رَهی نو

لیست هتل رستوران‌های تهران + عکس و آدرس

تعداد بازدید: ۱۳۷۶ ۲۲ تیر ۱۴۰۱

معرفی بهترین رستوران هتل های تهران

امروزه شکم گردی یکی از جذاب‌ترین و مهم‌ترین قسمت‌های گردشگری به‌حساب می‌آید. در این بین، رستوران هتل‌ها نیز با داشتن فضاهای جذاب، تنوع در منوی غذایی و کیفیت بالا، طرفداران زیادی پیدا کرده‎اند و برای دورهمی‌‎های خانوادگی، برگزاری جشن‌ها و مراسم‌های مختلف مورد استقبال افراد قرار می‌گیرند. شما می‌توانید باتوجه به بودجه و سلیقه‎تان، انواع رستوران با فضاهای باز یا بسته، غذای ایرانی یا بین‌المللی، سنتی یا مدرن را انتخاب کنید و لحظات به‌یادمانی داشته باشید. در ادامه قصد داریم به معرفی لیست رستوران‌ هتل‌های تهران بپردازیم. گفتنی است، علاوه‌بر بررسی رستوران‌ها، می‌توانید برای اقامت در هرکدام از هتل‎‌های تهران به سایت رزرو آنلاین هتل رهی نو مراجعه کرده و اتاق مدنظرتان در بهترین هتل‌های تهران رزرو کنید.

معرفی-بهترین-رستوران-هتل-های-تهران

رستوران هتل پارسیان آزادی

یکی از بلندترین و بزرگ‌ترین هتل‌های بین‌المللی پنج ستاره ایران، هتل پارسیان آزادی تهران است. این هتل در گذشته به نام هتل هایت تهران شناخته می‌شد و پس از مدتی با نام هتل بزرگ آزادی معروف شد. هتل پارسیان آزادی چندین رستوران مختلف دارد که شما می‌توانید در بهترین چشم انداز از شهر تهران، تجربه صرف یک غذای باکیفیت را داشته باشید.

رستوران-هتل-پارسیان-آزادی

اگر به غذاهای ایتالیایی علاقه دارید، باید بگوییم که تنها شعبه رستوران ایتالیایی بیچه در ایران، در این هتل قرار دارد. یکی دیگر از رستوران‌های این هتل، رستوران ایرانی پارسه است که با قرارگیری در طبقه ۲۶، می‌توانید چشم‌اندازی زیبا از رشته‌کوه‌های البرز را تماشا کنید و از انواع غذاهای ایرانی و حتی فرنگی لذت ببرید.  ناگفته نماند، در لابی این هتل دو رستوران دیگر هم وجود دارد، رستوران ژاپنی کنزو که انواع غذاهای ژاپنی را سرو می‌کند و رستوران‌های بین‌المللی ممد استیک که می‌توانید با رفتن به آن‌جا غذاهای ترکی را سفارش دهید.

آدرس: تهران، بزرگراه شهید چمران، تقاطع یادگار امام (ره) 

رستوران دلفین هتل هما تهران

هتل هما یکی از قدیمی‌ترین‌ اقامتگاه در لیست هتل‎های تهران است که خدمات باکیفیتی را ارائه می‌دهد. این هتل که در سال 1357 افتتحاح شده است، همچنان جزو بهترین هتل‌های شهر محسوب می‌شود. 
یکی از رستوران‎های معروف هتل هما، رستوران دلفین است که افراد زیادی در آن‌جا خاطرات به‌یادمانی دارند. فضای باز و فضای داخلی، وجود آلاچیق در کنار استخر و نورپردازی جذاب بین درختان، سبب شده است تا این رستوران گزینه ایده‌آلی برای شام عاشقانه باشد.

رستوران-دلفین-هتل-هما-تهران

رستوران دلفین 150 نفر ظرفیت دارد که انواع غذا‌های ایرانی و برخی غذاهای بین‌المللی در منوی خود جای داده است. شما می‌توانید در فضای باز این رستوران به موسیقی زنده گوش بدهید و اجرای گروه‌های حرفه‌ای را تماشا کنید. 
کباب بره، میگو گریل، استیک، کباب برگ و جوجه کباب بی‌استخوان رستوران دلفین را از دست ندهید. 

