رَهی نو

معرفی صفر تا صد سالن هتل هما + قابلیت و امکانات سالن‌ها در هتل هما تهران

تعداد بازدید: ۱۰۳۹ ۲۶ فروردین ۱۴۰۲

هما، هتلی 5 ستاره با قدمتی حدودا 50 ساله است که تا به امروز، پیاپی میزبان میهمانی‌های سفارت‌ها، مراسم‌های سازمانی شرکت‌های بزرگ ایرانی و خارجی بوده و توانسته بین مردم محبوبیت بالایی داشته باشد. 

افراد مختلفی در رابطه با رویدادهای سیاسی، اقتصادی یا فرهنگی، راهی پایتخت ایران می‌شوند تا در مراسم مربوط به خود شرکت کنند. گفتنی است، برای برگزاری سمینار، همایش‌، ورکشاپ‌ یا نمایشگاه‌ها، سالن‌ها مستلزم داشتن امکانات و تجهیزات خاصی هستند، که قطعا هتل هما تهران تمامی این قابلیت‌ها را دارد.

 

 

نمای-هتل-هما

 

سالن‌‌های هتل هما تهران


امکانات زیادی مانند، انواع رستوران‌ها، چندین سالن همایش، مجموعه ورزشی، خدمات بانکی، مرکز خرید، آرایشگاه و... در هتل هما تهران وجود دارند. این هتل، با استفاده از مدرن‌ترین تکنولوژی و بهره‌گیری از کادری مجرب آماده پذیرایی از میهمانان گرامی در تک تک سالن‌های هتل است.

سالن‌ها، ظرفیت‌‎های متنوع با امکانات پیشرفته و به‌روز دارند. رزرو هر کدام برای همایش‌ها، کارگاه‌های آموزشی، جلسات و میزگردها، ضیافت‌ها و دیگر مراسم‌ها خدمات خوبی برای میهمانان ارائه می‌دهند. سالن زمرد، دلفین، مروارید، صدف، آینه، نگین و هما کلاس، نام این سالن‌ها است.

 

سالن صدف هتل هما


اگر به دنبال برگزاری مراسمی کوچک هستید، می‌توانید سالن صدف هتل هما تهران را انتخاب نمایید. این سالن در چیدمان U شکل و میز جلسه قابلیت پذیرایی از 70 میهمان را دارد. همچنین، اگر چیدمان به صورت ضیافتی باشد تا 180 میهمان و در ظرفیت سینمایی بین 100 تا 200 نفر را در خود جای می‌دهد.
ناگفته نماند، سالن با نورپردازی‌های زیبا و دیوارهای چوبی جذاب تزیین شده است. در کنار این طرح و زیبایی، فرش خوش رنگی برای ورود میهمانان در قسمت ورودی سالن پهن شده است، که هنگام برگزاری مراسم، محیط دلنشینی را به وجود می‌آورد. 
شما می‌توانید از خدماتی مانند: دستگا‎‌ه‎‌های صوتی-تصویری، تلویزیون LED، اینترنت، اتاق فرمان، رول‌آپ، فیلیپ چارت، نورپردازی ثابت، اشاره‌گر میز رجیستر، عکاسی و پرزنتر استفاده کنید. 

 

سالن-صدف

 


سالن مروارید هتل هما


آیا به دنبال برگزاری مراسم و برنامه‌های خاص در محیطی شیک هستید؟ سالن مروارید هتل هما به شما پیشنهاد می‌شود.

این سالن به عنوان گزینه‌ای مناسب برای برگزاری مراسم و میهمانی‌های منحصر به فرد شما در نظر گرفته شده است. در چیدمان ضیافتی، بین 200 تا 480 نفر و در چیدمان سینمایی تا 900 نفر گنجایش دارد. 
بهتر است بدانید، با انتخاب سالن مروارید می‌توانید به بهترین شکل ممکن از مهمانان داخلی و خارجی خود میزبانی کنید، چراکه؛ کادر حرفه‌ای و باتجربه هتل هما، هرآنچه برای برگزاری یک مراسم بی‌نظیر نیاز دارید را در اختیار شما قرار خواهند داد.  در نهایت، وجود فضایی دلنشین همراه با نورپردازی زیبا، یک روز به یادمانی برایتان رقم می‌زند.
اگر می‌خواهید چیدمان رو‌به سِن داشته باشید، سالن مروارید هتل هما ‌قابلیت پذیرایی تا 300 میهمان ویژه و خاص را دارد. در صورت رزرو می‌توانید خدمات و امکاناتی نظیر: دوربین فیلمبرداری ثابت، اتاق فرمان، خدمات گل آرایی، فیلمبرداری، عکاسی و غیره را نیز درخواست کنید.

