رَهی نو

هتل بین‌المللی امیران 2 همدان

همدان، ابتدای ورودی شهرک فرهنگیان

تخفیف تا

۴۲ %

نمایش روی نقشه

هتل بین‌المللی امیران 2 در سال 1397 تاسیس شده است. این هتل دارای 59 باب واحد اقامتی می‌باشد.

امکانات ویژه هتل

تاکسی سرویس

پارکینگ

صندوق امانات

سالن تشریفات

سالن همایش

تالار

کافی شاپ

فضایی برای پیاده روی

امتیاز باشگاه مشتریان: 12
تقویم قیمتی
ظرفیت
1 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
39 درصد
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
20,120,000
تعداد اتاق:
امتیاز باشگاه مشتریان: 16
تقویم قیمتی
ظرفیت
2 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
42 درصد
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
27,600,000
تعداد اتاق:
امتیاز باشگاه مشتریان: 23
تقویم قیمتی
ظرفیت
3 نفر
ظرفیت نفر اضافه
(شامل هزینه اضافه)
1
صبحانه
دارد
تخفیف کل
41 درصد
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
39,675,000
تعداد اتاق:
امتیاز باشگاه مشتریان: 33
تقویم قیمتی
ظرفیت
5 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
36 درصد
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
51,750,000
تعداد اتاق:
جمع کل پرداختی (ریال) : 0

موقعیت هتل بین‌المللی امیران 2 همدان

در حال بارگیری نقشه...

معرفی هتل امیران 2 همدان

هتل امیران ۲ همدان، هتلی 4 ستاره است که در سال ۱۳۹۷ افتتاح گردید. ساختمان هتل در ۷ طبقه بنا شده و دارای ۵۹ باب اتاق و سوئیت مجهز و لوکس است. این هتل از نظر موقعیت مکانی در بهترین و مرتفع‌ترین نقطه همدان قرار دارد که از یک سو مشرف به منظره زیبای کوه الوند و از سوی دیگر مشرف به چشم‌انداز گسترده شهر است. 
این اقامتگاه با معماری خاصی دارد، الهام گرفته از آثار ایران باستان و سمبل‌های اصیل ایرانی بوده و آماده پذیرایی از شما میهمانان گرامی است. در کلیه‌ی اتاق‌های هتل امیران 2 امکانات عالی وجود دارد و با اقامت در این هتل، می‌توانید علاوه‌بر خدمات رفاهی باکیفیت، از چشم انداز فوق‌العاده زیبای کوه الوند نهایت لذت را ببرید.  

امکانات هتل امیران 2 همدان

اگر در هتل امیران ۲ اقامت دارید، هر وعده نباید نگران غذا باشید. صبحانه را درون اتاق خود میل می‌کنید. برای ناهار و شام هم می‌توانید به رستوران موجود در طبقه اول سر بزنید و انواع غذاهای ایرانی خوش طعم را سفارش دهید. این رستوران با داشتن محیطی دنج و آرام، قابلیت این را دارد که از 100 نفر پذیرایی کند.

شاید بخواهید کمی خلوت کنید یا با همسفران خود معاشرت کنید. شاید هم دلتان یک عصرانه بی‌نظیر بخواهد. به هرحال باید به کافی‌شاپ هتل بروید و از مزه نوشیدنی‌ها و دسرهای فوق‌العاده آن لذت ببرید. اگر ماشین شخصی دارید، پارکینگ هتل در اختیار شما است. اگر هم با هواپیما به هتل امیران آمده‌اید، می‌توانید با استفاده از اینترنت بلیط برگشت خود را خریداری کنید.

مدیران هتل امیران 2 سعی کرده‌اند با ارائه امکاناتی همچون: لاندری، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، زنگ هشدار، نمازخانه، آسانسور، فضای سبز، تلفن در لابی، اتاق چمدان و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی خاطرات خوبی از سفر را در ذهنتان ماندگار کنند. همچنین خدماتی مانند بیدارباش، خانه‌داری و خدمات باربری نیز در این هتل وجود دارد.

