رَهی نو

معرفی بهترین استخر های تهران | ادرس و تصاویر

تعداد بازدید: ۹۳۰ ۲۵ آذر ۱۴۰۲

لیست بهترین استخرهای تهران

طرفداران شنا و بازی‌های آبی روز به روز در حال افزایش است. این ورزش تاثیرات فراوانی بر روح و جسم انسان دارد که از آنها می‌توان به کمتر شدن دردهای عضلانی، برطرف شدن سموم بدن و ... اشاره کرد. به‌همین دلیل افراد زیادی به این ورزش روی می‌آورند و از طرف دیگر تمایل دارند در استخرهایی که از نظر بهداشت و امکانات در حد بالایی هستند، شنا کنند. اگر پایتخت‌نشین هستید، قطعا انتخاب بهترین استخرهای تهران اولویت شما خواهد بود. ما این مقاله از سایت رزرو آنلاین هتل رهی نو را به معرفی استخرهای تهران اختصاص داده‌ایم تا با انتخاب آنها بتوانید تجربه‌ای متفاوت از شنا در این استخرها بدست بیاورید.

معرفی بهترین استخر های تهران

استخر آفتاب مجموعه ورزشی انقلاب

استخرمجموعه ورزشی انقلاب

یکی از بهترین استخرهای تهران، استخر آفتاب انقلاب است که با دارا بودن امکانات بسیار زیادش، یکی از معروف‌ترین استخرهای تهران محسوب می‌شود. استخر این مجموعه در سال 1395 در زمینی به مساحت ده هزار متر مربع تاسیس شد. در این استخر امکاناتی مانند حمام سنتی و ترکی، ماساژ و سالن‌های بدنسازی و آکوا اسپینینگ وجود دارد. از بخش‌های اصلی و استخرهای این مجموعه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
•    استخرهای مسقف و مجهز به سیستم تصفیه نمکی آب
•    استخر آب‌درمانی مجهز به سیستم تصفیه با نمک منیزیم
•    استخر چهارفصل روباز
•    استخر درمانی مدرن مجهز به تجهیزاتی مانند تردمیل و دوچرخه در آب
•    جکوزی روباز، سونای خشک و بخار و حوضچه آب سرد
آدرس: اتوبان نیایش، حدفاصل بزرگراه کردستان و خیابان سئول، جنب نمایشگاه بین‌المللی، مجموعه ورزشی انقلاب.

استخر نارسیس

استخر نارسیس

اگر به‌‎دنبال استخری در شرق تهران هستید، ما به شما استخر نارسیس را معرفی می‌کنیم. در این استخر غارهای نمکی وجود دارد که افراد دارای بیماری‌های قلبی، فشار خون و همینطور بیماران تنفسی می‌توانند از آن استفاده کنند. آب استخر نارسیس با استفاده از سیستم کلر با فیلتر شنی مورد تصفیه قرار می‌گیرد و افرادی که نسبت به کلر حساسیت دارند، دچار هیچ عارضه‌ای نخواهند شد. از امکانات این استخر می‌توان به استخر کودکان، جکوزی، حوضچه آب سرد، اتاق ماساژ، حمام ترکی و بوفه اشاره کرد.
آدرس: تهرانپارس، خیابان فرجام، بین خیابان‌های عادل و زرین، مجموعه ورزشی نارسیس. 

استخر هتل ارم

استخر هتل ارم

از بهترین استخرهای تهران می‌توان به استخر هتل بزرگ ارم اشاره کرد. امکانات و کیفیت این استخر در حد ایده‌آل است؛ به‌همین دلیل طرفداران زیادی دارد. استخر هتل ارم در لیست استخرهای شمال تهران قرار دارد و در آن امکاناتی نظیر آب‌درمانی، اتاق‌های ماساژ، حمام سنتی، سونای خشک و بخار و جکوزی برای مراجعه‌کنندگان درنظر گرفته شده است. از دیگر امکانات این مجموعه می‌توان به آموزش شنا و همچنین نجات غریق در تمام رده‌های سنی اشاره کرد. 
آدرس: اتوبان حقانی، نزدیک پل همت، هتل بزرگ ارم.

