رَهی نو

لیست و اطلاعات کامل رستوران های درکه تهران

تعداد بازدید: ۱۹۳۸۳ ۲۴ مهر ۱۴۰۱

درکه تهران پاتوق طبیعی برای آخر هفته‌های پرمشغله‌ی تهرانی‌ها و از جاهای دیدنی تهران برای گردشگران است. باید همین اول به شما بگویم از اول تا آخر این مطلب جذاب خواهد بود؛ چرا که درمورد غذا صحبت خواهیم کرد. به خصوص غذای اصیل ایرانی که برای تمامی ایرانی‌ها و گردشگران خارجی لذت‌بخش است. پس تا انتهای این مطلب از رهی نو همراه ما باشید که می‌خواهیم رستوران‌های معروف درکه را به شما معرفی کنیم. 

 

معرفی بهترین رستوران‌های درکه 

اگر همچون نویسنده، قوه‌ی تخیل فعالی داشته باشید در جمله به جمله این متن بوی برنج ایرانی، زعفران، کره‌محلی و دوغ نهره را حس می‌کنید. دیگر باید دهانتان آب افتاده باشد. اگر دنبال غذای لذیذ ایرانی و یک گردش یک روزه در تهران هستید این مطلب دنج‌ترین و باکیفیت‌ترین رستوران‌های درکه را به شما معرفی خواهد کرد. رستوران‌هایی که بالاترین امتیازات را از مشتریانشان دریافت کرده‌اند و توصیه‌‌ی شکموهای رستوران‌گرد هستند. در ادامه لیست رستوران‌های درکه آورده شده است.

 

رستوران اسپیو(spu)

اگر کباب دوست هستید رستوران اسپیو پیشنهاد ما برای شما است. این رستوران به صورت تخصصی کباب سرو می‌کند؛ از شیشلیک و سلطانی گرفته تا انواع ماهی کبابی در منوی این رستوران به چشم می‌خورد. اگر بخواهم از جزئیات منو با شما سخن بگوییم باید از انواع مختلف بورانی و پیش غذا و سالاد ایرانی یاد کنیم. باید حتی شده برای تست این پیش غذاهای اصیل، سری به این رستوران نامدار بزنید. این رستوران از ساعت 12:15 تا 23:00 آماده خدمات‌رسانی است. شما می‌توانید این رستوران را به عنوان عالی‌ترین گزینه برای هر فصل انتخاب کنید؛ چرا که امکان سرو غذا در فضای باز، آلاچیق و محیط سر بسته وجود دارد. البته قبل از مراجعه، به خصوص در روزهای تعطیل رزرو میز فراموش نشود!

 

رستوران های معروف درکه

 

آدرس: درکه، میدان درکه، پلاک 42

شماره‌ی تماس: 22173705


بیشتر بخوانید: لیست معروف ترین و بهترین رستوران های تهران


 

رستوران البرز

اگر اهل کوه‌نوردی هستید، در انتخاب درکه بدون شک تردید نکنید. آب‌وهوای این منطقه در هر فصلی جذابیت‌های خاص خودش را دارد ولی قطعا توصیه من به شما تجربه کوه‌نوردی صبح اول وقت در درکه است. برای شروع کوهنوردی هم پیشنهاد بعدی ما رستورانی است که خدمات آن شامل صبحانه‌های لذیذ هم می‌شود. رستورانی که نان تنوری مخصوصی را آماده و به مشتریان ارائه می‌کند. ترکیب این نان تنوری شامل سبزیجات خاصی نیز استفاده می‌شود. 

 

آدرس: نرسیده به میدان درکه، خیابان موسوی مطلق

شماره تماس: 22423200

 

رستوران شاندیز گلنار

اگر اهل کافه‌گردی هستید کافه رستوران شاندیز گلنار یک فضای طبیعی و دنج برای قرارهای مختلفتان در وسط هفته نیز می‌تواند باشد. تست نکردن غذاهای سنتی این رستوران منع کردن خود از یک تجربه جذاب است. تجربه‌ای که با یک چای قند پهلوی ذغالی حجت را به صورت تمام و کمال به پایان می‌رساند. فضای داخلی این رستوران به سبک سنتی طراحی شده و این سبک معماری‌ها حال و هوای خاص خود را دارند شاید بتوان گفت حال و هوای ایران قدیم در این سبک معماری‌ها جاودانه شده است.

