رَهی نو

معرفی بهترین رستوران‌های کیش

تعداد بازدید: ۱۲۰۹۳ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰

بعد از مدت‌ها کار و فعالیت روزانه و گذراندن بیشتر اوقات خود در شلوغی، استراحت چندروزه به آرامش روحی، تجدید انرژی و کاهش اضطراب روزمره کمک بزرگی می‌کند. کیش یک جزیره مدرن است که مقصد افراد بسیاری برای گذراندن تعطیلات به شمار می‌رود.

مجتمع‌های تفریحی، رستوران‌‌های لاکچری کیش، دریای زیبای خلیج‌فارس و تفریحات آبی، از جمله برنامه‌هایی بوده که برای سرگرمی در این جزیره می‌توان در نظر گرفت. اما، در کنار تمام امکاناتی که جزیره کیش فراهم می‌کند، همواره یکی از مهمترین دغدغه مسافران یافتن یک رستوران خوب برای صرف غذا است.

بهتر است، قبل از سفر محل اقامت‌ خود را از طریق سایت رزرو آنلاین هتل رهی نو انتخاب و رزرو کنید و سپس به سمت رستوران‌های معروف و محبوب این جزیره بروید و با یک برنامه‌ریزی خوب، لذت سفر به این جزیره را برای خودتان کامل کنید. در این مطلب به شما بهترین رستوران‌‌های کیش را معرفی می‌کنیم.

رستوران‌‌های-لاکچری-کیش

بهترین رستوران های کیش از نظر مردم

همان‌طور که می‌دانید، کیش یکی از زیباترین جزیره‌های موجود در ایران است که در استان هرمزگان قرار دارد. این جزیره جاذبه‌های گردشگری، اماکن تفریحی و مراکز خرید بسیار متنوعی دارد و در کنار تمام این‌ها، رستوران‌های مشهور و فوق‌العاده‌ای نیز در قلب خود جای داده است. در ادامه بهترین رستوران ها را از نظر مسافران را به شما معرفی خواهیم کرد تا در سفرتان به کیش دیگر نگران پیدا کردن رستوران باکیفیت برای صرف غذا نباشید و  با میل کردن کردن انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، جنوبی و دریایی نهایت لذت را ببرید.

رستوران میرمهنا کیش

اگر دوست دارید غذای خود را در یک مکان زیبا با منظره‌ای به سمت دریا میل کنید، رستوران میرمهنا معروف، یک گزینه مناسب برای شما خواهد بود. شما با رزرو قبلی، می‌توانید وعده غذایی خود را در این رستوران صرف کنید. انواع غذاهای دریایی و ایرانی توسط این رستوران سرو می‌شود. 

از غذاهای معروف این رستوران ساحلی می‌توان به ماهی شوریده، ماهی شعری، قلیه‌ماهی، کباب یونانی و شیشلیک اشاره کرد. علاوه‌براین، سینی‌های مخصوص و خانوادگی میرمهنا یکی از سفارش‌های دسته‌جمعی بوده که بتوانند هر طعم و نوع غذایی از این رستوران را امتحان کنند.

رستوران-میرمهنا-کیش

خوردن یک وعده غذایی خوشمزه و باکیفیت در یک رستوران مشرف به دریا، همراه با موسیقی زنده، لذت و آرامشی دوچندان به شما خواهد داد. مطمئناً شنیدن اجرای موسیقی زنده، لحظات شیرینی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

آدرس: خیابان فردوسی، خیابان اعتصامی، جنب هتل تاپ رز

رستوران کوه‌ نور کیش

این رستوران علاوه‌بر غذاهای باکیفیت، به دلیل دکور و محیط جالبی که دارد بسیار معروف است. محیط بیرونی آن شبیه کوه بوده و طراحی داخلی آن با نور‌های زیبا، جلوه خاصی به آن بخشیده است که بسیار چشمگیر بوده و دل شما را می‌برد. شما در این رستوران می‌توانید هم در داخل و هم در فضایی که خارج از رستوران بنشینید. همچنین، می‌توانید به محیطی که برای کافی‌شاپ در نظر گرفته شده بروید و از منوی میان وعده و نوشیدنی‌های آن استفاده کنید. 

