رَهی نو

معرفی بهترین سواحل کیش + عکس و امکانات

تعداد بازدید: ۱۲۹۳ ۳ خرداد ۱۴۰۲

سواحل کیش را می‌توان به بهشت واقعی روی زمین تشبیه کرد. از لحظه‌ای که در سواحل کیش قدم می‌گذارید، نسیم گرمی که از خلیج فارس می‌وزد، از شما استقبال می‌کند. آبی روشن دریا در کنار سرسبزی پوشش گیاهی اطراف، مناظر خیره‌کننده‌ای را ایجاد کرده است که این سواحل را برای فعالیت‌های مختلف مثل عکاسی، ورزش‌های ساحلی، پیک‌نیک و استراحت مناسب می‌کند. اکثر سواحل این جزیره، جنب و جوش و پویایی بالایی دارند و شما می‌توانید با مردم محلی و سایر گردشگران معاشرت کنید. با اینحال اگر به دنبال آرامش و استراحت رمانتیک هستید، می‌توانید سواحل خصوصی هم پیدا کنید. در ادامه با زیباترین و بهترین سواحل کیش و امکانات و ویژگی‌های خاص هر کدام آشنا می‌شویم و بهترین هتل‌های نزدیک ساحل کیش را بررسی می‌کنیم. با سایت رزرواسیون آنلاین هتل رهی نو همراه باشید.



بهترین سواحل کیش چه نام دارند


بهترین ساحل کیش در شب


ساحل مرد ماهیگیر را می‌توان یکی از بهترین سواحل کیش برای تفریح در شب به حساب آورد. ساحل مرد ماهیگیر، برخلاف سایر سواحل جزیره که پر از سرگرمی‌های لاکچری هستند، فضایی آرام دارد. این ساحل برای کسانی مناسب است که می‌خواهند از هیاهو و هرج و مرج شهر فرار کرده و خود را در زیبایی طبیعت غرق کنند.
فقدان سرگرمی‌های گران‌قیمت در ساحل مرد ماهیگیر به معنای کسل‌کننده بودن آن نیست بلکه آن را به مکانی عالی برای استراحت و شارژ مجدد انرژی درونی تبدیل کرده است.
اگر به دنبال تفریحات رایگان جزیره کیش هستید، پیشنهاد می‌کنیم به ساحل مرد ماهیگیر بروید. می‌توانید هنگام شب به این ساحل بروید و قدم بزنید یا با ماسه‌ها مجسمه بسازید. شنیدن صدای امواج در این ساحل بسیار لذت بخش است.
می‌توانید زیراندازی همراه خود ببرید و در کنار ساحل و زیر نور ماه دراز بکشید، ستاره‌ها را بشمارید و از صدا و زیبایی طبیعت لذت ببرید. بهتر است سر راه شامتان را هم تهیه کنید یا از خانه با خودتان غذا ببرید؛ چراکه در این ساحل خبری از رستوران نیست. آلاچیق‌ها و سایه‌بان‌های متعددی وجود دارد که می‌توانید با دوستان یا خانواده‌تان درون آن‌ها بنشینید.
ورودی پارک مرد ماهیگیر رایگان است و خانم‌ها و آقایان می‌توانند در این پارک از امکانات دوچرخه‌سواری استفاده کنند.



بهترین ساحل کیش در شب


بهترین ساحل کیش در روز


اکثر سواحل جزیره برای گردش و تفریح در روز مناسب هستند. انتخاب بهترین ساحل کیش در روز کار دشواری است؛ چراکه هر کدام از سواحل ویژگی‌های خاص و منحصربه‌فرد خود را دارند. تنوع و تعداد سواحل کیش، بسیار بالاست اما با توجه به اینکه فرصت شما برای سفر محدود است باید با بهترین آن‌ها آشنا شوید تا بتوانید از مدت زمان سفرتان حداکثر استفاده را ببرید.


ساحل اسکله تفریحی


ساحل اسکله تفریحی در بیست و چهار ساعت شبانه‌روز باز است و هر نوع تفریح آبی لاکچری که فکرش را بکنید، در این ساحل وجود دارد. برای اینکه بتوانید همه این تفریحات را امتحان کنید، باید چند روز زمان بگذارید و چند بار به ساحل رفت و آمد کنید. اما مطمئن باشید ارزشش را دارد. شفافیت کریستالی آب این ساحل باعث شده است تا هنگامی که در کنار آب راه می‌روید، بتوانید انواع و اقسام لاکپشت‌ها و ماهی‌های کوچک و بزرگی که در دریا زندگی می‌کنند را ببینید.


