رَهی نو

لیست هتل های شمال تهران

تعداد بازدید: ۴۳۰۵ ۲۶ شهریور ۱۳۹۹

شاید ابتدا از نام پایتخت تنها شلوغی، دود و دم ظهر تا عصر، ترافیک‌های متعدد، شب‌های پرسر و صدا و هیاهوی کوچه ‌پس‌کوچه‌های تهران را به خاطر آورید. اما جالب است بدانید نفس کشیدن در نقاطی از تهران، حکم آب‌وهوای فروردین و اردیبهشت شمال را دارد. سفر به پایتخت و اقامت در بهترین هتل های شمال تهران می‌تواند خاطره‌ای به‌یادماندنی را رقم بزند.
سفر به تهران حتماً نباید کاری، تحصیلی و یا برای درمان باشد چرا که این شهر جاذبه‌های گردشگری و تفریحی بسیاری دارد که برای بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی می‌تواند جذاب باشد. در گردش خود در شمال شهر تهران علاوه بر خرید از مراکز خرید لاکچری و لوکس می‌توانید در طبیعت دربند، درکه، توچال، پارک جمشیدیه، پارک نیاوران و ملت قدم بزنید و از هوای خوب این منطقه لذت ببرید.
اگر به تاریخ و تمدن ایران علاقه‌مند باشید بهتر است از کاخ نیاوران، کاخ سعدآباد، باغ‌موزه فردوس، خانه جلال و سیمین و غیره دیدن کنید. سایت رزرو آنلاین هتل رهی نو با معرفی بهترین هتل‌های شمال پایتخت به شما در تصمیم‌گیری برای انتخاب گزینه مناسب شما را راهنمایی میکند.

نقاط پرتردد شمال تهران

کافی است از مرکز شهر مسیر شمال تهران را پیش بگیرید تا تفاوت را از نظر بافت ساختمان‌ها، آب‌ و هوا، فضای سبز و حتی فرهنگ را در این نقاط حس کنید.  از پرترددترین نقاط شمالی تهران، محله‌های باکلاس و لاکچری‌نشینی همچون نیاوران، فرمانیه، سعادت‌آباد، زعفرانیه، الهیه، جردن، قیطریه و تجریش است.
جایی که با انواع سازه‌های لوکس، باغ‌های سرسبز، خانه‌های ویلایی و طراحی‌های مدرنی روبرو هستید که نمایی از دامنه جنوبی رشته‌کوه البرز را به رختان می‌کشد. خیابان‌های از درخت پوشیده و معابر آرامش‌بخش، همراه با پارک‌ها و فضاهای سبز، شمال تهران را به یک مقصد آرام و دل‌نشین برای اقامت تبدیل کرده است. کافی است چرخی در این مناطق بزنید تا متوجه شوید چرا اینجا نام بالا شهر و لوکس‌ترین منطقه تهران را به خود گرفته است.

هتل اسپیناس پالاس

از هتل های لوکس تهران و لاکچری‌ترین هتل‌های شهر است که نه‌تنها برای اقامت، بلکه برای برپایی مراسم‌های مختلف، میتینگ و قرارهای کاری مهم و بین‌المللی‌تان نیز می‌توانید از شکوه و جلوه این هتل بهره ببرید.  هتل 5 ستاره اسپیناس پالاس از مدرن‌ترین هتل‌های پایتخت به‌حساب می‌آید که امکانات فوق‌العاده‌ای را در خود جای‌داده است.
امکان ندارد مهمان این هتل باشید و از آسایشی که پرسنل، امکانات و شرایط هتل برایتان به ارمغان می‌آورند، دلزده شوید. ساختمانی 20 طبقه با واحدهای متنوع در یک‌طرف و چشم‌اندازی زیبا از شهر تهران و رشته‌کوه‌های البرز از طرف دیگر اقامت در این هتل را دل‌نشین می‌کنند.
از امکاناتی که در این هتل برای رفاه مهمانان در نظر گرفته‌شده می‌توان به استخر، سونا، جکوزی، مرکز تخصصی ماساژ، باشگاه ورزشی تنیس و بدن‌سازی، انواع سالن کنفراس و همایش، سالن کنسرت و غیره اشاره کرد. همچنین شما می‌توانید از طعم غذاهای بی‌نظیر رستوران‌های هتل لذت ببرید. این رستوران‌ها علاوه بر غذاهای باکیفیت و لذیذ، فضا و معماری بسیار زیبایی دارند.
رستوران دیبا با محیطی سنتی و کاشی‌کاری‌ها و آینه‌کاری‌های زیبا، رستوران اسکای لانژ با طراحی بی‌رقیب و چشم‌اندازی از تهران و رستوران لاتون با مناظر دل‌نشین کوه‌های شمال شهر مجموعه‌ای از بهترین هتل‌های تهران را تشکیل می‌دهند. اگر هوای یک اقامت لوکس در بهترین آب ‌و ‌هوای تهران به سرتان زده است حتماً به فکر رزرو اتاق در هتل اسپیناس پالاس باشید.