رستوران-کوه‌-نور-کیش

این رستوران با غذاهای لذیذ و میان وعده‌های جذاب خود به همراه اجرای موسیقی زنده، از مهمانان خود پذیرایی می‌کند که تجربه متفاوتی را برای شما رقم خواهد زد، حتما به رستوران کوه نور سربزنید و غذاهای اذیذش را تست کنید.

آدرس: میدان امیرکبیر، جنب هتل صدف

فودکورت دامون کیش

اگر قصد گردش و خرید در مرکز خرید دامون را دارید، یک رستوران عالی در طبقه دوم این مجموعه قرار دارد که تنوع غذایی آن بسیار بالا است. پیشنهاد می‌کنیم وعده غذایی خود را در رستوران فودکورت دامون کیش صرف کنید. انواع غذاهای مختلف ایرانی و فرنگی در این رستوران سرو می‌شود. ناگفته نماند، می‌توانید برای صرف صبحانه نیز به آن‌جا رفته و یک روز پرانرژی را شروع کنید.

آدرس: میدان وصال، مرکز خرید دامون، طبقه دوم

فودکورت-دامون-کیش

رستوران نهنگ سفید

در کنار ساحل دریای خلیج‌فارس، رستورانی به شکل نهنگ وجود دارد که پذیرای مهمانان عزیز با سرو انواع غذاهای دریایی، ایرانی و فرنگی است. غذاهای گران‌قیمت این رستوران از کیفیت بالایی برخوردار بوده و به همین دلیل طرفداران خاص خود را دارد.  رستوران نهنگ سفید کیش یکی از مجموعه‎هایی است که معماری بسیار خاصی دارد و شکل ظاهری آن شبیه به نهنگ است و نظر هر گردشگری را به خود جلب می‌کند. همانطور که از نمای این رستوران مشخص است، به‌طور ویژه‌ای مخصوص کسانی است که به غذا‌های دریایی علاقه دارند.

رستوران-نهنگ-سفید

رستوران دو طبقه دارد و امکان استفاده از هر دو طبقه برای مشتریان فراهم است. به یاد داشته باشید، باتوجه به اینکه رستوران روباز است، اگر  در حین صرف غذا می‌خواهید چشم‌انداز زیبایی به سمت ساحل داشته باشید، طبقه دوم را انتخاب کنید. در نهایت، اگر طعم غذاهای دریایی را دوست دارید، به‌‌ هیچ‌ وجه این رستوران را از دست ندهید.

آدرس: میدان سنایی، پشت بازار مریم و هتل فارابی، نوار ساحلی

رستوران هتل  ایران کیش

از آن‌جایی که جزیره کیش رستوران‌های متنوع و جذاب زیادی دارد، رستوران‌های هتل‌های این جزیره نیز جزو پرطرفدارترین مکان‎ها برای صرف غذا محسوب می‌شوند. همچنین، اگر به کیش سفر کرده‌اید و قصد اقامت در یکی از هتل‌های 5 ستاره را دارید، هتل‌ ایران کیش را فراموش نکنید. 

این هتل نه تنها اقامت هیجان‎انگیزی را برایتان رقم می‌زند بلکه، رستوران‌ باکیفیتی دارد که با اقامت در اتاق های هتل، می‌توانید از خدمات روم سرویس بهره ببرید و وعده‌های غذایی خود را در اتاقتان میل نمایید. لازم است بدانید، چه مقیم هتل باشید چه اتاق نداشته نباشید، می‌توانید به رستوران‌ هتل ایران کیش بروید، غذا سفارش دهید و خاطره‌ای به یاد‌ماندنی در کنار عزیزانتان ثبت کنید.