آدرس: تهران، خیابان ولی‌عصر، بالاتر از میدان ونک، خیابان شهید خدامی 

رستوران سنتی ترمه هتل فردوسی تهران

رستوران سنتی ترمه هتل فردوسی تهران، یک پیشنهاد عالی برای افرادی است که به رستوران‌های سنتی علاقه ‌دارند. با رفتن انتخاب این رستوران از فضای سنتی، موسیقی زنده و غذاهای باکیفیت آن بسیار لذت خواهید برد. رستوران ترنه 350 نفر طرفیت دارد و شما می‌توانید جشن‌ها و مراسم‌های خود را مانند: تولد، سالگرد و... با رزرو قبلی در این رستوران برگزار کنید.

/رستوران-سنتی-ترمه-هتل-فردوسی-تهران

آدرس: تهران، بالاتر از میدان امام خمینی، خیابان کوشک مصری

رستوران هتل پرشین پلازا

هتل پرشین پلازا یک رستوران مجهز با دکوراسیونی به رنگ‌های سفید و سورمه‌ای است که در لیست بهترین رستوران‌های تهران قرار دارد. انواع غذاهای ایرانی و فرنگی در این رستوران سرو می‌شوند قیمت غذاها در آن متعادل است. اگر به رستوران هتل پرشین پلازا تهران سر زدید، کباب برگ، کباب کوبیده و جوجه کباب با استخوان را حتما تست کنید. خوب است بدانید، یک اتاق VIP نیز در این مجموعه وجود دارد که با رزرو آن می‌توانید طبق سلیقه خود درخواست چیدمان آن را بدهید. 

رستوران-هتل-پرشین-پلاز

آدرس: تهران، سهروردی شمالی، پایین‌تر از خیابان بهشتی، خیابان میرزایی، زینالی شرقی

رستوران هتل استقلال

در گذشته نام هتل استقلال، هیلتون بوده است که سابقه طولانی در صنعت هتلداری و رستوران‌های تهران دارد. شما می‌توانید انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را در رستوران این هتل سفارش دهید و لحظات خوشی را در کنار عزیزانتان سپری کنید.  رستوران هتل استقلال تهران فضای مدرنی دارد و آماده پذیرایی در هر سه وعده صبحانه، ناهار و شام است و روزهای جمعه غذا به‌صورت بوفه و سلف‌سرویس ارائه می‌شود که باید از قبل رزرو انجام داده باشید.

رستوران-هتل-استقلال

آدرس: تهران، بزرگراه چمران، نرسیده به چهارراه پارک وی، هتل استقلال تهران

رستوران اسکای لانژ هتل اسپیناس تهران

رستوران اسکای لانژ هتل اسپیناس که در طبقه 26 هتل قرار دارد، یکی از رستوران‌های جذاب وعالی تهران است که  تقریبا هیچ نظر منفی دریافت نکرده است. با انتخاب این رستوران برای صرف یک وعده غذایی هیجان‌انگیز، می‌توانید از بالکن آن منظره ابدی از شهر تهران را تماشا کنید. دکوراسیون این رستوران بسیار لوکس و مدرن بوده و از لوستر‌های زیبا و آیتم‌های منحصربه‌فرد برای طراحی آن استفاده شده است تا یک فضای دلنشین برای میهمانان ایجاد کند.

رستوران-اسکای-لانژ-هتل-اسپیناس-تهران

لازم به ذکر است، هر دو فضای داخلی و باز رستوران اسکای لانژ قابل استفاده است. شما می‌توانید انواع فست‌فود، غذا‌های ایرانی و بین‌المللی را سفارش دهید و از کیفیت بالای غذاها لذت ببرید. همچنین، طبق نظر کاربران غذاهایی همچون: استیک، ماهی سالمون، کباب ششلیک و فیله کباب به شدت پیشنهاد می‌شوند.

آدرس: تهران، سعادت آباد، بلوار پیام، میدان بهرود، خیابان ۳۳، هتل اسپیناس

رستوران هتل تاج محل

رستوران هتل تاج محل به افرادی که غذاهای تند دوست دارند یا برای یک بار هم که شده می‌خواهند غذاهای هندی را تست کنند، پیشنهاد می‌شود. در حالت کلی، غذاهای هندی با ذائقه اکثر ایرانی سازگاری دارند به همین دلیل این رستوران می‌تواند برای یک عصر دلنشین بهترین انتخاب برای شما باشد. لازم به ذکر است، برخی از غذاهای هندی برای افراد گیاه‌خوار نیز انتخاب خوبی هستند. 

