رَهی نو

رستوران هفت خوان شیراز

تعداد بازدید: ۶۳۹۸ ۱۵ اسفند ۱۴۰۰

رستوران هفت‌خوان شیراز یکی رستوران‌های مطرح در ایران است که با معماری خاص خود و ترکیب سبک سنتی و مدرن در معماری، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. این رستوران با مساحت ۱۴۰۰ مترمربع و زیربنایی با متراژ شش هزار متر ساخته شده است. شروع ساخت آن هم به سال ۸۲ برمی‌گردد و پروژه ساخت آن پس از هفت سال، در سال ۱۳۸۹، با هدف خدمت‌رسانی به مشتریان و میهمانان و مسافران شهر شیراز به پایان رسید.

این رستوران تا به امروز افتخارهای زیادی را از آن خود کرده است و در جشنواره‌های مختلف لوح‌های تقدیر و نشان‌های مختلفی را به خود اختصاص داده که ازجمله افتخارات این رستوران می‌توان به جایزه بهترین رستوران ایران از طرف سایت TripAdvisor اشاره کرد. اگر علاقه‌مند شدید اطلاعات بیشتری درباره این رستوران پرطرفدار به دست آورید، با ما تا انتهای مطلب همراه باشید.

فضای  رستوران هفت‌خوان شیراز

در ابتدا شما را با فضای رستوران هفت‌خوان آشنا می‌کنیم و بعد معماری این رستوران را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

تعداد کارکنان این رستوران ۳۰۰ نفر به‌طور مستقیم و ۱۵۰۰ نفر به‌طور غیرمستقیم است. از دیگر جنبه‌های جذاب و زیبای این رستوران می‌توان به نام‌گذاری آن اشاره کرد؛ درواقع انتخاب نام این رستوران، علاقه مؤسسان آن به فرهنگ و هنر ایران‌زمین را نشان می‌دهد که این حسن سلیقه در انتخاب اسم با طراحی داخلی آن کاملاً هماهنگ و هم‌سو است.

این رستوران، مطابق اسم خود از ۷ قسمت تشکیل شده است که بر اساس داستان رستم و سهراب از شاهنامه نام‌گذاری شده‌اند. از این هفت قسمت، ۵ قسمت رستوران و دو قسمت کافی‌شاپ است؛ هریک از این قسمت‌ها برای خود، منوی خاص، اسم منحصربه‌فرد و معماری ویژه‌ای دارد. اسامی خوان‌های هفتگانه رستوران هفت‌ خوان شیراز عبارت‌اند از: فرود (خوان اول)، زریر (خوان دوم)، بلیان (خوان سوم)، گیسیا (خوان چهارم)، گریسوز (خوان پنجم)، نوفل (خوان ششم)، سیندخت (خوان هفتم).

فضا و معماری رستوران هفت‌خوان شیراز


بیشتر بخوانید: غذاهای محلی شیراز؛ لیست کامل غذاهای اصیل شیرازی 

رستوران فرود

در خوان اول شاهد یک فضای سنتی هستیم. در خوان اول یعنی رستوران فرود انواع کباب‌ها، خورشت‌ها، دیزی‌ها، ته‌چین‌ها و به‌طورکلی غذاهای سنتی ایرانی سرو می‌شود. نکته مهم و قابل‌توجه رستوران فرود این است که مشتریان محترم می‌توانند از عرقیجات و دسرهای دوست‌داشتنی و خوشمزه شیراز (به‌طور مثال فالوده شیرازی) استفاده کنند و در کنار غذایشان از آن لذت ببرند.

رستوران فرود در طبقه منفی یک رستوران هفت‌ خوان شیراز واقع شده است. دکوراسیون زیبا، طراحی خیره‌کننده و ستون‌های پرنقش‌ونگار این رستوران آن را به یکی از بخش‌های دوست‌داشتنی و پرطرفدار رستوران هفت‌خوان تبدیل کرده است، و همواره میزبان تعداد زیادی از علاقه‌مندان به غذاها و فضاهای سنتی است.

