رَهی نو

هتل های 3 ستاره تهران

تعداد بازدید: ۶۳۸۴ ۴ مهر ۱۳۹۷

  تصور این موضوع که اقامت در پایتخت گران است می‌تواند تا حدی اشتباه باشد؛ زیرا هتل های سه ستاره تهران اقامتگاه‌هایی با قیمت مناسب و خدمات رفاهی خوب به‌حساب می‌آیند. به هر دلیلی که قصد سفر به تهران را دارید نباید به هیچ‌وجه دغدغه جا و مکانی برای اقامت خود داشته باشید. شما در دل پایتخت می‌توانید از هتل‌های پنج ستاره گران‌قیمت تا هتل‌های قیمت مناسب پیدا کنید. هتل‌های سه ستاره یک انتخاب خوب برای کسانی است که نمی‌خواهند بابت اقامت خود هزینه زیادی بپردازند درحالی‌که دوست دارند سطح کیفیت خدمات و امکانات رفاهی اقامت آن‌ها مطلوب باشد.
هتل های عالی تهران اکثراً موقعیت مکانی مناسبی دارند و دسترسی افراد را به جاهای دیدنی، مراکز خرید و مراکز اداری و تجاری آسان می‌کنند. در این مقاله سایت رزرو آنلاین هتل رهی نو با معرفی هتل های سه ستاره شهر تهران شما را با اقامتگاه‌های خوب و قیمت مناسب آشنا می‌کنیم.

امکانات و ویژگی‌های هتل‌های سه ستاره

 برای آشنایی با هتل های 3 ستاره تهران و امکانات آن لازم است پیش از هر چیزی با مفهوم هتل سه ستاره بیشتر آشنا شویم. هتل‌های سه ستاره از امکانات نسبتاً خوبی برخوردار هستند و اتاق‌های تمیز و شیک از ویژگی‌های بارز آن‌ها به شمار می‌آیند. کلیه امکانات موجود در هتل‌های 1 و 2 ستاره به همراه برخی امکانات ویژه در این هتل‌ها دیده می‌شوند. مهم‌ترین ویژگی‌های هتل‌های 3 ستاره عبارت‌اند از:
•    پذیرش 24 ساعته
•    فضای مناسب و شیک پذیرش و لابی اصلی هتل
•    وجود تلفن در کنار تلویزیون رنگی، میز و صندلی
•    حمام‌های مستقل در هر اتاق که در آن‌ها باید سشوار، دستمال توالت و وسایل گرمایشی موجود باشد.
•    آینه تمام‌قد
•    سرو نوشیدنی سرد در اتاق
•    سرویس جابجایی و حمل بار مسافر
•    دسترسی به اینترنت در اتاق‌ها
•    رزرویشن دو زبانه در پذیرش هتل
برخی از این هتل‌ها همچنین خدمات سرو غذا به مسافران که در هتل‌های تک و دو ستاره کمتر دیده می‌شود را ارائه می‌کنند. تعدادی از هتل های 3 ستاره تهران مجهز به استخر و سالن ورزشی هم هستند. با رزرو هتل سه ستاره در تهران می‌توانید با ویژگی‌های این هتل‌ها بهتر آشنا شوید.

امکانات و ویژگی‌های هتل-های-3-ستاره-تهران

بهترین هتل های سه ستاره تهران

شهر تهران با تاریخ، فرهنگ و زیبایی‌های خاص خود، همواره یکی از مقاصد محبوب گردشگری بوده است. برای مسافرانی که به دنبال اقامتی راحت و باکیفیت در تهران هستند، هتل‌های سه ستاره گزینه‌ی بسیار مناسبی به‌حساب می‌آیند.
 این هتل‌ها با امکانات مدرن، خدمات باکیفیت و موقعیت مکانی مناسب، تلاش می‌کنند تا اقامت شما را به یک تجربه‌ی لذت‌بخش تبدیل کنند. در ادامه، به بررسی برترین هتل های سه ستاره در تهران می‌پردازیم.

