رَهی نو

پیشنهاد جذاب برای تهران گردی - دیدن جاهای تاریخی و تفریحی+عکس

تعداد بازدید: ۲۳۴۳ ۲۳ اسفند ۱۴۰۱

تهران گردی، یکی از جذاب‌ترین و هیجان‌انگیزترین کارهایی است که افراد حتما باید تجربه کنند. با فرارسیدن فصل بهار، تهران گردی به یکی از بحث‌های مهم تبدیل می‌شود. برای کسانی که به خرید و مراکز خرید علاقه دارند بازارها و مراکز مدرن، برای افراد علاقمند به تاریخ، بازدید از کاخ‌ها و موزه‌ها و برای دوستداران طبیعت پارک و مناطق طبیعی بکر پیشنهاد می‌شود.

گردش در روزهای خلوت تهران

 

معمولا اکثر افراد تا حرف از تعطیلات و نوروز می‌شود، چمدان‌‎هایشان را جمع کرده و به سمت شمال و جنوب حرکت می‌کنند. 
اما برخلاف ذهنیت عموم مردم، که تهران را به عنوان شهری ماشینی و کاری می‌شناسند، تعطیلات نوروز یکی از بهترین زمان‌‎ها برای سرزدن به جاهای دیدنی و جذاب تهران است.
تصور کنید، بعد از یک سال کاری سخت حسابی خسته شده‎‌اید و برنامه‌ای برای سفر ندارید. همان‌طور که در حال سپری کردن روزهای بهاری با حال و هوای نوروز هستید، به یکباره تصمیم به گشت و گذار در تهران می‌کنید.

پس اگر قصد سفر به پایتخت را دارید، می‌توانید در یکی از هتل‌های تهران اقامت داشته و از سفر یک یا چند روزه خود نهایت لذت را ببرید. گفتنی است، برای اقامتی آسوده و باکیفیت به سایت رزرواسیون آنلاین هتل رهی نو مراجعه کرده و یکی از هتل‌هایی که نزدیک به جاذبه‌ی گردشگری مدنظرتان است را رزرو کنید.

 

گردش در روزهای خلوت تهران


جاذبه‌های گردشگری تهران همیشه روشن

 

حالا سوال اینجاست! در این شهر بزرگ و پرپیج و خم به کدام سمت برویم؟ جواب این سوال کاملا به سلیقه شما بستگی دارد.
اگر مکان‎‌های دیدنی تهران را به سه دسته گردشگری، تاریخی و مراکز خرید تقسیم کنیم، شاید تصمیم گیری راحت‌تری داشته باشید.
البته ناگفته نماند، با برنامه‌ریزی دقیق و منظم می‌توانید به همه مکان‌‎ها سر بزنید و تجربه‌‌های خاطره‌‎انگیزی را رقم بزنید.


از بالاترین نقطه تماشا کن

امروزه بعد از برج آزادی، برج میلاد اصلی‌‎ترین نماد تهران شناخته می‌شود. این برج، ششمین برج مرتفع مخابراتی جهان با 435 متر ارتفاع بوده که از همه‌جای تهران قابل دیدن است.
هدف از ساخت این سازه، تامین شبکه مخابراتی بوده؛ اما با گشت زمان به محلی برای ارائه خدمات گردشگری و تفریحی تبدیل شده است و در بین مردم محبوبیت بالایی دارد.

 

از بالاترین نقطه تماشا کن


بازدید از بام برج میلاد، یکی از جذاب‌‎ترین تفریحات است. اگرچه استفاده از بخش‌های اصلی در قسمت‎‌های مرتفع برج هزینه دارد؛ اما گشتن در محوطه و پایین آن برای عموم مردم رایگان است.
لازم به ذکر است، اگر طرفدار هیجان هستید، حتما زیپ لاین برج میلاد تهران را امتحان کنید. همچنین می‌‎توانید از سینما، رستوران و کافه‎‎‌های آن استفاده کنید.
بهترین راه دسترسی به برج: از مسیر بزرگراه شیخ‌فضل‌الله ‌نوری، به سمت ورودی بزرگراه شهید همت بروید، سپس یک کنارگذر اختصاصی خواهید دید که شما را به‌راحتی راهنمایی می‌‎کند. 

