رَهی نو

معرفی هتل‌‌های لوکس و مجلل شمال ایران

تعداد بازدید: ۲۰۷۵۹ ۱۱ خرداد ۱۴۰۰

حتی شلوغی‌های تعطیلات و ترافیک جاده هراز، چالوس و... نیز نمی‌تواند مانع شود تا بساط سفر را جمع نکنید و راهی سبزترین خطه ایران نشوید. شمال ایران، به دلیل داشتن آب و هوای عالی و طبیعت بکر و ناب، همیشه یکی از بهترین گزینه‌ها برای سفر بوده است.

به محض ورود به این قسمت از ایران، شبنم و نسیمی که به دل می‌نشیند، صورت‌ ما را نوازش می‌کند. کافی است حوالی اردیبهشت یا خرداد سفر کنید تا به معنای واقعی با هر نسیم شمال، زنده شوید و انرژی تازه‌ای بگیرید.
از ویلا گرفته تا دریا و موج سواری‌هایش، اگرچه برای مردم شمال عادی شده اما؛ می‌تواند برای افرادی که در میان دود و شلوغی ماشین و ازدحام مشغله‌های شهرها گم شده‌اند، سر ذوق بیاورد. بساط جوجه و سیب زمینی کباب شده و آتش لب دریا هم که مهیا باشد، به این ذوق و خوشحالی اضافه می‌کند. 

معرفی هتل‌ های لوکس و لاکچری شمال ایران

هتل‌های-لوکس-و-لاکچری-شمال-ایران

سفر به شمال و ساختن خاطرات فوق‌العاده، قطعا با محل اقامتی که مشخص می‌کنید، تکمیل خواهد شد. بنابراین، در ادامه لیستی از هتل‌‌های لوکس شمال ایران را آورده‌ایم تا بتوانید خاطر‌ه‌ای لذت‌بخش بسازید. با پس، ما همراه باشید تا سری به هتل‌‌های لوکس و مجلل شمال ایران بزنیم. چشم‌هایمان را می‌بندیم، کوله سفرمان را برمی‌داریم و خود را در مسیر جاده‌های چالوس، یا فیروزکوه و هراز به مقصد شمال می‌بینیم.

شما می‌توانید از طریق سایت رزرو آنلاین هتل رهی نو، هتل مدنظرتان را انتخاب کرده و رزرو کنید. همچنین، برای اطلاع بیشتر می‌توانید با شماره‌ تلفن‌های 72993000-021 و 74828-021 تماس بگیرید.

هتل پارسیان خزر (هایت) چالوس

یکی از هتل‌های پنج ستاره که در سبزترین خطه شمال، یعنی چالوس قرار گرفته هتل پارسیان است که با نام قدیمی هتل هایت شناخته می‌شود و قدمتی 50 ساله دارد. از همان بدو ورودتان می‌توانید قدمت این هتل را از دیوارهای سرد و گرم چشیده‌اش، حس کنید. در اینجا با هتلی روبرو هستید که نمای زیبایی از جنگل و دریا را باهم به نمایش گذاشته است.  این هتل دارای 163 اتاق است که هر اتاق دارای تراس بوده و صبح‌تان را با حضور در آن و چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای که پیش‌رویتان می‌بینید، آغاز خواهید کرد. تله کابین نمک آبرود نیز در فاصله کمی از شما قرار دارد.

هتل-های-لوکس-هتل-پارسیان-خزر

هتل پارسیان خزر چالوس دارای امکانات و تفریحات جذاب از جمله: ساحل و پلاژ اختصاصی، قایق موتوری، جت اسکی و هیجان‌انگیزترین تفریح‌های آبی، سالن کنفرانس برای برگزاری همایش‌ها و جلسات کاری، خشکشویی، پیست دوچرخه سواری، رستوران و کافی‌شاپ با طعم غذاهای شمالی است.

