رَهی نو

هتل پارسیان انقلاب تهران

تهران، خیابان طالقانی، بین خیابان حافظ و ولیعصر (عج)

هتل پارسیان انقلاب تهران تحت پوشش شرکت هتل‌های بین‌المللی پارسیان در مرکز شهر می‌باشد. قرارگیری هتل در خیابان طالقانی، موجب دسترسی آسان به متروی شهری تهران، ایستگاه اتوبوس و نزدیکی به مرکز شهر شده است.

تعداد طبقات 18
تعداد اتاقها 274
ساعت ورود 14
ساعت خروج 12
6.6 از 10 ، خیلی خوب

امکانات ویژه هتل

اجاره ماشين

پارکینگ

روم سرویس

دستگاه ATM

فروشگاه

Business Center

امكانات برای معلولين

صندوق امانات

امتیاز باشگاه مشتریان: 49
تقویم قیمتی
ظرفیت
1 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
تعداد اتاق:
امتیاز باشگاه مشتریان: 52
تقویم قیمتی
ظرفیت
2 نفر
ظرفیت نفر اضافه
(شامل هزینه اضافه)
1
صبحانه
دارد
تخفیف کل
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
تعداد اتاق:
امتیاز باشگاه مشتریان: 52
تقویم قیمتی
ظرفیت
2 نفر
ظرفیت نفر اضافه
(شامل هزینه اضافه)
1
صبحانه
دارد
تخفیف کل
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
تعداد اتاق:
امتیاز باشگاه مشتریان: 61
تقویم قیمتی
ظرفیت
2 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
تعداد اتاق:
امتیاز باشگاه مشتریان: 69
تقویم قیمتی
ظرفیت
2 نفر
ظرفیت نفر اضافه
(شامل هزینه اضافه)
1
صبحانه
دارد
تخفیف کل
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
تعداد اتاق:
جمع کل پرداختی (ریال) : 0

موقعیت هتل پارسیان انقلاب تهران

در حال بارگیری نقشه...

معرفی هتل پارسیان انقلاب تهران 

هتل پارسیان انقلاب تهران (رویال گاردن سابق) در سال 1355 افتتاح شده است. این هتل 4 ستاره یکی از معروف‌ترین و بهترین هتل‌های شهر است که در خیابان طالقانی و در نزدیکی خیابان ولی عصر قرار دارد.  پارسیان انقلاب، در قلب تهران واقع شده و به اکثر مراکز دیدنی و خیابان‌های مهم شهر نزدیک است. همچنین، به‌دلیل نزدیکی به ایستگاه مترو و اتوبوس، دسترسی راحت و کم‌هزینه‌ای به دیگر نقاط دارد.شما می‌توانید ساعت‌ها در خیابان زیبای ولیعصر قدم بزنید یا از دیدن کتاب فروشی‌ها و رفتن به کافه‌های خیابان انقلاب لذت ببرید.

لازم به ذکراست، نزدیکی هتل محل اقامت به اماکن مهم توریستی برای مسافرانی که به خاطر بازدید از جاذبه‌های توریستی و گردشگری تهران به این شهر سفر می‌کنند، در کنار کیفیت بالای خدمات و سرویس‌های هتل، اهمیت ویژه‌ای دارد.

هتل پارسیان انقلاب جزو آن دسته از هتل‌هایی است که با اقامت در آن، خیالتان بابت رفت و آمد در تهران و ارائه خدمات آسوده خواهد بود. یکی از مشخه‌های هتل، سرو صبحانه است. این وعده به‌صورت رایگان به مهمانان مقیم هتل ارائه می‌شود، که بسیار مفصل و دارای بوفه سرو است، به‌‎همین دلیل؛ محبوبیت بالایی بین مسافران و گردشگران دارد.