بام دنج تهران

محل بعدی تهران که در ارتفاع قرار دارد، بام تهران است. زمانی که در محل دنج بام ایستاده‌اید، می‌‎توانید کل شهر را زیر پای خود ببینید.
این مکان در حد فاصل انتهای خیابان ولنجک تا ابتدای تله کابین توچال قرار دارد. در این منطقه امکان پیاده‌‎روی، غذاخوردن، بازی‎های دسته جمعی و سرگرمی‌های گروهی مانند، سینما 7 بعدی، اتاق فرار و سورتمه وجود دارد.
رفتن به بام تهران، برای تفریح یه روزه یا حتی چند ساعته می‎‌تواند برای شما لذت بخش باشد.

 

بام دنج تهران

 

طراحی مدرن پل طبیعت


یکی دیگر از جاهای بسیار جذاب و دیدنی تهران، پل طبیعت است. نمای خاص این پل، توسط یک خانم معمار و خلاق طراحی شده و در حال حاضر، جزو بهترین جاذبه‌های گردشگری به حساب می‌‎آید.
پل طبیعت در بالای اتوبان مدرس با ارتفاع 40 متری قرار دارد و دسترسی آن از سمت چهارراه جهان کودک است. 
نکته جالبی که در مورد پل وجود دارد، اتصال دو پارک آب و آتش و پارک جنگلی طالقانی به یکدیگر است. یعنی زمانی‎که وارد پارک آب و آتش می‎‌شوید، با ورود به پل طبیعت می‌‎توانید به سمت پارک طالقانی پیاده‌‎روی کنید و از مسیر پیش‌رو لذت ببرید.

 

طراحی مدرن پل طبیعت

 

 

لازم به ذکر است، پل 3 طبقه مجزا دارد و برای غذا خوردن و نوشیدن یک فنجان قهوه یا چای، نیازی نیست راه رفته را برگردید. در این طبقات کافه و رستوران‎‎‎‌هایی بسیار خوش منظره وجود دارند که حال و هوای پل را متفاوت کرده است.
اما؛ گشت و گذار در پل طبیعت ختم نمی‌شود، شما می‎‌توانید بعد از یک پیاده‎‌روی دلچسب به سمت پارک آب و آتش برگردید و از مکان‌‎های آن هم لذت ببرید. 
اگر زمان روشن شدن آتش برروی برجک‎‌ها و فواره‌‎های آبی که در زمین تعبیه شده‎‌اند برسید، شانس بزرگی برای درک بهتری از اسم گذاری پارک (آب و آتش) خواهید داشت.

 

طراحی مدرن پل طبیعت1

پل طبیعت و پارک ملت جزو جاذبه‌های پرطرفدار و جذاب تهران است که اکثر افراد برای رفتن به آن‌جا برنامه‌ریزی می‌کنند. طبیعت زیبای پارک و چشم‌انداز فوق‌العاده پل، باعث می‌شود ساعت‌ها محو تماشا شوید. همچنین، با پیاده‌روی و تنفس در فضای باز، روح و روانتان را تازه کنید. نکنه قابل توجه این است که، هتل هما تهران در فاصله نزدیکی از این دو مکان قرار دارد، که می‌توان هم برای نوشیدن یه فنجان قهوه، هم اقامت چند روزه و سرزدن به دیگر جاهای دیدنی تهران، به هتل مراجعه کنید.

