رَهی نو

بهترین رستوران های جاده فیروزکوه

تعداد بازدید: ۷۱۴۹ ۹ آبان ۱۴۰۱

جاده فیروزکوه یا جاده سوادکوه از جمله مسیرهای پرتردد محسوب می‌شود که در پایان هفته یا تعطیلات می‌توان در آن شاهد تردد و ترافیک نسبتاً بالایی بود. علت این ترافیک نیز وجود جاذبه‌های گردشگری این جاده و ارتباط این جاده به شمال ایران است. معمولاً یکی از دلایلی که مسافران و گردشگران پایتخت‌نشین جاده فیروزکوه را به جهت سفر انتخاب می‌کنند، جاذبه‌های گردشگری جاده فیروزکوه، ایمن‌تر بودن جاده فیروزکوه نسبت به جاده هراز، فروشگاه‌های نسبتاً بزرگ و تأسیس رستوران‌های معتبر در این جاده است. گرچه در این جاده رستوران‌های متعددی وجود دارد اما یافتن بهترین رستوران‌های جاده فیروزکوه نیاز به تأمل و تحقیق اساسی دارد که رهی نو در این مقاله لیستی از رستوران‌های خوب جاده فیروزکوه در اختیار شما قرار داده است. 

 

لیست بهترین رستوران‌های جاده فیروزکوه

اساسی‌ترین قسمت سفر که باید قبل از شروع سفر به آن فکر کرد، مبحث وعده‌های غذایی است. اینکه در یک سفر تفریحی چه رستورانی را برای غذا انتخاب کنیم؟ چه غذایی بخوریم؟ و غیره همواره مسائلی است که باید به آن توجه کرد چرا که در صورت یک انتخاب اشتباه ممکن است برنامه‌ریزی سفر دچار اختلال شود. اگر در انتخاب رستوران دچار وسواس هستید این بخش از مقاله رهی نو را با دقت مطالعه نمایید.

 

رستوران امین

رستوران امین یکی از بهترین رستوران‌های جاده فیروزکوه محسوب می‌شود که با بیش از 30 سال سابقه رستوران‌داری نزد گردشگران از محبوبیت زیادی برخوردار است. در رستوران امین سه وعده صبحانه، ناهار و شام با بهترین خدمات ارائه می‌شود. در منوی غذایی این رستوران می‌توان شاهد انواع کباب‌ها، انواع خوراکی‌های ایرانی، انواع پیش‌غذاها و غیره بود. وجود فضای باز برای سرو صبحانه، صبحانه‌های متنوع و بهداشت محیط رستوران از دیگر ویژگی‌های مثبت این رستوران برشمرده می‌شود.

آدرس رستوران امین فیروزکوه: کیلومتر ۹۰ جاده تهران- فیروزکوه

رستوران امین جاده فیروزکوه


اطراف تهران کجا بریم؟ بهترین جاهای دیدنی اطراف تهران را در این مطلب ببینید.


رستوران نمرود

یکی از معروف‌ترین رستوران‌های جاده فیروزکوه که اغلب گردشگران آن را برای وعده صبحانه انتخاب می‌کنند؛ رستوران نمرود است. این رستوران با بیش 20 سال سابقه طبخ غذا و میزبانی دارای مزایای زیادی اعم از فضای باز برای سرو غذا، پارکینگ، منوی غذایی متنوع است. گردشگرانی رستوران نمرود را انتخاب می‌کنند، از کباب‌های معروف این رستوران غافل نشوند.

 

آدرس رستوران نمرود فیروزکوه: استان تهران، شهرستان فیروزکوه، جاده هرانده

 

باغ رستوران لاله برادران حسنی

رستوران لاله برادران حسنی نیز یکی از بهترین رستوران‌های جاده فیروزکوه است. این رستوران در منطقه زرین‌دشت واقع‌شده و دارای دو فضای روباز و بسته به جهت رفاه مسافران و گردشگران است. این رستوران بزرگ دارای امکاناتی نظیر لژ خانوادگی، آلاچیق، پارکینگ اختصاصی، آب‌نماهای بسیار زیبا است. در این رستوران علاوه بر منوی متنوع ناهار و شام، وعده صبحانه و سرویس چای نیز به میهمانان عرضه می‌شود.

