رَهی نو

مرکز خرید اپال

تعداد بازدید: ۵۰۲۱ ۱۶ اسفند ۱۳۹۹

"میزبان لبخند شماست! " این جمله، شعار مرکز خرید اپال است که با امکانات تفریحی و تجاری فوق العاده‌ای که دارد، شما را مشتاق می‌کند تا حتما برای یکبار هم که شده به آن  سربزنید.  

اینجا یکی از جدیدترین مراکز تجاری پایتخت است. اگرچه تهران پر از مراکز تجاری و تفریحی گوناگون است، اما به محض ورودتان به اپال متوجه تفاوت این مرکز تجاری با سایر مراکز خرید خواهید شد. هم تفریح و تماشا دارد و هم کلی مرکز خرید و رستوران در اپال طراحی شده که یک روز فوق العاده را برایتان بسازد. اینجا یکی از بهترین مراکز تجاری پایتخت است که در کنار دوستان‌تان می‌توانید دلی از عزا درآورده و لذت خرید و تفریح را تجربه کنید.

مرکز خرید اپال

در دامنه جنوبی رشته کوه‌های البرز که شمال تهران تشکیل داده است در یکی از خوش آب‌و‌هواترین مناطق تهران ساختمان اپال به‌چشم می‌خورد. محله سعادت آباد نیز در همین حوالی قرار گرفته است. این منطقه در شمال غرب تهران قرار دارد و به خاطر باغ‌های سرسبزش پاتوق تهرانی‌ها به‌خصوص غرب‌نشین‌ها است. در چند سال اخیر سعادت آباد رشد زیادی در زمینه اقتصادی و اجتماعی و مراکز تجاری داشته است. با سایت رزرو آنلاین هتل رهی نو همراه باشید تا با هم به مجتمع اپال سعات آباد برویم. بفرمایین داخل!

آشنایی با مرکز خرید اپال

اپال، نوعی سنگ گران قیمت و ارزشمند است که در نامگذاری روی این پاساژ نیز سعی شده این دو ویژگی به‌کار گرفته شود. در واقع هدف از ساخت اپال تبدیل آن به جواهری در خوش آب‌وهواترین نقطه تهران است. مجتمع اپال سعادت آباد با معماری بی‌نظیرش، از تجهیزات و فناوری فوق‌العاده‌ای بهره گرفته است که همین قضیه، مشتاقان زیادی را به سمت بازدید از اپال کشانده است. مسلما با یک مرکز خرید عادی روبه‌رو نیستید. در اپال از شیر مرغ تا جان آدمیزاد هر چه را که بخواهید، می‌توانید پیدا کنید.

اپالی‌ها معتقدند مهمان‌نوازی بخش جدانشدنی این مرکز خرید است. خدمات ویژه به همراه امکانات خاصی که برای مهمانان و گردشگران در نظر گرفته است، احتمالا یکی از به یادماندنی‌ترین شب‌ها را برایتان رقم بزند. خلاصه که با بازدید از اپال از یک طرف تحت تاثیر معماری و طراحی لاکچری‌اش قرار می‌گیرید و از سمت دیگر جذب زیبایی‌ها، پاساژهای متنوع و امکانات تفریحی‌اش می‌شوید.

معماری مجتمع اپال

مجتمعی که می‌بینید، وسعتی به‌اندازه 7216 متر دارد. این مجتمع با 23 طبقه، بیش از 850 واحد تجاری دارد و هر واحد متعلق به یک صنف است. وجود بیش از 11 آسانسور و تعبیه 52 پله برقی، رفت‌و‌آمد و گشت‌وگذارتان را در این مجتمع راحت کرده است. معماری ساختمان بیرونی اپال، ترکیبی از چند شکل هندسی است که سر به آسمان کشیده است. اسکلت تمام فلزی با مقاومت بالا که در ساخت این مجتمع به‌کار رفته، آن را در برابر زلزله ایمن کرده است. استفاده از رمپ‌های عریض در ورودی و خروجی مجتمع، ورود و خروج بازدیدکنندگان را به این مجتمع راحت کرده است

بخش‌ های مختلف مرکز خرید اپال

اینجا فکر همه چیز را کرده است. چه بازی کودک‌تان و چه حضور شما در یک جشن خانگی که بعد از سال‌ها قرار است فامیل و اقوام را ببینید و باید همچون جواهر ظاهر شوید. ضمن اینکه در هر طبقه، حضور "همراهان خرید" شما را از حمل خریدهایتان راحت می‌کند. به این ترتیب می‌توانید خریدهایتان را به آن‌ها سپرده و هر زمان که سایر خریدهایتان انجام شد، تحویل بگیرید.
خیال‌تان از پارکینگ راحت باشد. اینجا بیش از 1800 پارکینگ اختصاصی دارد که کاملا تخصصی طراحی شده و در هیچ کجای آن شما احساس خفگی یا بوی دود حس نمی‌کنید. این ویژگی، معماری هوشمند مجتمع را نشان می‌دهد.