از دیگر مزایای هتل بین‌المللی امیران 2، کارکنان فوق‌العاده آن است. پرسنل این هتل افرادی خوش‌برخورد، حرفه‌ای و مسئولیت‌پذیر هستند و تمام سعی خود را می‌کنند که بهترین خدمات را به مهمانان ارائه دهند و تجربه خوبی از اقامت در این هتل را به شما بدهند.

اتاق‌ های هتل امیران 2 همدان

هتل امیران ۲ دارای اتاق‌هایی بسیار روشن و دل‌نواز است. طراحی اتاق‌ها به گونه‌ای‌ است که مهمانان بتوانند در فضایی دوست‌داشتنی و راحت استراحت کنند. همچنین، منظره اتاق‌ها چشم‌انداز جذابی از کوه الوند دارد.
اگر می‌خواهید هتل امیران را برای اقامت انتخاب کنید، باید بدانید که 5 نوع اتاق در این هتل برای شما فراهم شده است که شامل: اتاق دو تخته برای یک نفر، دو تخته دبل، دو تخته توئین، سه تخته و سوئیت پنج نفره امپریال می‌شوند.

شما می‌توانید در اتاقتان از خدمات روم سرویس استفاده کنید. نیاز نیست که وسایل بهداشتی با خودتان بیاورید، لوازم بهداشتی و دمپایی جزو خدمات اتاق محسوب می‌‍شوند. در تمامی اتاق‌ها امکاناتی از جمله: امکان شارژ وسایل الکترونیکی، مینی بار، سیستم گرمایشی و سرمایشی، صندوق امانات، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، تلویزیون، کمد لباس، رخت‌آویز، چای‌ساز، یخچال و دراور وجود دارند.

رستوران ‎های هتل امیران 2 همدان: رستوران اصلی هتل امیران 2 همدان با دکوراسیونی زیبا و آرامش‌بخش، برای مهمانانی که به دنبال یک تجربه‌ی خوشمزه و لذت‌بخش هستند، مناسب است. منوی متنوع این رستوران، غذاهایی با طعم و اصالت ایرانی و بین‌المللی را سرو می‎کند. از غذاهای محلی و سنتی تا غذاهای فرنگی و مدرن، همه در این رستوران توسط سرآشپزهای حرفه‌ای و کاربلد طبخ می‌شوند.

گفتنی است، برای استفاده از رستوران هتل نیازی به رزرو اتاق نخواهید داشت و تمامی افرا می‌تواند وعده غذایی خود را در این مجموعه میل کنند. رستوران‌های هتل امیران 2 همدان با طعم‌های لذیذ و متنوع، ارائه دهنده‌ی تجربه‌ی خوشمزه و خاطره‌انگیزی برای مهمانان هستند. 

کافه‌ی هتل امیران 2 نیز یک مکان دلپذیر برای نشستن و لذت بردن از نوشیدنی‌ها و دسرهای خوشمزه دارد. این کافه با طراحی مدرن و فضایی جذاب، به مهمانان فرصت می‌دهد تا در محیطی دوستانه و آرام برای لحظاتی لذت ببرند. منوی کافه شامل: نوشیدنی‌های گرم و سرد، دسرها، کیک‌ها و ساندویچ‌های تازه می‌شود. مهمانان می‌توانند در اینجا با دوستان و همراهان خود دور هم جمع شوند و لذتی متفاوت را تجربه کنند. 

فاصله هتل امیران 2 همدان تا جاذبه‌های گردشگری شهر

اگر به دنبال یک محیط دنج و آرام برای پیاده‌روی، استراحت یا پیک‌نیک هستید، می‌توانید پارک شهرداری را انتخاب کنید که در ۸۵۰ متری هتل امیران ۲ قرار دارد. پارک فدک نیز دومین گزینه است که ۱٫۲ کیلومتر با هتل فاصله دارد.