امکانات هتل پارسیان انقلاب تهران

هتل پارسیان انقلاب، دارای امکانات متنوع و خدمات باکیفیت است. از جمله ویژگی‎های آن می‌توان به مجموعه ورزشی اشاره کرد. این مجموعه از بخش‌های مختلفی تشکیل شده که می‌توانید از شنا در استخر سرپوشیده و روباز لذت برده و در سالن بدنسازی ورزش کنید. وجود فروشگاه‌های صنایع دستی و سوغاتی از دیگر ویژگی‌های آن به شمار می‌آید، که می‌توانید برای خرید سوغاتی به آن‎جا سربزنید. 

تاکسی سرویس شبانه‌روزی و ترانسفر فرودگاهی هتل نیز آماده‌ی جابجایی شما به هر نقطه‌ی تهران است. پارکینگ سرپوشیده با 40 ظرفیت و پارکینگ روباز با 10 ظرفیت ماشین هم رایگان بوده اما؛ ممکن است در ایام تعطیل، شلوغ باشد و جای پارک به سختی پیدا کنید.

ناگفته نماند، طبقه‌ی اول هتل، سالن بزرگی به نام "بیستون" قرار گرفته است که با امکانات صوتی و تصویری و فضای مجهزی که دارد، امکان مناسبی برای برگزاری جلسات و مراسمات مهم است. این سالن با داشتن گنجایش 700 نفر بصورت چیدمان ضیافتی و 1000 نفر بصورت سینمایی، محل مناسبی برای برگزاری جشن‎‌های عروسی، کنفرانس‌ها، جلسات و سمینارها به شمار می‌‎آید. سالن فوق را می‎‌توانید برای رویدادهای مختلف، به وسیله پارتیشن به سه قسمت مجزا تقسیم کنید. 

دسترسی به اینترنت وای فای با سرعت بالا و تجهیزات صوتی و تصویری در آن، بنا به درخواست میهمانان امکان پذیر است. به‌غیراز سالن بیستون، اتاق جلسات هتل پارسیان انقلاب با ظرفیت 30 نفر نیز آماده میزبانی است.

اتاق‌ های هتل پارسیان انقلاب تهران

اگر قصد سفر کاری یا تجاری به تهران دارید یا برای تعطیلات و تفریح قصد سفر به پایتخت دارید، هتل چهار ستاره انقلاب می‌تواند یکی از گزینه‌های شما باشد. 
اتاق‌های پارسیان انقلاب، طراحی داخلی زیبایی داشته و از امکانات کامل رفاهی خوبی برخوردار هستند. لازم به ذکر است، اینترنت در همه اتاق‌ها در دسترس است. همچنین اگر اشیای قیمتی همراه دارید می‌توانید آن‌ها را در صندوق‌امانات اتاق نگهداری کنید.

اتاق‌های هتل یک تخته، دو تخته و VIP است که امکانات رفاهی یک هتل چهار ستاره را دارند و دارای چیدمانی لوکس و مدرن است.  اتاق‌های تک نفره VIP از تخت دونفره برای یک نفر استفاده شده است. اگر به دنبال فضای بیشتر و چیدمان لوکس‌تر هستید، سوئیت‌های VIP را پیشنهاد می‌کنیم.

سرویس بهداشتی‌ اتاق‌ها فرنگی بوده و برای استفاده از سرویس ایرانی، می‌توانید به لابی مراجعه کنید. اگر نسبت به سر و صدا حساس هستید، اتاقی را انتخاب کنید که سمت خیابان نباشد.  ضمن راحتی و دنج بودن تمام اتاق‌ها، امکانات بسیاری در اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. 

برخی از این امکانات شامل: تلویزیون ال‌سی‌دی، اینترنت بی‌سیم، صندوق امانات، یخچال، مینی‌بار، قهوه ساز، آشپزخانه در سوئیت، مایکروفر، حمام و سرویس بهداشتی فرنگی، سیستم گرمایشی و سرمایشی به صورت چیلر و فن کوئل و... است.