دو تالار پذیرایی در این مجتمع آماده پذیرایی از مهمانی‌های باشکوه شما است. این مجموعه در حال تکمیل است که در طرح‌های بعدی قرار است سوئیت‌های اقامتی، رستوران و فودکورت به آن اضافه شود. نکته دیگری که در این مرکز خرید توجه‌تان را جلب می‌کند جایگاه بالگرد به ارتفاع 90 متری زمین است.

و اما جذاب‌ترین بخش اپال، سرزمین بولینگ آن است که آماده نوازش روح شما برای داشتن یک شب به یادماندنی است. باشگاه بولینگ و بدنسازی و بیلیارد در طبقه هشتم اپال قرار گرفته است. به جرات می توان گفت اینجا یکی از بهترین مراکز خرید تهران است.

بخش های مختلف مرکز خرید اپال

اگر هوس فیلم دیدن کردید و از طرفداران فیلم و سینما هستید، سینما اپال با ظرفیت 800 نفر، تجربه به یادماندنی از فیلم دیدن برایتان به ارمغان می‌آورد. اپال برای راحتی مادران و پدرانی که نوزاد دارند، اتاق‌ والدین و کودک در نظر گرفته که در پدر یا مادر می‌توانند در این اتاق‌ها نیاز بهداشتی کودک‌شان را برطرف کنند. مجتمع تجاری اپال خدمات ویژه‌ای برای مادران نیز در نظر گرفته که برای آن‌ها محل‌های ویژه‌ای برای پارک خودرو مادران باردار، مادران با کودکان‌شان یا معمولان ذهنی طراحی کرده است.

یکی دیگر از بخش‌های اپال، کارواش است. اگر ماشین‌تان نیاز به یک شستشوی اساسی دارد، می‌توانید ماشین‌تان را به کارواش اپال بسپارید و بعد از خرید و گشت‌وگذار، آن را تمیز و مرتب مثل روز اولش تحویل بگیرید.

مراکز خرید اپال

واحدهای خرید مرکز تجاری، از طبقه دوم به بعد آغاز می‌شود. هر طبقه دارای ایستگاه راهنمایی است که در کنار هر آسانسور قرار گرفته و با یک بروشور، اطلاعات هر طبقه و پاساژ را به شما نشان می‌دهد. همراه رهی نو در بازار گردی اپال باشید.
در کنار مراکز خریدفوق العاده و برند که در این مجتمع می‌بینید، یک جیب پرپول و کارت اعتباری پر مایه باید داشته باشید که کفاف این پاساژ با برندهای لاکچری‌اش را بدهد. البته هنوز برخی از مغازه‌ها خالی است.

  • طبقه دوم: مراکز طلا، جواهر، ساعت، زیورآلات و صرافی
  • طبقه چهارم، پنجم و ششم: مراکز فروش پوشاک
  • طبقه هفت: دنیای فناوری و رایانه و تلفن همراه

اپال هوم

اگر قصد خرید لوازم خانگی و اکسسوری‌ دارید، می‌خواهید یک تنوع حسابی در خانه یا محل کارتان ایجاد کنید، به طبقه همکف اپال بروید و شیک‌ترین وسایل خانه، مبلمان، صنایع دستی و... را مشاهده کنید. اپال به‌طور کامل نظر سخت پسندانه‌ترین افراد را جلب می‌کند.

اپال هوم

اپال کوئین

برای آماده سازی یک جشن فوق العاده، برپایی زیباترین شب عمرتان می‌توانید از لباس‌های عروس و داماد، آیینه و شمعدان، لباس شب و طلا و جواهرات طبقه دوم پاساژ دیدن کنید. از لحاظ امنیت اپال یکی از مجهزترین سیستم‌های امنیتی را دارد. بنابراین با خیال راحت در این طبقه قدم بزنید.

اپال کوئین

اپال کیدز

اگر می‌بینید دیگر صدای گریه‌ کودک‌تان درآمده وقت آن رسیده با رفتن به طبقه سوم، او را خوشحال کنید. برای خرید انواع لباس‌های شیک بچگانه، اسباب بازی‌های خاص و بازی‌های دیدنی، دست کودک‌تان را گرفته و گشتی در طبقه سوم بزنید.