رستوران فرود

کافی‌شاپ زریر

در طبقه همکف رستوران هفت‌ خوان شیراز کافی‌شاپ زریر واقع شده است. در این کافی‌شاپ انواع نوشیدنی‌ها و قهوه‌های سرد و گرم، انواع دسر‌ها، انواع کیک‌ها و بستنی‌ها برای مشتریان سرو می‌شود. نکته قابل‌توجه در کافی‌شاپ زریر این است که این کافی‌شاپ به‌صورت یکسره از ساعت ۱۰ صبح الی ۲۴ باز بوده و آماده خدمت‌رسانی به مشتریان عزیز است.

رستوران بلیان

خوان سوم یا رستوران بلیان در طبقه اول رستوران هفت‌ خوان شیراز رستوران قرار گرفته و به‌نوعی رستوران فست‌فود به شمار می‌رود. در این رستوران می‌توانید مرغ سوخاری، انواع ساندویچ‌ها، انواع پاستاها، انواع پیش‌غذا، دسر‌ها و انواع پیتزا‌ها را سفارش دهد. این رستوران از دو قسمت سالن و بالکن تشکیل شده که مشتریان به انتخاب خودشان می‌توانند از هرکدام از این قسمت‌ها استفاده کنند و از آن لذت ببرند. لازم به ذکر است ساعات کاری رستوران فست‌فود بلیان ازساعت ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب است و بی‌اغراق می‌توان گفت بهترین فست‌فود‌ها و پیتزا‌ها را در شهر شیراز برای مهمان خود سرو می‌کند و طعم منحصربه‌فرد آن مدت‌ها در خاطر مسافران و مشتریان خواهد ماند.

رستوران بلیان

کافی‌شاپ گیسیا

در طبقه دوم رستوران هفت‌ خوان شیراز، دومین کافی‌شاپ این رستوران یعنی کافی‌شاپ گیسیا قرار گرفته که درواقع یک کافی‌شاپ بین‌المللی است. در کافی‌شاپ گیسیا، پیتزای ایتالیایی، انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، و انواع دسرها و خوراکی‌های کافی‌شاپی سرو می‌شود. فضای کافی‌شاپ گیسیا زیبا و دوست‌داشتنی بوده و محیط آن دنج و به‌دوراز سروصدا است. گیسیا از ساعت دوازده ظهر الی دوازده شب آماده خدمت‌رسانی به مشتریان خود است.

رستوران باربیکیو گرسیوز

در طبقه سوم رستوران هفت‌ خوان شیراز به خوان پنجم یا رستوران باربیکیو گرسیوز می‌رسیم. در منوی این رستوران، شاورمای لبنانی، مرغ و انواع برگر‌های مخصوص و انواع کباب دیده می‌شود که مشتریان محترم می‌توانند طبق ذائقه خود سفارش دهند. لازم به ذکر است این رستوران بین ساعت ۱۹ تا ۱۲ نیمه‌شب آماده پذیرایی از مشتریان و میهمانان محترم است.

 

رستوران باربیکیو گرسیوز

رستوران نوفل

خوان ششم یا رستوران نوفل در طبقه چهارم رستوران هفت‌خوان قرار گرفته و در منوی آن لیستی از بهترین کباب‌ها، انواع پیتزاها، میگو سوخاری، فیش‌اند چیپس، فیش‌اند چیپس با میگو، لازانیا، انواع پاستا و اسپاگتی، انواع همبرگر انواع ساندویچ، انواع مرغ سوخاری و انواع سوپ دیده می‌شود.

