رَهی نو

همه چیز در مورد سالن کنسرت  هتل اسپیناس پالاس تهران

تعداد بازدید: ۱۳۵۴۹۱ ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸

هتل اسپیناس پالاس تهران، یکی از لوکس‌ترین و نفیس‌ترین هتل‌های ایران است. این هتل 5 ستاره با امکاناتی به‌ روز و تشریفاتی مجلل در سال 1394 در شمال غرب پایتخت و در منطقه سعادت آباد افتتاح شد. هتل اسپیناس با تلفیق عناصر کلاسیک و مدرن و به سبب معماری خیره‌کننده‌اش که مانند یک کاخ باشکوه است به عنوان یک بنای منحصربه‌فرد شناخته می‌شود.
این کاخ عظیم و پرزرق‌وبرق که از بهترین هتل های  تهران است با 75000 مترمربع زیربنا، علاوه بر 500 اتاق و سوییت پذیرایی و هم‌چنین رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های مختلف، 15 سالن اجتماع را نیز در خود جای‌ داده است. سالن‌هایی که از آن‌ها برای برگزاری مراسم‌های مختلفی از‌جمله جلسات اداری، همایش، ضیافت، کارگاه آموزشی و دیگر رویدادها و مراسم‌ها استفاده می‌شود.

بهترین-قیمت-هتل های-تهران

سالن‌های هتل اسپیناس پالاس

سالن‌های این هتل شامل پالاس هال، پارسا، برنا، پارسه یک و پارسه دو، امیران یک و امیران دو، سالن VIP لاتون، ایوان، سالن آمفی‌تئاتر، رویال‌هال تهران، رویال هال یک، رویال هال دو و دیبا هال می‌شود. در این سالن ها انواع مراسمات را با ارائه خدماتی با کیفیت و در سطح استانداردهای جهانی برگزار می‌کند.  در این میان "سالن کنسرت رویال‌ هال هتل اسپیناس پالاس تهران" که به‌ تازگی افتتاح ‌شده است، همچون الماس کوه نور در کاخ اسپیناس پالاس که از بهترین هتل های تهران به شمار می‌رود، می‌درخشد.

سالن های هتل اسپیناس پالاس

سالن رویال هال هتل اسپیناس پالاس  تهران

سالن کنسرت "رویال هال" با ظرفیت 2500 نفر، بزرگ‌ترین سالن تخصصی کنسرت کشور است که در شهریور سال 1397 با برگزاری فستیوال موسیقی ققنوس به‌ صورت رسمی افتتاح شد. در همین مدت کوتاه هم اجراهای باشکوهی از تئاتر و کنسرت‌های خوانندگان مشهور ایران را به خود دیده است. به همین خاطر است که تاکنون به خبرسازترین سالن  تهران تبدیل‌شده و توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.
این سالن را با نام سالن آمفی‌تئاتر هتل اسپیناس هم می‌شناسند، علاوه بر کنسرت برای انواع مراسم‌های بزرگ دیگر مانند سمینار و همایش‌های مهم و رسمی نیز مناسب است. این سالن که در طبقه همکف هتل قرار دارد، ویژگی‌های ساختاری و زیبایی‌های بصری‌  بسیار چشمگیری دارد. طول و عرضی به وسعت 42 × 38 متر و بلندای سقفی به طول 15 متر ظاهر باشکوهی به این سالن بخشیده است.

این سالن زیر نظر شرکت Studio Trebeschi ایتالیا با سیستم دیوارها و سقف‌های Knauf ساخته شده است. سالنی مسحورکننده که شما را به یاد سالن اپرای مجلل «لا اسکالا» در میلانِ ایتالیا خواهد انداخت. همچنین نورپردازی حرفه‌ای و باشکوه این سالن بر زیبایی‌اش اضافه کرده است.