پارک ملت


بوستان ملت، جزو خاطره انگیزترین پارک‌های تهران است. این پارک به عنوان اولین منطقه گردشگری به افراد غیر تهرانی معرفی می‌شود و از استقبال بالایی برخوردار است.
به دلیل وجود مجسمه‌های مفاخر بزرگ، این بوستان را می‌توان به عنوان پارک فرهنگی دانست. پارک ملت یکی از بزرگترین و نوستالژی‌ترین پارک‌های تهران به شمار می‌رود.

 

پارک ملت

 

 

داشتن امکانات ورزشی و فرهنگی، آن را در میان جوانان شهر بسیار محبوب کرده است. شما می‌توانید از زمین‎‌های ورزشی مانند، تنیس، والیبال، بدمینتون و وسیله‌‎های ورزشی مختلف استفاده کنید و با دوستانتان تفریح کنید.


درکه و دربند سرسبز و خوش آب و هوا


احتمالا در یکی از روزهای تعطیلات نوروزی، دلتان جایی خنک و کوهستانی به همراه خانواده یا دوستانتان بخواهد. پیشنهاد ما به شما، درکه یا دربند است. فرقی نمی‎‌کند کدام را انتخاب کنید، فقط کافی است کوله‎پشتی را بردارید و به سمت کوه و طبیعت حرکت کنید.

نشستن روی تخته‌های چوبی در کنار رودخانه، یکی از لذت‎بخش‌ترین گذراندن زمان در طبیعت است. درکه نقطه‌ای کوهستانی در شهر تهران است که در قسمت شمالی قرار دارد.

 

درکه و دربند سرسبز و خوش آب و هوا


همچنین، امکان پیاده‌روی به سمت کوه‌های مرتفع مانند توچال، در دربند تهران وجود دارد. داشتن کلبه‌های سنتی، رستوران‌ها و فروشگاه‌های مختلف از جاذبه‎‌های آن محسوب می‌‎شوند.
برای رفتن به درکه، از بزرگراه چمران به سمت دانشجو و برای دربند باید به سمت میدان تجریش بروید. 

 

 

درکه و دربند سرسبز و خوش آب و هوا1

 


پارک جنگلی چیتگر


یکی از جاذبه‌های گردشگری و پرطرفدار، پارک‌‎های خوش آب و هوایی هستند که برای پیاده‌روی و تفریح در انتخاب می‌شوند. پارک چیتگر، معروف‌ترین پارک جنگلی تهران است که در مجاورت دریاچه مصنوعی قرار دارد.


این پارک در سال 1342 احداث شده و برای دوچرخه‌ سواری و پیک نیک بسیار محبوب است. در ابتدا هدف از راه‌اندازی این پارک، بالابردن اکسیژن هوای تهران بود، اما به‌تدریج به محلی برای تفریح تبدیل شد.

 

پارک جنگلی چیتگر

 

 

مهم‌ترین جاذبه این پارک که با استقبال زیاد مردم روبه‌رو شده، پیست‌‎های مخصوص دوچرخه‌سواری و اسکیت است. همچنین وجود زمین بازی پینت بال و باشگاه سوارکاری از دیگر ویژگی‌های برجسته شمرده می‌شوند.



پارک جمشیدیه


لقب زیباترین و قدیمی‌ترین پارک جنگلی تهران، به پارک جمشیدیه اختصاص داده می‌شود. این پارک در قسمت شمالی شهر قرار دارد و یکی از مناطق جذاب تهران با آب و هوای خنک است.

مجسمه‌ها، المان‌‎های هنری، دریاچه، آبشار مصنوعی و حوض‌‎های زیبا، در میان درختان بلند و قدیمی، آن را به مکانی جذاب برای پیاده‌روی تبدیل کرده است. پارک جمشیدیه با وسعتی عظیم و مسیر سنگ فرش، در رده‌ی دومین پارک محبوب قرار دارد.

 

پارک جمشیدیه

 

شاید وجود پله‌های سنگی جمشیدیه، گزینه خوبی برای پیاده‌روی نباشد؛ اما درختان سبز، هوای خوش و دریاچه ناب آن، باعث ایجاد مکانی برای لذت بردن از طبیعت شده است.