رستوران‌ های هتل پارسیان انقلاب تهران

رستوران‌های این هتل، شامل رستوران گردان در طبقه‌ی شانزدهم، رستوران ایتالیایی نارون و رستوران پارسه است که انواع غذاهای باکیفیت و خوشمزه از جمله عربی، ایرانی و ایتالیایی را می‌توانید اینجا تجربه کنید. 

برای جمع‌های صمیمی و دوستانه و خانوادگی‌تان به رستوران نارون هتل بروید. در این رستوران مشرف به حیاط جلویی غذاهای خوشمزه‌ای در انتظارتان است. رستوران گردان هتل در طبقه 16 قرار دارد. جایی که می‌توانید هم‌زمان از طعم‌های خوشمزه غذا و چشم‌اندازهای بی‌نظیری از شهر تهران لذت ببرید.

در هر ساعتی از شبانه‌روز که احساس گرسنگی کنید رستوران پارسه پاسخگوی شماست. این رستوران در طبقه همکف قرار گرفته و با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی متنوع و پیش‌غذاهای بین‌المللی در سه وعده غذایی و به صورت 24 ساعته از شما پذیرایی می‌کند.

از مزیت‌های هتل پارسیان انقلاب امکانات پذیرایی متنوعی مثل کافی‌شاپ، رستوران‌ها و سالن‌های پذیرایی و اتاق جلسات است. تالارها و سالن‌های پذیرایی هتل پارسیان انقلاب از خوش‌آوازه‌ترین و محبوب‌ترین سالن‌های پذیرایی در میان هتل‌های چهار ستاره تهران  است.

قیمت یک شب رزرو هتل پارسیان انقلاب تهران چقدر است؟ 

بسته به تاریخ سفرتان ممکن است قیمت اتاق‌های هتل پارسیان انقلاب تهران متفاوت باشد، اما؛ به طورکلی اتاق‌های استاندارد نسبت به سوئیت‌ها و اتاق‌های VIP ارزان‌تر است. با این وجود، می‌توان گفت قیمت اتاق‌های هتل از رنج متوسطی آغاز شده و تا مبالغ بالا ادامه دارد. اما، شما می‌توانید با استفاده از تخفیف‌های اعلام شده در سایت، با بهترین کیفیت و امکانات اتاق مدنظرتان را انتخاب کنید  . در نتیجه در بازه تخفیف خواهید توانست هتل را با قیمت مقرون به صرفه و تخفیف ویژه رزرو کنید.

رزرو هتل پارسیان انقلاب تهران را چگونه با بیشترین تخفیف انجام دهیم؟ 

شما می‌توانید مشخصات واقعی هتل پارسیان انقلاب تهران را همراه با نظرات کاربرانی که قبل از شما در هتل اقامت داشتند، بخوانید و با انتخاب آگاهانه‌تری اتاق موردنظرتان را انتخاب کنید.  همچنین امکانی که رهی نو برای رزرو هتل برای مشتریان تدارک دیده است، نسبت به دیگر سامانه‌های رزرواسیون هتل، در شرایط به‌صرفه‌تر و باکیفیت‌تری است.

در واقع رهی نو به شما تضمین خواهد داد که بالاترین تخفیف را برای رزرو اتاق‌های هتل دریافت خواهید کرد.  پشتیبانی همه‌ جانبه رهی نو نیز تا انتهای سفر همراهتان است تا خاطره‌ساز لحظه‌های دلنشینی برایتان باشد.

فاصله هتل پارسیان انقلاب  تا جاذبه‌ های گردشگری شهر

این هتل با قرارگیری در خیابان طالقانی، موجب دسترسی آسان به دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشگاه تهران، وزارت صنایع و معادن، متروی شهری تهران، ایستگاه اتوبوس و نزدیکی به مرکز شهر شده است. اما؛ لازم است بدانید، در محدوده طرح ترافیک و طرح زوج و فرد تهران قرار دارد.

