رَهی نو

هتل های خیابان های اصلی تهران

تعداد بازدید: ۱۲۵۹۳ ۱۹ خرداد ۱۳۹۷

انتخاب تهران به عنوان مقصد گردشگری، شاید برای تهرانی‌هایی که با هر تعطیلاتی به دنبال فرار از این شهر دود گرفته هستند عجیب باشد. اما به گفته رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران، این شهر مقصد گردشگران بسیاری از شهرهای مختلف ایران بوده است. تهران شهری زیباست. اگر در ایام تعطیلات نوروزی که ترافیک ماشین‌ها در شهر کم است با قصد گردشگری به بخش‌های مختلف این شهر سفر کنید قطعاً زیبایی‌های فراوان آن را در خواهید یافت. 
هتل‌ها لزوم و پایه گردشگری در هر شهری است و تهران نیز از این قائده مستثنا نخواهد بود. در این بخش قصد داریم شما را با بهترین هتل‌های خیابان‌های اصلی شهر آشنا کنیم. عموماً مسافران تهران جدا از بحث گردشگری در بیشتر موارد به قصد دیگری همچون مراجعه به پزشک، شرکت، ادارات و حتی شرکت در همایش و... نیاز به محلی برای اقامت دارند.
به‌عنوان‌مثال افرادی که با هدف گردشگری به تهران سفر می‌کنند، به دنبال یک هتل در نزدیکی جاذبه‌های گردشگری شهر هستند و در مقابل، افرادی که برای کار و تجارت به پایتخت سفر می‌کنند، ترجیح می‌دهند یک هتل در نزدیکی مراکز مهم تجاری شهر رزرو کنند. در این مقاله قصد داریم تا بهترین هتل‌های نزدیک به میدان‌ها و خیابان‌های اصلی شهر تهران را به شما معرفی کنیم. پس اگر شما هم قصد سفر به پایتخت را دارید، این مقاله را از دست ندهید.



بهترین هتل‌های خیابان‌های اصلی تهران

 

هتل‌های خیابان ولیعصر تهران


ولیعصر یکی از طولانی‌ترین خیابان‌های تهران است. این خیابان بزرگ از میدان راه‌آهن تهران شروع شده و به میدان تجریش منتهی می‌شود. خیابان ولیعصر شاهراهی است که جنوب را به شمال تهران متصل می‌کند. مسافرانی که قصد رزرو هتل‌های نزدیک خیابان ولیعصر تهران را دارند می‌توانند از خطوط حمل‌ونقل عمومی همچون مترو، تاکسی و اتوبوس برای عزیمت در این مسیر استفاده کنند. 
با توجه به موقعیت جغرافیایی ویژه این خیابان، بسیاری از هتل‌های تهران در نزدیکی خیابان ولیعصر قرار گرفته‌اند. در ادامه این مقاله ما قصد داریم تا صرفا چند نمونه از معروف‌ترین هتل‌های ولیعصر تهران را به شما معرفی کنیم. همچنین می‌توانید لیست تمامی هتل‌های خیابان ولیعصر تهران را از طریق سایت رزرواسیون آنلاین هتل رهی نو، مشاهده نموده و بهترین گزینه بر اساس نیاز خود را، با بهترین قیمت و البته تخفیف‌های استثنایی، رزرو نمایید.

 
هتل بزرگ 1 در خیابان ولیعصر تهران


هتل بزرگ تهران1 (Tehran Grand Hotels) یک هتل چهارستاره و فوق‌العاده شیک است که تأسیس آن به سال 1355 بازمی‌گردد. این هتل در خیابان ولیعصر و تقاطع خیابان مطهری قرار دارد. برای مسافرانی که برای یک سفر لاکچری و لوکس به تهران آمده‌اند، رزرو این هتل بسیار مناسب خواهد بود، چراکه می‌توانند به دلیل نزدیکی این هتل با فرودگاه از خدمات سی آی پی فرودگاه امام استفاده کنند. 



هتل بزرگ تهران


اگر از علاقه‌مندان به تفریح و گردش در شهر تهران باشید، هتل بزرگ تهران 1 دسترسی مناسبی به مراکز خرید برای شما فراهم می‌کند. در ضمن باتوجه‌به محل قرارگیری هتل، دسترسی به ادارات و سازمان‌ها و اماکن عمومی به کمک تاکسی، اتوبوس، مترو فراهم است. انواع اتاق و سوئیت با بالاترین کیفیت، رستوران‌های متنوع، سالن ورزشی، استخر، سونا و جکوزی تنها بخشی از خدمات این هتل 4 ستاره و مجلل است.
آدرس هتل بزرگ تهران: تقاطع ولیعصر و استاد مطهری - پلاک 391

 

هتل سیمرغ در خیابان ولیعصر تهران


هتل سیمرغ تهران (Simorgh Hotel) یکی از مجلل‌ترین و زیباترین هتل‌های چهارستاره تهران است. این هتل در خیابان ولیعصر و پایین‌تر از پارک ساعی، نبش کوچه دلبسته شماره 2141 قرار دارد. باتوجه‌به آنکه هتل در خیابان ولیعصر و در نزدیکی پارک ساعی واقع شده است، دسترسی شما مهمانان گرامی این هتل به سرتاسر شهر به آسانی فراهم است. 