بهترین هتل-های-سه-ستاره-تهران

هتل مدیا تهران

هتل مدیا تهران واقع در بزرگراه آفریقا با امکانات خوب و پرسنل مجرب و کارآزموده میزبان مسافران است. رستوران، فست فود، کافی‌شاپ، صندوق امانات و سالن کنفرانس برخی از امکانات هتل مدیا تهران محسوب می‌شوند.  میهمانان این هتل به اینترنت بی‌سیم دسترسی خواهند داشت. با رزرو هتل مدیا تهران می‌توانید در کمترین زمان ممکن از جاذبه‌های گردشگری مختلف تهران مثل نمایشگاه بین‌المللی تهران، امامزاده صالح، دربند، درکه، مرکز خرید پالادیوم و جاذبه‌های خیابان ولیعصر تهران دیدن کنید. قیمت رزرو هتل مدیا تهران بسیار مناسب بوده و از میهمانان هزینه کنسلی دریافت نخواهد شد.

هتل مدیا تهران

هتل وزرا تهران

هتل وزرا یکی دیگر از هتل های تهران با تعداد ۳ ستاره  است که امکاناتی مثل مینی بار، تلفن، تلویزیون، اینترنت بی‌سیم، تاکسی‌سرویس، تهویه مطبوع، اتاق جلسات، خشک‌شویی، آسانسور، استخر، سونا و جکوزی را شامل می‌شود. نزدیکی به اتوبوس‌های تندرو بی آرتی خط ولیعصر و همین‌طور مترو شهید بهشتی از دیگر مزایای هتل وزرا تهران به‌حساب می‌آید.  رزرو هتل وزرا تهران برای کسانی‌ که دسترسی به مرکز شهر برای آن‌ها از اهمیت زیادی برخوردار است بسیار مناسب خواهد بود.

هتل وزرا تهران

هتل مهرگان تهران

هتل مهرگان تهران تنها 10 کیلومتر با فرودگاه مهرآباد فاصله داشته و در خیابان قرنی واقع شده است. این هتل ازجمله هتل های سه ستاره محبوب تهران است که از دسترسی محلی خوبی برخوردار بوده و از سال 1389 با خدمات‌دهی به مشتریان فعالیت دارند.
برخی از مهم‌ترین امکانات هتل مهرگان تهران را صبحانه رایگان، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلفن مستقیم بین‌الملل، اینترنت پرسرعت و کادر مجرب و آموزش‌دیده می‌توان دانست. رزرو هتل مهرگان تهران به شما این امکان را می‌دهد که چند روزی در یکی از قدیمی‌ترین خیابان‌های تهران اقامت کنید و از امکانات این هتل استفاده کنید.

هتل مهرگان تهران

هتل جم تهران

هتل جم تهران یکی  از هتل های تهران با 5 طبقه و 20 واحد اقامتی از سال  1390 تاکنون در خیابان ولیعصر به میزبانی مهمانان می‌پردازد. این هتل سه ستاره تهران از امکاناتی مثل کافی‌شاپ، رستوران، اینترنت در لابی، خشک‌شویی، استخر، سونا، جکوزی، سالن کنفرانس و لابی برخوردار است و در صورت رزرو هتل مهرگان تهران می‌توانید از سالن ورزشی آن بهره‌مند شوید.

هتل جم تهران

هتل طوبی تهران

هتل بوتیک طوبی تهران نخستین هتل بوتیک ایران است و شامل 27 آپارتمان زیبا می‌شود که در یکی از مناطق خوش آب‌وهوا و مشهور تهران یعنی خیابان جردن قرار دارد. پارکینگ و اینترنت رایگان به همراه امکان ترانسفر تا فرودگاه با هزینه مشتری، استخر، سونا، امکانات بدن‌سازی، رستوران روف تاپ گریل و سالن چندمنظوره، رزرو هتل طوبی تهران را یک گزینه مناسب ساخته است. هتل طوبی تهران به بزرگراه‌ها و مراکز خرید نزدیک بوده و شما در این هتل 3 ستاره تهران اقامت خوبی را تجربه خواهید کرد.

