالایی که برای اقامت در این هتل‌ها می‌پردازید، خدمات و امکانات این هتل‌ های 5 ستاره تهران، به حدی است که حس فوق العاده‌ای به شما ببخشد و لقب لوکس بودن را از آن خود کند. فضای هر اتاق یا سوئیت چنان جادار و با چیدمان حرفه‌ای، دلباز و شیک طراحی شده است که دل‌تان میی‌خواهد ساعت‌ها فقط در هتل بمانید و از خدمات و امکانات آن استفاده کنید. از صرف صبحانه آماده در روف گاردن هتل ویستریا گرفته تا نمای هتل اسپیناس و رستوران ژاپنی هتل استقلال، امکاناتی است که 5 ستاره را به این هتل‌ها اختصاص داده است.

علت-محبوبیت

به معنای واقعی، اقامت در این هتل‌ها، مخصوص لوکس پسندان است. بهترین هتل‌های تهران از نظر دسترسی و موقعیت، در مناطق خوش آب و هوای غرب و شمال تهران قرار گرفتند. در بین این هتل‌ها، هتل اسپیناس پالاس و ویستریا از همه گران‌تر است. در نظر داشته باشید معمولا در اتاق این هتل‌های لوکس سیگار کشیدن ممنوع است و در صورتی که این موضوع را رعایت نکنید، جریمه می‌شوید. در عوض، اتاق‌ها و مکان‌های مخصوصی برای سیگار کشیدن تعبیه شده است که همین موضوع، به محبوبیت این هتل‌ها اضافه کرده است. به طور کلی می‌توان گفت موقعیت مکانی، اتاق‌های متنوع و شیک، خدمات و پذیرایی حرفه‌ای و متنوع، مجموعه‌های ورزشی و تجاری، سالن و تالارهای متنوع باعث محبوبیت این هتل‌ها و اخذ 5 ستاره شده است.

سرویس‌دهی و سرو غذا در لوکس‌ترین هتل‌های تهران به چه صورت است؟

در مورد وعده‌های غذایی معمولا تمام این هتل‌ها دارای وعده صبحانه رایگان هستند. اما در هر حال با توجه به اتاقی که انتخاب می‌کنید، احتمالا وعده‌های دیگر هم برایتان رایگان باشد. وعده‌های با غذاهای خوشمزه و تنوع عالی که لذت یک سفر جذاب را زیر زبان‌تان لمس می‌کنید. از لحاظ سرویس دهی و خدمات این هتل‌های لوکس توانسته رضایت مهمانان سخت پسند و لاکچری‌اش را در حد فوق العاده‌ای جلب کند. در صورتی که قصد دارید روزهای جذابی را در تهران بگذرانید، می‌توانید یکی از بهترین و لوکس‌ترین هتل‌های تهران را برای اقامت یا جلسات کاری خود انتخاب کنید.

سرویس‌دهی-و-سرو-غذا

کلام آخر

همان‌طور که می‌دانید، اکثر هتل‌های لوکس تهران 5 ستاره هستند و در بخش‌های مختلف شهر واقع شده‎اند و امکانات بی‌نظیری را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهند. در این مقاله با چند نمونه از معروف‌ترین و محبوب‌ترین هتل‌های تهران آشنا شدیم. چنانچه قصد رزرو اتاق در هر کدام از این هتل‌ها را دارید و می‌خواهید در تهران اقامتگاهی را برای خود انتخاب نمایید، می‎توانید از خودمات رهی نو بهره‌مند شوید و سفری لذت‌بخش را تجربه نمایید. همچنین، اگر قبلا در این هتل‌ها اقامت داشته ‌اید، تجربه خود را با مخاطبان ما درمیان بگذارید.

سوالات متداول

لوکس ترین هتل های تهران چه نام دارند؟

هتل ویستریا،   پارسیان استقلال،  پارسیان آزادی و اسپیناس پالاس تهران

سرویس دهی در هتل های لوکس تهران چگونه است؟

در لوکس‌ترین هتل‌های تهران صبحانه با تنوع بالا ارائه می‌شود و در انواع رستوران‌ها می‌توانید منوی متنوعی را در اختیار داشته باشید. سایر امکانات رفاهی و تفریحی هم در این هتل‌ها مهیا است.

آیا سرو غذا در هتل های لوکس تهران رایگان است؟

معمولا غذا در هتل‌ها هزینه جداگانه دارد؛  ولی می‌توانید در زمان اقامت از گزینه‌هایی مثل all استفاده کنید تا علاوه بر اقامت، غذا هم نوش جان کنید.

گران ترین هتل های تهران کدامند؟

در میان هتل‌های تهران، هتل اسپیناس پالاس و هتل ویستریا جزو گران‌ترین واحدهای اقامتی به شمار می‌آیند.

برچسب ها:

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
ماندانا ۱۴۰۲/۹/۷

میشه قیمت اسپیناس رو بگید

  مدیر سایت۱۴۰۲/۹/۸

ماندانای عزیز لطفا با شماره رهی نو 74828-21 تماس بگیرید

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...