همچنین، اگر قصد تماشای تئاتر را داشته باشید، از هتل پارسیان انقلاب تا تالار وحدت و تئاتر شهر تنها حدود 20 دقیقه راه دارید تا پیاده به مقصد برسید. پارک لاله نیز در نزدیکی هتل پارسیان انقلاب وجود دارد.

گفتنی است، اگر قصد پیک‌نیک یا پیاده‌روی و حتی دویدن و دوچرخه‌سواری دارید، می‌توانید طی 30 دقیقه با ماشین، خودتان را به دریاچه چیتگر برسانید. از هتل پارسیان انقلاب، تا فرودگاه مهرآباد و ایستگاه راه‌آهن تهران نیز 20 دقیقه راه است. اگر هم بخواهید به فرودگاه امام خمینی بروید، با 50 دقیقه رانندگی از هتل تا فرودگاه به مقصد می‌رسید.

ضمن اینکه اگر به قصد بازدید از نمایشگاه بین‌المللی تهران آمده باشید، با تنها 20 دقیقه رانندگی با ماشین از هتل پارسیان انقلاب تهران می‌توانید به نمایشگاه بین‌المللی تهران برسید. این هتل، از سری گزینه‌های اول کارمندان و افرادی است که به قصد سفر کاری به تهران می‌آیند.

مکان‎های مهم دیدنی

•    بوستان هنرمندان 16 دقیقه پیاده 5 دقیقه با ماشین
•    سفارت پیشین آمریکا 19دقیقه پیاده 5 دقیقه با ماشین
•    موزه جواهرات ملی ایران 20 دقیقه پیاده 5 دقیقه با ماشین
•    موزه فرش ایران 23 دقیقه پیاده 5 دقیقه با ماشین
•    کاخ گلستان 12 دقیقه با ماشین
•    موزه رضا عباسی 17 دقیقه با ماشین
•    برج میلاد 23 دقیقه با ماشین
•    مجموعه سعدآباد 29 دقیقه با ماشین

قوانین و مقررات هتل پارسیان انقلاب تهران

•    پذیرش زوج‌های ایرانی فقط با همراه داشتن شناسنامه عکس‌دار زوجین امکان‌پذیر است.
•    هتل از پذیرش صیغه‌نامه معذور است.
•    بانوان و آقایان نمی‌توانند با تبعه خارجی نامحرم در یک اتاق اقامت کنند و مسئولیتی متوجه هتل نخواهد بود.
•    پذیرش آقا و خانم تنها، فقط با ارائه‌ی کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار فرد امکان‌پذیر است.
•    استعمال دخانیات ممنوع است و شامل جریمه می‌شود.
•    در صورتی که مدرک شناسایی معتبر به هتل ارائه نشود، پذیرش مسافر به هیچ عنوان صورت نمی‌گیرد.
•     اصل شناسنامه و کارت ملی یا پاسپورت، شرط اولیه پذیرش مسافر است.
•    پذیرش مهمان خارجی فقط با همراه داشتن اصل پاسپورت امکان پذیر است.
•    پذیرش مهمانان خارجی تنها در صورت داشتن مهر ویزا و مهر ورود به ایران با تاریخ اعتبار و انقضاء امکان‌پذیر است.
•    واردکردن خسارت به اتاق و أموال هتل، جریمه دارد و هرگونه خرابی وسایل اتاق، توسط پرسنل هتل بررسی می‌شود.
•    ورود حیوانات خانگی به هتل ممنوع است.