هتل-اسپینان-پالاس

هتل هما تهران

هتل هما تهران، یکی از خوش دسترس‌ترین هتل‌های شهر است. هتل 5 ستاره هما در میدان ونک قرارگرفته و ازاینجا به هرجایی از شهر که قصد رفتن دارید، تاکسی و بی‌آرتی به‌راحتی پیدا می‌شود. این هتل جذاب در سال 1352 شروع به فعالیت کرد و سال 1397 برای بهبود کیفیت خدمات خود موردبازسازی قرار گرفت.
ساختمان 16 طبقه هتل 177 واحد اقامتی دارد که با امکاناتی چون یخچال، دراور، مبلمان، چای‌ساز، تلویزیون، مینی بار، سیستم اعلام حریق، صندوق امانات و غیره مجهز شده‌اند. شما با اقامت هتل هما تهران چشم‌اندازی زیبا از شهر تهران و رشته‌کوه‌های دماوند خواهید داشت. این هتل با خدمات رفاهی و تفریحی چون استخر، سونا، جکوزی، سالن بدن‌سازی، سالن ورزشی، زمین تنیس و غیره لحظات خوشی را برای شما رقم خواهد زد.
رستوران دلفین در هتل با فضای باز کنار استخر، رستوران گلستان در محیطی سنتی در طبقه همکف هتل و رستوران معراج در طبقه چهاردهم با چشم‌اندازی 360 درجه از تهران با سرو غذاهای خوشمزه ایرانی و بین‌المللی میزبان میهمانان عزیز هستند.

هتل-هما-تهران

هتل پارسیان اوین

یکی از زیباترین هتل‌های چهار ستاره پایتخت، هتل معروف اوین است. هتل پارسیان اوین با 150 واحد اقامتی در چهار طبقه، به همراه پرسنل مهمان‌نواز و خوش برخوردی که دارد، لذت و خاطره یک سفر لاکچری را در بهترین و خوش آب‌وهواترین نقطه تهران برایتان رقم می‌زند.
 اگر از افرادی هستید که صبحانه نقش اصلی را در وعده‌هایتان دارد، خیالتان راحت باشد که قرار است با منوی متنوع و جذابی در این هتل از شما پذیرایی شود. قرار گرفتن هتل در تقاطع بزرگراه‌های چمران و یادگار امام دسترسی شما را به نقاط مختلف تهران آسان می‌کند. اگر خودروی شخصی ندارید می‌توانید از تاکسی‌سرویس هتل برای جابه‌جایی استفاده کنید.
هتل اوین با ارائه بهترین امکانات سعی بر این دارد که خدماتی باکیفیت در اختیار مهمانان خود قرار دهد. همچنین اقامت در این هتل شما را از صرف غذا در بیرون هتل بی‌نیاز می‌کند. رستوران آبشار هتل یک رستوران تابستانی که در کنار استخر قرار دارد انواع غذاهای کبابی، گریل و سرخ‌کردنی را سرو می‌کند.
رستوران پردیس در فضایی سبز با دیوارهایی چوبی حس حضور در طبیعت را القا می‌کند. رستوران چینی با ارائه انواع غذاهای چینی شما در یک تجربه جدید همراهی می‌کند. از طرفی سالن‌های کارون و کوه نور هتل خدماتی مناسب برای میزبانی همایش‌ها، کنفرانس‌ها و جلسات کاری ارائه می‌دهد و امکانات لازم برای برپایی رویدادها را دارند.

