رَهی نو

معرفی بهترین رستوران های جاده چالوس

تعداد بازدید: ۲۰۰۰ ۹ آبان ۱۴۰۱

بر هیچ‌کس پوشیده نیست که جاده چالوس یکی از زیباترین و توریست پذیر جاده‌های ایران محسوب می‌شود که به علت جای دادن طبیعت بکر و رستوران‌های متفاوتش همواره در تعطیلات و آخر هفته‌ها میزبان گردشگران زیادی است. این مقاله به‌طور اختصاصی در خصوص بهترین رستوران‌های جاده چالوس نوشته‌شده است، پس اگر عازم شمال هستید این مقاله رهی نو را با دقت مطالعه نمایید. برای اطلاع از جاهای دیدنی چالوس این مطلب را بخوانید.

 

لیست بهترین رستوران‌های جاده چالوس

با توجه به محبوبیت جاده چالوس به علت طبیعت بکر، وفور جاذبه‌های گردشگری و تأسیس رستوران‌های برتر کشور در این منطقه طبیعی است که با ورود به این جاده احساس گرسنگی غالب شود. باشد. اگر شما هم فکر می‌کنید مهم‌ترین جزء یک سفر عالی بخش شکم گردی است و شناخت رستوران‌های معروف قابلیت این را دارد که سفر را لذت‌بخش‌تر کند، در ادامه به جهت شناخت محبوب‌ترین و بهترین رستوران‌های جاده چالوس ما را همراهی کنید.

 

رستوران میرزایی

رستوران میرزایی یکی از معروف‌ترین رستوران جاده چالوس است که در آن انواع کباب‌ها باکیفیت مطلوب به گردشگران ارائه می‌شود. برخورد مناسب کارکنان و استفاده از مواد اولیه باکیفیت از جمله دلایلی است که اغلب گردشگران رستوران میرزایی را برای سرو یک وعده غذایی انتخاب می‌کنند. هم‌چنین در رستوران میرزایی علاوه بر سرو سه وعده غذایی اصلی بخش کوچکی به‌عنوان کافی‌شاپ برای سرو انواع نوشیدنی گرم و سرد وجود دارد.

 

آدرس رستوران میرزایی چالوس: کرج – کیلومتر 7 جاده چالوس

 

رستوران ارکیده

از جمله بهترین رستوران‌های جاده چالوس می‌توان به رستوران ارکیده اشاره کرد. در منوی غذایی این رستوران می‌توان انواع کباب‌ها، انواع غذاهایی ایرانی، غذاهای محلی، پیش‌غذاها را باکیفیت مقرون‌به‌صرفه و کیفیت مناسب مشاهده کرد. فارغ از دکوراسیون زیبای رستوران ارکیده از دیگر بخش‌های جذاب آن می‌توان به وجود یک کافی‌شاپ مجهز اشاره کرد.

آدرس رستوران ارکیده جاده چالوس: کرج – کیلومتر 12 جاده چالوس

رستوران ارکیده


بیشتر بخوانید: اطراف تهران کجا بریم؟ جاهای دیدنی اطراف تهران را در این مقاله ببینید.


رستوران لاله کهن

یکی دیگر از بی‌نظیرترین رستوران‌های جاده چالوس که علاوه بر انواع غذاهای ایرانی و فرنگی در آن می‌توان دیزی یافت، رستوران لاله کهن است. فضای زیبا و نزدیک به رودخانه این رستوران مزیتی است که اغلب گردشگران را مشتاق رفتن به این رستوران می‌کند.

 

آدرس رستوران لاله کهن چالوس: کرج – کیلومتر 5 جاده چالوس

 

رستوران سرآشپز حم تیروژ

رستوران حم تیروژ با ظرفیت 60 نفری خود از جمله رستوران‌های متفاوت جاده چالوس محسوب می‌شود؛ چرا که در آن علاوه بر سرو انواع غذاهای ایرانی می‌توان غذاهای یونانی و فرانسوی نیز مشاهده کرد. آنچه که سبب می‌شود تا گردشگران آخر هفته خود را در رستوران حم تیروژ بگذرانند؛ منوی غذایی متشکل از انواع صبحانه‌ها، انواع پاستاها، انواع برگر، انواع غذاهای دریایی، انواع پلوها است. در این رستوران یک کافه کوچک نیز وجود دارد که در آن انواع نوشیدنی گرم و سرد سرو می‌شود. این رستوران که همه‌روزه از ساعت 9 صبح تا 11:30 شب آماده میزبانی از گردشگران است دارای معماری و چیدمان بسیار جذابی است.