این رستوران در بین انواع پیش‌غذاهای خود، دو پیش‌غذای سنتی شیراز، دوپیازه آلو و حلوای کاسه‌ای را نیز پیشنهاد می‌دهد. از نوشیدنی‌های رستوران نوفل می‌توان به آب انار، نوشابه، دوغ، آب‌پرتقال طبیعی، موهیتو با عسل و لیموناد فرانسوی اشاره کرد. همچنین، این رستوران انواع سالاد (شامل سالاد شیرازی) را نیز سرو می‌کند. رستوران نوفل برای کودکان نیز غذای مخصوصی در لیست خود گنجانده است. این رستوران از ساعت ۱۲ تا چهار و نیم عصر و از ساعت هفت تا ۱۲ شب آماده پذیرایی از مهمانان گرامی است.

اگر به دنبال رستورانی هستید که علاوه بر طعم لذیذ غذا، خاطره‌ای دلنشین در ذهن ثبت کند که با یادآوری وعده غذایی لبخندی به لبتان بیاورد، توصیه ما رستوران نوفل است؛ در این رستوران هم‌زمان با خوردن غذا، نوای دل‌انگیز و روح‌بخش پیانو لحظه‌های به‌یادماندنی برای شما می‌سازد.

رستوران سیندخت

در خوان آخر و هفتمین خوان، یعنی رستوران سیندخت، صبحانه و ناهار به‌صورت بوفه آزاد سرو می‌شود. اگر دوست داشتید که در شیراز یک کله‌پاچه خوشمزه بخورید و از طعم آن نهایت لذت را ببرید، می‌توانید رستوران سیندخت را امتحان کنید. البته لازم است بگوییم، در این رستوران ۳۰ نوع غذای ایرانی باب‌طبع مشتریان سرو می‌شود. این رستوران یکی از معروف‌ترین و دوست‌داشتنی‌ترین بوفه‌های سلف‌سرویس واقع در شهر شیراز را دارد، پس حتماً از رفتن به این رستوران غافل نشوید.

رستوران سیندخت


بیشتر بخوانید: بهترین رستوران‌های لاکچری شیراز + آدرس و عکس


معماری رستوران هفت خوان

معماری رستوران هفت‌ خوان شیراز اثر مهرداد ایروانیان است. همان‌طور که در بالا اشاره کردیم معماری خاص این رستوران ترکیبی از هنر و معماری مدرن و سنتی بود و با مهارت و ظرافت هرچه‌تمام‌تر طراحی شده است، به‌نحوی‌که تمام بازدیدکنندگان و مشتریان، حتی اگر دستی در هنر هم نداشته باشند، نمی‌توانند آن را تحسین نکنند.

در رستوران هفت‌ خوان شیراز، هرکدام از دو کافی‌شاپ پنج رستوران که از طبقه منفی یک تا طبقه ششم بنا قرار گرفته‌اند، طراحی و دکوراسیون خاص خود را دارند. در خوان اول، برای چینش رستوران فرود از سبک سنتی استفاده شده است؛ در این قسمت فرش‌های دستباف ایرانی، موسیقی ایرانی و تخت‌های چوبی، مشتریان علاقه‌مند به معماری سنتی ایران را به سمت خود می‌کشاند. سقف رستوران فرود زیبایی خیره‌کننده‌ای دارد و زبانزد تمام مشتریان است.
کافی‌شاپ زریر که دومین‌خوان رستوران هفت‌خوان است، با محیطی شیک و دل‌فریب پذیرای میهمانان خود است.

در خوان سوم فست‌فود بلیان واقع شده است؛ معماری این فست‌فود به شکل مدرن طراحی شده و دکوراسیون آن نیز مدرن است. همان‌طور که قبلاً ذکر شد این رستوران شامل یک قسمت بالکن و یک سالن سرپوشیده است.
رستوران باستانی گریسوز یکی دیگر از جنبه‌های زیبایی رستوران هفت‌خوان است. گریسوز در پشت‌بام هفت‌خوان واقع شده و مجهز به پیشرفته‌ترین سیستم‌های سقف و دیوار‌های جمع‌شونده است که این سقف‌ها و دیوارهای شیشه‌ای باعث می‌شود تمامی مهمانان در هر فصلی از زیبایی آسمان شهر شیراز لذت ببرند.