 

آدرس باغ رستوران لاله برادران حسنی جاده فیروزکوه: استان تهران، شهرستان فیروزکوه، جاده زرین‌دشت

 

باغچه رستوران الماس گدوک

رستوران الماس یکی از بهترین رستوران‌های جاده فیروزکوه است و اغلب گردشگران چلوکباب‌های آن را توصیه می‌کنند. فضای بیرونی زیبا این رستوران از نخستین دلایلی است که سبب می‌شود گردشگران برای استراحت چندساعته آن را برگزینند. این رستوران با موقعیت قرارگیری مناسب و بهداشت نسبتاً خوب رستوران هرماه میزبان تعداد زیادی گردشگر از تمام نقاط ایران است.

 

آدرس باغچه رستوران الماس گدوک فیروزکوه:  استان تهران، فیروزکوه ورودی شهر از شمال، بعد از میدان امام رضا 

 

رستوران شقایق

رستوران شقایق از جمله کافه‌رستوران‌های جاده فیروزکوه برشمرده می‌شود. این رستوران دارای دوطبقه مجزا و با دو دکوراسیون متفاوت است. طبقه اول این مجموعه رستوران و طبقه دوم آن به کافه اختصاص دارد. گرچه در منوی غذایی این رستوران می‌توان شاهد انواع کباب‌ها و انواع خوراک‌های ایرانی بود، اما اغلب گردشگران تمایل زیادی به صبحانه‌های متنوع این رستوران ‌دارند.

 

آدرس رستوران شقایق جاده فیروزکوه: استان تهران، جاده فیروزکوه، بلوار امام رضا، بعد از بن‌بست شقایق

 

رستوران ریحون

از جمله بهترین رستوران‌های جاده فیروزکوه می‌توان به رستوران ریحون اشاره کرد. در این رستوران صبحانه به صورت سلف‌سرویس و ناهار و شام با ثبت سفارش به میهمانان ارائه می‌شود. میز صبحانه متنوع و مقرون‌به‌صرفه، ارائه غذا با قیمت مناسب، برخورد مناسب پرسنل رستوران، بهداشت کامل محیط رستوران از جمله دلایلی است که اغلب مسافران و گردشگران این رستوران برای استراحت و غذا انتخاب می‌کنند.

 

رستوران ریحون جاده فیروزکوه

 

آدرس رستوران ریحون جاده فیروزکوه: استان تهران،فیروزکوه، دشتستان، بلوار امام رضا

 

رستوران سنتی آریا

به مرکز غذاهای اصیل و سنتی ایران خوش‌آمدید! در فضای درونی این رستوران به‌جای میز و صندلی و دکوراسیون مدرن، تخت‌هایی مختص نشستن در فضایی با دکوراسیون سنتی وجود دارد. این رستوران مختص افرادی است که به فضای سنتی و غذاهای سنتی ایرانی علاقه دارند. در منوی غذایی این رستوران سنتی می‌توان انواع کباب‌ها، انواع آبگوشت‌ها، انواع خورشت‌های اصیل ایرانی را مشاهده کرد.

 

آدرس رستوران سنتی آریا جاده فیروزکوه: استان تهران، فیروزکوه، شهرک کوهسار، خیابان بسیج

 

رستوران ماه تی تی

یکی دیگر از رستوران‌های جاده فیروزکوه که از نظر مسافران و گردشگران این مسیر رستورانی لوکس، زیبا و مملو از غذاهای از خوشمزه باکیفیت است، رستوران ماه تی تی نام می‌باشد. ماه تی تی با بیش از 20 سال سابقه کار در زمینه طبخ و عرضه غذاهای ایرانی امروزه در فضایی زیبا و مدرن آماده پذیرایی از میهمانان و گردشگران است. اگر به‌زودی به فیروزکوه می‌روید از خوراک‌های این رستوران غافل نشوید.

 

آدرس رستوران ماه تی تی جاده فیروزکوه: استان تهران، شهرستان فیروزکوه، دشتستان، بلوار امام رضا

 

رستوران نسیم

طبق نظر گردشگران رستوران نسیم نیز یکی دیگر از بهترین رستوران‌های جاده فیروزکوه است. تمیز بودن محیط رستوران، برخورد مناسب کارکنان رستوران، اینترنت رایگان و تنوع غذایی نسبتاً بالا این رستوران در کنار کیفیت مطلوب غذاها از جمله دلایل محبوبیت این رستوران نزد گردشگران است.

