رَهی نو

رستوران و کافی‌شاپ‌های هتل پارس اهواز

تعداد بازدید: ۱۶۵۴ ۱۲ مرداد ۱۴۰۱

اهواز یکی از شهرهای جنوبی کشور است که رودخانه‌های معروفی مانند کارون دارد و اکثر افراد، آن‌جا را با نام آن‌ها می‌شناسند. حالا تصور کنید به این شهر مسافرت کنید و در جایی اسکان داشته باشید که بتوانید از منظره این رودخانه‌ها لذت ببرید. از طرف دیگر ممکن است حوصله آشپزی و درست کردن غذا را نداشته باشید و ترجیح دهید وقتتان را در این سفر به طور کامل به استراحت و خوش‌گذرانی اختصاص دهید. در این صورت، هتل پارس اهواز یکی از گزینه‌هایی است که شما می‌توانید از طریق سایت رزرو آنلاین هتل رهی نو اتاق مدنظرتان را رزرو کنید و از خدمات مناسب و غذاهای خوشمزه هتل لذت ببرید و کارون زیبا را از پنجره آن‌جا ببینید.

این مقاله از رهی نو درباره رستوران و کافه هتل پارس اهواز است و در آن از غذاها و محیط این رستوران برایتان خواهیم گفت. شما با خواندن این مقاله تا انتهای آن، متوجه خواهید شد که محیط رستوران یا کافی شاپ هتل پارس اهواز چگونه است. این آشنایی می‌تواند به شما کمک کند تا قبل از سفر تصمیم درست‌تری برای محلی که مایل هستید در آن‌جا بمانید بگیرید. این موضوع مستقیماً به کیفیت سفرتان ربط دارد تا خاطره خوبی برای خود و دیگران بسازید.

محوطه-هتل-پارس-اهواز

اسامی رستوران‌ های هتل پارس اهواز

تعداد رستوران هتل پارس اهواز ۲ مورد است و شما هر کدام را که مایل باشید می‌توانید برای سرو غذا انتخاب کنید. برای انتخاب بهتر، در ادامه از هر دوی آن‌ها برایتان می‌گوییم و شما را با آن‌ها بیشتر آشنا خواهیم کرد.

رستوران کارون

اولین مورد، رستوران کارون هتل پارس اهواز است که نامش از رودخانه این شهر گرفته شده است. همیشه این موضوع انتخاب نام سبب می‌شود احساس کنیم که در جایی به سر می‌بریم ک دقیقاً ویژگی‌های محیط در آن گلچین شده است. 
در این بخش هتل شما می‌توانید هر سه وعده غذایی خود را انتخاب و نوش جان کنید. در منوی این رستوران انواع غذاهای ایرانی مانند خورشت‌های مختلف، کباب‌ها و سایر غذاهای ایرانی و فرنگی وجود دارند که شما می‌توانید با در نظر گرفتن سلیقه خودتان، مواردی را از میانشان امتحان کنید و از خوردن آن لذت ببرید.

از آنجایی نیز که اهواز شهری است که رودخانه‌هایی دارد، با شنیدن نام رستوران آن که کارون است، می‌توان حدس زد که در منوی غذایی آن، خوراک‌های دریایی حتماً وجود دارد. غذاهایی مانند قلیه ماهی و میگو کبابی از محبوب‌ترین این غذاها هستند که مسافران زیادی آن‌ها را انتخاب می‌کنند تا به دفتر تجربه خود در این شهر اضافه کنند. اگر شما هم مایل باشید، می‌توانید این غذاها را در این هتل تجربه کنید.

رستوران-کارون-هتل-پارس-اهواز

رستوران چشم‌ انداز

با شنیدن نام این رستوران هتل پارس اهواز می‌توانید حدس بزنید که این مکان چشم‌اندازی زیبا دارد که هنگام حضور در آن‌جا می‌توانید از آن لذت ببرید؛ گفتیم که این شهر به رودخانه‌هایش معروف بوده و منظره بیرونی این رستوران به سمت رودخانه کارون است. شما برای هر وعده از ناهار و شام می‌توانید این رستوران را انتخاب کرده و برای غذای خود به آن‌جا مراجعه کنید. 

رستوران-چشم-انداز-هتل-پارس-اهواز

بوفه صبحانه هتل پارس اهواز

برای صبحانه، بوفه رستوران کارون آماده پذیرایی از شما است. شما می‌توانید از ساعت ۷ صبح برای این وعده به این قسمت بروید تا از بوفه صبحانه آن استفاده کنید. خوراکی‌هایی که می‌توانید داشته باشید شامل انواع املت و تخم‌مرغ، نوشیدنی‌های گرم و سرد و مربا با طعم‌های مختلف هستند.

