رَهی نو

هتل های همدان

همدان در یکی از مناطق کوهستانی غرب ایران قرار دارد که یکی از باشکوه‌ترین رشته‌کوه‌ها، نه‌تنها در ایران؛ بلکه در دنیا، رشته‌کوه الوند است. غار علیصدر هم که جزو مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری همدان است، از معدود غارهای آبی جهان به شمار می‌آید. از دیگر دیدنی‌های این شهر می‌توان به کتیبه باستانی گنج‌نامه اشاره کرد که در دهکده توریستی گنجنامه در ارتفاعات همدان قرار دارد. 

معرفی بهترین هتل های همدان 

معرفی-بهترین-هتل-های-همدان

اگر قصد سفر به این شهر باستانی و زیبا را دارید، باید قبل از هرچیز با لیست هتل‌های همدان آشنا باشید تا بتوانید بنابر سلیقه و بودجه خود، محل اقامتی مناسب را انتخاب و رزرو کنید. در اینجا، به برخی از بهترین هتل‌های همدان می‌پردازیم و از جنبه‌های مختلف آن‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

تعدای از هتل‌ها، امتیازات بیشتری نسبت به سایر هتل و اقامتگاه‌های شهر دریافت کرده اند که در گروه بهترین هتل‎های همدان قرار می‌گیرند. لازم است بدانید، در رابطه با بهترین هتل ۵ ستاره همدان، باید گفت این شهر تنها یک هتل ۵ ستاره دارد که اگر به دنبال اقامتی لوکس و به یاد ماندنی هستید، آماده خدمات رسانی برای شما است. 

هتل باباطاهر همدان

تنها هتل 5 ستاره همدان، هتل باباطاهر نام دارد که آخرین بازسازی آن در سال 1393 انجام شده و 3 لابی مجزا برای هتل در نظر گرفته شده است. همانطور که از نامش پیدا است، در ضلع شرقی آرامگاه باباطاهر قرار دارد و به اکثر جاذبه‌های گردشگری شهر نزدیک است. 

هتل-باباطاهر-همدان

این هتل علاوه‌بر آرامگاه باباطاهر، با آرامگاه ابوعلی‌سینا، گنبد علویان و تپه باستانی همسایه است. همچنین، فاصله فرودگاه تا هتل ۸ کیلومتر، تا برج قربان ۵ کیلومتر، تا تپه هگمتانه ۳ کیلومتر و تا گنجنامه ۱۱ کیلومتر است.

هتل باباطاهر همدان، هتلی 4 طبقه بوده و دارای 130 باب اتاق و سوئیت جذاب و لوکس است. این هتل شامل امکاناتی مانند: پارکینگ، رستوران، استخر، آسانسور، فضای سبز، اینترنت رایگان، فروشگاه، آرایشگاه، آتلیه اختصاصی، خدمات معلولین، سالن ورزشی، تاکسی سرویس، خشکشویی، جکوزی و کتابخانه می‌شود و امتیازات مثبت باباطاهر، باعث شده که به عنوان بهترین هتل در همدان شناخته شود. 

هتل پارسیان همدان

این هتل جزء هتل‌های زنجیره‌ای پارسیان است. موقعیت مکانی هتل پارسیان همدان در منطقه عباس‌آباد و دامنه‌های سرسبز کوه‌های الوند و همین‌طور آب‌وهوای خوب منطقه، مهمانان هتل را به‌وجد می‌آورد. 
هتل در چهار طبقه و ۴۵ واحد اقامتی آماده پذیرایی از مهمانان و گردشگران است. واحدها با ظرفیت یک تا سه نفر تشکیل شده است. رستوران‌های ویژه و اختصاصی پارسه با ظرفیتی ۱۸۰ نفره، پذیرایی از مهمانان را به عهده دارد.

هتل-پارسیان-همدان

واحدهای اقامتی با امکانات کامل و مجهز نیاز و انتظار مسافران را برآورده می‌کند. از امکانات کلی هتل می‌توان به فضای سبز، روزنامه، کافی‌شاپ، تاکسی‌سرویس اختصاصی، خودپرداز، تهویه مطبوع، خشکشویی، اینترنت رایگان، اتاق چمدان، سالن کنفرانس و اجتماعات، پارکینگ، پله اضطراری و آسانسور اشاره کرد.