رستوران-هتل-ایران-کیش

رستوران در کنار محیط شیک و لوکسی که دارد، در وعده‌های صبحانه، نهار و شام پذیرای میهمانان خواهد بود. همچنین، بوفه صبحانه هتل ایران به‌قئری جذاب است که پیشنهاد می‌کنیم حتماً یکی از روزها زودتر از خواب بیدار شوید و صبحانه این هتل را امتحان کنید. 

آدرس: میدان امیرکبیر، بلوارخلیج فارس ( بلوار سیاحتی )

رستوران های معروف کیش

یکی از بهترین خاطراتی که همیشه در طول سفر ساخته می‌شود، غذاهای مخصوص و محلی مقصدی است که می‌خوریم. طعم ناب این غذاها همیشه زیر زبان می‌مانند و تا مدت‎‌ها در جمع‎های خانوادگی و دوستانه در موردشان حرف می‌زنیم. جزیره کیش هم با غذاهای منحصربه‌فردی که دارد از این قاعده جدا نیست. اگر دوست دارید بدانید در کدام رستوران‌ها می‌توانید غذای باکیفیت و خوش‌طعم بخورید، حتماً رستوران‌‌هایی را که در ادامه معرفی می‎کنیم در نظر بگیرید. 

رستوران توتی فروتی کیش

مطمئناً هر فردی با سفر به کیش، تمایل به صرف یک وعده غذایی در کنار دریای خلیج‌فارس دارد. دیدن منظره بی‌کران دریا و شنیدن صدای امواج در هنگام صرف غذا، آرامش به همراه می‌آورد و خاطره‌ای زیبا از این سفر برای شما به جا خواهد گذاشت.  در رستوران ساحلی توتی فروتی، انواع غذاهای ایرانی و فرنگی سرو شده و علاوه‎بر امکان سرو غذا در سالن غذاخوری، برروی پشت‌بام آن که مشرف بر دریا بوده هم می‌توانید غذای خود را میل کنید.

آدرس: انتهای بلوار دریا، جنب اسکله بزرگ تفریحی

رستوران-توتی-فروتی-کیش

 

رستوران فودلند کیش

یکی از تفریحات کیش، سپری کردن اوقات خود در پاساژ‌ها، بازارها و مراکز خرید است. شما می‌توانید بعد از گشت‌ و گذار در بازار بین‌المللی صدف، میان وعده یا وعده غذای خود را در رستوران فودلند کیش صرف کنید. اگر به دنبال رستورانی هستید که غذاهای ایرانی، سنتی، فست‌فود و ساندویچ را در کنار یکدیگر سرو کند، فود‌لند بهترین گزینه برای شما است. 

این رستوران، علاوه‌بر جای دادن انواع غذاها در منوی خود، قسمتی جداگانه از رستوران را برای صرف چایی و میان وعده اختصاص داده است. دکوراسیون و طراحی زیبای داخلی به همراه کیفیت و تنوع غذاها موجب محبوب بودن این رستوران در میان رستوران‌‌های معروف کیش شده است.

آدرس: انتهای لاین غربی بازار مرجان، جنب دانشگاه شیراز

رستوران-فودلند-کیش

رستوران پایاب کیش

مکان تاریخی پایاب یکی از جاذبه‌های گردشگری کیش به شمار می‌آید. بعد از بازدید از این مکان به شما پیشنهاد می‌کنیم رستوران سنتی پایاب که در آن مکان واقع شده است را از دست ندهید. این رستوران غذاهای ایرانی و سنتی مانند چلو ماهیچه را سرو می‌کند. شما می‌توانید غذای خود را پشت میز یا بر روی نیمکت‌های چوبی این رستوران صرف کنید و از موسیقی زنده در حال پخش نهایت لذت را ببرید. چایخانه سنتی آن نیز محبوب طرفداران پروپا قرص چایی است.

