رَهی نو

رستوران و کافی شاپ های هتل لاله پارک تبریز

تعداد بازدید: ۳۶۶۲ ۱۰ مهر ۱۴۰۰

یکی از جذاب‌ترین زمان‌هایی که می‌توانید در سفرتان داشته باشید، لحظه‌هایی است که در یک رستوران باکیفیت طعم خاص و بی‌نظیر یک غذای خوشمزه را زیر زبان‌تان لمس می‌کنید. جایی که می‌تواند از عطر غذا تا فضای محیط حس خوبی را به شما القا کند و لحظه‌های به یادماندنی برایتان رقم بزند. با رهی نو همراه باشید تا با هم سری به رستوران هتل لاله پارک تبریز بزنیم؛ یکی از زیباترین و بهترین هتل‌های این شهر که توانسته از گردشگران و مسافران دلبری کند و خاطره‌ساز سفرشان به تبریز شود. 

محوطه-هتل-لاله-پارک-تبریز

رستوران هتل لاله پارک تبریز

از همان ابتدا که وارد رستوران هتل لاله پارک تبریز می‌شوید، می‌توانید از بوی خوش غذا و چیدمان حرفه‌ای و جذاب محیط رستوران، پی به وضعیت طعم غذاهایش ببرید. این هتل تنها یک رستوران دارد و طوری چیده شده که در کنار صدای قاشق و چنگال اشتهای‌تان را برای خوردن یک وعده غذایی خوشمزه جلب می‌کند. 

رستوران اصلی 

این رستوران لاکچری با صندلی‌های خاص و دکوراسیون حرفه‌ای در طبقه دوم هتل قرار گرفته است. در هر ساعتی از روز می‌توانید به رستوران مراجعه کنید و طعم بی‌نظیری از انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی را تجربه کنید. یکی از ویژگی‌های برجسته رستوران هتل لاله پارک، منوی متنوع آن است که موجب شده طرفداران زیادی داشته باشد و از راه دور و نزدیک برای صرف یک وعده غذایی لذیذ به آن‌جا بروند. انواع کباب، خورشت، سالاد و... در رستوران هتل سرو می‌شوند که با طعم دلپذیر، انرژی سفرتان را دو چندان خواهند کرد.

رستوران-اصلی-هتل-لاله-پارک-تبریز

در رستوران اصلی لاله پارک، آشپزهای حرفه‌‎ایی به کار گرفته شده‌اند که در کار خود بسیار خبره‌اند و با دست‎پخت خوب‌شان بهترین غذاها را طبخ می‌کنند. تمام خوراکی‌های رستوران تازه و داغ در اختیار گردشگران قرار می‌گیرند و خیالتان راحت است که بهترین‌ها برای شما آماده شده است. انواع نوشیدنی و مخلفات دیگر نیز در کنار غذای اصلی پذیرایی می‌شوند که چاشنی خوش طعمی خواهد بود و حسابی شما را سر ذوق می‌آورد. اگر تمایل دارید تا در کنار دوستانتان غذایی لذیذ میل کنید و یا مسافری خارجی دارید که دوست دارد خاطره‌ای خوش را برایش رقم بزنید، رستوران هتل لاله پارک در تبریز می‌تواند گزینه‌ی مطلوبی باشد. 


رستوران-اصلی-هتل-لاله-پارک-تبریز1

بوفه صبحانه هتل لاله پارک تبریز 

شما روزتان را چگونه آغاز می‌کنید؟ با یک صبحانه سرسری و یک لقمه فاقد ارزش غذایی صبح‌تان را آغاز می‌کنید یا پشت یک میز شاهانه نشسته و سر صبر یک وعده اشتهاآور به خودتان هدیه می‌کنید تا باقی روز را با انرژی سپری کنید؟ چه طرفدار وعده صبحانه باشید چه نه، بوفه صبحانه هتل لاله پارک تبریز اشتهایتان را باز می‌کند. تصور کنید روز تعطیل آن هم در سفر با عطر نان تازه و چای تازه دم به همراه یک املت گوجه‌ای خوشمزه به همراه سرشیر محلی و عسل چه غوغایی می‌تواند در سفرنامه‌تان رقم بزند.