اپال کیدز

اپال استایل

وقت آن رسیده در طبقه چهارم، پنجم و ششم، بهترین و معروف‌ترین برندهای پوشاک را برای خودتان بگیرید و یک حال اساسی به خودتان دهید. در طبقه اول کلکسیونی از برندهایی مثل کوتون، سرجه، لاماسو می‌بینید. اگر جزو افرادی هستید که هر لباسی باب سلیقه‌تان نیست و وسواس زیادی در انتخاب لباس و پوشاک دارید، این طبقه‌ها می‌تواند کلی خوشحال‌تان کرده و شما را با دست پر راهی کند.

اپال استایل

اپال الکترونیک

طبقه هفتم سور و سات هر نوع وسیله الکتریکی که بخواهید، مهیا شده است. از موبایل و لپتاپ گرفته تا لوازم و صوتی و تصویری در این طبقه به منتظر بازدید شما هستند.

اپال الکترونیک

کافه‌ ها و رستوران‌ های اپال

سراغ خوشمزه‌ترین بخش اپال می‌رویم طبقه نهم، فودکورت اپال و طبقه دهم رستوران اپال آماده است تا با یک وعده خوشمزه، خاطره شما را از مجتمع اپال سعادت آباد تکمیل کند. خوشمزه‌ترین غذاهایی که مزه آن زیر زبان‌تان می‌ماند با سرآشپزان و کافه من‌های اپال مهیا است. هوس یک شیک کاکائویی خوشمزه یا قهوه تلخ کردید؟ دلتان باقالی پلو با ماهیچه می‌خواهد یا پیتزای پپرونی با سالاد سزار هوس کردید؟ هرچه می‌خواهید، اینجا موجود است. در طبقه دهم نیز باغ رستوران اپال با چشم‌اندازی که از ناحیه خوش آب و هوای سعادت آباد به شما می‌دهد چشمان‌تان را نوازش می‌کند.

کافه ها و رستوران های اپال

آدرس مرکز خرید اپال

در منطقه باصفا و خوش آب و هوای فرحزاد، در میدان کتاب، بلوار کوهستان، رو به کوه‌های شمال شهر، مرکز تجاری اپال خودنمایی می‌کند.

ساعت کاری اپال

مجتمع اپال سعادت آباد ، هرروز منتظر میزبانی از شما است. منتها در روزهای تعطیلی و پنجشنبه و جمعه از ساعت 10:30 تا 22:30 فعالیت داشته و در بقیه روزهای هفته، تا ساعت 12 شب میزبان قدم‌های شما است.

مسیرهای دسترسی به مرکز خرید اپال

در هر کجای تهران در شرق یا غرب که هستید، می‌توانید از اتوبان نیایش جنوب وارد شوید. البته اگر با ماشین می‌روید در روزهای شلوغ به‌خصوص روزهای تعطیل، شاهد ترافیکی در اطراف مجتمع خواهید بود. برای رسیدن به اپال از اتوبوس‌های میدان صنعت نیز می‌توانید استفاده کنید. نزدیکی مرکز خرید اپال به دیگر مکان‌های دیدنی  شهر تهران باعث شده تا افراد زیادی از دیگر شهرهای ایران به این شهر سفر کنند. از آنجایی‌که دیدن این جاذبه‌ها و همچنین گشت‌وگذار در اپال چند روزی زمان می‌برد، بهتر است که یکی از هتل های تهران را برای اقامت خود انتخاب کنید تا با خیال راحت بتوانید به تفریحات خود بپردازید.

همینطور که در اپال مشغول گشت‌وگذار هستید، می‌توانید از مناطق تفریحی گردشی دیگر نیز دیدن کنید. اطراف اپال در منطقه سعادت آباد، رستوران و فست فودهای متعددی وجود دارد. می‌توانید سری به رستوران‌های نایب، ریسوتو، مورانو، نارنجستان و... بزنید و از آن جا هم دیدن کنید.

اگر اهل خرید و گشت‌وگذار هستید، یکی از بهترین مناطقی که می‌توانید برای آخر هفته روی آن حساب باز کنید، اپال است. اینجا تنها یک مرکز تجاری ساده نیست. حتی اگر بخواهید حساب جیب‌تان را بکنید و یک خرید مقرون به صرفه داشته باشید، می‌توانید روی مراکز تفریحی و سرگرمی یا حتی رستوران و شکم گردی اپال حساب باز کنید و یک خاطره به‌یاد ماندنی برای خودتان در کنار عزیزان‌تان بسازید. ضمن اینکه در حین خرید می‌توانید از امکان "همراه خرید" اپال نیز استفاده کنید. اگر ماشین‌تان هم کثیف شده، می‌توانید از فرصت استفاده کرده و آن را به کارواش اپال بسپارید.