رستوران-هتل-تاج-محل

با ورود به این رستوران، از فضای نشات گرفته از فرهنگ هندوستان و منوی متنوع آن ذوق‌زده خواهید شد. فراموش نکنید، برای انتخاب غذا می‌توانید از گارسون‌های مجرب و حرفه‌ایی رستوران کمک بگیرید همچنین، باتوجه به نظرات افرادی که به آن‎‌جا رفته‌اند، جوجه تندوری و سوپ دال رستوران خیلی پرطرفدار است، حتما امتحان کنید.

آدرس: تهران، میدان ونک، خیابان شیخ بهایی

رستوران بیستانگو هتل رامتین تهران

هتل رامتین جزو هتل‌های شیک و لوکس تهران به‌ شمار می‌آید. رستوران بیستانگو این هتل، یک رستوران فرنگی است که مطابق با استانداردهای روز دنیا فعالیت می‌کند. دکوراسیون مدیترانه‌ای موجود در رستوران بسیار آرامش‌بخش و دلنشین است و اگر قصد دارید از میهمان‌های خود با غذاهای لذیذ فرنگی پذیرایی کنید، این مجموعه بهترین گزینه خواهد بود.

رستوران-بیستانگو-هتل-رامتین-تهران

رستوران بیستانگو دو سالن مجزا دارد که یکی برای مشتری‌های معمولی و دیگری برای مشتری‌های خاص یا مهمانی‌ها رزرو می‌شود. سرآشپزهای فرانسوی این هتل انواع غذاها را با کیفیتی بی‌نظیر طبخ، و با ظاهری زیبا چیدمان و سرو می‌کند. 
زمان‌که این رستوران را برای میل کردن غذا انتخاب کرده باشید، فیله مینیون، ماهی‌های متنوع و خوشمزه آن را از دست ندهید. اگر هم به غذاهای بین المللی علاقه دارید، بیف ساته، سلمن دودی، خاویار، استیک تی، سینه مرغ با اسفناج پوره، لم چاپس، استیک نیویورک و... را می‌توانید سفارش دهید.

آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، ۵۰۰ متری جنوب پارک ساعی، رو‌به‌روی پمپ بنزین، پلاک ۲۱۵۳

رستوران هتل بزرگ تهران (گرند هتل)

یکی دیگر از هتل‌‎هایی که از گذشته در لیست بهترین هتل‌های تهران قرار داشته، هتل بزرگ تهران است. رستوران این هتل مکان مناسبی برای صرف وعده‎های غذایی محسوب می‌شود که در شکگم‌گردی‌های تهران می‌توانید روی آن حساب کنید. رستوران هتل بزرگ در طبقه دوم هتل قرار گرفته و دارای فضایی لوکس و مجلل است که در بدو ورود، پرسنل آن با خوشرویی شما را برای انتخاب میزتان همراهی می‌کنند.

رستوران-هتل-بزرگ-تهران-(گرند-هتل)

ظرفیت رستوران گرند هتل تهران 150 نفر است و در سه وعده صبحانه، نهار و شام پذیرای میهمانان خواهد بود. همه روزه از ساعت 7 صبح الی 23 شب دراین مکان غذا سرو می‌شود.اگر به رستوران هتل بزرگ تهران سر زدید، پیشنهاد می‌کنیم میگو پفکی، شنیسل مرغ، استیک، کباب سلطانی و کباب برگ آن را تست کنید.

 آدرس: تهران، خیابان ولی‌عصر، تقاطع خیابان مطهری

رستوران‌های هتل اوین تهران

از دیگر رستوران‌های لوکس و برگزیده تهران، می‌توان به رستوران‌های هتل پارسیان اوین اشاره کرد. این رستوران به‌صورت 24 ساعته فعالیت می‌کند که همین مورد را می‌توان یکی از مزیت‌های آن دانست. شما می‌توانید با انتخاب رستوران‌های این هتل، در هر ساعتی از شبانه‌روز غذای گرم و تازه میل کنید و ساعاتی را از درگیری‌های فکری و کاری دور شوید.

رستوران‌های-هتل-اوین-تهران

پرسنل رستوران هتل اوین تهران همواره می‌کوشند، سرویس‌دهی و خدمات‌دهی را به بهترین شکل انجام دهند تا رضایت کامل افراد را جلب کنند و انتخابی برای قرارهای دوستانه و کاری باشند. 4 رستوران در هتل پارسیان اوین وجود دارد که در لیست رستوران‌های تهران قرار گرفته‌اند. رستوران پردیس، رستوران آبشار، رستوران چینی و رستوران آشکده که هرکدام دارای چیدمان، سبک و غذای متفاوتی هستند و طرفداران خاص خود را دارند. 