 

گذراندن زمان در تاریخ


همان‌طور که در بالا اشاره شد، یکی دیگر از دسته بندی‎‌های گردشگری تهران، بازدید از اماکن تاریخی است. اکثر مکان‎‌های تاریخی تهران به دوره قاجار بازمی‌‎گردد، با قدم گذاشتن در هرکدام از آنها، گویی به آن زمان سفر کرده‌‎اید و مجذوب زیبایی‌‎هایش می‎‌شوید.

کاخ گلستان، زیباترین معماری تاریخ را دارد. این کاخ شامل مجموعه‎‌هایی است که در دوره‌های مختلف بنا شده‎‌اند. کاخ زیبای گلستان، به خاطر معماری و دکوراسیون منحصر به فردی که دارد، گردشگران ایرانی و خارجی بسیاری را به خود جذب می‌کند.


مجموعه کاخ گلستان، از قسمت‌های مختلفی از جمله، تالار سلام، تالار آینه، تالار سفره‌خانه، تالار برلیان، خلوت کریم‌خانی، عمارت بادگیر، ایوان تخت مرمر، کاخ شمس‌العماره، تالار الماس و کاخ ابیض تشکیل شده است.

 

گذراندن زمان در تاریخ

این آثار، یکی از مهم‌ترین بناهای تاریخی به شمار می‌آید. ایوان تخت مرمر و خلوت کریم‎خانی در دوران کریم‌خان زند، جزو قدیمی‌ترین بناهای این کاخ شناخته می‌شود.


کاخ نیاوران، این مکان یکی از موقعیت‌های بسیار جذابی است که اکثرا برای تصویربرداری فیلم‌‎ها انتخاب می‌شود. کاخ موزه نیاوران، به دستور فتحعلی شاه در کنار نیزار بزرگی ساخته شده تا روزهای گرم تابستانی را آنجا سپری کند.

 

گذراندن زمان در تاریخ1

این کاخ مهمترین کاخ سلطنتی بعد از کاخ گلستان است. پس از ساخت این بنا، هریک از  پادشاهان در دوران حاکمیت خود، عمارتی در این باغ اضافه کرده‌اند. 


اسم مدرسه دارالفنون، بارها به گوش رسیده است. این مدرسه در زمان ناصرالدین شاه به ابتکار امیرکبیر تاسیس شد. از این مکان، می‌‎توان به عنوان نخستین‌ مدرسه‌ برای آموزش علوم و فنون جدید اشاره کرد.


مدرسه در سال 1320 و سیزده روز قبل از به قتل رسیدن امیر کبیر، با حضور ناصرالدین شاه، صدراعظم و گروهی از داشمندان افتتاح شد. 
این بنا در حال حاضر دو ورودی دارد که در خیابان ناصر خسرو واقع شده است. وجود حیاط‎‌های دلباز، سالن  آمفی تئاتر، نمازخانه و انباز از ویژگی‌های آن به شمار می‎‌آیند. همچنین نمای تزیین شده، دیوارهای آجری و حوض داخل حیاط، بیانگر آثار هنری و بی‌نظیر مدرسه است.

 

گذراندن زمان در تاریخ2

 


برج طغرل، قدیمی‌ترین مکان دیدنی تهران محسوب می‌شود. این برج خاطره‌ای زیبا از زمان سلجوقیان بوده و از نظر معماری بی‌نظیر است. یکی از مشخصه‎های بارز این بناهای تاریخی، وجود 24 ترک دورتادور برج است که لقب "ساعت خورشیدی" به آن اختصاص دارد.


در قسمت بالای هر ترک، 14 نیم‎دایره وجود دارد که هر کدام از آن‌ها، بیانگر یک ربع ساعت است. زمانی که آفتاب از سمت شرق برج طلوع می‌کند، با گذشت نیم ساعت، قسمتی از کنگره روشن و به مرور با حرکت به سمت غرب، بخش‌های دیگر نیز روشن می‌شوند.
شایان ذکر است، برج طغرل یکی از باارزش‌ترین جاذبه‌های گردشگری تهران به شمارمی‌آید.

