رَهی نو

معرفی رستوران ها و تالارهای هتل پارسیان آزادی تهران

تعداد بازدید: ۶۷۰۴ ۵ تیر ۱۳۹۷

رستوران‌های هتل پارسیان آزادی تهران


اگر قصد برگزاری جشن‌های خانوادگی، مراسم‌های دوستانه، گردهمایی‌های کاری را دارید، رستوران‌های هتل پارسیان آزادی با پذیرایی جذاب، میزبان خوبی برایتان خواهند بود. رستوران‌های این هتل شامل: پارسه، کنزو، پارمین و سرو است.

 
رستوران پارسه


یکی از رستوران‌های پرطرفدار و معروف در شهر تهران، رستوران پارسه هتل آزادی است. پارسه در لابی هتل قرار گرفته که با انتخاب این رستوران، می‌توانید ناهار و شام خود را نوش‌جان کنید و از طعم دلنشین غذا لذت ببرید.

لازم به ذکر است، داشتن فضایی VIP از ویژگی‌های بارز آن به شمار می‌آید. شما می‌توانید انواع غذاهای ایرانی مانند: کباب‌ها، خورشت‌ها، پیش‌غذاهای گرم و سرد، دسرها و انواع سالادها را سفارش دهید. به یاد داشته باشید، بوفه صبحانه رستوران پارسه هتل پارسیان آزادی، ظهر جمعه رنگارنگ‌تر از همیشه منتظر شما است تا یک روز تعطیل خاطره‌انگیز برایتان به ارمغان بیاورد. 

 

پارسه-آزادی


رستوران کنزو


این رستوران، از جمله رستوران‌های ژاپنی در تهران است که می‌توانید طعم متفاوتی از غذاها را در آن تجربه کنید. رستوران کنزو، بسیار لوکس و جذاب بوده که می‌تواند با طعم بی‌نظیر انواع سالادها، پیش غذاها، هوزو رول، نیگری، ماکی رول، سینی سوشی و سوشی ساشیمی از شما پذیرایی کند. سرآشپزهای ژاپنی در اینجا با حرکات نمایشی، هنر آشپزی‌شان را به رخ مهمانان می‌کشند و انواع غذاهای ژاپنی باب میل ایرانی‌ها را طبخ می‌کنند. 
در این رستوران، تکه‌های سنگ طبیعی و بستر جریان آب در کنار فضاهای انبوهی از برگ‌های سبز و درختان زنده وجود دارد که به‌محض ورودتان به رستوران هم‌زیستی انسان و طبیعت را خواهید دید. کنزو از ساعت 11 الی 23 منتظر شما است.

 

 

کنزو-آزدی

 
رستوران پارمین


این رستوران با داشتن دکوراسیون شیک و فضای لوکس در کنار منویی متنوع از غذاهای فرنگی، از ساعت 12 ظهر تا 11 شب آماده ارائه خدمات است. در پارمین می‌توانید غذاهای بی‌نظیر و باکیفیت همچون برگرها، پاستا، ساندویچ‌های گرم و سرد، انواع سالاد و پیش‌غذاهای خوشمزه را تست و میل کنید. معماری جذاب این رستوران در دو طبقه، اشتهایتان را بیشتر می‌کند و می‌تواند خاطره‌ساز لحظه‌های ناب برایتان باشد.

 

 

پارمین-ازادی

 


رستوران سرو


اگر هوس میل کردن غذا در فضای آزاد با طعم‎‌های خوشمزه و لاکچری کرده‌‎اید، می‌توانید سری به رستوران سرو در هتل پارسیان آزادی بزنید و ترکیبی از انواع کباب‌ها به‌همراه نان تازه و داغ را تجربه کنید. این رستوران از ساعت 12 ظهر تا 3 نصف شب آماده پذیرایی از شما مهمانان گرامی است. رستوران در فضای باز هتل قرار دارد و می‌توانید در هوای آزاد، از غذای خود لذت ببری. همچنین، پیشنهاد می‌شود پس از میل کردن غذا، از منوی کافی شاپ رستورن سرو استفاده کنید و دسر یا نوشیدنی دلچسبی سفارش دهید.