هتل سیمرغ تهران


هتل سیمرغ با 99 اتاق و سوئیت فوق‌العاده مجلل، پذیرای مهمانان گران‌قدر خود است. امکانات هتل در حد و اندازه‌های هتل‌های بین‌المللی بوده و تلاش شده است تا تمامی امکانات موردنیاز مهمانان از باشگاه ورزشی تا  اینترنت پر سرعت، رستوران شیک، سالن ویژه همایش و دیگر امکانات با بهترین کیفیت ارائه گردد. 
آدرس هتل سیمرغ تهران: خیابان ولیعصر (عج)، بالاتر از سه‌راه بهشتی، نبش کوچه دلبسته، پلاک ۱۲۴۱

 

هتل‌های نزدیک به میدان ولیعصر تهران


میدان ولیعصر یکی از مراکز اصلی شهر تهران است و در آنجا مراکز تجاری، فرهنگی و تفریحی فراوانی وجود دارد. هتل‌های نزدیک به این میدان به مسافران این امکان را می‌دهند که به‌راحتی به این مراکز دسترسی داشته باشند و از فرصت‌هایی که شهر تهران برای آنها فراهم می‌کند بهره ببرند. در ادامه دو مورد از بهترین هتل‌های میدان ولیعصر تهران را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

هتل پارسیان کوثر در میدان ولیعصر تهران


هتل پارسیان کوثر تهران یکی از بهترین هتل‌های چهارستاره در شهر تهران است. این هتل دارای امکاناتی مانند اینترنت رایگان، پارکینگ، استخر، سونا و جکوزی است. هتل پارسیان کوثر تهران در ضلع شمالی میدان ولیعصر (عج) واقع شده و از نظر موقعیت جغرافیایی، دسترسی بسیار عالی به نقاط مهم شهر دارد. این هتل به‌راحتی قابل دسترسی از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی و ایستگاه متروی خیابان ولیعصر است.



هتل پارسیان کوثر تهران


برخی از امکانات این هتل شامل رستوران با منوی ایرانی و بین‌المللی، لابی بزرگ با وای‌فای رایگان سالن کنفرانس با ظرفیت بیش از ۱۰۰ نفر، اتاق‌های دوتخته و سه تخته با امکانات رفاهی متنوع، سوئیت‌های لوکس با طراحی مدرن و منظره‌ای زیبا و... می‌گردد. باتوجه‌به این ویژگی‌ها، اگر به دنبال اقامتی لوکس و باکیفیت در تهران هستید، هتل پارسیان کوثر تهران یکی از بهترین گزینه‌هاست.
آدرس هتل پارسیان کوثر تهران: ضلع شمالی میدان ولی عصر - کوچه شهید مولائی - پلاک21

 

هتل آرامیس در میدان ولیعصر تهران


هتل مجلل آرامیس (Aramis Hotel) یکی از هتل‌های اطراف خیابان ولیعصر تهران و چهارستاره است که در طبقه همکف آن چندین بوتیک فوق‌العاده قرار دارد. این هتل در خیابان ولیعصر (عج)، بالاتر از میدان ولیعصر (عج)، حدفاصل سینما استقلال و آفریقا، پلاک ۱۷۵۲ واقع شده است. هر 133 واحد اقامتی این هتل اعم از اتاق‌ها و سوییت‌ها دارای جدیدترین تکنولوژی‌های کنترل دما، صوت، تصویر، اینترنت و... هستند. آرامیس از آن دسته از هتل‌های خیابان ولیعصر تهران است که به رستوران و کافی‌شاپ بسیار مدرنی مجهز است. 
آدرس هتل آرامیس تهران: خیابان ولیعصر (عج)، بالاتر از میدان ولیعصر (عج)، حد فاصل سینما استقلال و آفریقا، پلاک ۱۷۵۲

 

هتل ارامیس تهران

 


هتل‌های میدان آزادی تهران


میدان آزادی در غرب شهر تهران واقع شده است. خود میدان از زیبایی بصری بالایی برخوردار بوده و همچنین، موزه و مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی، همواره یکی از جاذبه‌های گردشگری تهران شناخته می‌شود. در ادامه بهترین هتل‌های نزدیک به میدان آزادی تهران را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

هتل آساره در نزدیکی میدان آزادی تهران


هتل آساره تهران نزدیک‌ترین هتل به میدان آزادی است. این هتل چهارستاره متشکل از اتاق‌ها و سوئیت‌های دلنشین در خیابان آزادی و در حوالی میدان انقلاب قرار دارد. دسترسی آسان هتل به سیستم حمل‌ونقل اطراف میدان انقلاب به مهمانان این امکان را می‌دهد تا بتوانند به‌راحتی به هر نقطه از تهران که می‌خواهند مراجعه کنند. دسترسی هتل به فرودگاه‌های امام خمینی و مهرآباد نیز یکی از مزیت‌های این هتل به شمار می‌رود.
هتل آساره تهران
آدرس هتل آساره تهران: خیابان آزادی، نرسیده به میدان انقلاب، روبروی دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران، انتهای خیابان زارع، پلاک ۱