 

آدرس رستوران سرآشپز حم تیروژ چالوس: کرج – کیلومتر 6 جاده چالوس

 

رستوران مهستان

مهستان یکی از رستوران‌های لوکس جاده چالوس با دکوراسیون چشم‌نواز و معماری جذاب است. در این رستوران زیبا و نزدیک به رودخانه چالوس می‌توان انواع کباب‌ها، انواع خوراک‌های ایرانی، انواع پلوها را مشاهده کرد. گر چه قیمت غذاهای این رستوران نسبت به سایر رستوران‌های جاده چالوس کمی بالاتر است؛ اما کیفیت و طعم غذاهای رستوران مهستان همواره بهتر و متفاوت‌تر از دیگر رستوران‌های جاده چالوس است.

 

آدرس رستوران مهستان چالوس: کرج – کیلومتر 37 جاده چالوس به تهران

 

رستوران ماهان

رستوران ماهان یکی دیگر از بهترین رستوران‌های جاده چالوس است که در منوی غذایی آن می‌توان وعده صبحانه را به‌صورت سلف‌سرویس مشاهده کرد. رستوران ماهان بسیار مناسب افراد سخت پسند است، چرا که تمام ویژگی مثبت یک رستوران عالی اعم از تنوع منوی غذایی، دکوراسیون لوکس، بهداشت، برخورد مناسب کارکنان و غیره با هم در این مجموعه جمع شده‌اند.

 

آدرس رستوران ماهان چالوس: کرج – کیلومتر 43 جاده چالوس – جنب لبنیات دهاتی

 

رستوران ماهان


بیشتر بخوانید: بهترین رستوران های درکه کدامند؟


رستوران یوسف سابق، رستوران ارغوان اکنون

رستوران یوسف یا ارغوان یکی از جذاب‌ترین و زیباترین رستوران‌ها با فضای باز محسوب می‌شود. وجود کلبه‌های چوبی در دو طرف آب از جمله دلایلی است که این رستوران را پرطرفدارتر می‌کند. این رستوران در کنار سرو انواع غذاهای ایرانی سرویس چای و میان وعده نیز به میهمانان خود ارائه می‌دهد. پارکینگ اختصاصی، موسیقی زنده، فضایی با طبیعت بکر از دیگر مزیت‌های این رستوران برشمرده می‌شود.

 

آدرس رستوران یوسف سابق (ارغوان): کرج – کیلومتر 3 جاده چالوس

 

رستوران همسفر

رستوران همسفر که الهام گرفته از یک فیلم فارسی قدیمی است، می‌تواند گذشته دور را به یاد گردشگران بیاورد. در جای‌جای این رستوران می‌توان تصاویری از بازیگران نسل گذشته را مشاهده کرد. این رستوران نوستالژیک با دکوراسیون بی‌نظیر خود باکیفیت‌ترین کباب‌ها، غذاهای دریایی، خورشت‌های محلی را به میهمانان خود عرضه می‌کند.

 

آدرس رستوران هم‌سفر چالوس: کرج – جاده چالوس – روستای دزدبن

 

باغ رستوران شایلو

از جمله بهترین رستوران‌های جاده چالوس که در نظر اغلب گردشگران به نام بهشت خطاب می‌شود، رستوران شایلو است. این رستوران در فضای باز و در نزدیکی رودخانه چالوس قرار دارد. موقعیت قرارگیری، کیفیت غذاها و قیمت مناسب غذا در این رستوران، از جمله مزایایی است که سبب می‌شود تا گردشگران شایلو را انتخاب نمایند.

 

آدرس رستوران شایلو چالوس: کرج – کیلومتر 8 جاده چالوس

 

رستوران باغ پدری

این باغ رستوران با قدمت 40 ساله‌اش از جمله رستوران‌های قدیمی جاده چالوس است که علاوه بر وعده ناهار و شام گزینه مناسبی برای وعده صبحانه است. طبیعت بکر و کهن، جوی‌های روان، برخورد مناسب کارکنان، کیفیت نسبتاً خوب غذاها و جای دادن بیش از 50 نوع غذای فرنگی و ایرانی در منوی رستوران از جمله دلایلی است که گردشگران را ترغیب می‌کند تا به رستوران باغ پدری بروند.