هتل امیران همدان

هتل امیران نه تنها بهترین هتل همدان بلکه بلندترین آنهاست. این هتل با ۴ ستاره کیفی در ۱۲ طبقه و ۶۰ اتاق خدمات رسانی دارد. این هتل از یک سو به منظره کوه الوند و از یک سو مشرف به نمای کل شهر است. اتاق های هتل با ظرفیت ۱ تا ۵ نفره هستند و اتاق های ۱ و ۲ نفره، فاقد پنجره بوده و تنها نورگیر دارند.

از جمله ویژگی های هتل بین المللی امیران همدان می توان به پارکینگ با ظرفیت ۶۰ خودرو (رایگان) و رستوران امیران با ظرفیت ۱۰۰ نفر، سالن کنفرانس و اجتماعات و همچنین دسترسی نزدیک به کلیه جاذبه های گردشگری همدان اشاره کرد.

هتل-امیران-همدان

تمامی واحدهای اقامتی از امکانات کامل و مجهزی برخوردار هستند و این ویژگی دلیلی شده که این هتل بهترین هتل همدان از نظر مسافران شمرده شود. امکانات هتل از قبیل سالن بیلیارد و بدنسازی، آسانسور، خدمات تور و تاکسی سرویس، خدمات CIP برای تشریفات ویژه، پله اضطراری، کتابخانه، جکوزی و خدمات مخصوص معلولین است. 

هتل پارسیان بوعلی همدان

این هتل قدیمی در 1332 افتتاح شده است و طرفداران بسیاری دارد. پس از بازسازی، چیدمان و دکوراسیون تمامی اتاق‌های آن به‌روز شده‌اند و دارای طراحی امروزی؛ اما سنتی هستند. هتل بوعلی دارای 36 اتاق و سویئت است و همگی امکاناتی کامل و مجهز دارد

هتل-پارسیان-بوعلی-همدان

این هتل 4 ستاره، دو رستوران ایرانی و فرنگی دارد که با ذائقه اکثر مسافران داخلی و خارجی سازگار است. هتل، سعی می‌کند بهترین خدمات را در بالاترین کیفیت به میهمانان خود ارائه دهد و نظر آن‌ها را به خود جلب کند.
از جمله امکانات هتل پارسیان بوعلی، می‌توان به تاکسی سرویس، پارکینگ اختصاصی، سالن اجتماعات، اینترنت، کافی‌شاپ و... اشاره کرد. همچنین، فاصله هتل تا جاذبه‌های گردشگری مانند: باغ موزه نظری، آرامگاه ابوعلی سینا، آرامگاه باباطاهر و بنای شیر سنگی تنها 10 دقیقه است.

 هتل گنجنامه همدان

هتل گنجنامه همدان که در واقع یک مجموعه و کمپ اقامتی است در سال ۹۷ بازسازی شد و اکنون ۲۰ واحد یا سوئیت ۵۰ متری در دو طبقه با ظرفیت ۲ نفر دارد. این دهکده توریستی در حال حاضر به بهترین هتل همدان تبدیل شده است. پارکینگ این مجموعه با ظرفیت ۱۰۰ خودرو و رستوران آن با ظرفیت ۳۰ نفر است.

هتل-گنجنامه-همدان

امکانات مشترک تمامی اتاق های هتل گنجنامه تهران شامل بالکن، یخچال، مبلمان، آشپزخانه، سیستم سرمایشی و گرمایشی و تلویزیون است. از جمله امکانات کلی این هتل هم می توان به مرکز خرید، خدمات پزشکی، خانه داری، پارکینگ و رستوران کلبه سنگی اشاره کرد.

سخن آخر

همدان با داشتن هتل‌های متنوع، یک مقصد جذاب برای گردشگران است. باتوجه به ویژگی‌ها و امکانات مختلف هتل‌های مذکور، شما قادر خواهید بود تجربه‌ای بی‌نظیر و راحت را در سفر خود به همدان داشته باشید. امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد تا هتلی مناسب برای اقامت خود در همدان انتخاب کنید و لحظات خوبی را در این شهر زیبا به سر ببرید.
در این مطلب بهترین هتل‎های شهر همدان را به شما معرفی کرده‎ایم؛ حال با خیال راحت می‌توانید ازطریق سایت رزرو آنلاین هتل رهی نو و براساس بودجه و سلیقه‌تان، یکی از هتل را برای سفر خود انتخاب کنید و بدون هیچ دردسری آن را رزرو کنید.

جاذبه های گردشگری همدان


ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...