 

سرو-آزادی



 

بوفه صبحانه هتل پارسیان آزادی تهران


صبحانه از آن وعده‌های غذایی است که می‌تواند یک صبح دل‌انگیز را برایتان رقم بزند تا آخر شب، باانرژی و حس خوب به کارتان ادامه دهید. حتی اگر اهل صبحانه خوردن نباشید، منوی صبحانه هتل آزادی تهران شما را مشتاق می‌کند تا پشت میزهای رنگی‌اش رستوران پانیذ هتل پارسیان آزادی نشسته و خودتان را به یک صبحانه لاکچری دعوت کنید. بوفه صبحانه هتل آزادی در رستوران پارسه قرار دارد.
در بوفه صبحانه هتل آزادی تهران انواع غذاهای سرد و گرم را می‌توانید میل کرده و هم‌زمان از تماشای مناظر اطراف که تهران را زیر پایتان قرار داده لذت ببرید.

 

 

صبحانه آزادی


بوفه سرد هتل پارسیان آزادی تهران


سالاد الویه، خرما، گوجه‌فرنگی، خیارشور، کمپوت آلبالو، زیتون، خامه‌عسلی، خامه، گوجه گیلاسی، سبزی‌خوردن، کمپوت هلو، عسل، کیک مافین، انجیر، حلواشکری، خیار، ماست ساده، شیره خرما، گردو، میوه تازه ‏فصل، هویج رنده شده،  ماست میوه‌ای، ارده، مویز، پنیر (فتا، خامه‌ای، بلوچیز، گودا)، کاهو، آب آشامیدنی، ژامبون ‏‏(مرغ، گوشت، بوقلمون)،  کورن‌فلکس (کاکائویی و طعم‌دار)، بیسکویت،  کشمش سبز، شکلات صبحانه، کرم کنجد، مربای بهارنارنج، مربای به، مربای گل محمدی، مربای توت‌فرنگی، مربای هویج، مربای آلبالو، کره گیاهی، ساندویچ مرغ، کلاپ ساندویچ پنیر و گوجه، آب‌پرتقال، آب‌آلبالو، لیموترش و بسیاری از خوراکی‌های دیگر از شما پذیرایی می‌کند.


 
منوی گرم صبحانه هتل پارسیان آزادی تهران


•    سیب‌زمینی سوته، قارچ سوته، تخم‌مرغ سوخاری، قارچ شکم پر، بادمجان شکم پر (به‌صورت چرخشی در هفته)
•    تخم‌مرغ آب پز، اسکرامبل، پوره سیب‌زمینی، هویج، اسفناج، گل‌کلم، کیمچی (به‌صورت چرخشی در هفته)
•    عدسی، حلیم (به‌صورت چرخشی در هفته)
•    خوراک لوبیا، نیمرو، پنکیک ساده، سس شکلات، سس توت‌فرنگی، سس کارامل (به‌صورت چرخشی در هفته)
•    فرنی، شیربرنج، گرانیته سبزیجات، قارچ، بروکلی، اسفناج، بادمجان، هویج (به‌صورت چرخشی در هفته)
•    ناگت، رولت، میت بال (به‌صورت چرخشی در هفته)
•    سوسیس بلغاری، سوسیس آلمانی، سوسیس بندانگشتی، سوسیس گریل، سوسیس پنیری (به‌صورت چرخشی در هفته)
•    هاش براون، فرنچ تست، اسنک سبزیجات، اسنک مخلوط (به‌صورت چرخشی در هفته)
•    سوسیس بندری، انواع املت سبزیجات، قارچ، سیب‌زمینی، گوجه (به‌صورت چرخشی در هفته)
•    نودل سبزیجات، نودل خیار سویا، راتاتویی، موساکا، فلافل، لوبیاقرمز و کرفس (به‌صورت چرخشی در هفته)
•    سبزیجات بخارپز، اسپاگتی دمی، ریزیتو، والاوان تارت بادمجان (به‌صورت چرخشی در هفته)
•    کوکو سبزی، کوکو سیب‌زمینی، کتلت گوشت، کتلت مرغ، شامی، فلافل (به‌صورت چرخشی در هفته)
•    انواع کرپ رنگی و شکلاتی، بیکن گوشت و تخم‌مرغ، بیکن سرخ‌شده (به‌صورت چرخشی در هفته)
•    شیرکاکائو، چای، نسکافه، شیر گرم (به‌صورت چرخشی در هفته)
 این منوی جذاب و خوشمزه، به‌صورت چرخشی در هفته است و در روزهای مختلف یکی از این خوراکی‌ها را آماده می‌کنند.
 