/بوفه-صبحانه-هتل-لاله-پارک-تبریز

با هم آماده شده و راهی بوفه صبحانه می‌شویم؛ البته در صورت اقامت در هتل، می‌توانید این بوفه رنگی را در اتاق‌تان میل کنید و زحمت لباس پوشیدن و آمدن به رستوران هتل را سر صبحی به خودتان ندهید. بوفه صبحانه به صورت سلف سرویس روی میز چیده شده و شما هر چه که بخواهید می‌توانید انتخاب کنید. 

انواع صبحانه گرم و سرد هتل برای انواع ذائقه‌ها و سلیقه‌های غذایی، صبحانه تدارک دیده است. منوی صبحانه رستوران شامل موارد زیر است:
•    کره و پنیر 
•    عسل و مربا
•    عدسی و لوبیا
•    انواع آبمیوه
•    چای و قهوه و نسکافه
•    تخم مرغ و نیمرو
•    انواع املت 
•    سوسیس و ژامبون
•    نان ایرانی و فرانسوی 

بوفه-صبحانه-هتل-لاله-پارک-تبریز1

بوفه ناهار و شام هتل لاله پارک تبریز

در هتل مجلل لاله پارک تبریز می‌توانید انواع کباب‌های خوشمزه و خورش‌های ایرانی را میل کنید. اینجا، به کباب برگ و سلطانی‌اش معروف است و می‌تواند یکی از جذاب‌ترین وعده‌های غذایی را برایتان رقم بزند. آشپزهای ماهری که در رستوران هتل مجلل لاله تبریز فعالیت می‌کنند، گویی با عشق و هنر معجزه‌ای را در آفرینش هر غذا خلق می‌کنند و همین معجزه تا مدت‌ها مزه دلنشینش زیر زبان‌تان باقی می‌ماند.

بوفه-ناهار-و-شام--هتل-لاله-پارک-تبریز1

از انواع نوشیدنی همچون دوغ و دلستر تا مخلفات کنار غذا به همراه انواع غذاهای ایرانی، بین‌المللی و حتی فست‌فود را می‌توانید در رستوران مدرن هتل مجلل لاله میل کنید و لذت ببرید. در صورتی که مهمان خارجی دارید، می‌توانید او را دعوت کنید تا غذاهای محلی تبریز را در این رستوران امتحان کند، قطعاً عاشقشان خواهد شد. 

کافه و کافی‌شاپ‌های هتل لاله پارک تبریز

کافه‌ها با خوراکی‌های خوشمزه و انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد از شما پذیرایی می‌کنند. کیفیت مناسب به همراه قیمت مناسب منو، شما را مجاب می‌کند که چه ساکن هتل باشید یا نه، چند دقیقه‌ای را در کافی شاپ هتل لاله پارک تبریز سپری کنید. تازگی مواد غذایی از کیفیت طعم و موادی که در آن‌ها به کار رفته است، مشخص است. 

کافی شاپ لاله پارک

بعد از یک وعده غذایی خوشمزه و جانانه می‌توان ادامه روز را در کافه هتل لاله پارک تبریز سپری کرد. کافی شاپ هتل لاله پارک تبریز با طراحی مدرن و مبلمان و چیدمان جذابی که دارد، برای برگزاری مراسم و جشن‌های جمع و جور نیز فضای مناسبی دارد. به‌خصوص در هنگام عصر اگر شانس با شما یار باشد، می‌توانید صحبت‌تان را با پیانویی که به صورت زنده نواخته می‌شود، تأثیرگذارتر کنید. 