استخر حس خوب زندگی

استخر حس خوب زندگی

استخر حس خوب زندگی یکی از استخرهای مطرح و خوب تهران است که خدمات و سرویس‌‌های خود را در یک فضای دلنشین و لوکس به مراجعه‌کنندگان ارائه می‌دهد. زمانی که وارد استخر می‌شوید، بوی مواد تصفیه‌کننده آب را حس نمی‌کنید، چون شرایط آب توسط کارشناسان مجموعه بطور پیوسته کنترل می‌شود. این استخر امکانات رفاهی مختلفی را به مراجعه‌کنندگان ارائه می‌کند که شامل شنای زیر باران، حمام‌های ترکی و سنتی، اتاق برف، آب‌درمانی، سونا و ماساژ، آبشار آب سرد و باشگاه بدنسازی هستند.
آدرس: میدان آرژانتین، بلوار بیهقی، نبش خیابان دهم غربی.

استخر هودین و هورام

استخر هودین و هورام

استخر هودین و هورام یکی از متفاوت‌ترین استخرهای تهران است. اگر به‌دنبال تجربه‌ای خاص و شنا در یک استخر چهار فصل با امکانات منحصربفرد هستید، این استخر را امتحان کنید. ابعاد این استخر 35 متر در 25 متر است و گرمای آب آن با استفاده از موتورخانه و نور خورشید تامین می‌شود. از امکانات این استخر می‌توان به غار سنگی، ساحل ماسه‌ای و حمام آفتاب اشاره کرد. حمام نمک یکی دیگر از امکانات این استخر محسوب می‌شود که از آن برای درمان دردهای مفصلی، عضلانی و برطرف کردن استرس استفاده می‌شود. موردی که این استخر را بسیار منحصربفرد کرده، وجود جکوزی سرد و گرم در باران مصنوعی است. همچنین اگر به ماساژ علاقمندید، در استخر هودین و هورام می‌توانید از دریافت ماساژ تایلندی لذت ببرید. آب‌درمانی، رستوران‌های آسیای شرقی و سنتی از امکانات دیگر این استخر است که باعث می‌شود افراد زیادی این مجموعه را برای شنا کردن انتخاب کنند.
آدرس: تهرانسر، بلوار گل‌ها، تقاطع یاس، مجموعه هودین و هورام.

استخر هتل پارسیان آزادی

استخر هتل پارسیان آزادی

یکی دیگر از استخرهایی که افراد علاقمند به شنا و ورزش‌های آبی انتخاب می‌کنند، استخر هتل پارسیان آزادی است. شنا در این استخر با وجود امکانات خاصش و در فضایی مدرن و مجلل، تجربه‌ای متفاوت به شناگران خواهد داد. استخر هتل پارسیان آزادی تنها استخری در تهران است که توانسته گواهی سلامت استخر را دریافت کند.
از امکانات مجموعه ورزشی هتل پارسیان آزادی می‌توان به اتاق‌های ماساژ، سونای خشک و بخار، تناسب اندام و بدنسازی اشاره کرد. در کنار انجام ورزش‌های آبی می‌توانید از فضای داخلی آن که شامل بخش پذیرایی است، لذت ببرید. همچنین اگر از شهرهای دور به تهران سفر می‌کنید، پیشنهاد می‌کنیم که از هتل پارسیان آزادی تهران برای داشتن یک اقامت خاطره‌انگیز استفاده کنید.
آدرس: تقاطع اتوبان‌های چمران و یادگار امام، تقاطع اوین، هتل پارسیان آزادی.

استخر زیتون

استخر زیتون.

از بهترین استخرهای سرپوشیده تهران می‌توان به استخر زیتون اشاره کرد. این استخر با ظرفیتی نزدیک به 140 نفر آماده خدمت‌رسانی به بانوان و آقایان است. طول این استخر 25 متر و عرض آن 12 متر است و تصفیه آب آن با کلر و نمک انجام می‌شود. همچنین در این مجموعه استخر مخصوص کودکان بالای قد 90 سانتیمتر هم درنظر گرفته شده است. از امکانات این استخر می‌توان به سونا بخار، سونا خشک، حوضچه آب سرد، اتاق مه سرد، فیتنس، اتاق مه سرد، اتاق ماساژ، بوفه، حمام سنتی، کمد و پارکینگ اختصاصی اشاره کرد. 
آدرس: میدان آزادی، بزرگراه آیت‌اله سعیدی، ضلع شرقی میدان فتح.