 

گذراندن زمان در تاریخ3


قدم زدن در مراکز خرید تهران


یکی از تفریحات رایج‎‌ در میان مردم، خرید کردن یا حتی قدم زدن در مراکز خرید است. اکثر افراد از اینکه وقت خود را در بازارچه‌های سنتی یا پاساژهای لوکس سپری کنند، لذت می‌برند و اصلا خسته نمی‌شوند. 
امروزه، باوجود مراکز خرید متنوع به‌خصوص در تهران، پاساژگردی به یکی از جاذبه‌های گردشگری تبدیل شده است. در این مقاله، به چند مورد از پرطرفدارترین مراکز تهران اشاره می‌کنیم.

مرکز خرید کوروش

 

 

مرکز خرید کوروش

 


پاساژ کوروش یکی از بزرگترین مراکز خرید و دارای انواع لباس و دیگر ملزومات است. این مرکز خرید از بخش‌های مختلفی تشکیل شده که می‌تواند نیاز اکثر افراد را برطرف کند. 
برای طراحی این مجموعه، از معماری و تجهیزات مدرن استفاده شده است و همین موضوع باعث جذب مشتری می‌شود. در طبقات مختلف آن واحدهای اداری، تجاری و فرهنگی وجود دارد که هرکدام به قسمت‌های دیگری از جمله: سرزمین بازی، فودکورت، سینما، کافی شاپ، رستوران و... تقسیم شده‌اند.

مرکز خرید ارگ تجریش

 

 

مرکز خرید ارگ تجریش

 


مرکز تجاری ارگ، در یکی از اصلی‌ترین میادین تهران یعنی میدان تجریش قرار گرفته است. فروشگاه‌های این پاساژ، تنوع کالایی بسیار بالایی دارند که با ورود به هر طبقه، گویا وارد یک فضای مدرن و شیک، پر از اجناس جذاب می‌شوید.
جالب است بدانید، جذاب‌ترین و زیباترین قسمت مرکز خرید ارگ تجریش، بام سبز است که در بالاترین قسمت مجموعه قرار دارد و بسیار چشم‌نواز و دل‌انگیز است.
همچنین، وجود رستوران در این قسمت، فضا را بسیار خاص کرده و جلوه‌ی زیبایی به این مکان بخشیده است. شما می‌توانید با صرف غذایی لذیذ در رستوان، تجربه‌‎ای فراموش‌نشدنی را برای خود و خانواده‌تان رقم بزنید. 


مرکز خرید پالادیم

 

مرکز خرید پالادیم

 

 


مرکز خرید پالادیوم، به عنوان بزرگترین و مدرن‌ترین مرکز خرید ایران شناخته می‌شود. این پاساژ در منطقه زعفرانیه قرار دارد که دارای بهترین برندهای داخلی و خارجی در زمینه‌های مختلفی مانند، پوشاک، زیورآلات، کیف و کفش و… است.
وجود تنوع بالا در فروشگاه‌های این مجموعه و نمای بسیار زیبای ساختمان، مورد توجه هر بیننده‌ای قرار می‌گیرد. ناگفته نماند، غیر از فروشگاه و مراکز تجاری، امکانات مختلف دیگر مانند باشگاه ورزشی، خشکشویی، مهدکودک، کتابخانه، خانه بازی و… نیز دارد که طرفداران خاص، از آن‌‌ها استفاده می‌کنند. 