آدرس: میدان المپیک، بلوار المپیک

رستوران-پایاب-کیش

رستوران شاندیز صفدری کیش

رستوران شاندیز صفدری کیش، یکی از رستوران‌های کنار دریا با غذاهای با کیفیت و گران قیمت بوده که موسیقی زنده آن نیز زبانزد است. همچنین، سالن بزرگ این رستوران، برای برگزاری مهمانی و تولدها بسیار مناسب است. انواع غذاهای دریایی و کبابی مانند لابستر و خرچنگ در این رستوران سرو می‌شود. به‌علاوه از خوردن شیشلیک در اینجا غافل نشوید؛ این رستوران به‌ عنوان پدر شیشلیک ایران شناخته می‌شود.

آدرس: خیابان رودکی، میدان پردیس، هتل پنج ستاره آرامیس پلاس

رستوران-شاندیز-صفدری-کیش

رستوران پدیده کیش

یکی از باشکوه‌ترین رستوران‌های جزیره کیش که جزو جاذبه‌های گردشگری هم به شمار می‌رود، پدیده است. نمای این رستوران سرپوشیده از دروازه بابل گرفته شده و این امر موجب جذابیت این سالن غذاخوری 2000 نفره شده است. 

شاید باور کردنش سخت باشد ولی در بیرون این رستوران معروف، یک لنگر زرد رنگ با وزن بالای 100 تن قرار گرفته که به دلیل ساخت آن در مدت 35 روز در کتاب گینس به ثبت رسیده است. همچنین، این رستوران غذاهای بسیار لذیذی دارد و با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی میزبان مهمانان خود است.  از جمله غذاهای گران‌قیمت و باکیفیت این رستوران می‌توان به شیشلیک، چلو بره کباب و چلوکباب برگ گوسفندی اشاره کرد.

آدرس: جاده جهان، نرسیده به میدان غروب

رستوران-پدیده-کیش

رستوران بابا قدرت

به دنبال یک رستوران سنتی هستید که فضای دنج و آرامی داشته باشد؟ بهتر است رستوران معروف بابا قدرت را از دست ندهید. در میان غذاهای باکیفیت و خوشمزه این رستوران، کباب‌های آن بسیار معروف است و طعم لذیذ آن را هیچ جایی پیدا نخواهید کرد. همچنین، این رستوران از امکاناتی همچون وای‌فای، پخش موسیقی زنده و پارکینگ برخوردار است.

آدرس: خیابان رودکی، طبقه زیرین هتل پارمیدا

رستوران-بابا-قدرت

قیمت رستوران های کیش

همانطور که پیش‌تر گفته شد، رستوران‌های کیش بسیار زیاد بوده و انواع غذاها را با طعم‌‎های عالی طبخ و سرو می‌کنند. شما هر غذایی را که دوست داشته باشید و باب میل‌تان باشد، می‌توانید در یکی از رستوران‌های کیش انتخاب کرده و از سفارش‌تان لذت ببرید. رستوران‌های متنوعی در رده‌بندی لوکس و گران‌قیمت، سطح متوسط و ارزان‌قیمت وجود دارند که بسته به بودجه و سلیقه‎تان می‌توانید گزینه مدنظر خود را انتخاب کنید. برعکس تصور اغلب افراد، قیمت غذا در کیش آنقدرها عجیب و غریب و متفاوت از دیگر شهرهای ایران نیست که نگرانش باشید. پیشنهاد می‌شود برای اینکه سفری لذت‌بخش را تجربه کنید، یک برنامه‌ریزی دقیق داشته باشید تا طبق آن پیش‌بروید و هزینه کنید.