 

 

سالن-مردارید

 

سالن زمرد هتل هما


یکی از خاص‌ترین سالن اجتماعات که می‌توان به آن اشاره کرد، سالن زمرد هتل هما است. این سالن به‌دلیل طرح و ساختار متفاوت، قابلیت تنظیم ظرفیت دارد. در واقع، این سالن طوری طراحی شده است، که به میزبان اجازه می دهد بنا به ماهیت مراسم، تغییرات عمده‌ای را در نحوه چیدمان صندلی‌ها ایجاد کرده و بتواند آن را براساس نیاز بزرگ یا کوچک کند.


به خاطر داشته باشید، این سالن می‌تواند بهترین سالن برای برگزاری جلسات کاری، آموزش و حتی ورکشاپ‌‎های تخصصی باشد. سالن زمرد با داشتن امکانات و قابلیت‌‎های بی‌نظیرش، بهترین میزبان برای میهمانان شما به شمار می‌آید.
از دیگر مزیت‌های سالن زمرد، وجود سِن بلندی است که با سنگ مرمر طراحی و با چند پله به سالن منتهی می‌شود. گنجایش زمرد در حالت U شکل، می‌تواند بین 90 تا 180 نفر باشد. ولی؛ اگر قصد برگزاری جشن عروسی یا مراسم ختم دارید، ظرفیتی حدود 250 تا 500 نفر را میزبانی می‌کند. همچنین، نکته قابل توجه در مورد این سالن، امکان برگزاری برنامه‌های زنده یا مشاهده فیلم است.


شما با رزرو سالن زمرد هتل هما، ضیافتی جذاب در فضایی دلنشین همراه با لوسترهای درخشان تجربه خواهید کرد. لوسترهایی باشکوه که با وجود گذشت سال‌ها از زمان ساختش، همچنان زیبا به نظر می‌رسد و جزو جذابیت‌های این هتل 5 ستاره محسوب می‌شوند.

 

 

سالن-زمرد

 


سالن دلفین هتل هما


سالن دلفین در یک محوطه روباز قرار گرفته است و ظرفیتی معادل 1000 نفر دارد. با رزرو این سالن، می‌توانید مراسم خود را در محیطی جذاب و بی‌نظیر جشن گرفته و شبی به‌یادماندنی‌ در دفتر خاطرات میهمانانتان خلق کنید.
نورپردازی محوطه در شب، جلوه‌هایی هیجان‌انگیز به فضا می‌بخشد. این محوطه سرسبز، جذابیت‌هایی همچون: حوض‌های پر از آب همراه با آب‌نماهای خیره‌کننده، گل‌های سرخ و فواره‌هایی زیبا دارد که در میان برگزارکنندگان مراسم از محبوبیت خاصی برخوردار است.


لازم به ذکر است، اگر سالن دلفین هتل هما تهران را اجاره کنید، علاوه‌بر امکان برگزاری مراسم باشکوه و مجلل، می‌توانید از دیگر مزیت‌ها مانند: وجود دو زمین تنیس برای علاقه‌مندان به ورزش اشاره کرد.

 

 

سالن-دلفین

 

 

سالن آینه هتل هما


یکی دیگر از سالن‌های هتل هما، آینه نام دارد. این سالن محیطی جمع و جور دارد و نهایتا ظرفیت آن به 50 نفر است. سالن آینه در طبقه همکف قرار دارد و برای برگزاری کلاس‌‌های آموزشی، نشست و میزگرد، همایش کوچک، صبحانه کاری پیشنهاد خوبی به نظر می‌رسد.
سالن آینه هتل لوکس هما، در چیدمان ضیافتی و U  شکل ظرفیتی برابر با 20 تا 40 نفر و در چیدمان کلاسی و سینمایی تا 40 نفر مهمان را در خود جای می‌دهد. در طراحی سقف این سالن، آینه‌کاری‌هایی به کار رفته است که موجب جلب توجه افراد می‌شود.

با ورود میهمانان به این مکان، غرق در زیبایی سالن می‌شوند و از آن لذت می‌برند. لازم است بدانید، اینترنت وای فای، پرده نمایش ثابت ویدئو پروژکتور، میکروفون بی‌سیم، نورپردازی ثابت، فیلیپ چارت، LED، رول آپ، میز رجیستر و پرزنتر جزو امکانات مجهز سالن به حساب می‌آیند.