بوفه ناهار و شام در هتل مجلل پارسیان آزادی تهران

 


سراغ خوشمزه‌ترین بخش ماجرا یعنی بوفه ناهار و شام می‌رویم. بعد از یک گشت‌وگذار حسابی در تهران و یا یک روز کاری پررفت‌وآمد و خسته‌کننده، خودتان را به رستوران هتل مجلل پارسیان آزادی دعوت کنید و از آن لذت ببرید.
بوفه ناهار هتل پارسیان آزادی تهران با انواع رستوران‌های متنوعی که دارد، انتخاب‌های متنوعی نیز پیش رویتان قرار داده است. درصورتی‌که قصد دارید ناهارتان را در یک فضای دل‌چسب و لوکس میل کنید، رستوران پارسه با چشم‌انداز زیبایی که از شهر تهران دارد، با انواع غذاهای خوشمزه ایرانی از شما پذیرایی می‌کند.
انواع کباب، خورش‌های خوشمزه ایرانی، دسرهای لذیذ و سالادهای متنوع، دهانتان را آب انداخته و وادارتان می‌کند تا رژیم لاغری‌تان بشکنید و از غذاها لذت ببرید. 
البته برای کسانی که رژیم غذایی خاصی دارند، نیز رستوران ترتیبی داده است. شما می‌توانید در رستوران ژاپنی کنزو با انواع غذا و خوراک‌های ژاپنی از خودتان پذیرایی کنید. 
همچنین، رستوران تابستانی سرو هتل پارسیان آزادی نیز فضای دل‌نشینی را برای چسبیدن غذا به جانتان در کنار فواره‌های آب فراهم کرده است.

 

 

 

منوی-آزادی

 


 
کافه و کافی‌شاپ‌های هتل آزادی تهران


حالا که دلی از عزای منوی جذاب رستوران هتل پارسیان آزادی درآورده‎اید، می‌توانید سری به کافی‌شاپ هتل آزادی تهران بزنید و از فضای گرم و دل‌نشین آن استفاده کنید، خودتان را به یک نوشیدنی گرم دعوت کنید و یک عصر دل‌انگیز را همراه با عزیزانتان رقم بزنید.

 

کافه هاوس آسمان


وجه تمایز کافی هاوس آسمان، مربوط به سقف شیشه‌ای و امکان لذت بردن از منظره آسمان تهران است. گل‌های تزئینی زیبا در اطراف سالن قرار داده شده و نشیمن‌های آن، ساختاری چوبی و بنفش دارند که همگی به زیبایی کافی هاوس را آراسته‌‎اند. این کافه یکی از شیک‌ترین مکان‌های هتل پارسیان آزادی است که با حدود 30 نفر گنجایش، می‌تواند مکانی دلپذیر برای صرف نوشیدنی و صحبت باشد.

 

 

هاوس-آزادی

 

 

لابی لانچ نیلو

این کافه، در هتل پارسیان آزادی با فضای آرام‌بخشی که دارد، انواع کیک و نوشیدنی‌های خوشمزه را با بهترین کیفیت سرو می‌کند. لانژ اختصاصی هتل در طبقه ۲۳ واقع شده و یک فضای بی‌نظیر برای جلسات ویژه، دور از لابی و رفت و آمدها است. این فضا با قرار گرفتن بر فراز تهران، میهمانانش از وجود چشم‌انداز خاص خود سیراب می‌کند.

 

کافه ایتالیایی پرسیت

 

اگر می‌خواهید در یک فضای شیک قهوه روزانه‌تان را میل کنید و از منوی خاصی که پیش رویتان است یک عصرانه دل‌چسب میل کنید، کافه ایتالیایی پرسیت یکی دیگر از کافه‌های هتل پارسیان آزادی است که با سرآشپز ایتالیایی‌اش، جور دیگری از شما پذیرایی می‌شود.

شما می‌توانید در فضای دنج کافه و رستوران هتل آزادی تهران، دورهمی‌های دوستانه یا جلسات کاریتان را برگزار کنید و از نوای پیانویی که برایتان به‌صورت زنده در این هتل می‌نوازند، لذت ببرید. در اینجا از شما با شیرینی‌ها و کیک‌های خوشمزه‌ای پذیرایی می‌کنند که حیف است آن‌ها را از دست بدهید.

انواع قهوه و دسرهای خوشمزه ایتالیایی در کنار شیک‌های متنوع، شیرینی سوسپیری، دیپلمات، جذاب‌ترین و بهترین طعم‌های قهوه ایتالیایی را در اینجا تجربه کنید. در این کافه دود سیگار اذیتتان نمی‌کند؛ چون استعمال سیگار در این کافه ممنوع است. ضمن اینکه اگر بنا است جشن تولید یا نامزدی و یا سالگردتان را در این کافه بگیرید، می‌توانید کیک موردعلاقه‌تان را با طرح دلخواهتان به کافه پرسیت سفارش دهید تا همان‌جا برایتان کیکی خاص و ویژه درست کنند.