شرایط کنسلی هتل پارسیان انقلاب تهران

•    کنسلی رزرو تا 20 روز قبل از ورود مهمان بدون جریمه است.
•    کنسلی رزرو تا 11 روز قبل از ورود مهمان شامل 20% جریمه کنسلی از قیمت اتاق به ازای یک شب است.
•    کنسلی رزرو تا 6 روز قبل از ورود مهمان شامل 30% جریمه کنسلی از قیمت اتاق به ازای یک شب است.
•    کنسلی رزرو تا 48 ساعت قبل از ورود مهمان شامل 50% جریمه کنسلی از قیمت اتاق به ازای یک شب است.
•    کنسلی رزرو تا 24 ساعت قبل از ورود مهمان شامل 70% جریمه کنسلی از قیمت اتاق به ازای یک شب است.
•    کنسلی رزرو تا 0 ساعت قبل از ورود مهمان شامل 100% جریمه کنسلی از قیمت اتاق به ازای یک شب است.

ساعت ورود و خروج هتل پارسیان انقلاب تهران

•    ساعت ورود 14:00
•    ساعت خروج 12:00

رزرو این هتل
نمایش بیشتر
  • خدمات رسانه‌ای و اینترنت
    • ماهواره
    • اینترنت
  • امکانات ورزشی و تفریحی
    • استخر رایگان
    • جکوزی
    • ماساژ
    • سونا
    • اسپا
    • سالن بدنسازی
  • رستوران و کافی شاپ
    • رستوران فرنگی
    • کافی شاپ
    • رستوران ایرانی
    • رستوران
    • رستوران گردان
  • سالن ها
    • سالن تشریفات
    • سالن جلسات
    • ویدئو کنفرانس
  • خدمات ویژه
    • دستگاه ATM
    • فروشگاه
    • Business Center
    • امكانات برای معلولين
    • صندوق امانات
  • خدمات
    • روم سرویس
  • خدمات پارکینگ و ماشین
    • اجاره ماشين
    • پارکینگ

دسترسی هتل پارسیان انقلاب تهران به مکان‌های مهم شهر تهران

فاصله تا نمایشگاه بین‌المللی 19 دقیقه با ماشین

فاصله تا فرودگاه امام خمینی (ره) 1 ساعت و 15 دقیقه با ماشین

فاصله تا فرودگاه مهرآباد 43 دقیقه با ماشین

فاصله تا ایستگاه راه‌آهن 28 دقیقه با ماشین

فاصله تا ترمینال مسافربری بیهقی 37 دقیقه با ماشین

فاصله تا ترمینال مسافربری جنوب 40 دقیقه با ماشین

فاصله تا ترمینال مسافربری غرب 36 دقیقه با ماشین

فاصله تا ترمینال مسافربری شرق 49 دقیقه با ماشین

فاصله تا مصلی امام خمینی (ره) 13 دقیقه با ماشین

فاصله تا مجموعه ورزشی آزادی 22 دقیقه با ماشین

فاصله تا کاخ گلستان 17 دقیقه با ماشین

فاصله تا سالن همایش‌های صدا و سیما 20 دقیقه با ماشین

فاصله تا دانشگاه تهران 11 دقیقه با ماشین

فاصله تا بازار بزرگ 13 دقیقه با ماشین

فاصله تا بازار مبل ایران 20 دقیقه با ماشین

فاصله تا موزه ملی ایران 11 دقیقه با ماشین و  30 دقیقه پیاده

فاصله تاکاخ گلستان 17 دقیقه با ماشین

فاصله تا پاساژ علاالدین 7 دقیقه با ماشین و 19 دقیقه پیاده

فاصله تا پیست اسکی شمشک 1 ساعت و 27 دقیقه با ماشین

فاصله تا نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب 37 دقیقه با ماشین

