رَهی نو

رستوران و کافی‌شاپ‌های هتل نیلو تهران

تعداد بازدید: ۸۷۷ ۲۴ مرداد ۱۴۰۱

هتل نیلو تهران  یکی از هتل‌های 4 ستاره مجلل و مدرن در خیابان ولیعصر پایتخت است. این هتل که کم‌ترین مسافت را به این خیابان‌های اصلی شهر، مراکز خرید شهر، مراکز تجاری و مراکز اداری دارد، نخستین بار در سال 1384 ساخته و مجدداً در سال 1395 بازسازی شد. هتل نیلو با ارائه امکانات ویژه در بخش تشریفات و رستوران 4 فصل همواره لحظات خوشی را برای میهمانان خود به ارمغان می‌آورد. رهی نو در ادامه این مقاله قصد دارد اطلاعات مختصر و مفیدی را در حوزه رستوران هتل نیلو تهران و کافه این هتل در اختیارتان قرار دهد.

 

اسامی رستوران‌های هتل نیلو تهران

مهم‌ترین بخش هر هتل که می‌تواند رضایت میهمانان را به نحو احسن جلب نماید؛ چیدمان و دکوراسیون داخلی رستوران و کیفیت غذاهای رستوران است و شاید لوکس‌ترین و مجلل‌ترین قسمت هتل نیلو رستوران آن باشد؛ که زیبایش زبانزد گردشگران خارجی است. در ادامه اطلاعات بیشتری در مورد انواع غذاها و فضای داخلی این رستوران در اختیارتان قرار خواهیم داد.

 

رستوران چهارفصل هتل نیلو تهران

چهارفصل نام رستوران هتل نیلو تهران است که در آن انواع غذاهای ایتالیایی و ایرانی سرو می‌شود. دکوراسیون این رستوران به صورت حرفه‌ای طراحی‌شده و اکسسوری های سقف و ظروف کریستالی این هتل جذابیت محیط درونی رستوران را دوچندان می‌کند؛ اما اگر از بحث دکوراسیون رستوران هتل نیلو تهران بگذریم سخن غذاهای لذیذ آن خوش‌تر است! در منوی غذایی این هتل می‌توان شاهد انواع اسپاگتی، انواع استیک، انواع سالاد در بخش سالاد بار، انواع کباب‌ها، انواع خورشت‌های ایرانی، انواع خوراک‌های فرنگی و غیره بود. شاید عجیب به نظر برسد اما رستوران چهارفصل هتل نیلو در حوزه عرضه غذاها و برخورد کارکنان در واقع هم‌تراز با هتل‌های 5 ستاره است و این اغراق نیست چرا که در این رستوران موفق‌ترین سرآشپزان ایرانی مشغول به کار هستند و همواره سعی می‌کنند؛ از باکیفیت‌ترین مواد اولیه در تهیه غذاها و از بهترین ترفندها برای تهیه غذاها استفاده کنند.


بیشتر بخوانید: کدام هتل های تهران بهترین رستوران را دارند؟


کافی شاپ هتل نیلو تهران

بوفه صبحانه هتل نیلو تهران

رستوران نیلو تهران نیز هم چون دیگر رستوران‌های مجلل ایران دارای قسمت پرباری به نام بوفه صبحانه در ساعت 8 الی 10 صبح است و در بوفه صبحانه این رستوران می‌توان شاهد انواع صبحانه‌های ایرانی و فرنگی به صورت سلف‌سرویس بود. غنی بودن بوفه صبحانه هتل نیلو از انواع صبحانه‌ها سبب شده تا جای هیچ چالشی برای میهمانان وجود نداشته باشد؛ چرا که در این بوفه می‌توان شاهد متنوع‌ترین صبحانه‌ها بود. از جمله مواد خوراکی موجود در بوفه این هتل برای وعده صبحانه می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد.