ساحل سیمرغ کیش


ساحل سیمرغ یکی از بهترین سواحل کیش است که بومیان منطقه از آن برای تفریح استفاده می‌کنند. در این ساحل کلوپ‌های متعددی وجود دارد که تفریحات آبی متنوعی را به گردشگران ارائه می‌کنند. اگر قصد دارید تفریحات هیجان‌انگیز آبی را در ساحل سیمرغ انجام دهید، پیشنهاد ما به شما بانانا سواری، پاراگلایدر، شاتل سواری و پاراسل است.



ساحل سیمرغ کیش


بهترین سواحل کیش برای عکاسی

بدون شک یکی از بهترین سواحل کیش برای عکاسی، ساحل درختان نارگیل است. این ساحل چیزی از سواحل آمریکایی و آسیای شرقی کم ندارد. در این ساحل می‌توانید عکس‌های جذاب زیادی بگیرید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید. مطمئن باشید به سختی باور می‌کنند که این عکس‌ها را در ایران گرفته‌اید! این ساحل تا مرکز شهر فاصله بسیار کمی دارد و افراد زیادی تنها به قصد عکاسی به این ساحل می‌روند. علت نام‌گذاری ساحل درختان نارگیل، وجود تعداد زیادی درخت نارگیل بلندقامت است که با برگ‌های پهن خود مکان مناسبی را برای استراحت مسافران فراهم کرده‌اند. پیاده‌روی در این ساحل، حس و حال شما را تغییر داده و به شما انرژی تازه‌ای می‌دهد.   


بهترین سواحل کیش برای شنا


ساحل میرمهنا نه تنها از جمله بهترین سواحل کیش برای شنا است، بلکه به عنوان بهترین ساحل کیش در شب نیز شناخته می‌شود. در اواخر فصل بهار، فصل تابستان و همچنین اوایل فصل پاییز که آب و هوای کیش، گرم و معتدل است، می‌توانید برای شنا و آب‌تنی از این ساحل استفاده کنید. آب ساحل میرمهنا بسیار زلال و شفاف است. همین ویژگی باعث شده است تا برای شنا کردن مناسب باشد. بعد از شنا کردن حسابی گرم می‌شوید و به یک نوشیدنی خنک و گوارا نیاز دارید. خوشبختانه در نزدیکی ساحل میرمهنا کافه و رستوران‌های متعددی وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها نوشیدنی و خوراکی بخرید. این ساحل زیبا تا بازار عرب‌ها و بازار ماهی فروشان فاصله کمی دارد و می‌توانید بعد از شنا کردن به این بازارها نیز سری بزنید.



بهترین سواحل کیش برای شنا


بهترین ساحل کیش برای غواصی


سایت‌های زیادی برای غواصی در کیش وجود دارد و انتخاب بهترین ساحل کیش برای غواصی می‌تواند تا حدودی سلیقه‌ای باشد. برخی از بهترین سواحل کیش برای غواصی عبارتند از سایت غواصی ساترن کرک، سایت غواصی کلبه هور، سایت غواصی کشتی یونانی، سایت غواصی بیگ کورال و ژوراسیک پارک.
در تمامی سایت‌های غواصی امکانات ویژه مخصوص غواصی خانم‌ها و آقایان تدارک دیده شده است و مربیان خبره به شما آموزش می‌دهند که چگونه شنا کنید. امنیت این سایت‌ها تامین شده است و علاوه بر لذت غواصی، با اکوسیستم خاص این منطقه نیز آشنا می‌شوید و سطح اطلاعاتتان نسبت به قبل از سفر به کیش، تغییرات محسوسی خواهد کرد.


بهترین سواحل مرجانی کیش


اگر به دنبال ساحلی هستید که در آن هم بتوانید تفریحات آبی انجام دهید و هم سوغاتی خریداری کنید، ساحل مرجان را به شما پیشنهاد می‌کنیم. شنا کردن با ماهی‌ها و غواصی در آب از جمله تفریحات ساحل مرجان هستند که توصیه می‌شود حتما آن‌ها را تجربه کنید. پس از یک روز پرماجرا و تفریح در ساحل مرجان می‌توانید به مجتمع مرجان کیش بروید و خریدهایتان را انجام دهید. از تجهیزات شنا گرفته تا انواع پوشاک و خوراکی را در این فروشگاه می‌توانید تهیه کنید.
بهتر است ساحل مرجان را دو بار ببینید. یک بار در روز و یک بار در شب. هنگام روز مرجان‌ها در زیر نور آفتاب زیبایی بی‌حد و حصری از خود نشان می‌دهند. در شب نیز نورپردازی ساحل باعث دوچندان شدن جذابیت مرجان‌ها می‌شود.



