رَهی نو

بهترین رستوران های دربند؛ دربند کجا غذا بخوریم؟

تعداد بازدید: ۲۲۵۵۵ ۲۴ مهر ۱۴۰۱

اگر اهل تهران باشید قطعا دربند را به خوبی می‌شناسید؛ چرا که حتما حداقل یکبار آخر هفته را در آنجا گذرانده‌اید. اگر هم در تهران مسافر هستید و دنبال جاذبه‌های گردشگری و رستوران‌های خوب تهران می‌گردید. دربند یکی از بهترین گزینه‌ها برای تعطیلات و صرف غذا است. در ادامه بهترین رستوران‌های دربند را با توجه به موارد تاثیرگذار در انتخاب مشتریان مانند موقعیت مکانی و کیفیتی، بررسی خواهیم کرد. 

بهترین-قیمت-هتل های-تهران

معرفی بهترین رستوران‌های دربند

اگر اهل رستوران گردی هستید یا سفری به تهران خواهید داشت، در این مطلب کنار ما باشید تا از سایت رزرو آنلاین هتل رهی نو به معرفی بهترین رستوران‌های طبیعت سبز تهران بپردازیم. رستوران‌های دربند شامل موارد زیر می‌شود. 

رستوران رُست

رستوران رست دربند قطعا یکی از بهترین رستوران‌های تهران است که برای هر شهروند تهرانی و هر گردشگری از لحاظ بصری و غذایی می‌تواند بسیار لذت‌بخش باشد. این رستوران دارای منوی غذا، صبحانه و کافه است منوی طویلی که از اکثر غذاها و خوراکی‌ها تشکیل شده است. ویو و دکوراسیون لاکچری این رستوران حس متفاوتی را برایتان خلق می‌کند. پیشنهاد می‌کنم برای یکبار هم که شده حضور در این رستوران را تجربه کنید.
آدرس: تجریش، خیابان فناخسرو، میدان دربند، میدان سَربند، رستوران رٌست، آسانسور طبقه دوم
شماره تماس: 22753984

کافه رست

رستوران کوهپایه

طبیعت بی‌نظیر دربند گردشگران بسیار زیادی را به خود جذب می‌کند و به طبع، رستوران‌های بی‌نظیر تهران در مکان جذاب گرد هم آمده‌اند. این رستوران پاتوق بسیاری از افراد سرشناس است که نشان از کیفیت غذای این رستوران و محیط جذاب و آرام این رستوران دارد. میز آرایی و دکور این رستوران برای برگزاری مراسم‌های خانوادگی بسیار مناسب است و می‌تواند انتخاب هوشمندانه برای دورهمی‌های به‌یادماندنی خانوادگی باشد. این رستوران دارای فضای باز و بسته هم هست که قطعا می‌تواند به یک پاتوق چهارفصل تمام عیار برای شما تبدیل شود. البته باید ذکر کنم که پیدا کردن میز در این رستوران پرطرفدار در روزهای تعطیل بسیار سخت بوده و پیشنهاد می‌کنم در روزهای قبل به رزرو میز اقدام کنید.  
آدرس: شمیران، دربند، بالاتر از میدان سربند، میدان کوهپایه
شماره تماس: ۲۲۷۰۷۱۸۰

رستوران کوهپایه

رستوران جوانان

انواع کباب‌ها در این رستوران با بالاترین کیفیت سرو می‌شود. رستورانی که با بهترین مواد اولیه سروکار دارند که با جادوی انگشتان سرآشپزان خبره اداره می‌شود. عطر برنج ایرانی و زعفران درجه یک هوای رستوران را به راستی معطر کرده است. حقیقتا اگر به دنبال رستورانی با کیفیت عالی برای اجرای مراسم عروسی یا هر مراسم خانوادگی دیگری هستید، ظرفیت 250 نفری این رستوران، قطعا می‌تواند برای تمام مراسمات مورد نظر شما مناسب باشد. این رستوران به صورت تخصصی به طبخ غذای ایرانی پرداخته و در این تخصص زبان‌زد است. 
آدرس: دربند، بالاتر از میدان سربند، پلاک 16

رستوران جوانان

رستوران باغ ایرانی

نان تازه، داغ و تنوری سر سفره شما! حقیقتا کباب با نان تازه مزه‌ی دیگری دارد. فضای کلاسیک و خاص رستوران باغ ایرانی در هر فصل جذابیت‌های مخصوص خودش را دارد. 
پاییز! بله پاییز باشد دور شومینه‌ی این رستوران که در فضای آزاد طراحی شده بنشینی و چای نبات با دوستان صرف کنی؛ چه حس و حالی بهتر از این می‌توان در پاییز داشت. میز سالاد و پیش‌غذای این رستوران بسیار تکمیل بوده و می‌توانید هرگونه سالاد و پیش‌غذای باب میل خودتان را در آن بیابید. گلخانه کوچک این رستوران باعث شده فضای بیرون این رستوران همواره پر از گل‌های هفت رنگ باشد. دیدن محیط داخلی این رستوران قطعا می‌تواند مجموعه‌ای کوچک و فشرده‌ از یک گردش کامل باشد. 
آدرس: دربند، میدان مجسمه
شماره تماس: ٢٢٧٢٠٩٧٢

