رَهی نو

رستوران و کافی‌شاپ‌های هتل پارسیان انقلاب تهران

تعداد بازدید: ۱۸۵۷ ۱۰ مرداد ۱۴۰۱

در پایتخت رستوران‌های درجه یک و باکیفیت زیادی وجود دارد که برای رستوران‌گردی گزینه مناسبی هستند. رستوران‌ های هتل پارسیان انقلاب تهران از بهترین رستوران‌های این شهر به‌حساب می‌آید. اگر پس از چند روز کاری هوس رستوران و کافی‌شاپ به سرتان زده است بایستی به سراغ هتل پارسیان انقلاب بروید. شما می‌توانید در این رستوران‌های طعم‌های لذیذ و به‌یاد ماندنی را بچشید.
رستوران‌گردی جز تفریح مردم پایتخت به‌حساب می‌آید و افراد زیادی با این کار اوقاتی خوش برای خود رقم می‌زنند. برای گرفتن سرویس از رستوران‌های هتل، لازم نیست شما مقیم این هتل باشید، چون هتل پارسیان انقلاب تهران به میزبانی مهمانان تهرانی و مسافران خود می‌رود. در این مقاله از سایت رزرو آنلاین هتل  رهی نو به معرفی کامل رستوران‌های هتل زیبای پارسیان انقلاب تهران می‌پردازیم تا شما بتوانید برای انتخاب خود راحت‌تر تصمیم بگیرید. 

اسامی رستوران‌ های هتل پارسیان انقلاب تهران

هتل پارسیان انقلاب تهران به‌عنوان یکی از برترین هتل‌‌های چهار ستاره و معروف در این شهر شناخته می‌شود. کیفیت بالای این هتل، پارسیان انقلاب را زبانزد خاص و عام کرده است. اما قبل از رفتن به این هتل بهتر است با انواع رستوران‌های آن آشنا شوید تا با توجه به نوع آن، یکی از این رستوران‌ها را به‌عنوان مقصد خود انتخاب کنید. این هتل زیبا و باکیفیت دارای سه رستوران است. در ادامه هر یک از این رستوران‌ها را به‌طور مجزا با شما بررسی خواهیم کرد.

اسامی رستوران‌ های هتل پارسیان انقلاب تهران

رستوران گردان هتل پارسیان انقلاب تهران

جالب است بدانید رستوران گردان هتل پارسیان انقلاب، به‌عنوان اولین رستوران گردان در ایران شناخته می‌شود. صرف یک غذای خوش‌طعم به همراه تماشای شهر پر چراغ تهران از بالا در شب و حتی تماشای آسمان آبی این شهر در روزهای بدون آلودگی، یک خاطره به‌یادماندنی را در ذهن شما ثبت خواهد کرد. 
تماشای منظره تهران از بالا، ناخودآگاه شما را به یاد کوه‌های اطراف تهران می‌اندازد که بر بالای آن، تمام شهر را زیر پای خود می‌بینید و کمی از هیاهوی شهر فاصله می‌گیرید. لذا بعد از چند روز کاری و برای گذراندن اوقاتی شیرین و آرام، این مکان را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

رستوران گردان هتل پارسیان انقلاب تهران

رستوران نارون هتل پارسیان انقلاب تهران

رستوران پارسه قدیم هتل تهران، بعد از بازسازی، رستوران نارون نام گرفت و نام پارسه به یکی دیگر از رستوران های هتل پارسیان انقلاب تهران، تعلق گرفت. این رستوران مکانی دلباز داشته که ظرفیت گنجایش 200 نفر را دارد. چیدمان زیبای صندلی‌ها، رنگ جذاب پرده‌ها و همخوانی آن با دیوارها و ستون‌های طلایی‌رنگ در سالن این رستوران، جلوه‌ای کلاسیک به رستوران نارون هتل پارسیان انقلاب تهران بخشیده است.

رستوران نارون هتل پارسیان انقلاب تهران

رستوران پارسه هتل پارسیان انقلاب تهران

اگر تمایل دارید در مکانی باز، غذای خود را صرف کنید تا از روشنایی نور خورشید لذت ببرید، رستوران پارسه هتل پارسیان انقلاب، یک گزینه ایده‌آل برای شماست. علاوه بر آن، چه چیزی دلپذیرتر از صرف غذا در یک روز بارانی است که حس آرامش به شما خواهد بخشید؟ اما نگرانی از گرما، سرما یا خیس شدن موجب شده تا افراد زیادی فرصت چنین تجربه‌ای را از دست بدهند. 

