رَهی نو

معرفی بهترین رستوران‌های همدان + منو و تصویر

تعداد بازدید: ۸۰۰۵ ۲۷ خرداد ۱۴۰۲

آیا کنجکاو هستید که بدانید بهترین رستوران همدان، چه نام دارد؟ اگر چنین است، جای درستی آمده‌اید. همدان به عنوان پایتخت فرهنگی ایران، سالیان زیادی مقر تابستانی پادشاهان بزرگ و خوشنامی مانند کوروش کبیر بوده است. این شهر، جاذبه‌های تاریخی زیادی را در خود جای داده است و می‌توان رد پای حکومت پادشاهان را در آن مشاهده کرد. 
بعد از بازدید از این جاذبه‌ها بهتر است برای تنوع، مهمان رستوران‌های منحصربه‌فرد این شهر شوید و طعم غذاهای خاص آن‌ها را بچشید. ما در سایت رزرواسیون آنلاین هتل رهی نو، لیستی از بهترین رستوران‌های همدان را برای شما آماده کرده‌ایم. با ما همراه باشید تا صفر تا صد این رستوران‌ها را با هم بررسی نماییم.



بهترین رستوران های همدان


سفره‌خانه سنتی حمام قلعه؛ بهترین رستوران همدان برای دوستداران سنت دیرینه ایران


غذا خوردن در یک حمام قدیمی، جالب به نظر می‌رسد. در اصل شما با رفتن به این سفره‌خانه با یک تیر، دو نشان می‌زنید. هم غذایتان را نوش جان می‌کنید و هم از یک حمام باستانی بازدید خواهید کرد. در وسط سفره‌خانه سنتی حمام قلعه، حوضچه کوچکی وجود دارد که تخت‌ها، دور آن چیده شده‌اند. در گوشه‌های مختلف حمام، مجسمه‌هایی وجود دارند که گذشتگان را در حال حمام کردن به روش سنتی، نشان می‌دهند. نورپردازی داخلی، صدای آب و پیچیدن صدا در حمام، شما را به دل تاریخ می‌برد. در سفره‌خانه سنتی حمام قلعه، شما می‌توانید انواع غذاهای اصیل ایرانی را سفارش دهید.


رستوران نعل اشکنه؛ لاکچری‌ترین رستوران همدان


رستوران نعل اشکنه به دلیل معماری مدرن و چیدمان دکوراسیون، به لاکچری‌ترین رستوران همدان معروف شده است. این رستوران در مسیر دریاچه عباس‌آباد قرار دارد. منظره اطراف رستوران نعل اشکنه، سرسبز و پر از درختان بلند قامت است. شما می‌توانید برای سرو غذای خود، محیط داخل یا باغ بیرونی رستوران را انتخاب کنید. جالب است بدانید مسافرانی که در گذشته با استفاده از اسب به همدان سفر می‌کردند، هنگام عبور از محل فعلی رستوران نعل اشکنه، به دلیل وجود سنگلاخ، نعل اسب خود را می‌شکستند. به همین دلیل این رستوران را، نعل اشکنه نام‌گذاری کرده‌اند. 



رستوران نعل اشکنه


رستوران نعل اشکنه، بیشتر به‌خاطر کباب‌های خاص از جمله کباب اسکندری، دنده کباب، کباب روسی، کباب بختیاری، کباب بناب و کباب فیله مرغ مشهور است. این رستوران، مشتریان ایرانی و خارجی زیادی دارد و در تهیه غذاها از مواد غذایی باکیفیت و تازه استفاده می‌کند. علاوه بر این، زمان انتظار برای آماده شدن سفارش، مناسب است؛ به همین دلیل توانسته محبوبیت بالایی در بین مسافران به دست آورد. 


