رَهی نو

تالار های عروسی هتل های تهران

تعداد بازدید: ۹۳۷۵ ۱۹ تیر ۱۳۹۷

لیست بهترین تالار عروسی هتل های تهران

بهترین هتل های تهران برای عروسی و مراسم های نظیر آن را که بخواهیم معرفی کنیم، چاره ای نیست به جز بررسی بهترین ها و انتخاب از میان آنها. باهم به بررسی برترین تالارهای عروسی در هتل های تهران میپردازیم.

 

1. تالار عروسی هتل استقلال

هتل استقلال تهران برای برگزاری مراسم عروسی، نامزدی و مانند آن سه تالار مجهز یاس، دریای نور و نوفل و شاتو را در اختیار مهمانان خود قرار میدهد. این تالارها جمعاً فضایی نزدیک به 70 هزارمتر مربع را در اختیار مهمانان مراسم، قرار خواهد داد و عدم وجود هرگونه ستون در این تالارها باعث میشود که تالارها بزرگ تر از آنچه هستند به نظر برسند.

تالار دریای نور: 1000 نفر ظرفیت دارد و مجهز به امکانات صوتی تصویری و سایر تکنولوژی های ارتباطی می باشد.

تالار رستوران یاس واقع در ضلع شرقی لابی هتل با ظرفیت 200 نفر می باشد.

تالار رستوران نوفل لوشاتو با ظرفیت 140 نفر و ارائه لذیذترین غذاهای ایرانی و فرنگی مکان بسیار مناسبی برای برگزاری جلسات رسمی می باشد.

هزینه اجاره تالارها برحسب تعداد مهمان، منو غذا و تعداد روزهای رزرو متفاوت است. با رزرو تالارهای هتل استقلال از طریق سایت ما از تخفیفات ویژه بهره مند شوید.

 

تالار عروسی هتل استقلال تهران

 

2. تالار هتل آزادی تهران

سالن مجلل زرین، سالـن زمرد، سالـن ارکیده، سالـن نگین، سالـن vip پانیذ را میتوان در هتل آزادی تهران برای اجرای مراسم عروسی و نامزدی و مراسم های رسمی اجاره کرد. این تالارها و سالن ها فراتر از انتظار شما خواهد بود.

هتل آزادی تهران برای مراسم عروسی امکان چیدمان های مختلف را به شما ارائه میدهد که براساس میزان رسمی بودن مراسم و یا تعداد مهمانان میتوانید چیدمان های مختلف را انتخاب نمایید.

سالن مجلل زرین:

تالار عروسی هتل آزادی

 

سالن 635 متر مربع مساحت دارد و سقف آن در ارتفاع 4 متری قرار دارد. سقف بلند و شکوه سالن آن را به قصری زیبا بدل کرده است.

این سالن برای برگزاری مراسم های با شکوه بسیار مناسب است. ظرفیت این سالن در حالت حداکثری 600 نفر میباشد.

سالن زمرد:

سالن زمرد 142 متر مربع مساحت دارد و اغلب برای مراسم عقد اجاره میشود. امکان مجزا کردن سالن برای این مراسم و ظرفیت و گنجایش آن، باعث شده است که سالن زمرد بهترین سالن هتل آزادی برای مراسم های کوچک و یا پیش مراسم هایی مانند مراسم عقد باشد.

سالن پانیذ:

این سالن حدود 120 نفر گنجایش دارد و معمولاً برای مراسم های رسمی و کوچک و یا مراسم عقد میتوان از آن بهره برد.

قیمت سالن های برحسب تعداد مهمان، نوع سرویس، و... متفاوت خواهد بود. برای اطلاع از آخرین قیمت این سالن ها با ما تماس بگیرید.

 

3. سالن های هتل اسپیناس بلوار کشاورز

سالن پاسارگاد، سالن امیران یک، سالن امیران دو، سالن لوشاتو، سالن خلیج فارس برای برگزاری مراسم عروسی در اختیار مهمانان قرار می گیرد. تمام این سالن ها امکان برگزاری انواع مراسم رسمی و غیر رسمی را دارا بوده و محیط آنها بسیار شیک و مجلل است. نگاهی دقیقتر به این تالارها می اندازیم:

 

تالار عروسی هتل اسپیناس

 

سالن پاسارگاد: سالنی با 912 متر مربع مساحت با گنجایش حداکثر 800 نفر میباشد. محیط و دکوراسیون سالن آن را قادر می سازد که علاوه برمراسم عروسی، عقد و مانند آن انواع جلسات رسمی و غیر رسمی را نیز بتوان در این سالن برگزار کرد.

سالن امیران یک

سالنی با مساحت 1128 مترمربع و گنجایشی حدود 800 نفر، سالن فوق العاده شیک و مجلل است و برای عروسی های مجلل و با شکوه بسیار مناسب و لاکچری طراحی شده است. امکان سفارش چیدمان صندلی ها وجوند دارد و میتوان برای مراسم های مختلف این سالن را اجاره نمود.

سالن امیران دو

به جرآت یکی از شیک ترین و مجلل ترین سالن های همایش و تالارهای عروسی ایران محسوب می گردد. مساحت آن 1128 مترمربع است و گنجایش 800 مهمان را دارد. قطعاً برای یک عروسی مجلل سالن امیران دو اولین انتخاب هر زوجی خواهد بود.

سالن لوشاتو

سالنی کوچک برای مراسم عقد و یا حنا بندان و مانند آن است. دکوراسیون و چیدمان سالن آن را از دیگر سالن های هتل مجزا می کند. این سالن بسیار شیک است و میتواند علاوه بر عروسی در سایر همایش ها و جلسات نیز این سالن را اجاره کرد. مساحت سالن 147 متر مربع و گنجایش 90 تا 100 مهمان را دارد.

سالن خلیج فارس

سالن خلیج فارس دو ورودی مجلل دارد و با پیشرفته ترین تکنولوژی ها به میهمانان جلسات، مراسم های خصوصی و کنفرانس های بین المللی شما خوشامد می گوید. این سالن قابلیت پذیرایی از هفتصد مهمان را دارا می باشد. اتاق VIP خلیج فارس با فضایی مناسب و درخور، جهت برگزاری مراسم ویژه درنظر گرفته شده است. مساحت سالن 950 مترمربع گنجایش 450 مهمان را دارد.

 

4. تالار هتل اسپیناس پلاس

امکانات سالن عروسی هتل:

• مکانی ایده آل برای مراسم ازدواج، پذیرش و سایر مراسم ها

• طراحی جذاب و تزیینات در بر گیرنده سلیقه و ترجیحات شخصی

• هماهنگی تیم آشپزی برای ایجاد یک منو لذت بخش با انتخاب طعم

سالن فضایی بسیار جذاب و قصر مانند دارد چیدمان میزها و گل آرایی ها شبیه قصه پریان میماند. براستی که نمی توان این فضا را به راحتی از ذهن زدود و زوج هایی که بدنبال یک عروسی مجلل به یادماندنی هستند این تالار را برای عروسی خود بر می گزینند.

 

برچسب ها:

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...