آدرس هتل پارسیان خزر چالوس: چالوس، نمک آبرود

هتل کادوس رشت

گذرتان که به شهر زیبای رشت بیفتد و سراغ بهترین هتل شهر را بگیرید، احتمالاً شما را به سمت هتل پنج ستاره کادوس هدایت می‌کنند. این هتل، یکی از بهترین و زیباترین هتل‌های رشت به شمار می‌رود که دارای امکانات فوق‌العاده و با دسترسی عالی، به مکان‌های تفریحی و تجاری رشت است. 

هتل-های-لوکس-هتل-کادوس-رشت

موقعیت جغرافیایی هتل، خیال مسافران را برای دسترسی به بازار رشت نیز راحت کرده است. این هتل 5 ستاره دارای 96 واحد اقامتی بوده و شامل اتاق‌های دو تخته، سوئیت دو نفره، اتاق سه تخته و سوئیت چهار نفره می‌شود. اگر می‌خواهید یک اقامت بی عیب و نقص و باکیفیت را در شمال کشور تجربه کنید، بی‌شک، هتل کادوس رشت یکی از گزینه‌هایی است که باید در نظر داشته باشید. از جمله امکانات این هتل محبوب در شمال کشور می‌توان به داشتن زمین تنیس، استخر روباز، پارک کودکان، سالن‌های متعدد برای برگزاری مراسم، جلسات و جشن‌های شما اشاره کرد.

آدرس هتل کادوس رشت: رشت، بلوار آزادی، خیابان منظریه

هتل ونوس پلاس نمک آبرود

به هتل ونوس پلاس نمک آبرود می‌رسیم که در شهرک زیبای نمک آبرود می‌درخشد. این هتل نوساز با 10 طبقه، در دل جنگل‌های نمک آبرود قرار گرفته است. هتل با 154 واحد اقامتی دارای اتاق‌های دو تخته، سه تخته، کانکت، سوئیت جونیور، سوئیت رویال، اتاق سه تخته، سوئیت جکوزی دار و... است. 

هتل-های-لوکس-هتل-ونوس-پلاس-نمک-آبرود

بالکن‌های هتل همگی به سمت دریا و طبیعت سبز نمک آبرود باز می‌شود. فضای آرامشی که در این هتل تجربه می‌کنید، وصف نشدنی است. علاوه‎براین، از این هتل تا امکانات تفریحی شهرک توریستی نمک آبرود فاصله کمی وجود دارد و دسترسی راحتی خواهید داشت.

آدرس هتل ونوس پلاس (نمک آبرود) چالوس: چالوس، شهرک توریستی نمک آبرود، رو‌به‌روی رستوران آبشار.

هتل 5 ستاره میزبان بابلسر

در کیلومتر سه کمربندی بابلسر، هتل 5 ستاره میزبان را خواهید دید. نمایی که از اتاق‌های هتل پیش‌رویتان قرار دارد، ترکیبی از قله دماوند، شهر، دریا، و منظره سرسبزی از جنگل‌های شمال است. هتل میزبان دارای 166 اتاق و سوئیت‌های لوکس است که اقامت لاکچری و به یادماندنی را برایتان رقم می‌زند. 

هفت رستوران متنوع هتل با سرآشپزان حرفه‌ای که دارد، با انواع غذا با طعم‌های مختلف و مطابق مزاج و سلیقه‌های گوناگون از شما پذیرایی می‌کند؛ هرچند که غذاهای شمالی مزه دیگری دارد.  همچنین، هفت تالار در این هتل وجود دارد که برای برگزاری انواع همایش، جلسات کنفرانس و جشن و مراسم‌های شما مناسب است. 

هتل-های-لوکس-هتل-5-ستاره-میزبان-بابلسر

گل فروشی، کلوب ورزشی، پارک بازی، فروشگاه، کافه زیبا با منوی متنوع و خوشمزه، زمین تنیس و والیبال، حمام سنتی، سالن بیلیارد، آرایشگاه و ... از جمله امکانات اقامتی این هتل است.از اینجا تا بابلسر تنها پنج دقیقه فاصله دارید و وجود مراکز خرید در اطراف هتل نیز، آب و رنگ دیگری به این هتل و موقعیت مکانی آن داده است.