 

سالن‌های هتل پارسیان آزادی

 


سالن‌های هتل پارسیان آزادی جزو محبوب‌ترین سالن‎های تهران برای مراسم و همایش به شمار می‌آیند. این هتل که قدیمی‌ترها آن را با نام هتل هایت تهران می‌شناسند، هتلی لوکس و پنج ستاره در تهران است. سالن‌‎های هتل، برای انواع جلسات خصوصی و شرکتی، همایش‌ها و سمینارهای علمی - تخصصی، جشن‌هایی مانند عروسی، ضیافت‌های شام، میزگردها و نشست آماده پذیرایی از میهمانان عزیز با ظرفیت‌های متنوع بوده و دغدغه‌ای برای برگزاری مراسم خود نخواهید داشت.


سالن پانیذ


سالن پانیذ یکی از بهترین سالن‌های تهران برای خدمات‌رسانی به میهمانان VIP شما است. این سالن بر فراز هتل پارسیان آزادی تهران قرار دارد. لازم است بدانید، این مکان بارها میزبانی وزیران و سفیران، بازیکنان فوتبال کشورها و افراد خاص دیگر را بر عهده داشته است. پیشنهاد می‌کنیم، اگر می‌خواهید میهمانان خود را به یکی از خواستنی‌ترین سالن تهران دعوت کنید، سالن پانیذ با قرارگیری در طبقه 26 هتل پارسیان آزادی و داشتن چشم‌اندازی 360 درجه بهترین گزینه برای شما خواهد بود.


این سالن طراحی و معماری خاصی دارد، با آنکه مستطیل شکل است، گرد به نظر می‌رسد و اگر برای عروسی بخواهید آن را رزرو کنید می‌توانید بانوان را به آنجا هدایت کنید.
انواع میهمانی، همایش و نشست، سمینار، کارگاه آموزشی و غیره را می‌توانید در این سالن برگزار کنید. سِن این محوطه، اختلاف سطح دارد و اطراف سالن نسبت به مرکز اندکی بلندتر است که باعث می‌شود دید خوبی به سالن داشته باشید. 
ظرفیت سالن، در چیدمان ضیافتی حداکثر 150 نفر و در چیدمان مستطیلی جلسه و میتینگ تا 18 نفر را در جای می‌دهید. همچنین، امکان پذیرایی بوفه و صرف غذا در سالن پانیذ وجود دارد و در صورت تمایل می‌توانید در سالن پارسه که روبه روی این سالن قرار دارد پذیرایی خود را انجام دهید. 

 

 

پانیذ-ازادی

 


سالن زمرد


سالن زمرد هتل پارسیان آزادی، سالنی با چیدمان L شکل به شما خدمات ارائه می‎‌دهد. این سالن 142 متر مساحت دارد و در آن می‌توانید با خیال راحت مراسمی مانند: همایش، کارگاه آموزشی، مراسم عقد و میهمانی‌های کوچک برگزار کنید. 


جالب است بدانید، این سالن قابلیت جداسازی به‌وسیله پارتیشن دارد و فضای داخلی آن را به دو سالن مربع و مستطیل شکل تبدیل می‌کند. به‌طوری‌که؛ هر کدام حدود 12 نفر ظرفیت خواهد داشت. 


چنانچه می‌خواهید دو جلسه هم‌زمان در کنار هم داشته باشید، سالن زمرد انتخاب مناسبی خواهد بود. چراکه؛ پارتیشن‌های مورد استفاده در این سالن بسیار استاندارد است و صدا بین دو جلسه هم‌زمان منتقل نمی‌شود. در حالت کلی، ظرفیت سالن در چیدمان ضیافتی 50 نفر، در چیدمان مستطیلی و U شکل 20 نفر و در چیدمان سینمایی نیز 50 نفر را در محیط خود جای می‌دهد.

 

 

زمرد-آزادی

 

 

سالن‌ الماس و سالن برلیان 

 


هر دوی این سالن‌‌ها، بهترین گزینه‌‌ برای برگزاری ضیافتی کوچک و درعین‌حال باشکوه در شهر تهران هستند. سالن‌ها در طبقه اول هتل قرار دارند که در چیدمان تئاتر و سینمایی تا 100 میهمان، چیدمان کلاس درس 80 نفر و چیدمان U شکل و جلسه‌ای بین 35 تا 40 نفر را همراهی می‌کنند.