رستوران هتل امیران 1 همدان، بهترین رستوران از نظر مسافران


رستوران هتل بین المللی امیران 1 همدان، به‌عنوان بهترین رستوران همدان از نظر مسافران شناخته می‌شود. هتل امیران 1، یک هتل چهارستاره مجلل است که در طراحی دکوراسیون آن از عناصر معماری باستانی ایرانی الهام گرفته‌اند. این هتل، دارای یک رستوران فوق‌العاده است که در سفر به همدان توصیه می‌شود حداقل یک‌بار از آن بازدید کنید. فضای این رستوران، دلباز و مدرن است. منوی رستوران هتل امیران 1، تنوع بالایی دارد و انواع غذاها از جمله پیتزا، کباب، پاستا، خورش‌های ایرانی و دسرهای رنگارنگ در آن دیده می‌شود. مرکز خرید شهرآرا در نزدیکی این رستوران قرار گرفته و پس از میل‌کردن غذایتان می‌توانید به آنجا بروید و بهترین سوغاتی‌های شهر همدان را برای دوستان و آشنایان خود، خریداری کنید.
بسیاری از ساکنین شهر همدان، برای صرف یک وعده غذایی به این رستوران می‌روند. همچنین اگر قصد سفر به همدان را دارید، پیشنهاد می‌کنیم یک اتاق در هتل امیران 1 رزرو نمایید. به‌این‌ترتیب هم می‌توانید از امکانات متنوع این هتل مجلل بهره‌مند شوید و هم تمامی وعده‌های غذایی خود را در رستوران هتل امیران 1 میل نمایید.


رستوران سنتی شاندیز حاجی؛ باکیفیت‌ترین رستوران همدان


رستوران سنتی شاندیز حاجی، به‌عنوان باکیفیت‌ترین رستوران همدان شناخته می‌شود. بنای این رستوران، یکی از آثار باستانی مربوط به دوران قاجاریه است. دیوارها از جنس آجر هستند و سقف رستوران، طرح گنبدی‌شکل دارد. به همین دلیل، از بدو ورود به رستوران، احساس می‌کنید که به گذشته تاریخی همدان سفر کرده‌اید. فضای داخلی رستوران سنتی شاندیز حاجی، بسیار صمیمی است و کارکنان با رویی گشاده از شما استقبال می‌کنند. غذاها به‌جای بشقاب، در سینی مخصوص سنتی، تحویل داده می‌شوند. دورچین و تزئین کباب‌ها، بسیار جذاب و اشتهاآور است. در این رستوران، می‌توانید انواع کباب‌ها و غذاهای اصیل ایرانی را میل کنید. یکی از نقاط قوت رستوران سنتی شاندیز حاجی، نان تافتون داغ و تازه‌ای است که توسط سرآشپز رستوران پخته می‌شود و  کیفیت غذای شما را چندبرابر می‌کند.



رستوران سنتی شاندیز حاجی


رستوران ایتالیایی دلژین؛ بهترین رستوران همدان برای دوست‌داران غذای ایتالیایی


دلژین، یک رستوران مدرن در قلب شهر تاریخی همدان است. در منوی این رستوران، انواع غذاهای بین المللی (عربی، ترکی و غیره) دیده می‌شود. با این حال، غذاهای ایتالیایی از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند و توصیه می‌کنیم که حتما آن‌ها را امتحان کنید. قیمت غذاهای رستوران دلژین، مناسب است. دکوراسیون و طراحی داخلی این رستوران، زیبایی خاصی دارد که آن را برای قرارهای دوستانه و خاص، مناسب می‌کند. باغ موزه نظری، آرامگاه عارف قزوینی و  کلیسای انجیلی، از جمله جاذبه‌های نزدیک این رستوران هستند که با چند دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به آن‌ها برسید.


