رَهی نو

رستوران و کافی شاپ های هتل رکسان (نووتل سابق) تهران

تعداد بازدید: ۳۰۸۰ ۱۱ مهر ۱۴۰۰

اگر می‌خواهید استرس ساعت و زمان رسیدن به پرواز و فرودگاه را نداشته باشید، لوکس‌ترین هتل فرودگاهی تهران در انتظار شما است. هتل رکسان (نووتل سابق) تهران با فاصله کمی که از فرودگاه امام خمینی دارد، با امکانات کامل و لوکس‌، اقامت راحتی را برایتان فراهم می‌کند. با هم به رستوران و کافی شاپ‌های هتل رکسان می‌رویم و پشت میزهای خوشمزه‌اش، پذیرایی می‌شویم. با رهی نو در این شکم‌گردی همراه باشید. 

 

 

هتل-رکسان11

 


رستوران‌ و کافی‌شاپ‌های هتل رکسان (نووتل سابق) تهران


دو رستوران مجلل و باشکوه در هتل رکسان وجود دارند، که با انواع غذاهای لاکچری و سالم، بشقاب‌های رنگی و هوس برانگیز، نظر مشتریان را به خود جلب می‌کند. 

 

رستوران گلکسی


گلکسی جزو بهترین رستوران‌های این هتل است که می‌تواند تجربه‌ای بی نظیر را برایتان رقم بزند. این رستوران، برای افرادی که رژیم و سلیقه خاصی در غذا خوردن دارند، بسیار پسندیده است. در صورتی که دارای رژیم گیاه‌خواری هستید، دیابت دارید یا رژیم بدون لاکتوز و گلوتن را امتحان می‌کنید، می‌توانید در این رستوران با خیال راحت غذای مورد نظرتان را سفارش دهید. منوی متنوع رستوران گلکسی، طیف گسترده‌ایی از غذاهای دریایی، ایرانی و ایتالیایی را در برگرفته و توانسته جواب‌گوی سلایق مختلف مشتریان، در سطح بالایی باشد.
در این مجموعه، به دلیل حضور میهمانان از نقاط مختلف جهان، غذاهای بین‌‎المللی سرو می‌شود. همچنین، نوشیدنی‌ها و اسموتی‌های بسیار خوش طعمی وجود دارند که می‌توانید در کنار دسرهای درجه یک سفارش دهید.

 

 

رستوران-گلکسی-هتل-رکسان1

 

رستوان وادی

 

رستوران وادی، دارای ترکیبی از سنت شرقی و ایرانی است، که باوجود کنده‌کاری‌هایی از اشعار خیام، غذاخوردن در آن محیط را لذت‎‌بخش‌تر می‌کند. همچنین، وجود نقاشی‌های سنتی روی درهای شیشه‌ای، دکوراسیون دلنشین و در میان عطر غذاهای خوشمزه، با گرمی از شما پذیرایی می‌شود. این رستوران‌، فضای لوکس دارد و می‌تواند مورد پسند افراد مختلف از سرتاسر دنیا قرار گیرد.

 

 

رستوران-وادی-هتل-رکسان-2

 

برای کسانی که خواهان غذاهای خوش‌طعم در فضایی کاملا شرقی هستند، رستوران وادی بهترین گزینه است. ناگفته نماند، افرادی که رژیم غذایی یا ذائقه غذایی خاصی دارند، به آسانی می‌توانند از منو متنوع آن استفاده کرده و با سفارش غذای مورد علاقه‌شان از تک تک لحظات خود لذت ببرند. رستوران وادی هتل رکسان تهران، یکی از بهترین‌ انتخاب‌ها برای افرادی است که مهمانان خارجی‌ دارند و می‌‎خواهند در یک رستوران اصیل ایرانی آن‎‌ها را دعوت کرده و تجربه‌ای نابی تقدیم‌شان کنند.
 

بوفه صبحانه هتل رکسان (نووتل سابق) تهران

در هر مکانی که هستید، یک صبحانه مقوی و شیک، حتی در سفر نیز لازم است. از آن جایی که هتل رکسان تهران، صرف یک صبحانه پرانرژی را برای مسافران خود ضروری می‌داند و از طرفی، این هتل مخصوص مسافران پروازی طراحی شده است، در اینجا بیش از هر هتل دیگری شاهد انعطاف برنامه صبحانه هتل هستید. 
در صورتی که صبح بسیار زود پرواز دارید، هتل با منوی فوق‌العاده و اولیه‌اش با چای، آب، قهوه، آب میوه، کیک صبحانه و مافین از شما پذیرایی می‌کند. در صورتی که فرصت کافی برای صرف صبحانه دارید می‌توانید از ساعت 6 تا 10 صبح، از منوی رنگین صبحانه دلی از عزا درآورید.