 

آدرس رستوران نسیم جاده فیروزکوه: استان تهران، فیروزکوه، بلوار امام رضا، نرسیده به آبان

 

رستوران کندو

از جمله رستوران‌های پرطرفدار در بین گردشگران می‌توان به رستوران کندو اشاره کرد. در این رستوران صبحانه به‌صورت سلف‌سرویس سرو می‌شود؛ هم‌چنین سایر وعده‌های غذایی با قیمت مناسب، کیفیت بالا و تنوع نسبتاً متوسط به مسافران و گردشگران با ثبت سفارش ارائه می‌شود. فضای داخلی این رستوران نیز علاوه بر تمیز بودن بسیار دنج و زیبا است.


هتل های تهران را مانند هتل اسپیناس پالاس تهران، هتل پارسیان استقلال و هتل پارسیان آزادی تهران را از رهی نو با بیشترین تخفیف رزرو کنید. 


رستوران کندو جاده فیروزکوه

 

آدرس رستوران کندو جاده فیروزکوه: استان تهران، جاده تهران به فیروزکوه، 10 کیلومتر نرسیده به فیروزکوه

 

فست فود دورهمی

فست فود دورهمی می‌تواند تجربه‌ای جدید برای افرادی باشد که می‌خواهند به جای سفارش چلوکباب، قورمه‌سبزی یا میرزاقاسمی انواع پیتزا، انواع برگر و یا ساندویچ‌های سرد را امتحان کنند. گردشگرانی که به غذاهای فوری علاقه‌مند هستند، می‌توانند روی کیفیت غذاهای فست فود دورهمی حساب کنند.

آدرس فست فود دورهمی فیروزکوه: استان تهران، فیروزکوه، خیابان 45 متری، رو به روی ترمینال

 

اگر به غذا و رستوران علاقه دارید مقالات "بهترین رستوران های جاده چالوس" و "بهترین رستوران های جاده هراز" را از دست ندهید.

جمع‌بندی

سپاسگزاریم که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید؛ با توجه به توریست پذیری جاده فیروزکوه رستوران‌های نامبرده در مقاله فوق تنها تعداد کمی از بهترین رستوران‌های جاده فیروزکوه محسوب می‌شوند. با توجه به این موضوع لذا از شما مخاطب گرامی رهی نو خواستاریم نظرات و تجربیات خود را در خصوص رستوران‌های جاده فیروزکوه با رهی نو به اشتراک بگذارید.

 

تهران را می توانیم یکی از پر رفت و آمدترین شهرهای ایران بدانیم. این شهر به خاطر موقعیت استراتژیکش یکی از قطب های اصلی تجارت محسوب می شود. به همین خاطر افراد زیادی به دلایل مختلف تفریحی یا کاری و بازرگانی تهران را برای مسافرت انتخاب می کنند که همه ی آنها علاقه دارند در سفر خود از جاذبه های گردشگری تهران نیز دیدن کنند. در بین جاهای دیدنی اطراف تهران، برنامه ی سفر یک روزه به روستاهای اطراف تهران به دور از هیاهوی پایتخت در دل روستاهایی که شاید کمتر اسم آنها را شنیده باشید، می تواند انتخاب مناسبی باشد.

زمانی که می خواهید برای اقامت چند روزه به تهران سفر کنید و از بین هتل های تهران یکی را انتخاب کنید. بهتر است قبل از سفر به رزو هتل اقدام کنید. رهی نو سایتی است که امکانات هتل های چهار ستاره تهران و هتل های پنج ستاره تهران را مانند هتل پارسیان آزادی تهران، هتل اسپیناس پالاس تهران و هتل پارسیان استقلال را در اختیار شما قرار داده است تا با کمک آن بتوانید هتل مناسب خود را آنلاین رزرو کنید. شما در رهی نو می توانید بهترین هتل های تهران را با بیشترین تخفیف رزرو کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
محمد ۱۴۰۲/۷/۲۴

فست فود دورهمی یکبار ما رفتیم خداییش خوب بود و بنظر موادش خیلی تازه میامد

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...