 

سالن نگین هتل هما


نگین یکی از سالن‌‌های کوچک هتل هما تهران است. در این سالن، چیدمان صندلی‌ها به صورت میز جلسه بوده و تجهیزات صوتی و تصویری باکیفیتی دارد. این امر، موجب شده تا شرکت‌ها و سازمان‌ها برای برگزرای جلسات رسمی خود، سالن نگین را انتخاب کنند.
فضای سالن حدودا 60 متر مربع است، که با چیدمان U شکل و میز جلسه تقریبا 20 نفره، می‌تواند به خوبی از میهمانان حاضر پذیرایی کند. همان‌طور که گفته شد، باتوجه به کوچک بودن فضای داخلی، برای برگزاری نشست، صبحانه کاری، کارگاه‌های آموزشی، سمینار و گردهمایی‌های علمی مناسب است.


گفتنی است، اگر این سالن را رزرو کنید، حین برگزاری جلسات از منظره باغی زیبا که مشرف به این سالن است لذت میبرید. باغی سرسبز که اطرافش استخری وسیع همراه با آلاچیق‌ وجود دارد. از جمله مزایای اجاره سالن نگین هتل هما، می‌توان به نزدیکی آن به مرکز شهر، داشتن سالن جانبی برای برگزاری نمایشگاه‌ها، قرار دادن کامپیوتر و میکروفون ثابت برای هر صندلی اشاره کرد. 

 

 

سالن-نگین

 


سالن هماکلاس هتل هما


سالن هما کلاس همانند دیگر سالن‌های هتل هما، از چیدمان مشابه و ظرفیت‌های مختلف برخوردار است. این سالن مساحتی معادل 540 متر مربع دارد و برای برگزاری مراسم و جشن‌ها به شما پیشنهاد می‌شود. اگر می‌خواهید در محیطی دلنشین مراسمتان را به بهترین شکل ممکن و خاص برگزار کنید، این سالن با داشتن محیط آرام و دنج می‌تواند میزبان بهترین‌ها باشد.


سالن، توسط لوسترهای باشکوه تزیین شده‌ و با نواختن پیانو که در گوشه سالن قرار دارد، میهمانان هما کلاس را به وجد می‌آورد. کمی آن طرف‌تر، سماوری برروی میز خودنمایی می‌کند که برای پذیرایی از میهمانان آماده شده است. 
لازم به ذکر است، سالن هما کلاس امکانات و خدمات متفاوتی به برگزارکنندگان مراسم از جمله: اینترنت پرسرعت، میکروفون ثابت برای هر صندلی، پرده نمایش ثابت ویدئوپروژکتور، اشاره‌گر، ال ای دی، میز رجیستر، فیلیپ چارت، رول آپ، خدمات فیلمبرداری، عکاسی و گل آرایی اعطا می‌کند.

 

سالن هماکلاس

 


کلام آخر


با مراجعه به سایت رزرواسیون آنلاین هتل رهی نو، می‌توانید قیمت به‌روز و لحظه‌ای این سالن‌ها را برای برگزرای همایش، سمینار، کارگاه آموزشی، ورکشاپ، جلسات کاری، کارگاه آموزشی و دیگر برنامه‌ها را مشاهده نمایید.
اگر مجموعه سالن‌های هتل هما با امکانات و خدمات بی‌نظریش را برای برگزرای هرگونه مراسم انتخاب کرده‌اید، تجربه‌تان با ما به ‌اشتراک بگذراید.

 

سؤالات متداول


آدرس هتل هما تهران کجاست؟


تهران، میدان ونک، خیابان شهید خدامی، شماره 51.

نزدیک‌ترین بیمارستان به هتل هما تهران چه نام دارد؟


بیمارستان هاشمی نژاد که یکی از بهترین بیمارستان‌‎های تهران محسوب می‌شود، تنها 2 کیلومتر معادل 5 دقیقه با هتل هما فاصله دارد.

چه مراکز مهمی در تهران به هتل هما تهران نزدیک هستند؟


دسترسی آسان و راحت به مراکز تفریحی مانند: پارک ساعی، پارک ملت، موزه پول و ساعت، همچنین؛ تمامی مراکز خرید در محدوده میدان ونک، جزو نزدیک‌ترین جاذبه‎‌ها به این هتل محسوب می‌شوند.
 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
سپیده ۱۴۰۲/۷/۱۳

کدوم سالن هتل هما برای مراسم بهتره؟

  مدیر سایت۱۴۰۲/۷/۱۳

سپیده عزیز کاملا سلیقه ای هست و اینکه برای چه مراسمی میخواهید؟ با این حال پیشنهاد میکنیم حضوری تشریف ببرید و از نزدیک ببینید

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...