دیزی سرای آریاییان؛ معروف‌ترین رستوران همدان


معروف‌ترین رستوران همدان، دیزی سرای آریاییان است. شهرت این رستوران باعث شده تا افراد زیادی در هنگام ناهار و شام، جلوی این رستوران صف بکشند تا بتوانند طعم بی‌نظیر دیزی‌های آن را تجربه کنند. دیزی سرای آریاییان، در مشتر‌ی‌مداری حرف اول را می‌زند و پرسنل آن تمام تلاش خود را جهت رفاه و راحتی مهمانان انجام می‌دهند تا هیچ‌گونه کم‌وکاستی، احساس نشود. دیزی‌ها در ظروف لعابی فیروزه‌ای‌رنگ بسیار زیبا سرو می‌شوند که باعث می‌شود سنتی بودن رستوران، بیشتر به چشم بیاید. ساختمان دیزی سرای آریاییان، درگذشته یک بنای تاریخی بوده که اکنون به شکل رستوران سنتی به مهمانان همدان، خدمت‌رسانی می‌کند.



دیزی سرای آریاییان همدان همدان


رستوران میسان همدان؛ مناسب برای دوستداران طبیعت با چشم‌انداز زیبا


همدان، یکی از خوش آب و هواترین شهرهای کشور است. به همین دلیل در سفر به این شهر، باید زیبایی‌های طبیعی آن را حتماً از نزدیک ببینید. رستوران میسان همدان، فضای منحصربه‌فردی را ایجاد کرده تا شما بتوانید در حین غذا خوردن، از چشم‌انداز زیبای طبیعت تپه و دریاچه عباس‌آباد نیز لذت ببرید. در این رستوران، فقط غذاهای اصیل ایرانی شامل دیزی، کشک‌بادمجان، انواع کباب و خورش‌ها سرو می‌شود.


رستوران دلتا همدان؛ یکی از قدیمی‌ترین رستوران‌های همدان


رستوران دلتا، یکی از قدیمی‌ترین رستوران‌های همدان است که سابقه‌ای طولانی و درخشان در پذیرایی از مهمانان این شهر دارد. فضای داخلی این رستوران، ساده است و جو صمیمانه و دوستانه در محیط آن احساس می‌شود. برای سرو غذا، می‌توانید روی تخت‌های سنتی یا دور میزهای مستطیلی شکل بنشینید. در منوی رستوران دلتا، انواع کباب، خوراک‌ها و خورش‌ها، به چشم می‌خورد. همچنین می‌توانید در کنار غذای اصلی، نوشیدنی، سالاد و پیش‌غذا سفارش دهید.


رستوران کاکتوس؛ بهترین رستوران در نزدیکی جاذبه‌های گردشگری همدان 


آرامگاه بوعلی، فیلسوف، دانشمند و حکیم ایرانی در همدان واقع شده است. این آرامگاه، یکی از معروف‌ترین جاذبه‌های گردشگری همدان به شمار می‌رود که در بازدید از این شهر، حتماً باید از آن بازدید کنید. رستوران کاکتوس، یکی از بهترین رستوران‌های همدان است که در فاصله کمی از آرامگاه بوعلی سینا قرار دارد. این رستوران، فضایی ساده دارد؛ اما تنوع غذایی آن قطعاً شما را راضی می‌کند. منوی رستوران کاکتوس با تنوع بالای خود شامل چند بخش است ازجمله: منوی چلوکباب، منوی جوجه‌کباب، منوی دریایی، منوی غذای خانگی، منوی باقالی‌پلو، منوی معمولی، منوی خورش، منوی سالاد و منوی نوشیدنی. بعد از سرو غذایتان پیشنهاد می‌کنیم از سایر جاذبه‌های اطراف، از جمله موزه بوعلی سینا، آرامگاه باباطاهر، موزه هگمتانه و موزه مفاخر نیز بازدید کنید.