داشتن امکانات صوتی و تصویری باکیفیت، به شما اطمینان می‌دهد که مراسم خوبی را پیش‌رو داشته باشید. برای مثال، می‎‌توانید از تلویزیون LED بزرگ برای پخش تصاویر، اسلاید شو و ویدئوهایتان استفاده کنید. چنانچه در سالن برلیان هتل پارسیان آزادی مراسم، همایش، جلسه یا نمایشگاهی داشته باشید، می‌توانید سالن الماس را به‌عنوان سالن جانبی در نظر داشته باشید و از میهمانانتان در آن پذیرایی نمایید.


محوطه سالن الماس، قابلیت جداسازی با پارتیشن را دارد که می‌توانید از میهمانانتان در قسمتی از آن به‌صورت وی آی پی پذیرایی کنید. همچنین، اگر جلسه و همایش مهمی نیز دارید، می‌توانید در این سالن جلسه‌ای حرفه‌ای و باکیفیت داشته باشید. 


در سالن برلیان هتل پارسیان کلیه امکانات مورد نیازتان از جمله: میکروفون بی‌سیم، اشاره‌گر، میز رجیستر، مترجم هم‌زمان، استند تابلو راهنما، تخته وایت‌برد، اینترنت وای‌فای و غیره در اختیارتان قرار می‌گیرد و همین امر موجب شده تا این سالن مورد استقبالتان واقع شود.

 

 

 

الماس-و-برلیان-آزادی

 

 

سالن زرین

 

انتخاب سالن زرین هتل پارسیان آزادی، این امکان را به شما می‌دهد تا در کنار دکور بی‌نظیر، مراسم جذابی داشته باشید. زمانی که وارد سالن زرین می‌شوید، لوستری زیبا با کریستال‌های درخشان خودنمایی می‌کند که حس مجلل بودن مراسمتان را انتقال می‌دهد. یکی از قابلیت‌های این مکان، فیکس نبودن صندلی و چیدمان سالن به درخواست است. البته؛ ظرفیت چیدمان در مراسم مختلف متفاوت است. برای مراسم عروسی در چیدمان میهمانی تا ٢٥٠ نفر میهمان و با صندلی‌های رو به سِن تا 210 میهمان می‌توانید در سالن زرین هتل آزادی تهران داشته باشید. 


اما چنانچه همایش یا سمینار داشته باشید تا 350 نفر به‌صورت میز کامل نیز ظرفیت خواهیم داشت، چراکه در مراسم عروسی بوفه غذا در داخل سالن قرار می‌گیرد و حدود 100 نفر از ظرفیت سالن کاسته می‌شود. همچنین، در چیدمان U و میز جلسه در صورت گذاشتن ردیف صندلی‌های اضافی در طول میز، امکان افزایش ظرفیت نیز وجود دارد که بنابه‌درخواست شما آماده خواهد شد.


از امکانات سالن زرین، می‌توان به پرده نمایش ویدئو پروژکتور، تلویزیون ال‌ای‌دی، اینترنت وای‌فای، سالن جانبی و اتاق وی آی پی اشاره کرد. 
همچنین وجود سرویس بهداشتی، اتاق عقد و اتاق پرو نیز برای انواع مراسم شما وجود دارد و از لحاظ فضای سالنی مشکلی نخواهید داشت. ناگفته نماند، سِن این مکان متحرک است که باتوجه‌به درخواست شما در محل موردنظر در سالن قرار خواهد گرفت. 


جالب است بدانید، زرین تنها سالن هشت‌ضلعی بدون ستون با مساحت 600 مترمربع در تهران است و برای مراسمی همچون میهمانی سفارت‌ها، شرکت‌ها، جشن سالگرد، معرفی محصولات شرکت‌ها، همایش و سمینار، کارگاه آموزشی، کنسرت، عروسی، ضیافت ناهار و شام، مجلس ترحیم و... شرایط خوبی دارد. 

 

 

زرین-آزادی

 

 

سالن ارکیده

 


در این سالن، شهر زیر پایتان است و پنجره‌‎هایی به سمت شمال، کوه را به تصویر کشیده است. این سالن با چیدمان خاص خود و میزهای مربع و مستطیل می تواند از ۱۰۰ میهمان به شایستگی پذیرایی کند. سالن ارکیده در طبقه 26 هتل قرار گرفته است و چشم‌اندازی بی‌نظیر به شهر تهران دارد. شما می‌توانید برای ضیافت‌های خانوادگی، صبحانه کاری، جلسات تجاری غیررسمی، نامزدی و سایر مجالس این سالن را رزرو کنید. به جهت محل قرارگیری آن در طبقات بالای هتل، در زمان میل غذا می‌توانید از مناظر زیبای اطراف آن لذت ببرید.