  •  انواع نان‌ها
  • انواع نوشیدنی اعم از چای، قهوه، دم‌نوش، شیر، آبمیوه و غیره
  • لبنیات شامل کره، پنیر، خامه، ماست چکیده و غیره
  • فرآورده‌های پروتئینی مختص صبحانه از جمله ژامبون، سوسیس، کالباس و غیره
  • عسل و مرباهای متنوع
  • خوراک‌های گرم مخصوص صبحانه مانند حلیم، عدسی، خوراک لوبیا، سوسیس بندری و غیره
  • انواع املت
  • انواع تخم‌مرغ
  • فرآورده‌های کنجد
  • انواع صیفی‌جات و سبزیجات مناسب وعده صبحانه
  • انواع کیک صبحانه، شیرینی، پنکیک، کرپ و غیره

البته موارد فوق تنها بخشی کوچکی از صبحانه‌های رستوران هتل نیلو تهران است و برای بررسی بیشتر بهتر است یک وعده صبحانه را در این هتل امتحان کنید.

 

بوفه ناهار و شام در هتل مجلل نیلو تهران

در رستوران هتل نیلو تهران بوفه ناهار و شام هم چون وعده صبحانه وجود ندارد و فقط در این رستوران می‌توان شاهد سالاد بار بود. در این رستوران برای غذا در وعده شام یا ناهار ابتدا باید از طریق کارکنان ثبت سفارش کرد. با توجه به ظرفیت 40 نفری رستوران چهارفصل، میزبانان محترم مراسماتی مانند ولیمه، جشن تولد و غیره می‌توانند پس از انتخاب غذا و دسرهای منتخب خود و هماهنگی با تشریفات از خدمات بوفه ناهار و شام هتل بهره‌مند شوند. رستوران چهارفصل نیلو می‌تواند یکی از بهترین میزبانان برای اغلب مجالس باشد چرا که در این هتل رعایت تشریفات و کیفیت غذا حرف اول را می‌زند.


بیشتر بخوانید: غذاهای معروف شهرهای ایران | غذای محلی هر شهر کدام است؟


رستوران هتل نیلو تهران


بهترین جاذبه های گردشگری ایران کدامند؟ برای اطلاع از جاهای دیدنی ایران این مقاله را از دست ندهید.


کافه و کافی‌شاپ‌های هتل نیلو تهران

از جمله جذاب‌ترین امکانات رفاهی هتل نیلو می‌توان به وجود یک کافه کوچک و زیبا در محیط درونی این هتل اشاره کرد. ارائه خدمات 24 ساعته و برخورد حرفه‌ای پرسنل کافی‌شاپ هتل نیلو تهران تنها بخشی از ویژگی‌های مثبت این کافه است که در ادامه در مورد آن خواهیم نوشت.

 

کافه نیلو

هتل نیلو تنها یک کافه مجهز و زیبا دارد که به نام کافه نیلو مشهور است. در این کافه هتل نیلو تهران می‌توان شاهد انواع دسر، انواع نوشیدنی سرد و گرم، انواع کیک کافی‌شاپی و غیره بود. این کافه با فضای مدرن و شیک خود می‌تواند مکان مناسبی برای ثبت خاطرات و یا جلسات کوتاه‌مدت اداری باشد. آنچه اغلب میهمانان هتل را ترغیب می‌کند تا جشن‌های تولد و یا مراسمات کوچک خود را در این کافه برگزار کنند؛ ارائه خدمات 24 ساعته و طعم اصیل قهوه‌های این کافه است.