بهترین سواحل مرجانی کیش


زیباترین ساحل کیش از نظر مخاطبین


نتیجه نظرسنجی انتخاب زیباترین ساحل کیش از نظر مخاطبان نشان می‌دهد که ساحل مرجان، ساحل درختان نارگیل و پارک ساحلی کشتی یونانی، زیباترین سواحل کیش هستند. پیش‌تر با دو ساحل مرجان و ساحل درختان نارگیل آشنا شدیم. اکنون بیایید پارک ساحلی کشتی یونانی را بررسی کنیم.
در سال 1345 یک کشتی یونانی در نزدیکی کیش به گل نشست و بعد از آن پارک ساحلی کشتی یونانی کیش احداث و به بهانه نزدیک بودن به این کشتی، به همین نام نامگذاری شد. پارک ساحلی کشتی یونانی همچنین به عنوان یکی از بهترین سواحل کیش برای عکاسی هنگام طلوع و غروب خورشید شناخته می‌شود.
در گذشته امکان بازدید از داخل کشتی نیز وجود داشت اما این موضوع باعث شد تا روند تخریب و فرسایش کشتی سرعت پیدا کند. امروزه به دلیل شرایط ایمنی دیگر کسی نمی‌تواند به داخل کشتی برود و این کشتی به خانه موجودات دریایی تبدیل شده است.
در این ساحل، مجسمه‌ها و عناصر دریایی زیادی ساخته شده است که زیبایی منطقه را دوچندان کرده است و می‌توانید در کنار آن‌ها عکس بگیرید. حتی با داشتن یک گوشی ساده در هنگام غروب می‌توانید در زاویه‌ای قرار بگیرید که کشتی یونانی پشت سر شما قرار بگیرد و عکس‌های فوق‌العاده زیبا و حرفه‌ای بگیرید.


بهترین هتل‌های نزدیک سواحل کیش


یکی از مهم‌ترین نکاتی که هنگام رزرو هتل باید به آن توجه کنید، نزدیک بودن به بهترین سواحل کیش است. در غیر این صورت، ناچار خواهید بود مسافت زیادی را تا رسیدن به این سواحل طی کنید.
در ادامه با چند مورد از بهترین هتل‌های نزدیک سواحل کیش آشنا می‌شویم. خوشبختانه امکان رزرو این هتل‌ها از سایت رزرواسیون آنلاین هتل رهی نو وجود دارد و دیگر نیازی نیست بابت رزرو هتل در کیش در فصل اوج گردشگری نگرانی داشته باشید چراکه از مدت‌ها قبل می‌توانید رزرو قطعی خود را به صورت آنلاین انجام دهید. در ادامه، بهترین هتل‌های نزدیک ساحل کیش را بررسی می‌کنیم.


هتل داریوش کیش


هتل داریوش کیش، هتلی 5 ستاره است و یکی از مجلل‌ترین هتل‌های کیش به حساب می‌آید. در طراحی معماری این هتل لوکس از سبک معماری ایران باستان الهام گرفته شده است. شما با اقامت در این هتل، احساس حضور در گذشته تاریخی را خواهید داشت. هتل داریوش کیش تمامی امکانات رفاهی مورد نیاز شما را با بهترین کیفیت ارائه می‌دهد.
این هتل تا ساحل فاصله بسیار کمی دارد و از پنجره اتاقتان می‌توانید منظره زیبای خلیج فارس را مشاهده کنید. هتل داریوش کیش در شمال شرق جزیره قرار گرفته است. تنها با چند دقیقه پیاده‌روی از هتل می‌توانید به استادیوم والیبال ساحلی کیش، صخره خرچنگ‌ها و بازارچه حافظ دسترسی داشته باشید.
یکی از مهم‌ترین مزایای اقامت در هتل داریوش کیش، داشتن استخر، جکوزی و خدمات ماساژ است. بنابراین اگر در فصل باران‌های موسمی به کیش سفر کنید و نتوانید در سواحل دریا تفریحات آبی انجام دهید یا شنا کنید، جای نگرانی نیست چراکه می‌توانید از استخر هتل استفاده کنید.

 

هتل داریوش کیش در نزدیکی سواحل کیش

 


هتل ایران کیش


هتل 5 ستاره ایران کیش یک هتل لاکچری و بین‌المللی است. این هتل روبه‌روی پارک شهر جزیره کیش قرار دارد و با چند دقیقه پیاده‌روی به کارتینگ کیش می‌رسید. مرکز تجاری کیش و بازار پانیذ نیز در نزدیکی این هتل هستند و به صورت پیاده هم می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید. ضلع شمالی هتل ایران کیش به دریا و ضلع جنوبی آن به پارک بزرگ جزیره اشراف دارد و شما این امکان را دارید تا اتاق خود را بر اساس منظره دلخواهتان انتخاب کنید. 
فاصله اسکله تفریحی تا هتل کوتاه است و اگر از تاکسی استفاده کنید، بعد از سه دقیقه به ساحل می‌رسید. اگر به دلیل کار یا تجارت به کیش سفر می‌کنید و به دنبال هتلی مجلل هستید، هتل ایران کیش محل اقامتی مناسب برای شماست.
یکی از نقاط قوت این هتل، منوی متنوع و رنگارنگ رستوران روف گاردن آن است. انواع و اقسام غذاهای ایرانی و فرنگی در این رستوران سرو می‌شود. تماشای منظره زیبای خلیج فارس در حین غذا خوردن در این رستوران، لذتی وصف ناپذیر دارد. توصیه می‌کنیم حتما آن را تجربه کنید.