آدرس هتل: بابلسر ، کیلومتر 3 کمربندی بابلسر به فریدونکنار، میدان امام حسین (ع)

هتل 4 ستاره میزبان بابلسر

هتل دیگری که در کنار هتل پنج ستاره میزبان به چشم می‌خورد، هتل چهار ستاره‌ میزبان بابلسر است. هتلی چهار طبقه که با 54 باب واحد اقامتی که دارد، دارای اتاق‌ها و سوئیت‌هایی با امکانات مناسب است که از گردشگران و مهمانان میزبانی می‌کند.

هتل 4 ستاره میزبان در فاصله 4 کیلومتری از ساحل قرار گرفته است و چشم‌اندازی که هتل از شالیزارها و مناظر طبیعی به ساکنان هتل می‌دهد، لذت اقامت را در هتل بیشتر می‌کند. گفتنی است، در فاصله زمانی 10 دقیقه‌ای با ماشین می‌توانید از این هتل به تالاب زیبای فریدون کنار برسید. 

هتل-های-لوکس-هتل-4-ستاره-میزبان-بابلسر

فضای دلنشین و دکوراسیون و چیدمان گرم هتل، باعث می‌شود تا سفر شمالتان یکی از به یادماندنی‌ترین سفرهایی باشد که تا به حال تجربه کردید. سال 99 نیز در کنار همین هتل، هتل 5 ستاره میزبان با امکانات و تجهیزاتی مجهزتر و مدرن‌تر فعالیتش را آغاز کرده تا همه جوره شرایط را برای گردشگران راحت کند.

آدرس هتل میزبان (4 ستاره) بابلسر: بابلسر، کیلومتر 3 کمربندی بابلسر، بین میدان امام حسین (ع) و میدان معلم

هتل نارنجستان نور

یکی از سرسبزترین و زیباترین شهرهای شمال، شهرستان نور است. در گستره‌ای از طبیعت بکر و خالص با چشم اندازی از جنگل‌های سبز و کوه‌های البرز، هتل نارنجستان نور همچون نگینی از دل این شهرستان بیرون آمده است. لذت اقامت در این هتل زمانی بیشتر می‌شود که در بالکن هتل به تماشای طبیعت می‌نشیند و روحتان را تازه می‌کنید. 

هتل-های-لوکس-هتل-نارنجستان-نور

هتل دارای 119 باب اتاق و سوئیت‌های است مجهز و راحت است که امکانات رفاهی و تفریحی لازم را برای مسافران عزیز فراهم کرده است. لذت اقامت در این هتل زمانی بیشتر می‌شود که در میان رستوران‌های خوش‎عطر و غذاهای خوش‎طعم، تصمیم می‌گیرید طبیعت شمال را از رستوران گردان این هتل تماشا کنید. لازم به ذکر است، جت اسکلی، قایق سواری، ساحل اختصاصی، آرایشگاه، فروشگاه، اتاق ماساژ، سالن بیلیارد و بسیاری از امکانات دیگر در اینجا برایتان مهیا شده است.

آدرس هتل: مازندران - کیلومتر 7 جاده ی محمود آباد نور - ایزد شهر

هتل بزرگ پارسیان آزادی رامسر

هتلی منحصربه‌فرد در رامسر می‌درخشد که در کنار دریای خزر و حاشیه جنگل‌های سرسبز رامسر، اقامت دلنشین و جذابی را برای مهمانانش فراهم می‌کند. اینجا هتل بزرگ پارسیان آزادی رامسر است. جایی که با مدرن‌ترین امکانات، در رامسر قرار گرفته است. هتل پارسیان آزادی رامسر دارای دو بخش، هتل قدیم و جدید است. هتل قدیم، هتلی سه طبقه است که قدمت آن به سال 1312 برمی‌گردد؛ فضای سنتی هتل، می‌تواند قدمت آن را نشان دهد. هتل جدید نیز هتلی سه طبقه است که در سال 1347 ساخته شده است. این ساختمان چیدمانی جدید و امکاناتی مدرن دارد.