فاصله تا اتاق بازرگانی و صنایع و معادن 2 دقیقه با ماشین و 14 دقیقه پیاده

فاصله تا پیست اسکی توچال 38 دقیقه با ماشین

فاصله تا پیست اسکی آبعلی 1 ساعت و 19 دقیقه با ماشین

فاصله تا پیست اسکی دربندسر 1 ساعت و 26دقیقه با ماشین

فاصله تا موزه فرش 9 دقیقه با ماشین و 30 دقیقه پیاده

فاصله تا موزه حیات وحش دارآباد 32 دقیقه با ماشین

فاصله تا موزه جواهرات ملی تهران 11 دقیقه با ماشین

فاصله تا باغ موزه گیاهشناسی 47 دقیقه با ماشین

فاصله تا موزه هنرهای معاصر 10 دقیقه با ماشین

فاصله تا عمارت مسعودیه 14 دقیقه با ماشین

فاصله تا باغ موزه هنرایرانی 24 دقیقه با ماشین

فاصله تا کاخ نیاوران 31 دقیقه با ماشین

فاصله تا موزه سینما 27 دقیقه با ماشین

فاصله تا برج آزادی 22 دقیقه با ماشین

فاصله تا موزه ماشین های اداری سفیر 6 دقیقه با ماشین و 20 دقیقه با ماشین

فاصله تا پل طبیعت تهران 13 دقیقه با ماشین

فاصله تا خانه و موزه مقدم 11 دقیقه با ماشین

فاصله تا موزه دکتر حسابی 23 دقیقه با ماشین

فاصله تا بام لند تهران 42 دقیقه با ماشین

فاصله تا موزه آبگینه و سفالینه تهران 12 دقیقه با ماشین

فاصله تا کلانتری 118 ستارخان 21 دقیقه با ماشین

نمایش بیشتر

ثبت نظر

امتیاز شما به این هتل
خیلی عالی
Captcha

امتیاز کاربران رهی نو به این هتل

6.6
فرآیند پذیرش در هتل68.5%
برخورد پرسنل پذیرش69.7%
نظافت هتل71.8%
تجهیزات گرمایشی و سرمایشی68.5%
کیفیت غذا و نوشیدنی54.8%
خدمات عمومی (شامل اینترنت،تاکسی و...)51.2%
قیمت اتاق نسبت به امکانات58.5%
پشتیبانی رهی نو86.2%

نظرات کاربران ( ۲۴ نظر)

اسلام قره شعبانی اقامت داشته ۱۴۰۱/۳/۳۱

هتل عالی و بینظیر

محمدرضا کیخایی جهانتیغی اقامت داشته ۱۴۰۱/۳/۲۹

ساعت داخل اتاق موجود نبود .راهنمایی و پشتیبانی از اینترنت و سلف سرویس صبحانه انجام نشد با توجه به پیگیری پاسخ مناسب ندادند

  مدیر سایت۱۴۰۱/۳/۲۹

رهی نویی عزیز، ممنون از این که نظرتون رو درباره هتل پارسیان انقلاب تهران با ما به اشتراک گذاشتید. قطعا موارد ذکر شده جهت فراهم کردن تجربه اقامت بهتر،پیگیری خواهند شد.

امیدقنبری اقامت داشته ۱۴۰۰/۱۰/۱

اصلا پیشنهاد نمیکنم

شمس ۱۴۰۰/۵/۲۹

سلام دو تا سوال داشتم یکی اینکه فرق اتاقهای اقتصادی با تجاری چیه؟ چه آپشنی دارن؟ و دوم اینکه مثلا سوئیت جونیور ما تخت تویین میخوایم ولی هیچ انتخابی نذاشتن

  مدیر سایت۱۴۰۰/۵/۳۰

تفاوت بین ین دو نوع اتاق در طبقه قرار گیری این اتاق ها استهمچنین اتاق های تجاری به تازگی بازسازی شده اند و به همین دلیل نوساز تر هستن در مورد انتخاب تخت تویین کافیه زمانی که رزروتون رو برای اتاق دو تخته ثبت کردین در توضیحات ذکر کنید که به اتاقی با تخت تویین نیاز دارین

نجفی ۱۴۰۰/۴/۱۴

با سلام. ما دو تا همکار آقا و خانوم مجرد هستیم که اواسط هفته بعد دو روز ماموریت داریم. سوالم اینه آیا امکانش هست که یک اتاق دو تخته بگیریم یا باید اتاق هامون مجزا باشه؟

  مدیر سایت۱۴۰۰/۴/۱۵

رهی‌نویی عزیز می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 74828-021 تماس بگیرید و از مشاوره کارشناسان ما بهره‌مند شوید.