آدرس رستوران باغ پدری چالوس: کرج – کیلومتر 10 جاده چالوس

رستوران باغ پدری


بیشتر بخوانید: بهترین رستوران های دربند کدامند؟


رستوران نوروزی (وینه)

یکی دیگر از رستوران‌های قدیمی جاده چالوس رستوران نوروزی ملقب به وینه است. این رستوران با فراهم کردن وسایل و شرایط نوستالژیک نظیر سماور زغالی، استکان‌ها و نعلبکی‌های قاجاری و غیره سعی در یادآوری خاطرات دور دارد. وجود فضای بازی برای کودکان، مجهز بودن تمام کلبه‌های رستوران به تجهیزات گرمایشی و منوی متنوع از انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با عطروطعم نسبتاً عالی از جمله مزیت‌های این رستوران از نظر گردشگران محسوب می‌شود.

 

آدرس رستوران وینه چالوس: کرج – کیلومتر 12 جاده چالوس

 

رستوران هزار چم

هزار چم نیز یکی دیگر از بهترین رستوران‌های جاده چالوس است که همواره پیش‌غذاها و غذاهای لذیذش دلیلی است تا گردشگران همواره آن را انتخاب کنند. جالب است بدانید که بخش عظیمی از منوی این رستوران اختصاص‌یافته به انواع غذاهای شمالی است. گردشگرانی که می‌خواهند غذاهای متفاوتی را تجربه کنند حتماً به این رستوران سر بزنند. اینترنت رایگان، پارکینگ اختصاصی، فضای بازی کودکان نیز از دیگر دلایل محبوبیت این رستوران است.

 

آدرس رستوران هزار چم چالوس: کرج – جاده کندوان – کیلومتر 54 جاده چالوس

 

رستوران پرسپولیس یا سیاه‌بیشه

رستوران پرسپولیس یا سیاه‌بیشه از جمله رستوران‌های محبوب و معروف بین گردشگران بین‌المللی است. این رستوران متشکل از فضای مدرن و سنتی است که در منوی سنتی آن دیزی وجود دارد. ارائه خدمات عالی، وجود دورچین‌های متفاوت در کنار انواع غذاها، ارائه پیش‌های متنوع از دیگر محاسن رستوران سیاه‌بیشه محسوب می‌شود.

 

آدرس رستوران سیاه‌بیشه چالوس: کرج – چالوس– جاده کندوان – روستای سیاه‌بیشه

 

رستوران آبی

آبی‌ترین رستوران جاده چالوس با معماری و دکوراسیون آبی‌رنگش در منطقه سیاه‌بیشه قرار دارد. این رستوران زیبا و آبی که تنها روی غذاهای شمالی متمرکز است، به‌عنوان یکی از معروف‌ترین رستوران‌های محلی جاده چالوس شناخته می‌شود. لازم به ذکر است که بگوییم این رستوران زیبا تنها در وعده ناهار می‌تواند میزبان میهمانان خود باشد.

 

آدرس رستوران آبی چالوس: کرج – چالوس–کندوان – روستای سیاه‌بیشه

 

رستوران مادر

اگر به غذاهای کبابی علی‌الخصوص کباب دل، جگر، قلوه، قارچ و غیره علاقه دارید، رستوران مادر در جاده چالوس گزینه مناسب برای شما است. رستوران مادر از جمله رستوران‌هایی که است که بیشتر غذاهایش به‌صورت کبابی است. تمیزی محیط، برخورد مناسب کارکنان، کیفیت متوسط غذاها از دیگر مزایای رستوران مادر محسوب می‌شود.

 

آدرس رستوران مادر چالوس: کرج – جاده چالوس به سمت تهران – منطقه سیاه‌بیشه

 

رستوران دونا

یکی دیگر از گزینه‌های محبوب و ارزان جاده چالوس که کیفیت غذاهایش از دکوراسیون داخلی آن نسبتاً بالاتر است، رستوران دونا است. در این رستوران اغلب غذاهای ایرانی نظیر انواع کباب‌ها، انواع پلوها، انواع خورشت‌ها باقیمت مناسب به میهمانان عرضه می‌شود. هم‌چنین رستوران دونا یک گزینه مناسب برای وعده صبحانه است.