شاید به دنبال یک رستوران در نزدیکی هتل باشید. فاصله رستوران مهمان تا هتل امیران 2، ۱٫۵ کیلومتر و فاصله رستوران آقاجون تا هتل ۲٫۶ کیلومتر است. اگر به فضای رستوران‌های سنتی علاقه دارید، رستوران سنتی دروازه تهران ۲٫۸ کیلومتر تا هتل فاصله دارد.

اگر قصد رفتن به اماکن تاریخی دارید، باید بدانید که آرامگاه بابا طاهر در 4.8 کیلومتری هتل امیران 2 و آرامگاه ابوعلی سینا در ۶٫۲ کیلومتری آن قرار دارد. مسجد جامع همدان نیز از مکان‌های معروف شهر است که فاصله‌ای حدود 5 کیلومتر با هتل دارد.

یکی از کهن‌ترین و استوارترین جاذبه‌های گردشگری همدان برج قربان است که در 5.5 کیلومتری هتل امیران قرار دارد و یادگاری از قرن هفتم و هشتم هجری است. معماری ساده این برج در طول تاریخ نقش منحصربه‌فردی داشته است. در زمان تعمیر برج قربان قبرستانی که در زیر آن دفن شده بود، کشف شد.

شاید بخواهید کمی تفریح کنید. مجتمع تفریحی رنگین‌کمان که حدود 7.5 کیلومتر با هتل امیران 2 فاصله دارد، انتخاب خوبی برای شماست. این مکان یک شهربازی برای شما یا فرزندتان دارد که می‌توانید هیجان خود را تخلیه کنید. همچنین فروشگاه‌هایی در این مجموعه وجود دارد که می‌توانید کمی خرید هم بکنید.

قوانین و مقررات هتل امیران 2 همدان

  • پذیرش خانم‌های تنها بلامانع است.
  • همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه (مسافرین خارجی فقط پاسپورت) هنگام پذیرش الزامی است.
  • پذیرش با صیغه‌نامه با مهربرجسته امکان‌پذیر است.
  • هزینه اقامت کودکان 2 تا 12 سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه و ارائه خدمات از سمت هتل نیم بها محاسبه می شود.

شرایط کنسلی هتل امیران 2 همدان

  • اعلام کنسلی طبق قوانین هتل بر مبنای قیمت شب اول محاسبه خواهد گردید.

ساعت ورود و خروج هتل امیران 2 همدان

ساعت تحویل دادن: 14
ساعت تحویل گرفتن: 12

رزرو این هتل
نمایش بیشتر
  • خدمات رسانه‌ای و اینترنت
    • شارژ وسایل الکترونیکی در لابی
    • اینترنت
  • امکانات ورزشی و تفریحی
    • فضایی برای پیاده روی
  • رستوران و کافی شاپ
    • کافی شاپ
  • سالن ها
    • سالن تشریفات
    • سالن همایش
    • تالار
  • خدمات ویژه
    • صندوق امانات
  • خدمات پارکینگ و ماشین
    • تاکسی سرویس
    • پارکینگ