پریسا رحمانی فیروزآبادی اقامت داشته ۱۴۰۰/۳/۷

متاسفانه کارکنان این مجموعه اصلا رعایت شرایط کرونا نمیکردن و ماسک زیر چونه قرار میدادن متاسفانه میشه گفت اکثریت کارمندان هتل تو این شرایط بودن و به تبع آنها مهمان ها هم رعایت استفاده از ماسک نمیکردن

  مدیر سایت۱۴۰۱/۹/۷

محمد درخشان اقامت داشته ۱۳۹۹/۱۱/۱۶

حمل چمدان مسافر از پذیرش تا اتاق انجام نشد.اتاق فقط سرویس بهداشتی فرنگی داشت.اینترنت به نسبت ضعیف بود.غیر از این موارد جزیی هتل واقعا خوب و کامل و در سطح عالی هست و دسترسی خوبی هم به کل شهر داره. البته اتاق رزرو شده ما VIP بود.

  مدیر سایت۱۳۹۹/۱۱/۲۰

رهی نویی عزیز سلام خوشحالیم که اقامت خوب و دلپذیری را داشتید.مطمئنا نظرات ریز بینانه ی شما در ارتقاء سطح کیفی به مسئولین هتل کمک می کند ممنونیم که با بیان جزئیات به ما و هتل ها کمک می کنید

خانم بنی هاشمی اقامت داشته ۱۳۹۹/۱۱/۴

به عنوان هتلی چهار ستاره ، همه ی امکانات عالی بود

  مدیر سایت۱۳۹۹/۱۱/۴

رهی نویی عزیز سلام خوشحالیم که اقامت خوب و دلپذیری را داشتید. از اینکه نظرات خود را با ما به اشتراک میگذارید سپاس گزاریم.

ابراهیم رئیسی پور اقامت داشته ۱۳۹۹/۱۰/۱۳

سلام وقت بخیر با تشکر از پرسنل هتل که ازهمان ورود به مسافران احترام می گذارن من در مدت چند شب که آنجا بودم از نظر نظافت چیزی کم ندیدم فقط مشکل من غذا بود که سفارش دادم بیاورن اتاق که موقع خوردن متوجه شدم ی سمت کبابی که آورده بودن نپخته بود و نسبت به قیمت غذا که بالا بود اما کیفیتش پایین که بعد از آن مجبور شدم برم بیرون از هتل برای رستوران داخل این وضعیت بیماری کرونا

  مدیر سایت۱۳۹۹/۱۰/۱۳

دوست عزیز رهی نو سلام، هتل پارسیان انقلاب تهران یکی از هتل های خوب منطقه هست، نارضایتی شما از کیفیت غذا ما رو خیلی متعجب کرد، حتما به مراتب فوق اطلاع میدیم وممنون از شما که با رهی نو در میان گذاشتید امید داریم در سفر بعدی از اقامت و خدمات هتل رضایت کافی رو داشته باشید .

شهامت نیا اقامت داشته ۱۳۹۹/۸/۲۲

هتل بزرگ وشیکی بود دریغ از کارکنان مهمان نواز که با برخورد غیراخلاقی وتند با مهمان ها رفتار میکنن لذا از مراجعت به هتل اظهار پشیمانی کرده ودیگر به هیچ عنوان برای اقامت خود انتخاب نخواهم کرد

  مدیر سایت۱۴۰۱/۶/۶

شهامت نیا عزیز از تجربه بدی که برای شما پیش آمده بسیار متاسفیم.امیدواریم در اقامت بعدی شما در هتل های پارسیان میزبان بهتری برای شما باشیم.