هتل-پارسیان-اوین

هتل استقلال تهران

 سابقه هتل پنج ستاره استقلال احتمالاً در خاطر تهرانی‌های اصیل مانده باشد که با هتل هیلتون خاطره دارند. این هتل نیز جزو زنجیره هتل‌های پارسیان است. روزگاری هتل استقلال تهران، بزرگ‌ترین هتل خاورمیانه محسوب می‌شد که دورتادور آن با کوه‌های البرز پوشانده شده بود؛ اما امروز ساخت‌وسازهای مختلفی در اطراف آن انجام‌گرفته که بااین‌وجود، همچنان هتل استقلال مانند ستاره‌ای مستقل، می‌درخشد.
استقلال با برج‌های شرقی و غربی و واحدهای اقامتی مجهز خود، برایتان سفر به‌یادماندنی به ارمغان می‌آورد که با قرار گرفتن در نزدیکی خیابان ولیعصر دسترسی شما را به‌جاهای مختلف آسان می‌کند. اتاق‌ها و سوئیت‌های برج غربی چشم‌انداز از شهر تهران و واحدهای اقامتی برج شرقی مناظری از رشته‌کوه‌های البرز را ارائه می‌دهند.
نه‌تنها ازنظر اقامتی که حتی به خاطر داشتن سالن‌های متعدد و باشکوهی که دارد، می‌توانید برای برپایی جلسات و قرارهای مهمتان نیز روی لاکچری بودن آن حساب کنید. این هتل مجلل با امکاناتی چون استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، زمین تنیس، سالن ورزشی و بدن‌سازی، صرافی، لاندری، فروشگاه، صندوق امانات و غیره در سطح جهانی به تأمین نیاز و درخواست‌های مهمانان خود می‌پردازد.
رستوران‌های هتل استقلال از آن دسته رستوران‌هایی هستند که افراد زیادی را که مقیم هتل نیستند را به خود جذب می‌کنند. رستوران‌های رز، مطبخ و گیله وا با ارائه غذاهای لذیذ ایرانی، فرنگی و گیاهی انواع سلیقه‌ها را راضی می‌کنند و خاطره یک طعم اصیل را در فضایی عالی رقم می‌زنند.

هتل-استقلال-تهران

هتل پارسیان آزادی

هتل پارسیان آزادی یا همان هتل هایت سابق در 26 طبقه 475 اتاق و سوئیت دارد که چشم‌اندازی بی‌نظیر از شهر تهران و رشته‌کوه‌های شمالی می‌دهد. موقعیت مکانی این هتل پنج ستاره در بزرگراه چمران تقاطع یادگار امام (ره) به شما دسترسی آسان به جاذبه‌های گردشگری، مراکز خرید و مراکز تجاری و اداری می‌دهد.
امکاناتی که می‌توانید در این هتل از آن بهره ببرید شامل رستوران‌ها، کافی‌شاپ، سالن چندمنظوره و همایش، روم سرویس، استخر، سونای خشک و بخار، جکوزی و حوضچه آب سرد، سالن بدن‌سازی، اتاق‌های ماساژ، بازی تنیس روی میز ، اینترنت، آرایشگاه، مرکز خرید، پارکینگ و غیره می‌شود.
رستوران‌های این هتل لوکس در منطقه خوش آب‌و‌هوای تهران انواع غذاهای خوشمزه ایرانی و بین‌المللی را در فضایی دل‌نشین سرو می‌کنند. تنوع اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل بسیار زیاد است و شما می‌توانید با توجه به هزینه و سلیقه خود اتاقی مناسب و درخور انتخاب کنید.

هتل-پارسیان-آزادی

هتل تاج محل تهران

از اسم هتل پیداست که چه معماری هنرمندانه‌ای پیش رویتان است. ساختمان تاج محل با تلفیقی از معماری سنتی ایرانی و هندی، بنای چشم‌نوازی را به چشمانتان هدیه می‌کند. برخورد عالی و حرفه‌ای پرسنل شما را شیفته هتل می‌کند. مزه بهترین غذاهای هندی و ایرانی، غذاهای خوشمزه گیلانی، طعم‌های جدید و به‌یادماندنی را زیر زبانتان باقی می‌گذارد.
هتل 5 ستاره تاج محل، با واحدهای اقامتی مجهز، مجموعه ورزشی و آبی و دسترسی راحت به نقاط مختلف تهران، فضای بسیار شیکی که از معماری هندی الهام گرفته است، با خوشمزه‌ترین غذاهای متنوع، گزینه مناسبی برای اقامتتان است.
جالب است بدانید تاج محل علاوه بر معماری جذاب هندی ایرانی که دارد، به‌واسطه غذاهای نابی که اشتهایتان را تازه می‌کند، معروف شده است. این هتل 8 طبقه در 80 واحد اقامتی امکاناتی چون استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، سالن ورزشی، سالن بیلیارد، لاندری، خدمات تور و غیره در این تلاش است که تجربه به‌یادماندنی برای مهمانان خود رقم بزند.