 

لیست رستوران های درکه


زیباترین جاذبه های گردشگری ایران کدام است؟ برای اطلاع از جاهای دیدنی ایران این مقاله را بخوانید.


آدرس: درکه، بین خیابان موسوی مطلق و احمدپور

شماره تماس: 22407617

 

رستوران جویبار

اگر یک دیزی‌خور حرفه‌ای هستید این رستوران را به لیست‌ پاتوق‌هایتان اضافه کنید. منوی کامل این رستوران باعث شده که اگر همراهان دیزی‌خورها اهل دیزی نباشند هم بتوانند در این رستوران از لذت یک کباب درجه یک استفاده کنند. دکوراسیون رستوران جویبار از تکه‌های چوب تشکیل شده که به شما امکان تجربه حس یک کلبه چوبی را در وسط جنگل و بالای کوه‌های البرز را فراهم می‌کند.

 

آدرس: خیابان درکه، نرسیده به میدان درکه

شماره تماس: 22402649

 

رستوران آبشار کارا

به نظرم تا اینجا درمورد اهمیت دکور یک رستوران کم لطفی کرده‌ایم. اگر طرفدار انتشار عکس‌های روزمرگی با دوستان هستید، باید بگویم دکور سنتی این رستوران همچون کیفیت عالی غذاها بی‌نظیر است. فضای داخلی این رستوران متشکل از آبشارهای کوچک و جذاب چه از لحاظ صوتی چه تصویری است. قطعا صدای آب و حضور آب می‌تواند انرژی محیط را تعدیل کرده و انسان را در یک آخر هفته پرکار به آرامش برساند. ساعت کاری این رستوران 6 صبح تا 12 شب است، رستورانی برای سحرخیزها و شب بیدارها که 12شب وقت صرف شام است! درمورد منو باید بگویم درکه بدون کباب اصلا معنی ندارد؛ منو متشکل از انواع کباب، دیزی، چلو گوشت، اکبر جوجه و غیره است. این رستوران دارای منوی خورشتی‌جات نیز هست که قیمه بادمجان با غوره این رستوران از جمله خورشت‌های پرطرفدار است.

 

رستوران های درکه

 

آدرس: درکه، مسیر کوهنوردی، پلاک ۱۵

شماره تماس: ۲۲۱۷۴۲۹۲


بیشتر بخوانید: لیست بهترین رستوران های دربند


رستوران آقاخان

نوبتی هم باشد نوبت دیگر عوامل جذاب مانند موسیقی زنده است. برای یک تهرانی فقط ارزش درکه زمانی ملموس می‌شود که از هوای آلوده‌ی شهر به طبیعت پناه می‌برد. قطعا یک موسیقی زنده می‌تواند انرژی‌های از دست رفته را بازگرداند. پیشنهاد می‌کنم این رستوران را برای شب سال نو، شب یلدا، چهارشنبه سوری و از این قبل مراسم‌های اصیل ایرانی انتخاب کنید چرا که حال و هوای این رستوران و غذای اصیل ایرانی آن می‌تواند این مراسم‌ها را برای شما و خانواده‌تان به یادماندنی کند.