 

 

صبحانه-هتل-رکسان

 

انواع آبمیوه، املت‌های خوشمزه و فرنگی، تخم‌مرغ و نیمرو، عدسی و لوبیا، کره و مربا و عسل، لبنیات، انواع نان ایرانی و فرانسوی، سوسیس و ژامبون، نسکافه، چای و قهوه منوی صبحانه هتل رکسان را تشکیل داده است که یک روز فوق‌العاده و پرانرژی را می‌تواند برایتان بسازد. پیشنهاد می‌شود، حتی اگر در این هتل اقامت ندارید، برای صرف صبحانه حتما به کافی شاپ هتل رکسان تهران سر بزنید.


 
بوفه ناهار و شام هتل رکسان (نووتل سابق) تهران


نوبت به بخش خوشمزه ماجرا رسیده است. می‌خواهیم از منوی رنگارنگ ناهار و شام هتل لوکس رکسان نهایت استفاده را ببریم. همان‎طور که پیش‌تر گفته شد، به رستوران وادی که بروید، حال و هوای سنتی و شرقی با خواندن اشعار حک شده خیام روی دیوارهای چوبی، در کنار نقاشی‌های سنتی روی شیشه، حس فوق‌العاده‌ای به شما می‌دهد. به این ترتیب غذا را با میل و اشتیاق بیشتری میل خواهید کرد. به خصوص اگر رژیم خاصی دارید، هتل رکسان غذای خاصی را برایتان تدارک دیده است. اگر مهمان خارجی دارید، رستوران وادی هتل رکسان بهترین گزینه برای دعوت مهمان‌تان به یک رستوران اصیل با رژیم غذایی سالم است.

 

 

ناهار-هتل-رکسان-3

 

 

اگر می‌خواهید انواع غذاهای خوشمزه دریایی، ایرانی و ایتالیایی را امتحان کنید، رستوران گلکسی با غذاهای خوشمزه و مقوی در انتظارتان است. غذاهای بین‌المللی اینجا شما را با فرهنگ غذایی ملل‌های مختلف آشنا می‌کند و از طرفی می‌توانید با خیال راحت از مهمان خارجی‌تان نیز در این رستوران پذیرایی کنید. 


سرو انواع نوشیدنی، اسموتی‌های خوشمزه و دسرهای رنگی، این رستوران را پرطرفدار کرده است. از ساعت 12 ظهر تا 5 بعدازظهر می‌توانید برای صرف ناهار و سپس تا 12 شب برای صرف شام از منوی جذاب رستوران استفاده کنید. در نهایت باید گفت هیچ‌کدام از این دو رستوران دارای بوفه سلف سرویس نیستند و شما می‌توانید از منوی این دو رستوران غذاهای جذاب سفارش دهید.


 
کافه و کافی‌شاپ‌های هتل رکسان (نووتل سابق) تهران 


کافه هتل رکسان (نووتل سابق) شما را به مکانی دل‌انگیز و منحصربه‌فرد دعوت می‌کند که می‌توانید برای پذیرایی از گردشگران و مهمانان خارجی خود یا قرارهای مهم کاری از آن بهره ببرید. در فضای آرام و دلنشین کافه به صرف منوی جذاب نشسته و گپ و گفت دوستانه‌تان را انجام دهید و لحظات به یادماندنی بسازید.

 

 


حتی؛ اگر در این هتل اقامت ندارید، پیشنهاد می‌کنیم برای یک‌بار هم که شده سری به آن جا بزنید. مسافران، کسانی که برای بدرقه یا استقبال مهمانان‌شان می‌آیند و به طور کلی گردشگران، جذب دکوراسیون باشکوه و فضای آرام کافه هتل می‌شوند. 
در اینجا می‌توانید انواع دسر، شیرینی، نوشیدنی‌های سرد و گرم و طعم‌های بی‌نظیری را تجربه کنید و با تماشای معماری کافه، لحظات شیرینی را برای خود و اطرافیانتان ثبت کنید. برای صرف صبحانه نیز در همین جا می‌توانید صبح‌تان را با منوی جذابش آغاز کنید.