حسن ستایش منش اقامت داشته ۱۳۹۹/۸/۱۵

به نظر من نوع برخورد پرسنل و امکانات اتاق (مینی بار نداشت، مواد شوینده کم ، سیستم گرمایشی ضعیف ،اتاق کوچک)نسبت به هتل اوین ضعیف بود در صورتی که هر دو هتل انقلاب و اوین تو یه قیمت هستن

  مدیر سایت۱۴۰۱/۶/۲۲

حسن ستایش منش عزیز در شرایط کرونایی برخی از هتل ها اقدام به جمع آوری مینی بار کردند.ممنونیم که نظر خود را با ما به اشتراک گذاشتید.

مهرداد وزیری مهر اقامت داشته ۱۳۹۹/۸/۸

رفتار کارمند پذیرش در تحویل اتاقی با کیفیت پایین تر از اتاق رزور شده ، اصلا قابل قبول نبود

  مدیر سایت۱۴۰۱/۹/۶

مهرداد وزیری مهر عزیز این مورد با هتل پیگیری خواهد شد.

سجاد حسون یاسین ۱۳۹۹/۷/۱۷

سلام من در تاریخ 1399/06/08وارد هتل شدم و در تاریخ 1399/06/21 از هتل چک اوت کردم و در اوتاق 936 کتم را جا گذاشتم چه طوری می تونم پس بگیرم

  مدیر سایت۱۳۹۹/۷/۱۹

دوست عزیز سلام فقط کافیه با بخش پذیرش هتل تماس بگیرید و مسئله رو مطح کنید

نمایش بیشتر

سوالات متداول شما درمورد رزرو هتل پارسیان انقلاب تهران

هتل پارسیان انقلاب تهران دارای امکانات رفاهی فراوانی مانند سالن ورزش، سونا و جکوزی، بیزینس روم ،نمازخانه، کافی شاپ، اینترنت، کانال ماهواره و ... است.
خدمات و امکانات رفاهی به روز – رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دوره کرونا – رفتار مناسب کارکنان و انضباط کاری – فضای هتل زیبا و به یاد ماندنی- غذاهای خوش طعم و با کیفیت
این هتل در شهر تهران ، خیابان طالقانی ، بین خیابان حافظ و ولیعصر قرار دارد و به مکان های گردشگری مانند مجموعه قزاقخانه، کلیسای حضرت ابراهیم، بوستان طالقانی، کاخ گلستان، عمارت دارالفنون و ... نزدیک است.
رزرو هتل پارسیان انقلاب را می‌توانید در رهی نو با بیشترین تخفیف و به راحتی بصورت آنلاین انجام دهید. در برخی از بازه های زمانی امکان رزرو هتل با تخفیف 80 درصدی وجود دارد.
تهران، خیابان طالقانی، بین ولی‌عصر و حافظ، شماره 341
هتل پارسیان انقلاب یکی از هتل‎‌های چهار ستاره تحت پوشش شرکت هتل‌های بین المللی پارسیان در شهر تهران است.
بی شک اگر می‌خواهید در هتلی اقامت داشته باشید که چندان در قید و بند مسیر رفت و آمد نباشید، هتل پارسیان انقلاب گزینه مناسبی است. این هتل با قرار گیری در مرکز شهر، به مراکز مهم و اداری تهران نزدیک است. همچنین، باداشتن سالن همایش، آمفی‌تئاتر و اتاق جلسات، گزینه مناسبی برای اقامت کاری محسوب می‌شود. ضمن اینکه اگر به قصد بازدید از نمایشگاه بین‌المللی تهران آمده باشید، تنها با 20 دقیقه رانندگی از هتل پارسیان انقلاب تهران می‌توانید به نمایشگاه برسید. این هتل، از سری گزینه‌های اول کارمندان و افرادی است که به قصد سفر کاری به تهران می‌آیند.

برچسب ها

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...