هتل-تاج-محل

هتل ویستریا تهران

هتل پنج ستاره ویستریا در یکی از محله‌های زیبای تهران یعنی دربند تجریش قرار دارد. این هتل لوکس در خیابا‌ن‌های شیب‌دار دسترسی شما را به جاهای دیدنی تهران مانند کاخ سعدآباد، کاخ نیاوران، باغ فردوس، موزه سینما، خانه جلال و سیمین و غیره آسان می‌کند.
این هتل نوساز توسط متخصصان ایرانی و کانادایی در سال 1398 راه‌اندازی شد. 91 اتاق و سوئیت هتل با بهترین امکانات جهت رفاه مهمانان مجهز شده‌اند. این هتل با معماری مدرن خود توجه گردشگران و مسافران زیادی را به خود جلب می‌کند. از طرفی چشم‌اندازی زیبا از کوهستان‌های تهران در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد.
استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، سالن ورزشی، صرافی، خدمات تور، لاندری، صندوق امانات، خدمات CIP(تشریفات ویژه) و غیره از امکانات هتل هستند که می‌توانید از آن‌ها بهره ببرید. رستوران رویال در فضایی مدرن و لوکس، رستوران روف گاردن در تراس طبقه یازدهم با منظره‌هایی از کوه‌های دربند و رستوران اسکای لانژ در محیطی بی‌نظیر و لوکس به سرو انواع غذاهای باکیفیت ایرانی و بین‌المللی می‌پردازند.

هتل-ویستریا-تهران

سخن آخر

اگر تصمیم دارید در بهترین هتل‌های شهر و خوش آب‌وهواترین نقاط پایتخت، نفسی تازه کنید، فهرستی از هتل‌های لاکچری در مناطق شمالی تهران در اختیارتان است که می‌تواند اقامت و لحظات به‌یادماندنی را برایتان به خاطره تبدیل کند.
 فرقی ندارد قصد اقامت در هتل‌های لاکچری نشین اینجا را دارید یا به‌واسطه یک قرار کاری مهم یا همایش و سمینار باشکوه به این هتل‌ها دعوت شدید. هتل‌های مجلل در مناطق شمالی پایتخت را می‌توانید با بهترین قیمت و شرایط رزرو کنید.

سؤالات متداول در مورد هتل های شمال تهران

آیا در هتل‌های شمال تهران امکانات ورزشی و سلامتی وجود دارد؟

بله، اکثر هتل‌های شمال تهران امکانات ورزشی مانند باشگاه‌های بدن‌سازی، استخرها، سونا و جکوزی را به مهمانان خود ارائه می‌دهند. 

چگونه به هتل‌های شمال تهران دسترسی پیدا کنم؟

اکثر هتل‌های شمال تهران در منطقه یک تهران قرار دارند. بنابراین، دسترسی به آن‌ها با استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی، مانند اتوبوس، تاکسی و مترو، امکان‌پذیر است.

بهترین هتل‌های شمال تهران کدام‌اند؟

شمال تهران دارای هتل‌های متعدد و متنوعی است که هر یک می‌توانند نیازهای مختلف شما را برطرف کنند. ازجمله بهترین هتل‌های شمال تهران می‌توان به اسپیناس پالاس، هما، پارسیان اوین، استقلال، پارسیان آزادی، تاج‌محل و ویستریا اشاره کرد.
 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
محسن ۱۴۰۲/۹/۷

قطعا که هتل اسپیناس پالاس از درجه 1 هست تو تهران

  مدیر سایت۱۴۰۲/۹/۸

محسن عزیز ممنون از شما و ثبت نظرتون

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...