فاصله تا فرودگاه 22 دقیقه با ماشین

فاصله تا ایستگاه راه‌آهن 38 دقیقه با ماشین

فاصله تا ترمینال مسافربری 21 دقیقه با ماشین

فاصله تا آرامگاه باباطاهر 15 دقیقه با ماشین

فاصله تا آرامگاه بوعلی سینا 9 دقیقه با ماشین

فاصله تا گنبد علویان 14 دقیقه با ماشین

فاصله تا دره مرادبیگ 13 دقیقه با ماشین

فاصله تا کتیبه و آبشار گنجنامه 13 دقیقه با ماشین

فاصله تا بقعه استرو مردخای 15 دقیقه با ماشین

فاصله تا غار علی‌صدر 1 ساعت و 9 دقیقه با ماشین

فاصله تا لالجین 32 دقیقه با ماشین

فاصله تا نمایشگاه بین‌المللی 17 دقیقه با ماشین

فاصله تا کلانتری شهرک مدنی 6 دقیقه با ماشین

فاصله تا بیمارستان فاطمیه 9 دقیقه با ماشین

نمایش بیشتر

ثبت نظر

امتیاز شما به این هتل
خیلی عالی
Captcha

امتیاز کاربران رهی نو به این هتل

8.3
فرآیند پذیرش در هتل85.8%
برخورد پرسنل پذیرش88.3%
نظافت هتل80%
تجهیزات گرمایشی و سرمایشی88.3%
کیفیت غذا و نوشیدنی76.7%
خدمات عمومی (شامل اینترنت،تاکسی و...)68.3%
قیمت اتاق نسبت به امکانات79.2%
پشتیبانی رهی نو100%

نظرات کاربران ( ۷ نظر)

معین حاج حیدری اقامت داشته ۱۴۰۲/۵/۹

با سلام خدمات رستوران هتل بسیار ضعیف بود قسمت پارکینگ هتل بسیار بوی نامطبوعی داشت زباله هارو داخل پارکینگ تفکیک میکردن و خیلی ظاهر و بوی بدی داشت کافه هم که تعطیل بود

آقای خمیرکار اقامت داشته ۱۴۰۲/۱/۱۲

ترنسفر هتل ضعیف. شرکت رهی نو لوکیشین هتل امیران ۲ رو ارسال کرده بود، در حالی که ما هتل امیران ۱ را رزرو کرده بودیم .

  مدیر سایت۱۴۰۲/۱/۳۰

آقای خمیرکار عزیز لوکیشن هر هتل اختصارا در سایت ثبت گردیده این مورد بررسی میگردد و در صورت وجود مشکل اصلاح خواهد شد. باتشکر از نظر شما

شرکت کیهان صنعت کاسپین(آقای شایان نیکو ) اقامت داشته ۱۴۰۰/۱/۲۴

درکل هتل مناسبی هستش من راضی هستم.

  مدیر سایت۱۴۰۰/۱/۲۴

رهی نویی عزیز سلام خوشحالیم که اقامت خوب و دلپذیری را داشتید. از اینکه نظرات خود را با ما به اشتراک میگذارید سپاس گزاریم.

Reza Bathaee اقامت داشته ۱۳۹۹/۵/۱۴

از اقامت در هتل امیران دو با توجه به قیمت و امکانات و اسایش بسیا رضایتمندم و به دیگران هم توصیه می کنم. در هتل های زیادی در همدان اقامت داشتم. از این هتل خیلی راضی بودم. پرسنل اموزش دیده، مودب و وفادار به هتل. در اولین هتلی بود که با پرسنل اموزش دیده و حرفه ای در سطح هتل های اروپایی روبرو بودم.

  مدیر سایت۱۳۹۹/۵/۱۴

رهی نویی عزیز سلام ، خوشحالیم که خاطره ی خوبی از اقامت در این هتل داشتید برای سفر های آتی هم می تونید برای انتخاب هتل مناسب با شماره 74828 تماس بگیرید و از مشاوره ی همکاران کمک بگیرید

نمایش بیشتر

سوالات متداول شما درمورد رزرو هتل بین‌المللی امیران 2 همدان

هتل امیران 2 در شهر همدان و ابتدای ورودی شهرک فرهنگیان واقع شده است.
هتل بین المللی امیران 2 هتلی باکیفیت و 4 ستاره است.
هتل امیران 2 همدان برای انواع مسافران و گردشگرانی که به دنبال اقامتی راحت، لذت‌بخش و امکانات برتر هستند، مناسب است. می‌توان گفت، این هتل برای باتوجه به موقعیت مکانی خود، برای افرادی که به دنبال دسترسی آسان به جاذبه‌های گردشگری همدان هستند، بسیار پسندیده است.

برچسب ها

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...