 

هتل‌های میدان انقلاب تهران


میدان انقلاب تهران در مرکز شهر تهران قرار داشته و دسترسی بسیار مناسبی به برخی از مهم‌ترین خیابان‌های تهران همچون خیابان فلسطین، خیابان کارگر جنوبی و شمالی و... دارد. نزدیکی به دانشگاه‌های مهم کشور یعنی دانشگاه تهران، امیرکبیر و دانشگاه تربیت مدرس و همچنین نزدیکی به مرکز خرید و فروش کتاب در تهران، از دیگر دلایل اهمیت میدان انقلاب است. در ادامه قصد داریم تا مهم‌ترین هتل در نزدیکی میدان انقلاب تهران را به شما معرفی کنیم.


هتل‌آپارتمان اورین در نزدیکی میدان آزادی تهران


هتل‌آپارتمان اورین یک هتل دوستاره در حوالی میدان انقلاب اسلامی بوده و در ضلع شمالی این میدان قرار گرفته است. نزدیکی به دانشگاه تهران و خطوط مترو و اتوبوس و تاکسی، این هتل را به گزینه‌ای مناسب برای استادان دانشگاه و گردشگرانی که به تهران‌گردی علاقه دارند تبدیل کرده است. علاوه بر موقعیت جغرافیایی ویژه، قیمت مناسب را می‌توان از دیگر مزایای هتل اورین در نظر گرفت. اگر شما هم به دنبال یک هتل با قیمت مناسب در مرکز شهر تهران هستید، پیشنهاد می‌کنیم از طریق سایت رزرواسیون آنلاین هتل رهی نو، یکی از اتاق‌های هتل اورین را رزرو نمایید.
آدرس هتل اورین تهران: میدان انقلاب اسلامی، ابتدای خیابان کارگر شمالی، کوچه مجد، شماره ۱۲



هتل اورین تهران

 

کلام پایانی
شهر تهران، یکی از بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین شهرهای ایران بوده و به همین دلیل نیز، هر روزه افرادی بسیاری با اهداف مختلف، به این شهر سفر می‌کنند. همچنین ترافیک سنگین باعث می‌شود تا مهمانان شهر تهران به دنبال یک هتل در نزدیکی میدان‌ها و خیابان‌های اصلی شهر باشند و به‌این‌ترتیب، دسترسی راحت و مناسبی به تمامی نقاط شهر داشته باشند.
در این مقاله سعی داشتیم تا بهترین هتل‌های نزدیک به خیابان‌ها و میدان‌های اصلی شهر تهران را به شما معرفی کنیم. امیدواریم مطالعه این مقاله برای شما کاربردی بوده باشد. اگر شما هم تجربه اقامت در یکی از هتل‌های نزدیک به میدان‌ها و خیابان‌های اصلی شهر تهران را داشته‌اید، خوشحال می‌شویم تجربه خود را از طریق بخش نظرات، با ما و سایر خوانندگان این مقاله به اشتراک بگذارید.

 

پرسش‌های متداول


چگونه می‌توانم بهترین هتل با قیمت مناسب را در نزدیکی میدان ولیعصر تهران پیدا کنم؟


شما می‌توانید با مراجعه به سایت رزرو آنلاین هتل رهی نو و یا تماس با شماره‌های 72993000-021 و 74828-021، لیست تمامی هتل‌های نزدیک به میدان ولیعصر را مشاهده نموده و پس از بررسی قیمت به‌روز، بهترین هتل را برای خود انتخاب کنید.

 

چگونه می‌توانیم به هتل پارسیان کوثر برویم؟


این هتل در شهر تهران، ضلع شمالی میدان ولیعصر (عج)، کوچه شهید ملائی، پلاک ۲۱ قرار دارد.

 

هزینه یک شب اقامت در هتل اورین چقدر است؟


قیمت اقامت در هتل اورین بر اساس اتاق انتخاب شده توسط شما متفاوت خواهد بود؛ اما به‌طورکلی، هزینه تمام شده برای یک شب اقامت در این هتل بسیار مناسب و به‌صرفه است. پیشنهاد می‌کنیم جهت اطلاع از قیمت‌های دقیق و به‌روز این هتل، به سایت رزرواسیون آنلاین هتل رهی نو مراجعه نمایید.
 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
سوری ۱۴۰۲/۹/۱۳

هتل بزرگ تهران هتل بسیار خوبی هست و از همه نظر راضی کننده هست

  مدیر سایت۱۴۰۲/۹/۱۵

سوری عزیز خیلی خوبه که نظرتون رو با ما به اشتراک گذاشتید تا دیگران هم استفاده کنند

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...