کافی-شاپ-هتل-لاله-پارک-تبریز1

کافه تراس

هتل لاله تبریز یک کافه دیگر به نام کافه تراس دارد که با فضای مجزایی که از کافی شاپ اصلی دارد، گزینه‌ای مناسب برای کسانی محسوب می‌شود که به دنبال یک فضای دنج و بکر هستند. کافه تراس برای مهمانانی که قصد استفاده از دخانیات دارند، تدارک دیده شده تا به راحتی و آزادانه در فضای باز، استعمال کنند. انواع کیک و شیک، قهوه و بستنی و نوشیدنی‌های خوشمزه در اینجا شما را وسوسه می‌کند تا طعم بی‌نظیر همه آن‌ها را امتحان کنید.

کافه-تراس-هتل-لاله-پارک-تبریز1


پذیرایی در کافه‌ها و رستوران‌های هتل لاله پارک تبریز چگونه است؟

در صورتی که قصد اقامت در هتل لاله پارک را داشته باشید می‌توانید از طریق رهی نو نسبت به رزرو هتل اقدام کنید و از کافه‌ها و رستوران‌های این هتل بهره‌مند شوید. اگر قصد اقامت در هتل را ندارید و برای برگزاری مراسم و دورهم نشینی‌های دوستانه یا جلسات کاری قصد استفاده از سالن‌ها یا رستوران هتل لاله پارک تبریز را دارید، می‌توانید طی هماهنگی‌های لازم، نسبت به رزرو به همراه وعده پذیرایی و ناهار یا شام، اقدام کنید. 

سخن آخر

پرسنل خوش برخورد و خونگرم هتل، از شما با وعده‌های به یادماندنی پذیرایی می‌کنند و یک مهمانی بی عیب و نقص را با میزبانی هتل تجربه خواهید کرد. در رستوران هتل، با همکاری پرسنل مجرب و کارآزموده‌ای که دارد، بهترین سرویس را با بهترین کیفیت غذا به مهمانانارائه می‌دهند. شما می‌توانید در رستوران نشسته و از چشم‌انداز بی‌نظیری که هتل دارد، همزمان با خوردن غذا لذت ببرید. 

آیا شما تا به حال در این هتل اقامت داشته و یا قصد اقامت در آن را دارید؟ برایمان از خاطره اقامت‌تان را در هتل و استفاده از امکانات رستوران و کافی شاپ هتل لاله پارک تبریز بنویسید. در نظر داشته باشید در صورت رزرو هتل از سامانه رزرو آنلاین هتل رهی نو، می‌توانید از پشتیبانی مجموعه برای ارائه سرویس‌های مورد نظر و تمام و کمال، برخوردار باشید.

سوالات متداول

آدرس هتل لاله پارک تبریز کجا است؟

آذربایجان شرقی، تبریز، اتوبان پاسداران، میدان شهید فهمیده، هتل لاله پارک

هتل لاله پارک تبریز جه امکاناتی دارد؟

رستوران با غذاهای ایرانی و فرنگی، دو کافی‌شاپ، مرکز خرید وتالار پذیرایی برخی از امکانات هتل لاله پارک هستند.

هتل لاله پارک تبریز چند ستاره دارد؟

هتل لاله پارک یکی از باکیفیت‌ترین هتل‌های 5 ستاره تبریز به‌شمار می‌رود که خدمات رفاهی و اقامتی لوکس را برای مسافران فراهم کرده است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
سوسن میرزایی ۱۴۰۲/۸/۲۳

کافه تراس هتل من عاشقش بودم چندشب تو این هتل بودم عالی بود شهر تبریز که خودش زیبا و جذاب این هتل هم سفرتون رو چندبرابر زیبا میکنه

  مدیر سایت۱۴۰۲/۸/۲۴

سوسن عزیز چقدر زیبا گفتید و چقدر این کامنتهای شما میتونه به تصمیم و انتخاب دیگران کمک کنه سپاسگزاریم و خدمات رهی نو در خدمت شماست

  مدیر سایت۱۴۰۲/۸/۲۴

سوسن عزیز چقدر زیبا گفتید و چقدر این کامنتهای شما میتونه به تصمیم و انتخاب دیگران کمک کنه سپاسگزاریم و خدمات رهی نو در خدمت شماست

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...