استخر فرهنگسرای بهمن

استخر فرهنگسرای بهمن

از بهترین استخرهای جنوب شهر تهران می‌توان به استخر فرهنگسرای بهمن اشاره کرد. از زمان احداث این استخر حدود سه دهه می‌گذرد که یکی از استخرهایی است که بیشتر علاقمندان به شنا و ورزش‌های آبی آن را انتخاب می‌کنند. مساحت این استخر در حدود 1300 متر مربع است که ظرفیتی معادل 150 نفر را دارد. از امکانات این استخر می‌توان به سونا خشک و بخار، استخر کودکان، جکوزی، سرسره‌های آبی، اتاق ماساژ و تونل مه اشاره کرد.
آدرس: میدان بهمن، فرهنگسرای بهمن.

استخر دانشگاه صنعتی شریف

استخر دانشگاه صنعتی شریف

یکی دیگر از بهترین استخرهای تهران که در سال 1389 افتتاح شد، استخر دانشگاه شریف است. این مجموعه ورزشی از سمت فدراسیون شنا در سطح حرفه‌ای معرفی شده و به‌دلیل داشتن آب زلال و کیفیت بالای سلامت یکی از استخرهای معروف شناخته می‌شود. این مجموعه ورزش‌های آبی با داشتن دو بخش مجزا برای بانوان و آقایان، به استخر دوقلو هم معروف است.
آموزش شنا از جمله شنای موزون، شیرجه و واترپولو از امکانات استخر دانشگاه شریف به‌شمار می‌آید. از دیگر امکانات این استخر می‌توان به جکوزی، آب‌درمانی، حوضچه‌های آب سرد، سرسره‌های آبی، حمام سنتی و ترکی و همینطور پارکینگ رایگان اشاره کرد.
آدرس: خیابان آزادی به سمت غرب، بعد از دانشگاه صنعتی شریف، بلوار شهید جواد اکبری، بلوار صالحی، کوچه گلستان.

اسپای ژاپنی هانا

اسپای ژاپنی هانا

اگر طرفدار سبک زندگی آسیای شرقی هستید و به‌دنبال استخری با این امکانات می‌گردید، پیشنهاد می‌کنیم که اسپای ژاپنی هانا را امتحان کنید. اسپای ژاپنی هانا یکی از لوکس‌ترین مجموعه‌هایی است که در آن شاهد فرهنگ ژاپنی خواهید بود. این مجموعه دارای چشمه‌های آب گرم معدنی هستند که به آن Onsen می‌گویند. این چشمه‌ها دارای خواص درمانی هستند که برای درمان بیماری‌های عضلانی، آرامش اعصاب، و تلطیف پوست تاثیرات فراوانی دارند. قسمت‌های عمیق این حوض‌ها بالای 8 متر بوده که به‌دلیل مقداری زیاد یون و املاح معدنی رنگ آب آن شیری است.
آدرس: مینی سیتی، بلوار ارتش، بلوار نیروی زمینی، لاین کندروی بزرگراه بابایی غرب، نبش کوچه گل‌بهار، پلاک 24.

سخن پایانی

در این مقاله از سایت رهی نو به معرفی بهترین استخرهای تهران در مناطق مختلف شهر پرداختیم. در زمان انتخاب استخر باید عوامل مختلفی مانند کیفیت، خدمات، امکانات و دسترسی افراد به این مجموعه‌های ورزشی را درنظر داشته باشید. یکی دیگر از مواردی که در هنگام انتخاب استخر باید مدنظر داشته باشید، قیمت بلیط است. این قیمت‌ها در تمامی استخرها یکسان نبوده و هرکدامشان باتوجه به امکانات، منطقه جغرافیایی و محدودیت زمانی قیمت‌های متفاوتی دارند. 

سوالات متداول در مورد بهترین استخرهای تهران

بهترین استخرهای مخصوص بانوان در تهران کدامند؟

استخر باشگاه انقلاب، استخر یاس، استخر قائم.

استخرهای معروف شمال تهران کدامند؟

استخر هتل پارسیان آزادی، استخر هتل ارم، استخر آفتاب انقلاب، استخر شهید کشوری.

بهترین استخرهای جنوب تهران کدامند؟

استخر قصر ملک، استخر فرهنگسرای بهمن.
 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...