رستوران پارسه هتل پارسیان انقلاب، یک رستوران با دیوار و سقف شیشه‌ای بوده که موجب می‌شود همان‌طور که از زیبایی هوا لذت می‌برید، بدون نگرانی از سرما و گرما، در یک فضای دنج غذای خود را میل کنید. این رستوران هتل پارسیان انقلاب تهران در طبقه همکف هتل، واقع شده است. اگر به دنبال مکانی آرام هستید که با دوستان خود، یک غذای خوش‌طعم میل کنید، این رستوران هتل پارسیان انقلاب تهران را از دست ندهید.

رستوران پارسه هتل پارسیان انقلاب تهران

بوفه صبحانه هتل پارسیان انقلاب تهران

تنوع بالای غذایی بوفه صبحانه هتل پارسیان انقلاب تهران موجب شده تا افراد زیادی رستوران‌های این هتل را برای صرف صبحانه انتخاب کنند. یک صبحانه عالی، می‌تواند انرژی مضاعفی به شما برای شروع یک روز زیبا ببخشد.  بوفه صبحانه رستوران هتل پارسیان انقلاب تهران با درنظر گرفتن ذائقه‌ها و علائق افراد مختلف، شامل انواع غذاهای ایرانی و فرنگی می‌شود. منوی صبحانه این رستوران شامل انواع نان، بوفه سرد، بوفه گرم، انواع نوشیدنی سرد و گرم و... می‌شود.

بوفه سرد رستوران هتل پارسیان شامل خرما، گوجه‌فرنگی، خیار و خیارشور کاهو و سبزیجات، ماست ساده، خامه، پنیر خامه‌ای، پنیر ساده، پنیر سبزیجات، پنیر سیاه‌دانه، کره، کالباس خشک، حلوا شکری، عسل و انواع مربا است.
اگر مایل هستید که برای صبحانه غذایی گرم میل کنید، می‌توانید به سراغ بوفه گرم این رستوران که شامل انواع املت، تخم‌مرغ آب پز، سوسیس بندری، سوسیس رژیمی، نیمرو، قارچ سوته، خوراک عدسی، خوراک لوبیا، پنکیک، فرنی و... می‌گردد، بروید.

بوفه ناهار و شام در هتل پارسیان انقلاب تهران

بوفه ناهار و شام هتل پارسیان انقلاب تهران نیز، همانند بوفه صبحانه از تنوع بالایی برخوردار است. این مورد یکی از دلایلی بوده که موجب شده افراد با ذائقه‌های مختلف از انواع غذای این رستوران رضایت داشته باشند. در رستوران هتل پارسیان انقلاب تهران، از مواد اولیه تازه برای پخت غذا استفاده می‌شود. 
یکی از دلایل دیگر طعم دلنشین غذاهای این رستوران، وجود آشپزهای حرفه‌ای در این هتل است. ازجمله غذاهای محبوب و معروف در منوی رستوران هتل پارسیان انقلاب تهران، می‌توان به جوجه‌کباب بدون استخوان، کباب‌کوبیده، کباب‌برگ، باقالی‌پلو با گوشت و کباب سلطانی اشاره کرد.

پذیرایی در کافه‌ها و رستوران‌ های هتل پارسیان انقلاب تهران چگونه است؟

رستوران هتل پارسیان انقلاب تهران در خیابان طالقانی، بین خیابان ولیعصر و حافظ واقع شده است. اگر قصد دارید برای صرف صبحانه به این رستوران بروید، در نظر داشته باشید ساعت سرو صبحانه در رستوران هتل پارسیان انقلاب از 6:30 صبح الی 10 است. همچنین ناهار در ساعت 12:30 الی 16 و شام از ساعت 19:30 الی 24 سرو می‌شود.

پرسنل مجرب و حرفه‌ای رستوران‌های هتل پارسیان انقلاب تهران تمامی تلاش خود را برای راحتی و رفاه مهمانان انجام می‌دهند. همچنین استفاده از مواد غذایی تازه و سالم باعث شده است تا تمامی افراد با سلیقه‌های مختلف، بتوانند از غذاهای باکیفیت هتل پارسیان انقلاب تهران استفاده کرده و لذت ببرند. پیشنهاد می‌کنیم اگر ساکن تهران هستید، حتماً سری به رستوران‌های متنوع این هتل بزنید.