واحدهای اقامتی هتل به طور مجموع دارای 144 باب اتاق است که با توجه به قدمتی که این هتل دارد، برخی از آن‌ها بازسازی شده‌اند. بنابراین، از لحاظ اقامت، امکانات و تجهیزات مشکلی نخواهید داشت. این هتل که آن را با نام هتل پارسیان رامسر می‌شناسند، جزو یکی از گران‌ترین هتل‌های پارسیان است.

هتل-های-لوکس-هتل-بزرگ-پارسیان-آزادی-رامسر

امکاناتی از جمله: سالن همایش، استخر روباز، زمین بازی و از همه مهم‌تر چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای که به چشمانتان هدیه می‌کند، آن را تبدیل به یکی از بهترین هتل‌های رامسر کرده است. از هر کجای هتل که باشید، پنجره‌های هتل رو به دریا و جنگل باز می‌شود. همچنین، از اینجا به راحتی می‌توانید به آب‌های معدنی گرم و چشمه‌های آن دسترسی داشته باشید.

آدرس هتل پارسیان رامسر: خیابان شهید رجایی

کلام آخر

یکی از بهترین و در دسترس‌ترین سفرهایی که می‌تواند روح و روان ما را زنده کند و انرژی دوباره‌ای به ما بخشد، سفر به شمال است. ما در این مقاله سعی کرده‌ایم بهترین هتل‌های شمال را باتوجه به امکانات و خدمات رفاهی که عرضه می‎‌کنند معرفی کنیم. با اقامت در هتل‌های لوکس و مجلل شمال، هیچ‌گونه دغدغه‌‎ای بابت اقامت نخواهید داشت و به جرئت می‌توان گفت، هرکدام از هتل‌‎ها را که انتخاب کرده باشید، لحظات به‌‎یادماندنی و تجربه‎‌ بی‌نظیری برایتان رقم می‌خورد. فراموش نکنید، در صورتی که قصد سفر به این خطه سرسبز را دارید، بهتر است قبل از سفرتان حتما هتل مورد نظرتان را رزرو کنید. 

سوالات متداول

آدرس هتل نارنجستان نور کجا است؟

محمود آباد، کیلومتر۷ جاده محمودآباد به نور، ایزدشهر

آدرس هتل ونوس پلاس نمک آبرود کجا است؟

چالوس، شهرک توریستی نمک آبرود، روبروی رستوران آبشار

هتل پارسیان خزر چالوس چه امکاناتی دارد؟

هتل پارسیان خزر چالوس دارای امکاناتی نظیر ساحل و پلاژ اختصاصی، قایق موتوری، جت اسکی، سالن کنفرانس، پیست دوچرخه سواری  و رستوران با طعم غذاهای شمالی است.

چه تعداد واحد اقامتی در هتل ونوس پلاس نمک آبرود وجود دارد؟

 هتل ونوس پلاس نمک آبرود دارای 154 واحد اقامتی با اتاق‌های دو تخته، سه تخته، کانکت، سوئیت جونیور، سوئیت رویال، اتاق سه تخته و سوئیت جکوزی است.

چه امکاناتی در هتل 5 ستاره میزبان بابلسر وجود دارد؟

هتل 5 ستاره میزبان بابلسر دارای 166 اتاق و سوئیت، هفت رستوران متنوع، زمین تنیس، استخر روباز، پارک کودکان   و امکانات متعدد دیگر از جمله سالن‌های برگزاری مراسم و جلسات است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
سمیرا ۱۴۰۲/۹/۵

بین هتل نارنجستان نور و پارسیان آزادی کدوم بهتره؟

  مدیر سایت۱۴۰۲/۹/۶

سمیرای عزیز لطفا با شماره رهی نو جهت مشاوره تماس حاصل نمایید74828-21

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...