مرکز خرید باملند

 

مرکز خرید باملند

 


حتما اسم دریاچه چیتگر را شنیده‌اید! اگر گذرتان به آن سمت افتاد، ‌می‌توانید سری به مرکز خرید باملند بزنید. این مجموعه نیز همانند دیگر مراکز خرید، جزو لوکس‌ترین پاساژهای تهران به شمار می‌آید.
اکثر رستوران و کافه‌‌های باملند، مشرف به دریاچه هستند که یکی ویژگی‌‎های بارز آن‎ها به شمار می‌آیند. علاو‌ه‌براین، شما می‌توانید از امکانات مختلفی همچون، قایق سواری، ماهی‌گیری، پیاده‌روی و حتی شهربازی استفاده کنید و نهایت لذت را در فضای باز ببرید.

مرکز خرید ایران مال

 

مرکز خرید ایران مال

 


نوبتی هم که باشه، نوبت مدرن‌ترین و شیک‌ترین مرکز خرید خاورمیانه است. این مرکز، جزو پنج پروژه‌ عظیم جهان که بین دو کلان شهر تهران و کرج قرار دارد، شمرده می‌شود. باقدم زدن در این مجموعه، محو گالری‌های بی‌نظیر و الهام گرفته از مهماری ایرانی می‌شوید.
ایران مال، جاذبه‌های فراوانی دارد که اصلی‌ترین آن‌‎ها شامل، مسجد بزرگ، کتابخانه، باغ‌های متنوع، مجموعه‌‎های سینمایی، ورزشی، شهربازی و رستوران‌ها می‌شوند.


بازار سنتی تجریش

 

 

بازار سنتی تجریش

 


در آخر، به تماشای قلب تاریخ یعنی بازار سنتی تجریش می‌پردازیم. این مجموعه یکی از بازارهای قدیمی تهران است، که بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی را به خود جذب می‌کند.
این منطقه، نه تنها برای خرید، بلکه برای گشت و گذر در میان حال و هوای تاریخی بسیار پسندیده است. بازار سنتی، از یک طرف به ورودی امامزاده صالح  و از طرف دیگر به قسمتی از بازار که معماری جالبی دارد وصل می‌شود.


زمانی که به بازار می‌رسید و از شلوغی و پیچ‌و‌خم دالان‌های بازار گذر کردید، در فضای انتهایی بازار سکوی بزرگ دور‌تا‌دوری از بازار میوه و تره‌بار وجود دارد. گفتنی است، این قسمت از بازار که قدیمی‌ترین قسمت محسوب می‌شود، بخشی مهمی از دوره قاجار بوده و برای برگزاری عزاداری‌های محرم ساخته شده است.
وجود مساجد، رستوران‌های قدیمی، صنایع دستی، ادویه‎های خوش عطر و ترشیجات لذیذ جزو مهم‌ترین جاذبه‌های بازار سنتی تجریش شناخته می‌شوند.

 

سخن پایانی

گفتنی است، اگر بخواهیم درباره کل جاهای دیدنی تهران صحبت کنیم، مطالعه مقاله تمامی نخواهد داشت. باتوجه به زمان، امکانات، تجهیزات و فصلی که در آن قصد گردش دارید، می‌توانید به انتخاب خودتان مقصدتان را مشخص کنید. 
در این مقاله، بخشی از دیدنی‌های تاریخی، طبیعت و مراکز خرید شهر تهران را به شما معرفی کرده‎‌ایم. امیدواریم بتوانید از میان آن‎ها، بهترین انتخاب‌ها را داشته باشید و در تهران گردی خود، لحظات شاد و خاطره‌انگیزی را تجربه کنید.

اگر تجربه‌‌ حضور در هر یک از مکان‌‎های گفته شده در تهران را داشته‌اید، آن را با رهی نو و خوانندگان ما در میان بگذارید.