همچنین اگر قصد سفر به تهران را دارید، می‌توانید با مراجعه به سایت رزرواسیون آنلاین هتل رهی نو و یا تماس با شماره‌های 72993000-021 و 74828-021، یک اتاق یا سوئیت را برای خود رزرو نموده و علاوه بر استفاده از امکانات متنوع این هتل، از غذاهای رستوران هتل پارسیان انقلاب نیز، لذت ببرید.

کلام پایانی

تهران یکی از پر رفت و آمدترین شهرهای ایران است. هر روزه افراد زیادی به دلایل مختلف تفریحی یا کاری و بازرگانی تهران را برای مسافرت انتخاب می‌کنند که همة آن‌ها علاقه دارند در سفر خود، علاوه بر اقامت در یک هتل تمیز و راحت، از غذاهای سالم و لذیذ نیز استفاده کنند.

اما شاید پیدا کردن یک رستوران خوب با قیمت مناسب در بین لیست بلند بالای هتل‌ها و رستوران‌های تهران، کار سختی باشد. برای حل این مشکل ما رستوران هتل پارسیان انقلاب را به‌عنوان یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین رستوران‌های تهران به شما معرفی کردیم. 
اگر شما هم تجربه اقامت در این هتل 4 ستاره را دارید و یا به یکی از رستوران‌های هتل پارسیان انقلاب رفته‌اید، پیشنهاد می‌کنیم تجربه خود را از طریق بخش «نظرات»، با ما و سایر خوانندگان این مقاله به اشتراک بگذارید. 

پرسش‌های متداول در مورد کافه رستوران های  هتل پارسیان انقلاب

آدرس رستوران نارون هتل پارسیان انقلاب کجاست؟

تهران، خیابان طالقانی، بین ولیعصر و حافظ، هتل پارسیان انقلاب.

قیمت یک وعده غذا در رستوران هتل پارسیان انقلاب چقدر است؟

هزینه غذا در رستوران‌های هتل پارسیان انقلاب بر اساس نوع غذای انتخابی شما، متفاوت خواهد بود؛ اما به‌طورکلی هزینه یک وعده غذا در هتل پارسیان انقلاب تهران، نسبت به کیفیت غذا و در مقایسه با سایر رستوران‌های شناخته شده تهران، بسیار مناسب است.

آیا برای استفاده از بوفه صبحانه هتل پارسیان انقلاب، حتماً باید یک اتاق در هتل رزرو کنیم؟

خیر، همه افراد می‌توانند برای صرف صبحانه به هتل پارسیان انقلاب رفته و نیازی به رزرو اتاق در این هتل نیست.

رزرو اتاق در هتل پارسیان انقلاب چگونه انجام می‌شود؟

برای رزرو اتاق در این هتل 4 ستاره، می‌توانید به سایت رزرواسیون آنلاین هتل رهی نو مراجعه نموده و یا با شماره‌های 72993000-021 و 74828-021 تماس برقرار نمایید.
 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
زروان ۱۴۰۲/۸/۱۰

بسیار شیک هست البته به سبک مدرن قدیمی و فضای دوران قدیم رو یاداوری میکنه به هر حال شیک هست

  مدیر سایت۱۴۰۲/۸/۱۳

زروان عزیز ممنون از ثبت نظرتون در سایت رهی نو شاد و پیروز باشید

سولماز ۱۴۰۲/۵/۱۲

هتل پارسیان انقلاب نسبت به قیمتش واقعا خوبه رستورانهاش هم کیفیتش خیلی خوب بود تا دوسال پیش که من اونجا بودم

  مدیر سایت۱۴۰۲/۵/۱۵

سولماز عزیز از ثبت تجربتون در سایت رهی نو بسیار سپاسگزاریم امیدواریم که همچنان کیفیت خود را در جهت رضایت مشتریان حفظ نماید

مروارید ۱۴۰۲/۴/۴

برای مهمان رسمی بردن این رستوران خوب قیمتش هم مناسب خیلی گرون نیست

  مدیر سایت۱۴۰۲/۴/۴

مروارید عزیز ممنون از اینکه نظرتون رو با ما به اشتراک گذاشتید بله درست میفرمایید رستورانهای این هتل برای پذیرش مهمان بسیار عالی است

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...