 

بوفه-صبحانه-هتل-پارس-اهواز

بوفه ناهار و شام هتل پارس اهواز

برای وعده‌های ناهار و شام، هر دو رستوران هتل پارس اهواز آماده سرویس‌دهی به شما است که در منوی آن‌ها انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی وجود دارد. همینطور در این مکان‌ها میزی پر شده از انواع سالاد و دسرها نیز قرار دارد که شما می‌توانید هر کدام از آن‌ها را که دوست دارید در کنار غذایتان داشته باشید.

بوفه-غذا-هتل-پارس-اهواز

 خبر خوش آن است که شما در تمام ۷ روز هفته در هر ساعتی که به این هتل بیابید امکان سرو غذا برایتان تا نیمه‌شب وجود دارد. همینطور گاهی اوقات نیز پیش می‌آید که مایل نیستید تا از اتاق خود خارج شوید. حتی غذا هم در این حالت شما را به وجد نخواهد آورد تا سری به خارج اتاقتان بزنید. این هتل برای این شرایط نیز ایده‌ای در نظر گرفته است و آن این است که شما می‌توانید غذا را برای اتاقتان سفارش دهید و در همان‌جا میل کنید.

غذا-هتل-پارس-اهواز

کافه و کافی‌ شاپ‌ های هتل پارس اهواز

کافه هتل پارس اهواز محل مناسبی است که شما می‌توانید گفت‌وگوهای کاری و دوستانه خود را در آنجا برگزار کنید. جایی که بتوانید در آنجا بنشینید و در بحث و صبحت با دوستانتان غرق شوید. اینطور دیگر میزبان در خارج دایره دوستانتان است که بخواهد برای آوردن خوراکی‌هایی از کنارتان بلند شود و برود. زیرا در این حالت رشته کلام هر بار از دستتان در می‌رود و مجبور می‌شوید از نو برایش توضیح دهید. حضور در این کافه برای این شرایط مناسب است.

کافی-شاپ-هتل-پارس-اهواز


تفاوتی هم ندارد که در کدام فصل سال هستیم؛ در این قسمت هتل، انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد و شیرینی و دسر مختلف وجود دارد که شما می‌توانید انتخاب کرده تا برایتان آماده کنند. همه این موارد در تلاش هستند تا در این زمانی که در کافی شاپ هتل پارس اهواز هستید لذت ببرید.

پذیرایی در کافه ها و رستوران های هتل پارس اهواز چگونه است؟

با این‌که هتل پارس اهواز دهه‌های زیادی است که ساخته شده است اما در این سال‌های فعالیت، بازسازی اساسی در آن صورت گرفته است تا حضورتان در آن‌جا همراه با آرامش باشد. در کنار این موضوع، پرسنلی که در این مجموعه فعالیت می‌کنند مجرب بوده و تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا در هنگام حضور در این هتل لحظه‌های خوب و شیرینی را تجربه کنید. همینطور تلاش شده است غذاهایی که در منو وجود دارد از کیفیت مناسبی برخوردار باشند تا از غذایی که نوش جان می‌کنید لذت ببرید.

سخن آخر

حالا که با رستوران و کافه هتل پارس اهواز آشنا شدید می‌توانید در سفر خود به این شهر، این هتل از گزینه‌های انتخابی شما باشد. برای این‌که هنگام حضور در آن‌جا تجربه خوبی داشته باشید، می‌توانید قبل از رفتن به آن‌جا، این هتل را رزرو کنید. برای این کار، کافی است که به سایت رهی نو مراجعه کنید و هر مدت زمانی را که می‌خواهید در این شهر بمانید برای تاریخ دلخواهتان رزرو کنید.

سوالات متداول در مورد  رستوران و کافی‌شاپ‌های هتل پارس اهواز

آدرس هتل پارس اهواز کجا است؟

خوزستان، اهواز، خیابان ۲۴ متری، خیابان شهید عابدی

رستوران کارون چه غذاهایی سرو می‌کند؟

انواع غذاهای ایرانی از جمله خورشت‌ها ، کباب‌ها و سایر غذاهای ایرانی و فرنگی وجود دارند.

از هتل پارس اهواز تا فرودگاه چقدر راه است؟

از هتل پارس تا فرودگاه بین‌المللی اهواز حدود 20 دقیقه فاصله خو.اهید داشت.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
مرتضی ۱۴۰۲/۸/۱۰

هتل پارس اهواز هم از هتل های خوب نسبتا شاید کمی قیمت رستوران نسبت به خدماتش زیاد باشه

  مدیر سایت۱۴۰۲/۸/۱۳

مرتضی عزیز ممنون از ثبت نظرتون در سایت رهی نو

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...