 

 

ارکیده-آزادی

 

پذیرایی در تالارها و رستوران‌های هتل پارسیان آزادی چگونه است؟
این هتل فوق‌العاده با موقعیت و شرایط کاملی که در اختیارتان قرار می‌دهد، سالیان سال میزبان تیم‌های ورزشی ایرانی و خارجی، شخصیت‌های برتر و شناخته شده در ایران و خارج، روسای جمهور، وزرا و بسیاری از شخصیت‌های مهم تاریخ بوده است. 
پنج ستاره بودن و امکانات هتل یک طرف، برخورد حرفه‌ای پرسنل و مشتری مداری در این هتل از طرف دیگر شما را شیفته این هتل خواهد کرد.


کلام آخر

همان‌طور که در این مقاله گفته شد، هتل پارسیان آزادی رستوران و سالن‎های متفاوتی دارد که باتوجه به نیازتان می‌توانید بهترین گزینه را برای مناسب‎های مختلف انتخاب کنید. مجموعه‎های هتل برای صرف غذا و برگزاری مراسم‎ برای تمام افراد آزاد بوده و می‌توانید با هماهنگی‌های لازم توسط پذیرش، تاریخ و زمان مدنظرتان را رزرو کنید.

به یاد داشته باشید، علاوه‌بر استفاده از رستوران و سالن‌های هتل پارسیان آزادی، می‌توانید از طریق سایت رزرواسیون آنلاین هتل رهی نو یا تماس با شماره‌های  021-72993000 و 74828-021 اتاق رزرو کرده و از دیگر خدمات بی‌نظیر این هتل 5 ستاره استفاده کنید.

 

سوالات متداول 


آدرس هتل پارسیان آزادی کجا است؟

 

تهران، بزرگراه شهید چمران، تقاطع بزرگراه یادگار امام (ره)

 

کدام یک از سالن‎‌های هتل پارسیان آزادی برای برگزاری عقد مناسب است؟

 

سالن زمرد هتل پارسیان آزادی، یکی از سالن‌هایی است که برای مراسم عقد و دیگر مراسم‌های به‌یادماندنی گزینه ایده‌آلی است.

 


برای برگزاری جلسات رسمی و تخصصی، کدام سالن هتل پارسیان آزادی پیشنهاد می‌شود؟

 

سالن الماس و سالن برلیان هتل پارسیان آزادی، با ظرفیت حدود 70 نفر جزو بهترین سالن‌ها برای پذیرایی از میهمانان شما است.

 

برای صرف غذاهای ایرانی کدام یک از رستوران‌های هتل پارسیان آزادی مناسب است؟


رستورانی ایرانی پارسه با سرو انواع غذاهای ایرانی و لذیذ، تجربه‌ بی‌نظیری را برایتان رقم خواهد زد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
نازنین ۱۴۰۲/۹/۱۲

رستوران پارمین رستوران رمانتیکی است برای قرار عاشقانه

  مدیر سایت۱۴۰۲/۹/۱۳

نازنین عزیز ممنون از ثبت نظرتون در سایت رهی نو

حسنی ۱۴۰۲/۵/۸

هتل آزادی تهران خیلی ها نظرشون در موردش مثبت تر نسبت به دیگر هتل ها حتی از تجهیزات اتاق اینجا بیشتر از اسپیناس پالاس رضایت دارن و رستوران پارسه که عالیه

  مدیر سایت۱۴۰۲/۵/۱۰

حسنی عزیز اگرچه نظرات بسیار متفاوت بنا به سلیقه های اشخاص گزارش میشود ولی همچنان هتل اسپیناس و آزادی از بهترین هتل های تهران هستند

نریمان ۱۴۰۲/۴/۴

فکر کنم بیش از هتل های دیگه رستوران و سالن داره

  مدیر سایت۱۴۰۲/۴/۴

نریمان جان البته که تنوع و تعداد آن زیاد است و هر برنامه ای که با هدف مشخصی داشته باشید امکان برگزاریش در این هتل میباشد لذا از اهمیت ویژه ای برخوردار است. موفق باشید

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...