 

سوالات متداول

 

آدرس هتل هما تهران کجا است؟

تهران، میدان ونک، خیابان شهید خدامی، شماره 51

 

هتل هما تهران چند ستاره است؟

این هتل 5 ستاره است و امکانات خوبی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

 

معروف‌ترین جاذبه‌های گردشگری تهران کدامند؟

 

همان‌طور که می‌دانید، تهران جاذبه‌های گردگشری بی‌شماری دارد که زمان زیادی نیاز دارد تا بتوانید به همه‌ی آن‌ها سربزنیم. اما؛ در حالت کلی برخی جاها مانند: برج میلاد، بام تهران، پل طبیعت، پارک جمشیدی، همرکز خرید پالادیم، مرکز خرید ایران مال، بازار سنتی تجریش، درکه و دربند برخی از این جاذبه‌ها به شمار می‌آیند که طرفداران بسیاری دارند.

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
مهیا ساسان ۱۴۰۲/۷/۱۳

پاساژ گالریا رو هم اضافه کنید به لیستتون اونهم در زعفرانیه هست که خیلی قشنگ و دوست داشتنی

  مدیر سایت۱۴۰۲/۷/۱۳

مهیا جان مراکز خرید در تهران بسیار است ما سعی کردیم که معروفترین و بزرگترین آنها را معرفی کنیم لحظه هاتون شاد و پر از آرامش

رها ۱۴۰۲/۲/۲۱

این سه دسته تقسیم بندی خیلی خوب بود ایول گردشگری، تاریخی و مراکز خرید

  مدیر سایت۱۴۰۲/۲/۲۱

رهای عزیز ممنون از شما بابت حسن نظرتون ما نیز سعی میکنیم که گردشگران و دوستداران طبیعت بتوانند به آسانی اطلاعات مفید رو در دسترس داشته باشند

مهری ۱۴۰۲/۲/۱۱

وای ایران مال جای بسیار جذابی هست عاشقشم چقدر تهران پتانسیل گردشگری داره واقعا که زیبا و جذاب هست

  مدیر سایت۱۴۰۲/۲/۱۱

بله همینطوره مهری جان امیدورام امکان ورود توریستهای بیشتری در تهران فراهم شود

محمد ۱۴۰۲/۲/۱۱

ایا تو دریاچه چیتگر شنا میشه کرد؟

  مدیر سایت۱۴۰۲/۲/۱۱

خیر ولی با پرداخت هزینه میتونید ماهیگیری کنید. برای شنا از دریاچه های اطراف تهران باید استفاده نمایید داخلی ها اجازه شنا ندارند

نازی ۱۴۰۲/۲/۱۱

سلام خوبی یک سوال میگم از بام تهران تا ایستگاه چند میشه پیاده رفت بنظرت تله کابین چه ساعتهایی باز هست؟

  مدیر سایت۱۴۰۲/۲/۱۱

سلام به شما ممنون پیاده روی به میزان آمادگی جسمانی تون بستگی داره ولی تا ایستگاه اول حتما میتونید به شرطی که آهسته و پیوسته قدم بردارید / تله کابین در روزهای جمعه تا 11شب و غیر تعطیل 1 بعداز ظهر باز هست

مجید ۱۴۰۲/۲/۱۱

دوست عزیز برای هتل هما که نزدیک به دو پارک هست میخوام 2شب رزرو کنم

  مدیر سایت۱۴۰۲/۲/۱۱

سلام به شما بله حتما میتونید شماره تماس کامنت کنید یا از طریق سایت raheeno.com و یا شماره تماس 74828-021 اقدام نمایید.

مهیا ۱۴۰۲/۲/۱۱

جاذبه های گردشگری در ایران و حتی خود تهران نیز بسیار زیاد است از طبیعت تا مراکز تاریخی به همین جهت من خودم علاقه مندم در فرصت مناسب از مکان های بیشتری دیدن کنم و استفاده کنم راهنمایی شما در جهت شناخت این مکان ها کمک میکند

  مدیر سایت۱۴۰۲/۲/۱۱

خانم مهیا خیلی خوشحالیم که تونستید از اطلاعات ما استفاده نمایید چشم سعی بیشتری در شناخت مکان های دیدنی در تهران انجام میدهیم با تشکر از توجه شما

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...