 

آدرس: درکه، خیابان احمدپور، روبروی پارکینگ

شماره تماس: 26806311

 

رستوران مادو

یکی از اصلی‌ترین مزیت‌های این رستوران پارکینگ اختصاصی آن است. اگر درکه پاتوقتان است به خوبی می‌دانید که یک روز تعطیل قطعا پیدا کردن جای پارک، ممکن است ساعت‌ها وقتتان را بگیرد؛ باید بسیار سحرخیز باشید و قید خواب اول صبح را بزنید تا بتوانید به راحتی جای پارک پیدا کنید. در این حالت به صورت ملموس ارزش پارکینگ اختصاصی این رستوران را درک می‌کنید. این کافه رستوران با فضای آرام، مناسب قرارهای وسط روز نیز هست اما قطعا فرصت تست غذای این رستوران می‌تواند یک تجربه خاطرانگیز باشد.

 

آدرس: درکه روبرو پارکینگ خیابان شهید احمد پور

جمع‌بندی

در این مطلب با هفت رستوران از بهترین رستوران‌های درکه آشنا شدیم. با توجه به سلیقه‌ی غذایی و انتظاراتتان از یک رستوران خوب می‌توانید یک برنامه مناسب برای این آخر هفته تدارک ببینید و رستوران مدنظرتان را تست کنید و به‌علاوه از فضای درکه در هر فصلی که هستید استفاده کنید. امیدوارم تست این رستوران‌ها برای شما یک خاطره جذاب بیافریند.

 

تهران را می توانیم یکی از پر رفت و آمدترین شهرهای ایران بدانیم. این شهر به خاطر موقعیت استراتژیکش یکی از قطب های اصلی تجارت محسوب می شود. به همین خاطر افراد زیادی به دلایل مختلف تفریحی یا کاری و بازرگانی تهران را برای مسافرت انتخاب می کنند که همه ی آنها علاقه دارند در سفر خود از جاذبه های گردشگری تهران نیز دیدن کنند. در بین جاهای دیدنی اطراف تهران، برنامه ی سفر یک روزه به روستاهای اطراف تهران به دور از هیاهوی پایتخت در دل روستاهایی که شاید کمتر اسم آنها را شنیده باشید، می تواند انتخاب مناسبی باشد.

زمانی که می خواهید برای اقامت چند روزه به تهران سفر کنید و از بین هتل های تهران یکی را انتخاب کنید. بهتر است قبل از سفر به رزو هتل اقدام کنید. رهی نو سایتی است که امکانات هتل های چهار ستاره تهران و هتل های پنج ستاره تهران را مانند هتل پارسیان آزادی تهران، هتل اسپیناس پالاس تهران و هتل پارسیان استقلال را در اختیار شما قرار داده است تا با کمک آن بتوانید هتل مناسب خود را آنلاین رزرو کنید. شما در رهی نو می توانید بهترین هتل های تهران را با بیشترین تخفیف رزرو کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
تارا ۱۴۰۲/۷/۲۶

رستورانهای درکه هم خیلیاشون کیفیت غذای خوبی ندارن حتما تحقیق کنید

سیاوش ۱۴۰۲/۵/۱۸

درود رستورانی در فضای باصفا و باکیفیت غدای خوب و مخصوصا قیمت منصفانه مناسب بفرمایید

  مدیر سایت۱۴۰۲/۵/۱۹

بسیار عالی ممنون از شما

زهرا ۱۴۰۲/۲/۲۱

ممنون که برای صبحانه رستوران البرز رو معرفی کردید یادآوری خوبی بود

  مدیر سایت۱۴۰۲/۲/۲۱

همره عزیز رهی نو ممنون از توجه و حسن نظرتون همیشه شاد و پیروز باشید

مهناز ۱۴۰۲/۲/۱۹

یادمه که چندسال پیش رستوران اسپیو درکه معروف شد یا باز شده بود نمیدونم و معروفترین غذاش شیشلیک بود که هرکی میخواست شیشلیک بخوره فقط اونجا میرفتدیگه الان نمیدونم کیفیتش چطور

  مدیر سایت۱۴۰۲/۲/۱۹

مهناز عزیز الان هم کیفیت غذاش خوبه ولی برخی از برخورد پرسنل آنجا ناراضی هستند و اینکه روزهای شلوغ بعد از غذا خوردن میبایست از رستوران خارج شوند

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...