 

رستوران دونا

 

آدرس رستوران دونا چالوس: کرج – کیلومتر 75 جاده چالوس

 

دیزی سرای هیمه

دیزی سرای هیمه یکی دیگر از بهترین رستوران‌های جاده چالوس است که منوی غذایی آن محدود به انواع آبگوشت‌های لذیذ است. قیمت مناسب دیزی، تمیزی محیط و ظروف، چشم‌انداز رودخانه چالوس از درون دیزی سرای هیمه از جمله دلایلی است که اغلب گردشگران آن را می‌پسندند. گردشگرانی که علاقه زیادی به دیزی دارند، می‌توانند این دیزی سرا را با فضای سرسبز و زیبایش انتخاب نمایند.

 

آدرس دیزی سرای هیمه چالوس: کرج – کیلومتر 12 جاده چالوس

اگر به غذا و رستوران گردی و علاقه دارید؛ مقالات "بهترین رستوران های جاده هراز" و "بهترین رستوران های جاده فیروزکوه" را از دست ندهید.

جمع‌بندی

رستوران‌های فوق تنها بخش کوچکی از بهترین رستوران‌های جاده چالوس بود. چه‌بسا برای شناخت بیشتر رستوران‌های چالوس نیاز به همکاری شما مخاطب گرامی است. حتماً تجربیات و نظرات خود را در خصوص رستوران‌های جاده چالوس با رهی نو به اشتراک بگذارید.

 

تهران را می توانیم یکی از پر رفت و آمدترین شهرهای ایران بدانیم. این شهر به خاطر موقعیت استراتژیکش یکی از قطب های اصلی تجارت محسوب می شود. به همین خاطر افراد زیادی به دلایل مختلف تفریحی یا کاری و بازرگانی تهران را برای مسافرت انتخاب می کنند که همه ی آنها علاقه دارند در سفر خود از جاذبه های گردشگری تهران نیز دیدن کنند. در بین جاهای دیدنی اطراف تهران، برنامه ی سفر یک روزه به روستاهای اطراف تهران به دور از هیاهوی پایتخت در دل روستاهایی که شاید کمتر اسم آنها را شنیده باشید، می تواند انتخاب مناسبی باشد.

زمانی که می خواهید برای اقامت چند روزه به تهران سفر کنید و از بین هتل های تهران یکی را انتخاب کنید. بهتر است قبل از سفر به رزو هتل اقدام کنید. رهی نو سایتی است که امکانات هتل های چهار ستاره تهران و هتل های پنج ستاره تهران را مانند هتل پارسیان آزادی تهران، هتل اسپیناس پالاس تهران و هتل پارسیان استقلال را در اختیار شما قرار داده است تا با کمک آن بتوانید هتل مناسب خود را آنلاین رزرو کنید. شما در رهی نو می توانید بهترین هتل های تهران را با بیشترین تخفیف رزرو کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
ایران ۱۴۰۲/۸/۱۷

با انکه چندین سال مشتری ارکیده بودم و تجربه غذا خوردن در اغلب رستورانهای جاده چالوس را دارم اما امسال که رستوران باغ پدری صبحانه دعوت بودم، افسوس خوردم چرا زودتر با آنجا آشنا نشده بودم. به نظرم بهترین رستوران با برترین کیفیت و کارکنان آموزش دیده است. انتخاب دیگری ندارم و بقیه گزینه هاحتی توان رقابت با آنرا ندارند. فوق العاده است و در صنعت غذایی یکه تازی میکند. احسنت به اینهمه انگیزه و نوآوری

  مدیر سایت۱۴۰۲/۸/۱۸

ایران عزیز ممنون از ثبت نظرتون در سایت رهی نو نظرات و کامنتهای شما عزیزان برای دیگران نیز مفید واقع میشود شاد و پیروز باشید

سمانه ۱۴۰۲/۷/۲۴

رستوران ارکیده واقعا دکوراسیون جذابی داره و کافی شاپ بسیار زیبایی بنظرم تو جاده چالوس از بهترین هاست

  مدیر سایت۱۴۰۲/۷/۲۵

سمانه عزیز خیلی از ابراز نظرتون در سایت رهی نو خوشحال هستیم نظرات و کامنتها کمک زیادی به انتخاب و تصمیم گیری دیگران میکند

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...