رَهی نو

مسافرخانه های مشهد

تعداد بازدید: ۱۵۴۷۵۰ ۳ بهمن ۱۳۹۷

سفری کم‌ هزینه با اقامت در مسافرخانه‌های مشهد

همه ما دوست داریم حداقل سالی یک‌بار به زیارت امام‌رضا(ع) برویم و گوشه‌ای از حرم برای خودمان خلوت کنیم؛ اما ممکن است به دلایل اقتصادی از این سفر صرف‌نظر کنیم. گاهی هم با توجه به زمان‌ پر رفت و آمدی که برای سفر انتخاب کرده‌ایم مثل ایام عید یا ایام عزاداری آخر ماه صفر، پیدا کردن اتاق خالی نزدیک به حرم بسیار مشکل است. راه‌حل این مشکلات، اقامت در مسافرخانه‌ها و سوییت‌های نزدیک به حرم است. در این مقاله به معرفی مسافرخانه‌های مشهد با امکانات رفاهی مناسب، ارزان و البته نزدیک به حرم می‌پردازیم.

 

مسافرخانه های نزدیک حرم مشهد

1- مهمان‌پذیر منتظران مهدی(عج)

این مسافرخانه که در سال 96 بازسازی شده است؛ یکی از هتل‌ آپارتمان‌های نزدیک به حرم مطهر است و با طی کردن مسیری 700 متری به راحتی به باب‌الرضا می‌رسد. این هتل‌آپارتمان دارای رستوران، یخچال و سرویس بهداشتی است که البته با توجه به هزینه کم اقامت در آن، امکانات قابل قبولی است.

اگر دوست‌ داشتید کمی از حال و هوای زیارت فاصله بگیرید می‌توانید سری به سینما هویزه مشهد بزنید که فاصله مناسبی تا مسافرخانه دارد.

نظافت و برخورد پرسنل از عواملی بودند که رضایت مسافران را جلب کردند؛ در مقابل بعضی مسافران به نکات منفی مثل نداشتن پنجره به فضای باز در برخی سوییت‌ها و پنج پله در ورودی اصلی اشاره‌ داشتند که البته با توجه به موقعیت مکانی خوب مسافرخانه، کاملاً قابل چشم‌پوشی است.

 

2-هتل‌ آپارتمان تفتان

این هتل‌ آپارتمان که در خیابان امام رضا1 واقع شده‌‌است به خاطر فاصله بسیار کمی که تا حرم دارد یکی از اولین انتخاب‌ها برای اقامت نزدیک به حرم است. شما با اقامت در این مهمان‌پذیر، پس از شنیدن صدای اذان، می‌توانید خودتان را ظرف مدت ده دقیقه به حرم امام رضا برسانید. از طرفی این مسافرخانه، فاصله مناسبی تا بازار رضا و مرکز خرید 17 شهریور دارد و می‌توانید خرید سوغاتی‌های‌تان را هنگام بازگشت از حرم انجام دهید.

اتاق‌‌‌های این مهمان‌پذیر دارای اجاق گاز و یخچال هستند و به این ترتیب خیال‌تان از بابت پخت و پز راحت است. از دیگر امکانات اتاق‌ها می‌توان به صندوق امانات، تلویزیون و اینترنت اشاره کرد که با هزینه 54 هزار تومان برای یک شب اجاره داده می‌شود.

 

3- هتل‌ آپارتمان هدایت

این هتل‌آپارتمان یک ستاره که در سال 92 افتتاح شده با 6 طبقه ساختمان و 16 واحد اقامتی میزبان مسافران امام رئوف است. اگر با خودروی شخصی به مشهد سفر کرده‌اید؛ می‌توانید از پارکینگ هتل که البته ظرفیت محدودی دارد استفاده کنید. فاصله کم این هتل‌آپارتمان تا حرم، موقعیت خوبی است تا هم پیاده به حرم بروید هم گشتی در خیابان‌های مشهد بزنید.

اگر قصد خرید از بازارهای نزدیک به محل اقامت‌تان را دارید؛ می‌توانید سری به بازاررضا، بازارچه زیرگذر طبرسی، مجتمع تجاری شرق زیست و مجتمع تجاری آرمیتاژ بزنید.

اتاق‌های هتل دارای امکاناتی نظیر یخچال، گاز، تلویزیون، بخاری در فصل سرما و... هستند. هتل آپارتمان هدایت مشهد با قیمت اجاره داده می‌شود.هزینه یک شب اقامت در این هتل آپارتمان 78 هزار تومان است.

 

4- سوییت ربانی مشهد

این سوییت در سال 91 افتتاح شد. موقعیت مکانی خوب سوئیت و واقع شدن آن در خیابان امام رضا 5 به شما این امکان را می‌دهد تا در زمانی حدود 6 دقیقه خود را به حرم برسانید. اگر پس از زیارت هوس یک آش گرم و گشت زدن در طبیعت را کردید؛ سوار خودرو شوید و پس از 25 دقیقه خودتان را به کوه‌سنگی برسانید.

این مسافرخانه دارای رستوران با ظرفیت حدود پنجاه نفر است که غذاهای ایرانی با کیفیت قابل قبول را سرو می‌کند. از دیگر امکانات این مسافرخانه می‌توان به یخچال، تلویزیون، اینترنت وتهویه مطبوع... اشاره کرد.