آدرس: بزرگراه شهید چمران، تقاطع یادگار امام (ره) 

 رستوران‌های هتل رمیس (ایبیس سابق) و رکسان (نووتل سابق) تهران

شما می‌توانید با اقامت در هتل رمیس تهران، روز خود را با صبحانه کامل و متنوع آن آغاز کنید. رستوران اوپن برای صبحانه انواع سبزیجات تازه، املت، قهوه، چای، آب‌میوه، تخم‌مرغ تازه را آماده می‌کند. برای ناهار یا شام نیز می‌توانید غذاهای خوشمزه ایرانی و فرنگی را میل کنید و از فضای آرام و لوکس آن لذت ببرید.

رستوران‌های-هتل-رمیس

هتل رِکسان تهران (نووتل سابق) دارای دو رستوران مجلل و متنوع با منوی ایرانی و فرنگی است که سلایق مختلف را در برمی‌گیرد و جزئی از لیست رستوران هتل‌های تهران است. با رفتن به رستوران گلکسی می‌توانید غذاهای بین‌المللی را میل کنید. صبحانه این رستوران با هر صبحانه‌ای که تابه‌حال خورده‌اید متفاوت است. شما می‌توانید انواع لبنیات متنوع، سبزیجات تازه، مافین، املت، قهوه، آبمیوه تازه، نان و شیرینی و ... را انتخاب کنید.

رستوران وادی نیز تجلی هنر و فرهنگ ایرانی است، روی درهای این رستوران اشعار خیام به چشم می‌خورد و روی درهای شیشه‌ای نیز نقاشی‌های سنتی کشیده شده است. این رستوران با فضای دلنشین انواع غذای ایرانی را برای مهمانان خود سرو می‌کند. 

آدرس هر دو هتل: تهران، کیلومتر ۳۰ اتوبان خلیج فارس (تهران-قم)، روبروی ترمینال یک فرودگاه 

کلام آخر

در این مقاله، به چند نمونه از محبوب‌ترین و بهترین رستوران‌های هتل‌های تهران اشاره کرده‌ایم. تمامی هتل‌های بالا، با پرداخت هزینه، برای عموم آزاد بوده و می‌توانید از بوفه و منوی انتخابی آن‌ها استفاده کنید. اکنون که با 12 مورد از بهترین رستوران‌های هتل‌های تهران آشنا شدید، می‌توانید رستوران مدنظرتان را برای پذیرایی از مهمانان خاص خود یا دورهمی‌های خواندگی انتخاب کنید و تجربه‌ایی به‌یادمانی داشته باشید. همچنین امکان رزرو میز در همه رستوران‌ها وجود دارد بنابراین؛ دیر نکنید یکی از آن‌ها را انتخاب و رزرو کنی

سوالات متداول

بهترین هتل‌ها برای صرف وعده‎‌های غذایی چه نام دارند؟

هتل اسپیناس پالاس، هتل اسپیناس، رستوران دلفین هتل هما، رستوران سنتی ترمه هتل فردوسی، رستوران هتل تاج محل، رستوران بیستانگو هتل رامتین، رستوران هتل بزرگ تهران، رستوران‌‌های هتل استقلال تهران، رستوران هتل پرشین پلازا و رستوران هتل پارسیان آزادی بهترین هتل ها با صبحانه، ناهار و شام در تهران هستند.

لوکس‌ترین رستوران‌های هتل‎‌های تهران کدامند؟

رستوران اسکای لانژ، رستوران تاج محل، رستوران عالی‌قاپو، رستوران شاندیز جردن، رستوران آنتروکوت، رستوران ارکیده، رستوران مانسون و رستوران بیستانگو از جمله لاکچری ترین رستوران های تهران هستند.

آیا استفاده از رستوران‌های هتل نیاز به اقامت در هتل دارد؟

خیر شما می‌توانید با رزرو قبلی و پرداخت هزینه از رستوران‌های هتل‌ها استفاده کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
طناز رستاک ۱۴۰۲/۸/۱۴

انقدر رستوران و هتل هست تهران که واقعا نمیشه همش رو تست کرد

  مدیر سایت۱۴۰۲/۸/۱۵

طناز عزیز بله همینطور هست معمولا هرکسی چند رستوارن مورد پسندش رو انتخاب میکنه به هرحال سلیقه ها و فرصت ها متفاوت است

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...