در حالت کلی، قیمت رستوران های کیش حدود 10 تا 20 درصد بالاتر از بقیه جاها است که اصلی‌ترین علت آن، دسترسی به مواد اولیه است چراکه؛ بسیاری از مواد غذایی باید از استان‌های دیگر تهیه شوند. جالب است بدانید، این روند درباره غذاهای دریایی معکوس بوده زیرا؛ انواع ماهی صیدتازه به‌سادگی در اختیار صاحبان فروشگاه‌ها یا رستوران‌ها قرار می‌گیرند.

کلام آخر

در این مقاله، به معرفی و قیمت‌ برخی از بهترین رستوران‌های کیش پرداخته شد. طعم‌های متنوع ایرانی، دریایی و فرنگی در این رستوران‌ها هر ساله تعداد زیادی گردشگر را به خود جذب می‌کنند. قیمت‌های غذاها در این رستوران‌ها براساس کیفیت، نوع غذا و محبوبیت هر رستوران متفاوت است. برای لذت بردن از غذاهای لذیذ و تجربه کردن فضاهای دلنشین رستوران‌های کیش، می‌توانید این رستوران‌ها را به عنوان مقصدی برای میل کردن غذا انتخاب کنید.

سوالات متداول

آدرس هتل ایران کیش کجا است؟

جزیره کیش، میدان امیرکبیر، بلوار خلیج فارس (بلوار سیاحتی)

بهترین رستوران های کیش کدامند؟

 رستوران میرمهنا، کوه نور، توتی فروتی، فودلند، شاندیز صفدری و فودکورت دامون جزو بهترین رستوران های کیش به شمار می‌آیند.

لاکچری‌ترین رستوران کیش چه نام دارد؟

در  رستوران شاندیز صفدری کیش چه غذاهایی سرو می‌شوند؟

 انواع غذاهای کبابی و دریایی مانند لابستر و خرچنگ در این رستوران سرو می‌شود.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
سهرابی ۱۴۰۲/۹/۱

کیش رستورانهای فضای بازش فقط حیف که تو این هوا بری داخل رستوران البته غیر از فصل گرما

  مدیر سایت۱۴۰۲/۹/۲

سهرابی عزیز چه خوب که نظرتون رو بیان نمودید ممنونیم از شما قطعا که مورد استفاده دیگر دوستان قرار میگیرد

نازیلا ۱۴۰۲/۶/۲۸

رستوران دامون کیش و توتی فروتی رو محیطش رو خیلی دوست داشتم و غذاش هم خوب بود پیشنهاد میکنم به دوستان

  مدیر سایت۱۴۰۲/۷/۴

نازیلای عزیز ممنون از اینکه تجربه تون رو در اختیار ما گذاشتی حتما دوستان دیگر استفاده میکنن شاد و پیروز باشید

نسیم ۱۴۰۲/۴/۲۶

غذای سنتی میخواید کیش بخورید رستوران باباقدرت از همه بهتره

  مدیر سایت۱۴۰۲/۴/۲۷

نسیم جان از ثبت نظرت سپاسگزاریم و امیدواریم که بهترین سفرها رو در کنار ما داشته باشی

نوشین ۱۴۰۲/۲/۲۴

بنظرم حیف که ادم کیش باشه و رستوران سربسته بره غذا خوردن در کنار اب خلیج فارس باید غذاخورد

  مدیر سایت۱۴۰۲/۲/۲۴

همره عزیز رهی نو نظرتون بسیار محترم و از شما ممنون هستیم اگرچه سلایق متفاوت است و برخی به رستورانهای سربسته هم میروند و لذت میبرند آرزوی بهترین ها رو براتون داریم

مریم عباسی ۱۴۰۰/۸/۱۸

متاسفانه یکی از بدترین رستوران های کیش کورال بود که میگو فاسد شده سرو کرد.

  مدیر سایت۱۴۰۲/۲/۲۵

خانم عباسی عزیز این رستوران در سایت ما معرفی نشده است ولی به هرحال متاسفیم که تجربه خوبی نداشتید

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...