 

5-هتل آپارتمان هورام

هتل آپارتمان هورام که در سال 91 افتتاح شده از جمله مهمان‌پذیرهای نوساز مشهد با امکانات رفاهی مناسب است. اگر با افراد سالمند خانواده به سفر رفته‌اید و پیاده‌روی برای‌تان مقدور نیست می‌توانید با خودرو و در زمانی حدود پنج دقیقه به حرم برسید. پس از زیارت هم می‌توانید سری به آرامگاه فردوسی بزنید که به هتل بسیار نزدیک است.

هتل آپارتمان هورام همچنین دسترسی خوبی به بازارهایی مثل بازار رضا و مرکز خرید 17 شهریور دارد و خیالتان را بابت خرید سوغاتی راحت می‌کند.

 

هتل آپارتمان هورام مشهد

این هتل آپارتمان دارای رستوران و پارکینگ نیز هست تا رضایت بیشتر مسافرانش را جلب کند.

اتاق‌های این مسافرخانه دارای امکاناتی نظیر تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت و چای‌ساز (بعضی اتاق‌ها) هستند.هزینه یک شب اقامت در هتل 1 ستاره هورام 59 هزار تومان است. برای دیدن تصاویر و رزرو هتل هورام مشهد با تخفیف  اینجا کلیک کنید.

 

6-سوییت عرفایی

اگر با دوستان‌تان قصد یک سفر جمعی و اقتصادی به مشهد دارید قطعاً اقامت در سوییت عرفایی گزینه خوبی برای شما است. این سوییت در خیابان آخوند خراسانی واقع شده و موقعیت خوب آن باعث می‌شود با خودرو در مدت زمان حدود سه دقیقه به حرم برسید. همچنین با اقامت در این سوییت، دسترسی مناسبی به آرامگاه نادرشاه افشار، باغ ملی مشهد، موزه مردم شناسی و گنبد سبز خواهید داشت.

از امکانات اتاق‌های این مسافرخانه می‌توان به مبلمان، گاز، یخچال، وسایل پخت غذا و... اشاره کرد که با توجه به قیمت بسیار ارزان مسافرخانه، امکانات خوبی است. هزینه رزرو سوئیت عرفانی برای پنج نفر اجباری 100 هزار تومان می‌باشد. 

 

7-هتل آپارتمان قصرنوین

اگر بخواهید از امکانات رفاهی بیشتری برخوردار شوید اما باز هم به سراغ هتل‌های گران‌قیمت نروید، هتل‌ آپارتمان قصر نوین انتخاب خوبی است. این هتل آپارتمان که در سال 95 بازسازی شده با شش طبقه ساختمان و 30 اتاق پذیرای مهمانان است. از امکانات این مسافرخانه می‌توان به تلویزیون، سیستم گرمایش و سرمایش مناسب، اینترنت، سرویس ایرانی و فرنگی و آشپزخانه به همراه امکانات پخت و پز داخل اتاق... اشاره کرد.

نظافت و مرتب بودن اتاق‌های هتل و فاصله حدود پنج دقیقه‌ای آن تا حرم از مزایای این مسافرخانه خوب است. هزینه اقامت یک شب در این مسافرخانه 80 هزار تومان می‌باشد.

 

لیست هتل‌ها و مهمانپذیرهای با قیمت‌های باور نکردنی زیر 60 هزار تومان در مشهد با عکس و آدرس و امکان رزرو در لینک روبرو: لیست قیمت رزرو اتاق‌های ارزان مشهد با تخفیف

رزرو ارزان ترین اتاق ها در مشهد

 

8-مهمان‌پذیر نوید

یک مسافرخانه ارزان قیمت با امکانات رفاهی نسبی واقع در خیابان طبرسی با سوییت‌های دو تخته و آپارتمان‌های یک تا سه خوابه با سه تا شش تخت؛ می‌تواند انتخابی ایده‌آل برای زمان‌هایی باشد که به همراه خانواده یا دوستان به قصد یک سفر کم هزینه راهی مشهد شده‌ایم.

اتاق‌های این مسافرخانه دارای امکاناتی نظیرآشپزخانه، تلویزیون، سرویس‌ایرانی، وسایل پخت و پز و... هستند.

این مهمان‌پذیر در محدوده طرح ترافیک واقع شده است؛ اما نگران تردد با خودرو نباشید چون به آن نیازی ندارید. فاصله این مسافرخانه تا حرم بسیار اندک و در حدود ده دقیقه می‌باشد. البته این مسافرخانه خدمات حمل‌ونقل به فرودگاه و راه آهن را در اختیار مسافرانش قرار می‌دهد.

با این اوصاف به نظر می‌رسد فرقی نمی‌کند با چه مقدار بودجه و در چه زمانی دوست داریم مهمان امام رضا شویم. مشهدالرضا همیشه و همه حال پذیرای مسافرانش است.

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
شاهرودی ۱۴۰۲/۹/۱۱

اگرکسی مسافرخونه های مشهد رو رفته لطفا نظرش رو بگه

  مدیر سایت۱۴۰۲/۹/۱۲

شاهرودی عزیز ممنون از شما ما هم از نظرات و تجربیات دیگر دوستان استقبال میکنیم

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...