رستوران کاکتوس همدان


رستوران هتل امیران 2 همدان، همه نوع غذا در یک رستوران


پیش‌تر با هتل امیران 1 و رستوران فوق‌العاده آن، آشنا شدیم. اکنون بیایید رستوران هتل بین المللی امیران 2 همدان را بررسی کنیم. هتل امیران 2 در ابتدای شهرک فرهنگیان و محله‌ای آرام بنا شده است و برای اقامت افرادی که قصد بازدید از غار علی‌صدر را دارند، توصیه می‌شود. در معماری ساختمان این هتل، از آثار باستانی قدیمی ایرانی الهام گرفته شده و هنگام ورود، احساس می‌کنید به یک کاخ پادشاهی قدم گذاشته‌اید. رستوران هتل امیران 2، در تنوع غذایی، سنگ تمام گذاشته است و در لیست بهترین رستوران‌های همدان قرار می‌گیرد. این رستوران، انواع مختلفی از غذاهای ایرانی و بین‌المللی را ارائه می‌کند؛ بنابراین اگر سلیقه و ذائقه غذایی شما و هم‌سفرانتان، تفاوت زیادی دارد، بهتر است که رستوران هتل امیران 2 را انتخاب کنید. 

 

رستوران ته‌چین؛ بهشت طرف‌داران غذای ایرانی در همدان


بهترین رستوران همدان برای خوردن انواع ته‌چین و سایر غذاهای ایرانی و غیرایرانی، رستوران ته‌چین است. این رستوران از برنج باکیفیت ایرانی در تهیه غذاهای خود استفاده می‌کند. انواع و اقسام سالادها، ترشی‌ها و دسرهای رنگارنگ، روی میز اردور رستوران ته‌چین به چشم می‌خورد و توصیه می‌شود که حتماً آن‌ها را نیز امتحان کنید. یکی از نکات جالب‌توجه این رستوران، توجه به جزئیات است. برای سرو غذا می‌توانید فضای داخلی را انتخاب کنید یا در فضای بیرونی داخل آلاچیق بنشینید و از هوای دلپذیر و طبیعت اطراف لذت ببرید. تزئین غذاهای رستوران ته‌چین بسیار جذاب است که باعث می‌شود از غذایتان لذت بیشتری ببرید.



رستوران ته‌چین 

 

کلام پایانی
 

ما در این مقاله از سایت رهی نو، به بررسی بهترین رستوران‌های همدان پرداختیم. غذا خوردن در رستوران شهری که به آن سفر کرده‌اید به شما کمک می‌کند تا شناخت بهتری از غذاهای محلی، فرهنگ و مردم آن شهر، پیدا کنید. همچنین باعث ایجاد تنوع و عوض شدن روحیه شما می‌شود. امیدوار هستیم که این مقاله برای شما مفید بوده باشد و در سفر به شهر تاریخی و زیبای همدان، خاطرات خوشی را ثبت کنید. 


پرسش‌های متداول درمورد بهترین رستوران های همدان

 

بهترین رستوران همدان برای سرو کباب کجاست؟


کباب، یکی از غذاهای سنتی و اصیل ایرانی به‌حساب می‌آید که می‌توانید آن را در بهترین رستوران‌های همدان پیدا کنید؛ از جمله رستوران نعل اشکنه، رستوران هتل امیران، رستوران دلتا و رستوران سنتی شاندیز حاجی.


بهترین رستوران‌های همدان با فضای باز کدام‌اند؟


رستوران نعل اشکنه و رستوران ته‌چین از جمله بهترین رستوران‌های همدان با فضای باز هستند.


رستوران نزدیک به غار علی‌صدر کجاست؟


رستوران هتل امیران 2 همدان در مسیر جاده غار علی‌صدر قرار گرفته و نسبت به سایر بهترین رستوران‌های همدان، فاصله کمتری تا این غار دارد. 

 

چگونه می توانم در هتل امیران همدان اتاق رزرو کنم؟


شما می‌توانید با مراجعه به سایت رزرو آنلاین هتل رهی نو و یا تماس با شماره 021-72993000، به راحتی اتاق یا سوئیت دلخواه خود را در هتل امیران همدان رزرو نمایید.
 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
ناهید ۱۴۰۲/۴/۲۸

رستورانهای همدان بیشترشون خوبن البته زمان داشنجوییم اونجا بودم میرفتم الان نمیدونم

  مدیر سایت۱۴۰۲/۴/۲۹

ناهید عزیز خیلی هم عالی، رستورانهای اعلام شده کیفیتشون خوب هست، امیدواریم همیشه شاد و سرزنده باشید

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...