هتل های نزدیک به مرکز خرید اپال

از هتل های نزدیک به این مرکز خرید و مجتمع تفریحی بزرگ می توان هتل ویستریا تهران نام برد.

ویژگی‌های خاص تهران و تمرکز اکثر مراکز اداری، سیاسی، درمانی و تفریحی در آن، موجب شده در طی سال مسافران زیادی به دلایل مختلف از تهران بازدید کنند و یا ناچار به اقامت در هتل‌های تهران باشند. به فراخور نیازهای مختلف، طیف گسترده‌ای از اقامتگاه‌های گوناگون از انتخاب هتل های 5 ستاره تهران تا ارزان‌ترین هتل ها در دسترس است.

هنگام انتخاب مکانی مناسب برای اقامت در تهران درنظر داشته باشید که ترافیک در اکثر نقاط شهر سنگین است . سعی کنید مکانی را انتخاب کنید که به مراکز اصلی شهر و جاهای دیدنی تهران، نزدیک باشد یا دسترسی مناسبی به خطوط حمل و نقل عمومی داشته باشد. محدوده طرح ترافیک نیز می تواند گردش های شهری را با مشکل مواجه کند.
همچنین اگر قصد اقامت در تهران را دارید می توانید هتل های 5 ستاره و هتل های 4 ستاره تهران مانند: هتل اسپیناس بلوار تهران و هتل پارسیان آزادی تهران را با بهترین تخفیف از سایت رهی نو رزرو کنید.

سخن پایانی

مرکز خرید اپال یکی از بزرگ‌ترین و مدرن‌ترین مراکز خرید و سرگرمی در شمال تهران است که با امکانات متنوع و جذاب، خریداران را پذیرای خود می‌کند. مجتمع اپال با داشتن اجناس و اقلام مختلف، می‌تواند تمام سلایق را راضی کند. این مرکز با داشتن فروشگاه‌های معتبر، فودکورت، سینما، بولینگ، شهربازی و باند هلی کوپتر، مکانی مناسب برای تفریح و گذراندن اوقات فراغت است. اگر به‌دنبال یک مرکز خرید کامل و جامع هستید، مرکز خرید اپال را از دست ندهید. 

سوالات متداول درمورد مرکز خرید اپال

مرکز خرید اپال کجا است؟

این مرکز خرید در سعادت آباد، بلوار فرحزادی و در ابتدای بلوار کوهستان واقع شده است.

چه امکاناتی در مرکز خرید اپال وجود دارد؟

اپال دارای فروشگاه‌های مختلف لباس، کیف و کفش، لوازم خانگی، باند هلی‌کوپتر، هایپرمارکت، فودکورت، بولینگ، سینما، شهربازی و همچنین شهر مشاغل برای کودکان است.

ساعت کار مرکز خرید اپال به چه صورت است؟

این مرکز خرید از ساعت 10 الی 22 به روی عموم مردم باز است.

کدام ایستگاه مترو به مرکز خرید اپال نزدیک است؟

برای رفتن به مرکز خرید اپال از طریق مترو باید در ایستگاه میدان صنعت از قطار پیاده شوید.

کدام هتل به مرکز خرید اپال نزدیک است؟

نزدیک‌ترین هتل به این مرکز، هتل ویستریا تهران است.

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
مهرسان ۱۴۰۲/۵/۸

مرکز خرید اپال مثل یک شهر کامل است همه چی داره واقعا فقط یک جای خواب از شب تا صبح بزنن سویئت یا هتل اقامتی کنارش باشه دیگه هیچ جا لازم نیست بری

  مدیر سایت۱۴۰۲/۵/۱۰

مهرسان عزیز خیلی ممنون از ثبت نظرتون امیدواریم از امکانات سایت رهی نو بهره مند شوید

شیرین ۱۴۰۲/۳/۲

باغ رستوران اپال خیلی جذاب هست و طبقه 2 که برندهای شیک هست این دوتاطبقه رو حتما برید

  مدیر سایت۱۴۰۲/۳/۲

شیرین جان لطف کردید نظرتون رو نوشتید رهی نو همواره از خواندن نظرات شما در سایت خودش خوشحال میشود

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...