هتل بین المللی کیش


هتل بین المللی کیش یک هتل 5 ستاره است که فاصله کمی تا بهترین سواحل کیش دارد. شما می‌توانید به راحتی و با طی مسافتی چند دقیقه‌ای به اسکله تفریحی، ساحل مرجان، پلاژ آقایان برسید. بازار پانیذ، بازار دیپلمات و بازار ونوس از جمله نزدیک‌ترین بازارها به این هتل هستند و می‌توانید بهترین وباکیفیت‌ترین اجناس و کالاها را از آن‌ها تهیه کنید. اگر دوست دارید صحنه دل‌انگیز طلوع و غروب خورشید در کنار دریا را ببینید، طبقات بالاتر هتل را برای اقامت خود انتخاب کنید. 



هتل بین المللی کیش در نزدیکی سواحل کیش


کلام پایانی


در این مقاله با بهترین سواحل کیش آشنا شدیم. اگر به دنبال یک ساحل آرام و به دور از زرق و برق و تفریحات لاکچری هستید، ساحل مرد ماهیگیر را به شما پیشنهاد می‌کنیم. اگر به دنبال ساحلی زیبا برای عکاسی هستید، سری به ساحل درختان نارگیل و پارک ساحلی کشتی یونانی بزنید. این دو ساحل فوق العاده زیبا هستند و حتما باید آن‌ها را از نزدیک ببینید. اگر هم به دنبال غواصی زیر آب و انجام تفریحات آبی هستید، ساحل اسکله تفریحی و ساحل مرجانی گزینه‌های خوبی برای شما هستند. تعداد سواحل کیش بسیار زیاد است و به سواحلی که در این مقاله به شما معرفی کردیم، محدود نمی‌شوند. اگر به کیش سفر کردید، خوشحال می‌شویم تجربیات خود را از بهترین سواحل کیش با ما و سایر خوانندگان این مقاله به اشتراک بگذارید.


سوالات متداول


 کدام ساحل کیش صدف دارد؟


ساحل مرجان یکی از بهترین سواحل کیش است که در آن می‌توانید انواع سنگ‌های دریایی و صدف‌های کوچک و بزرگ و حلزون در مدل‌های مختلف را جمع‌آوری کنید. 


خلوت‌ترین سواحل کیش کدامند؟


ساحل مرد ماهیگیر و ساحل میرمهنا در مقایسه با سایر سواحل کیش، خلوت و برای استراحت و گرفتن انرژی مثبت از طبیعت، مناسب هستند. 


بهترین ساحل کیش برای شنا کجاست؟


شنا کردن در اکثر سواحل کیش امکان‌پذیر است اما اگر به دنبال ساحل مخصوص شنا هستید، به پلاژهای مخصوص خانم‌ها و آقایان بروید. برای ورود به این پلاژها باید ورودی پرداخت کنید اما ارزشش را دارد چون امنیت آن‌ها تضمین شده است و از امکانات رفاهی برخوردار هستند.


ساحل سنگ‌های شیشه‌ای کیش کجاست؟


ساحل سنگ‌های شیشه‌ای کیش در واقع همان ساحل مرجان است که می‌توانید انواع صدف، ستاره دریایی، حلزون و سنگ‌های شیشه‌ای و تزئینی را در آن پیدا کنید.

 

چگونه می‌توانم از تخفیف‌های هتل در کیش استفاده کنم؟

 

شما می‌توانید با مراجعه به سایت رزرواسیون آنلاین هتل رهی نو و یا تماس با شماره‌های 72993000-021 و 74828-02، از تخفیف‌های متنوع هتل در کیش بهره‌مند شوید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
مائده ۱۴۰۲/۶/۲۸

ایا میشه در ساحلهای کیش ماهیگیری کرد؟

  مدیر سایت۱۴۰۲/۶/۲۸

مائده عزیز کلوپ هایی وجود داره که میتونید از طریق اونها اقدام نمایید این کلوپ ها در هر ساحلی مستقر هستند

مهیا ۱۴۰۲/۴/۱۳

دقیقا ساحل مرجان هم بنظرم زیباترین ساحل هست نظرسنجی کاملا درست هست

  مدیر سایت۱۴۰۲/۵/۱۴

مهیاجان خیلی عالی که نظرتون با مقاله ما یکی است و خوشحالیم از اینکه مطالعه نمودید

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...