 

پذیرایی در کافه‌ها و رستوران‌های هتل رکسان (نووتل سابق) تهران چگونه است؟ 


فضای آرام و نزدیکی هتل رکسان به فرودگاه امام خمینی، گردشگران زیادی را به کافه و رستوران‌های هتل می‌کشاند. به همین دلیل، در کنار فضای مجلل هتل، شاهد پرسنل مجرب و مسلط به زبان انگلیسی می‌شوید که می‌توانند نیاز گردشگران خارجی را برطرف کنند. علاوه بر این، فضای کافی شاپ که در داخل پارکینگ قرار گرفته است، این امکان را فراهم کرده تا بدون هیچ دغدغه‌ای خودتان یا مهمانان‌تان ماشین‌شان را در پارکینگ پارک کنند.

 

 

هتل-رکسان-22

 

قصد برگزاری قرار یا جلسه کاری با افراد مهمی را دارید؟ مهمان خارجی دارید یا می‌خواهید یک اقامت بی‌عیب و نقص را در نزدیکی فرودگاه داشته باشید؟ باید بگوییم کافه و رستوران‌های هتل رکسان تهران با میزبانی فوق‌العاده‌، گزینه ایده‌آلی برای مراسم‌های شما هستند. به این ترتیب با خیال راحت از یک پشتیبانی و میزبانی همه‌جانبه، لحظات خاطره‌انگیزی را در رستوران و کافی شاپ هتل رکسان تهران سپری کنید. 

 

 سخن پایانی


مجموعه وسیعی از خدمات و امکاناتی که هتل رکسان تهران برای ارائه به مسافران و گردشگران داخلی و خارجی فراهم کرده، هتل را در دسته بهترین هتل‌های فرودگاهی با بالاترین امتیاز قرار داده است. به‌طوری‌که؛ قبل از وداع با تهران، مهمانان مشتاق صرف یک نوشیدنی خوشمزه در کافی‌شاپ یا یک وعده غذایی کامل در رستوران هتل هستند. در صورتی که قصد رفتن به رستوران یا کافی‌شاپ رکسان را دارید، می‌توانید از ترانسفر فرودگاهی هتل نیز استفاده کنید. هتل رکسان برای راحتی مهمانانش هر 20 دقیقه ترانسفر رایگان به فرودگاه و هتل را فراهم کرده است.
 
لازم به ذکر است، زمانی که بخواهید برای اقامت چند روزه به تهران یا هرجای ایران سفر کنید، بهتر است قبل از سفر به رزرو هتل اقدام کنید. شما می‌توانید از طریق سایت رزرو آنلاین هتل رهی نو هتل مدنظرتان را انتخاب کرده و با بیشترین تخفیف رزرو کنید.

 

سوالات متداول


آدرس هتل رکسان کجا است؟


کیلومتر ۳۰ اتوبان تهران-قم، روبروی ترمینال یک فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره)


برای اقامت کوتاه مدت در هتل رکسان قوانین خاصی وجود دارد؟

 

حداکثر مدت استفاده از اتاق‎‌های ساعتی، 6 ساعت بوده و فاقد صبحانه است.

 

هتل رکسان برای چه افرادی پیشنهاد می‌شود؟

 

این هتل برای مسافران با شرایط خاص، کارکنان شرکت‌های هوایی و مسافرانی که پرواز آن‎ها توقف دارد یا پروازشان به زمان دیگری تغییر داده شده بسیار مناسب است.
 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
نامی ۱۴۰۲/۸/۲۳

هتل رکسان فکر میکنم نسبت به هتل های دیگه رستوران و کافی شاپش گرونتر باشه

  مدیر سایت۱۴۰۲/۸/۲۴

نامی عزیز احتمال این هست که به دلیل مسافت طولانی برای خرید مواد لازم هزینه راه هم به هزینه مواد اضافه شود ممنون از شما

محسن ۱۴۰۲/۵/۱۰

هتل خوبی هست خب بخاطر فرودگاهی بودنش مواد غذایی خیلی گرونه

  مدیر سایت۱۴۰۲/۵/۱۲

محسن عزیز همینطور که اشاره کردید هتل های فرودگاهی به جهت هزینه حمل و نقل مواد غذایی قیمتشون بالاتر از هتل های دیگه هست

مهران ۱۴۰۲/۲/۳۰

هتل رکسان معماری بسیار زیبایی داره من خیلی دوست دارم هم نماشو هم داخلش شیک و ساده س فضای داخلش

  مدیر سایت۱۴۰۲/۲/۳۰

آقا مهران عزیز همین طور است به نظر ما هم معماری مدرن ساده و شیکی دارد خیلی لطف کردید که نظرتون رو در رهی نو ثبت نمودید

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...