کف سالن رویال هال، شیب‌دار است و صندلی‌های اسپانیایی  آن به‌صورت ثابت و با چیدمان سینمایی روی ردیف پله‌ها قرارگرفته‌اند. شیب مناسب و عدم وجود نقطه کور در سالن ازجمله مزیت‌هایی ا‌ست که سبب می‌شود بیننده در هر نقطه‌ای از آن، حتی از ردیف‌های انتهایی هم تسلط و دید خوبی به استیج داشته باشد. استیج بسیار بزرگ ماشینریِ دوطرفه نیز از ویژگی‌های مثال‌زدنی این تالار است.

امکانات سالن رویا‌ل هال 
امکانات موجود در این سالن بسیار به‌روز و بی‌نظیر است. وجود تجهیزات مدرن صوتی و تصویری مانند نمایشگر دات 3 و بهترین و مدرن‌ترین میکسر‌های صوت و نور، ویدئو پروژکتورها، اینترنت و لپ‌تاپ، پخش‌کننده‌های صوت ،میکروفون‌های با کیفیت (از نوع بی‌سیم و سیم‌دار) و نورپردازی ویژه، این سالن را به یک سالن کنسرت بی‌بدیل در نوع خود تبدیل کرده است.  تلویزیون LED، اتاق VIP، سالن غذاخوری مجزا، اینترنت وای فای، سالن جانبی و اتاق فرمان مجهز از دیگر امکاناتی هستند که وجودشان خیال برگزارکنندگان مراسم را از هر لحاظ آسوده می‌کنند.
 میز رجیستری و استند تابلوی راهنما نیز از خدمات قابل‌ارائه در سالن تهران رویال هال است. همچنین امکان ترجمه همزمان نیز برای همایش‌های بین‌المللی وجود دارد. در این سالن مجلل برای برگزاری سمینار، کنگره و همایش هم از لحاظ پذیرایی خیالتان آسوده خواهد بود؛ چراکه می‌توانید از منوهای سالن با عنوان «دیس‌ پرس مخصوص همایش‌ها» و یا «بوفه مخصوص همایش» که حداقل برای 50 نفر تدارک دیده شده است استفاده کنید.

البته این منوها و خوراکی‌ها  پیشنهاد اولیه سالن است و شما می‌توانید بسته به سلیقه خود و میهمانان، تغییرات دلخواه را ایجاد کنید. ارائه انواع میان وعده نیز یکی دیگر از تشریفات لوکس این سالن است. یکی از ویژگی‌های مهم سالن رویال هال، داشتن پارکینگ اختصاصی با ظرفیت 800 خودرو است که نگرانی افراد دعوت شده را درباره مشکل پارک و ترافیک از بین می‌برد. 

امکانات رویال هال

مسیر دسترسی  به سالن رویال هال 
بهتر است بدانید که هتل اسپیناس پالاس تهران در فاصله 15 کیلومتری فرودگاه مهرآباد و 64 کیلومتری فرودگاه بین‌المللی امام خمینی قرار دارد و از امکانات رفاهی لوکس و ویژه‌ این هتل، امکان دسترسی مستقیم از فرودگاه به هتل، از طریق جاده‌ای اختصاصی در بزرگراه یادگار امام است.  همچنین امکان استفاده از تاکسی هوایی (هلی برد) برای انتقال مهمانان از فرودگاه به هتل نیز فراهم‌ شده است.
طبق اظهارات سرمایه‌گذاران مجموعه اسپیناس پالاس، سالن شگفت‌انگیز رویال هتل، یک پله بالاتر از استانداردهای ساخت‌وساز در کشور و با هدف افزایش ظرفیت فضاهای فرهنگی کشور ساخته شده است تا بدین وسیله مردم ایران بتوانند بدون سفر به کشورهای خارجی کنسرت‌هایی باکیفیت و با استانداردهای جهانی را در وطن خود تجربه کنند.
 آدرس هتل اسپیناس پالاس تهران: منطقه 2، سعادت آباد، میدان بهرود، خیابان چنگیز عزتی(بلوار شقایق)، میدان ژوراسیک، خیابان هتل اسپیناس پالاس