باغ رستوران ایرانی

رستوران کوهسار

یک رستوران قدیمی در دربند که دکوراسیون بنای اصلی خود را به همان صورت باقی گذاشته است. این رستوران، عطر خاص خانه‌های قدیمی محله‌های تهران را دارد. بخش‌هایی از این رستوران به صورت مدرن نیز طراحی شده اما بخش اعظم این رستوران یک بنای قدیمی را شامل می‌شود. قطعا در چنین فضایی باید دیزی بهترین گزینه باشد، به خصوص که این رستوران به دیزی‌ و دوغ محلی خود معروف است. ساعت کاری این رستوران تا 2 بامداد بوده و این یک نعمت بزرگ برای شب‌گردهای پرجنب‌وجوش دربند است. موسیقی زنده‌ی این رستوران اصالت و قدمت آن را تکمیل می‌کند و تجربه‌ی یک زندگی ناصرالدین شاهی اعلا را به شما می‌بخشد.
آدرس: تجریش، دربند، میدان سربند
شماره تماس: ۲۲۷٠۹۹۹۱

رستوران کوهسار

رستوران آستان

غذای اصیل ایرانی با چای ذغالی معنا پیدا می‌کند. قطعا تجربه دیدن و استفاده از سماورهای مفرغی کوچک برای اعضای کوچک خانواده، بسیار جذاب‌تر از بزرگترها است؛ این رستوران هم همچون گزینه‌های قبلی پر از غذاهای ایرانی مانند دیزی، کباب، شیشلیک و.. است.
آدرس: تجریش، دربند، میدان سربند
شماره تماس: 2685 5971 

رستوران آستان

رستوران بهشت دربند

رستوران بهشت دربند طبقه به طبقه در روی تنه کوه گسترده شده و یک ویو درجه یک دارد. حقیقتا این رستوران یک باغ بهشتی در دربند بوده و گوشه گوشه‌ی این رستوران پوشیده از گیاهان مختلف است. منوی این رستوران به صورت تخصصی به انواع کباب پرداخته؛ از جوجه گرفته تا ماهی کبابی و شیشلیک؛ یعنی شما دنبال هر کبابی باشید این رستوران در خدمت شما است. این رستوران از جمله رستوران‌هایی است که نان داغ سرو می‌کند.  
آدرس: دربند، میدان مجسمه
شماره تماس: 22748710

رستوران بهشت دربند

جمع‌بندی

در این مطلب با هفت تا از بهترین رستوران‌های دربند آشنا شدیم. پیشنهاد می‌کنم این آخر هفته را در دربند سر کنید. وقت خود را برای پیدا کردن رستوران خوب صرف نکنید مستقیم سراغ رستوران‌هایی بروید که سال‌ها است که کیفیت خدماتشان زبان زد مسافران و تهرانی‌ها است. رستوران‌های معرفی شده نه تنها بهترین رستوران‌های دربند هستند بلکه از بهترین رستوران‌های تهران به شمار می‌رود. که جذابیت تست غذای آن‌ها را چند برابر می‌کند.  

تهران را می‌توانیم یکی از پر رفت و آمدترین شهرهای ایران بدانیم. این شهر به خاطر موقعیت استراتژیکی دارد یکی از قطب های اصلی تجارت محسوب می‌شود. به همین خاطر افراد زیادی به دلایل مختلف تفریحی یا کاری و بازرگانی تهران را برای مسافرت انتخاب می‌کنند که همه‌ی آن‌ها علاقه دارند در سفر خود از جاهای دیدنی تهران نیز دیدن کنند. زمانی که می‌خواهید برای اقامت چند روزه به تهران سفر کنید و از بین هتل‌های تهران یکی را انتخاب کنید.

بهتر است قبل از سفر به رزرو هتل اقدام کنید. رهی نو سایتی است که امکانات هتل‌های چهار ستاره تهران و هتل‌های پنج ستاره تهران را مانند هتل پارسیان آزادی تهران، هتل اسپیناس پالاس تهران و هتل پارسیان استقلال تهران   را در اختیار شما قرار داده است تا با کمک آن بتوانید هتل مناسب خود را آنلاین رزرو کنید.

سوالات متداول در مورد رستوران های دربند تهران

در رستوران های دربند چه نوع غذا‌هایی سرو می‌شود؟

در رستوران‌های دربند انواع غذاهای ایرانی با بهترین کیفیت   سرو می‌شود. 

بهترین رستوران‌های دربند کدامند؟

رستوران بهشت دربند، رستوران کوهسار، رستوران آستان، رستوران کوهپایه، رستوران باغ ایرانی و رستوران رست از بهترین رستوران‌های این منطقه به شمار می‌رود.

برای سرو صبحانه در دربند به کدام رستوران برویم؟

رستوران رست برای سرو صبحانه مناسب است.

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
سوسن ۱۴۰۲/۷/۲۶

وای رستوران رست خیلی بد بود سال اول که بازشده بود فقط خوب بود بعضی رستورانها اینطورین یکسال انگار به اندازه کافی پول درمیارن بعد دیگه ولش میکنن شاید برشکست میشن خب ببندن رستوران رو نیمدونم والا

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...