هتل طوبی تهران

هتل آپارتمان تاوریژ تهران

هتل تاوریژ تهران یکی از اماکن اقامتی لوکس پایتخت است که در نزدیکی میدان ونک واقع شده و دسترسی خوبی به مناطق مختلف شهر دارد. صبحانه ویژه هتل آپارتمان تاوریژ تهران ترکیبی از غذاهای سرد و گرم است و با نوشیدنی‌های خوش‌طعمی که ارائه می‌کند روز خوبی را برای میهمانان خود آغاز می‌کند.
رستوران چینی هتل تاوریژ با سرآشپز متخصص به ارائه غذاهای باکیفیت می‌پردازد. رزرو هتل آپارتمان تاوریژ برای آن‌ها که در مسافرت به تغذیه خود اهمیت ویژه‌ای می‌دهند یک گزینه بسیار مناسب خواهد بود.

هتل آپارتمان تاوریژ تهران

هتل آپارتمان کوروش تهران

هتل آپارتمان کورش با امکاناتی نظیر کافی‌شاپ، رستوران و سالن ماساژ در منطقه ملاصدرا قرار دارد. پس از رزرو هتل آپارتمان کورش تهران می‌توانید از تورهای گردشگری آن به همراه کادری متخصص و کارآمد استفاده کنید. طراحی ایرانی و دلپذیر هتل کورش در ایجاد حس آرامش مسافران تأثیر فراوانی دارد.  میهمان‌نوازی، موقعیت جغرافیایی مناسب، نزدیکی به مراکز خرید، دسترسی آسان به اماکن تاریخی و سوئیت‌های مبله برخی از امکانات این مکان اقامتی است که استفاده از خدمات رزرو هتل آپارتمان کورش را جذاب می‌کند.

هتل آپارتمان کوروش تهران

نتیجه‌گیری

هتل های سه ستاره جذاب تهران بسیار متنوع بوده و با امکانات مختلف در سراسر شهر پراکنده‌اند. متقاضیان رزرو هتل سه ستاره تهران می‌توانند بر اساس اهداف سفر و نیازمندی‌های خود بهترین و به‌صرفه‌ترین مکان اقامتی را برای خود و هم‌سفرانشان انتخاب کنند.
پیش از سفر به تهران لازم است در مورد هتل های 3 ستاره تهران تحقیق کنید و ضمن مقایسه امکانات، قیمت‌ها و محل استقرار هتل نسبت به انتخاب و رزرو هتل 3 ستاره تهران اقدام کنید.

سؤالات متداول در مورد  بهترین هتل‌های سه ستاره تهران

قیمت هتل های سه ستاره در تهران چقدر است؟

قیمت هتل های سه ستاره شهر تهران به عوامل مختلفی مانند موقعیت مکانی، امکانات و خدمات هتل، فصل سفر و ... بستگی دارد. به‌طور کلی، قیمت این هتل‌ها گران نیست.

آیا در هتل های سه ستاره خوب تهران پذیرش کودکان رایگان است؟

بله بسیاری از هتل‌های سه ستاره خوب در تهران کودکان را به‌صورت رایگان پذیرش می‌کنند. با این حال، سیاست‌های پذیرش کودکان در هر هتل متفاوت است، بنابراین حتماً قبل از رزرو با هتل تماس بگیرید و از سیاست‌های آن‌ها مطمئن شوید.

بهترین هتل‌های سه ستاره شهر تهران کدام‌اند؟

بهترین و محبوب‌ترین هتل های سه ستاره در تهران را می‌توان هتل مدیا تهران، هتل وزرا تهران، هتل مهرگان تهران، هتل جم تهران، هتل طوبی تهران، هتل آپارتمان تاوریژ تهران و هتل آپارتمان کوروش تهران دانست.

هتل آپارتمان‌ها چه ویژگی دارند؟

هتل آپارتمان‌ها نوعی اقامتگاه هستند که ترکیبی از هتل و آپارتمان هستند. هتل آپارتمان‌ها معمولاً دارای واحدهای آپارتمانی مبله و مجهز هستند که امکاناتی مانند آشپزخانه، اتاق نشیمن و اتاق خواب را ارائه می‌دهند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
سما ۱۴۰۲/۹/۱۲

مرسی که هتل های سه ستاره خوب تهران رو معرفی کردید خیلی خوب بود

  مدیر سایت۱۴۰۲/۹/۱۳

سمای عزیز ممنون از توجه تون و ثبت نظرتون در سایت رهی نو

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...