اسپیناس پالاس


کلام آخر
سالن‌های کنسرت هتل اسپیناس پالاس با توجه به امکانات و موقعیت خاص خود میزبان مراسمات بی‌نقص و بی مانند است. البته این سالن ها فقط برای اجرای موسیقی و کنسرت نیست بلکه برای همه مناسبت‌ها و جشن‌ها مناسب است. شما می‌توانید در کنار اقامت در هتل اسپیناس پالاس در کنسرت‌های جذاب سالن رویال هال هم شرکت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این هتل و رزرو آن از طریق سایت رزرو آنلاین هتل رهی نو اقدام کنید. 

سوالات متداول در مورد سالن های اسپیناس پالاس تهران

سالن رویال هال چند نفر ظرفیت دارد؟

با ظرفیت 2500 نفر، بزرگ‌ترین سالن تخصصی کنسرت کشور است.

امکانات سالن ها شامل چه چیز هایی می‌شود؟

شامل  نمایشگر دات 3، مدرن‌ترین میکسر‌های صوت و نور، ویدئو پروژکتورها، اینترنت و لپ‌تاپ، پخش‌کننده‌های صوت ،میکروفون‌های با کیفیت (از نوع بی‌سیم و سیم‌دار) و نورپردازی ویژه و.. می‌شود.

هتل اسپیناس پالاس تهران کجاست؟

 در منطقه 2، سعادت آباد، میدان بهرود، خیابان چنگیز عزتی(بلوار شقایق)، میدان ژوراسیک و در خیابان هتل اسپیناس پالاس قرار دارد. 

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
پری ۱۴۰۲/۹/۹

کنسرت حامیم رو رفتم اونجا که خیلی هم کیف کردم و خوش گذشت حامیم هم عالی بود

  مدیر سایت۱۴۰۲/۹/۱۱

پری عزیز خوشحالیم که تجربه تون رو با ما به اشتراک گذاشتید براتون همیشه خاطرات خوش آرزومندیم

رها ۱۴۰۲/۳/۲۶

ای کاش یه آسانسور بود برای اینکه افرادی که با واکر راه میرن هم بتونن بیان با واکر اصلا نمیشه از اون رمپ اومد بالا حتی ویلچر هم سخته

  مدیر سایت۱۴۰۲/۳/۲۷

رهای عزیز امیدورایم که اسپیناس پلاس در حل این مشکل اقدام لازم را انجام دهد

نیره ۱۴۰۱/۴/۲۶

برای کنسرت میتونیم کودک سه ساله همراه بیاریم

  مدیر سایت۱۴۰۱/۸/۱

نیره عزیز برای اطلاعات بیشتر قوانین کنسرت را مطالعه بفرمایید.

زهرا کاوسی ۱۴۰۱/۱/۸

باسلام دیشب برای دیدن کنسرت امدیم ولی متاسفانه کسی راهنمایی نمیکرد کجا بریم چون خیلی سرد بود وهمه بچه داشتن یا مسن بودن خیلی سرگردان بودیم قبل از ورود به سالن لطفا رسیدگی شود

ژیلا ۱۴۰۰/۱۰/۲

سلام وقت بخیر عذر خواهم از سایت رزرو بلیت کنسرت رضا بهرام مطلقا نمیتونم بلیت تهیه کنم لطفا بنده رو راهنمایی بفرمایید

  مدیر سایت۱۴۰۰/۱۰/۲۰

سلام دوست عزیز رهی نو، برای تهیه بلیط کنسرت لطفاً با هتل هماهنگ کنید یا سایت هایی جهت فروش بلیط

mohammad ۱۳۹۸/۱۱/۲۴

بک استیج اینجا کجاست میشه خواهشا بگید

پوریا ۱۳۹۸/۳/۱۳

ممنون از اطلاعات، کنسرت هایی که در این سالن برگزار میشه عموما در چه خصوص هست ؟؟؟ محدودیت خاصی وجود داره ؟؟؟

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...