 

پذیرایی در کافه‌ها و رستوران‌های هتل نیلو تهران چگونه است؟

جالب است بدانید که در هتل نیلو امکان طبخ غذا وجود دارد اما از آنجایی‌که غذاهای رستوران 4 فصل از درجه کیفیت خوبی برخوردار هستند اغلب گردشگران سعی می‌کنند به‌جای طبخ غذا و یا خرید غذا از رستوران‌های اطراف به رستوران هتل نیلو تهران مراجعه کنند. اما آنچه که از نظرات گردشگران داخلی و خارجی استنباط می‌شود این است که به‌طورکلی پذیرایی در کافه هتل نیلو تهران و رستوران آن به بهترین شکل است و نمی‌توان ایراد و خطایی در برخورد کارکنان و یا غذاهای لذیذ ایتالیایی و ایرانی دید؛ اما آنچه سبب می‌شود برخی از میهمانان در مورد رستوران هتل نیلو تهران انتقادهایی داشته باشند افزایش قیمت برخی از غذاهای این رستوران و کاهش تنوع در مواد لازم برای وعده صبحانه است. با توجه به استفاده از مواد اولیه باکیفیت و سرو غذاهای باکیفیت در این رستوران و عدم‌تغییر عطر و طعم غذاها به نظر می‌رسد؛ با توجه به شرایط کنونی این افزایش قیمت پدیده‌ای طبیعی محسوب شود.

 

جمع‌بندی

رستوران و کافه هتل نیلو که از بالاترین استانداردهای دکوراسیون و ایمنی ایران برخوردار است و می‌تواند باعرضه طیف وسیعی از امکانات اعم از تجهیزات صوتی، نورپردازی، سرو غذاهای ایرانی و ایتالیایی، فراهم کردن پیش‌غذاهای جدید و خلاقانه لحظات خوشی را برای شما و عزیزانتان رقم بزند. سپاسگزاریم که تا انتهای این مقاله با همراه بودید لطفاً تجربیات و نظریات خود را در حوزه کافه هتل نیلو تهران و یا رستوران آن با ما به اشتراک بگذارید.

 

تهران را می توانیم یکی از پر رفت و آمدترین شهرهای ایران بدانیم. این شهر به خاطر موقعیت استراتژیکش یکی از قطب های اصلی تجارت محسوب می شود. به همین خاطر افراد زیادی به دلایل مختلف تفریحی یا کاری و بازرگانی تهران را برای مسافرت انتخاب می کنند که همه ی آنها علاقه دارند در سفر خود از جاهای دیدنی تهران نیز دیدن کنند.

زمانی که می خواهید برای اقامت چند روزه به تهران سفر کنید و از بین هتل های تهران یکی را انتخاب کنید. بهتر است قبل از سفر به رزو هتل اقدام کنید. رهی نو سایتی است که امکانات هتل های چهار ستاره تهران و هتل های پنج ستاره تهران  را در اختیار شما قرار داده است تا با کمک آن بتوانید هتل مناسب خود را آنلاین رزرو کنید. شما در رهی نو می توانید بهترین هتل های تهران را با بیشترین تخفیف رزرو کنید.

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
سیما روشن ۱۴۰۲/۸/۸

رستوران چهارفصل نیلو رو بهتر از بقیه رستورانهاش میپسندم

  مدیر سایت۱۴۰۲/۸/۹

سیما جان بسیار عالی ممنون از ثبت نظرتون در سایت رهی نو

غزل ۱۴۰۲/۴/۲۷

نیلو واقعا باکلاس مخصوصا رستوران 4فصل و بوفه صبحانه شو خیلی دوس دارم

  مدیر سایت۱۴۰۲/۵/۱۴

غزل جان خیلی عالی که تجربه تون رو در اختیار دیگر دوستان قراردادید شاد و پیروز باشید

میترا ۱۴۰۲/۲/۲۸

چه اطلاعات خوبی ممنون نمیدونستم رستوران هتل نیلو از لوکس ترین رستوران است که گردشگران خارجی هم جذب میکنه و اینکه کافه 24ساعته داره چه عالی

  مدیر سایت۱۴۰۲/۲/۲۸

میتراجان ممنون از حسن نظر و ابراز لطفی که داشتید امیدواریم در اولین فرصت بتوانید مهمان این هتل باشید

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...