امکانات رستوران هفت‌خوان شیراز

رستوران هفت‌ خوان شیراز دارای یک سری ویژگی‌های خاص است که باعث شده این رستوران نسبت به رستوران‌های دیگر شیراز، موردتوجه بیشتری قرار گیرد. در این قسمت به برخی از این امکانات و ویژگی‌ها اشاره می‌کنیم.

رستوران هفت‌ خوان شیراز می‌تواند روزانه بیش از ۵۰۰ نوع غذا سرو کند که این تنوع بالا پاسخگوی هر سلیقه و ذائقه‌ای خواهد بود. در این رستوران حتی گیاه‌خواران عزیز نیز می‌توانند از صرف یک غذای خوب در کنار عزیزان خود لذت ببرند. منوی ویژه برای گیاه‌خواران و کودکان از امتیازات خاص رستوران هفت‌ خوان شیراز است.

باید تأکید کرد مرغ‌هایی که برای پختن غذا در این رستوران استفاده می‌شود مرغ سبز (بهترین نوع مرغ موجود در بازار) هستند. اگر دوست داشته باشید شبی را که به رستوران هفت‌ خوان شیراز رفته‌اید، به‌یادماندنی کنید آتلیه‌های این رستوران در خدمت شما هستند و می‌توانند خنده‌های شما را برای همیشه در آن شب ثبت کنند.

همچنین، رستوران با در نظر گرفتن یک فضای اختصاصی و یک سالن وی‌آی‌پی، آماده برگزاری جشن‌های بزرگ است. در فضای بیرونی یا همان حیاط رستوران هفت‌ خوان شیراز کانکس‌هایی به‌منظور سرو پیتزا و ساندویچ در تمامی ساعات طراحی شده‌اند که بر جذابیت آن افزوده‌اند.

علاوه بر این امکانات، به‌منظور سهولت کار و راحتی میهمانان، رستوران هفت‌خوان امکان سفارش غذای آنلاین و رزرو میز به‌صورت آنلاین را نیز در نظر گرفته و شما می‌توانید در هرکجای شیراز که باشید از غذاهای لذیذ این رستوران میل کنید.

انواع غذاهای رستوران هفت‌خوان شیراز

همان‌طور که در بالا گفته شد، رستوران هفت‌ خوان شیراز از تنوع غذایی بالایی برخوردار است. در قسمت معرفی رستوران، به‌طور مختصر، غذاهای را که در هر یک از طبقات سرو می‌شوند بیان کردیم. در این قسمت، مفصلاً به معرفی منوی هر یک از طبقات رستوران هفت‌خوان شیراز می‌پردازیم.

رستوران فرود ؛ غذاهای متنوع

رستوران فرود، انواع چلوهای دمی با مرغ، چلو با لوبیا و گردن، آب‌گوشت دیزی مخصوص رستوران هفت‌ خوان شیراز، گوشت لاپلویی ته‌دیگی قابلمه‌ای، انواع خوراک‌های کباب شامل کباب مخصوص، بختیاری، جوجه‌کباب، انواع ته‌چین، کلم‌پلوی شیرازی با انواع گوشت (گوشت قورمه و کوفته‌قلقلی)، باقالی‌پلو با ماهیچه، خوراک ماهی هامور کبابی و حلیم‌بادمجان را سرو می‌کند. همان‌طور که قبلاً هم گفته شد در کافی‌شاپ زریر نوشیدنی‌های گرم و سرد، کیک، دسر و انواع طعم‌های بستنی سرو می‌شود.

رستوران فرود ؛ غذاهای متنوع

رستوران فست‌فود بلیان

در رستوران فست‌فود بلیان، پیتزا میگو، پیتزا لاوین، مرغ کنتاکی، انواع پاستا، انواع اسپاگتی، انواع سالاد و نان سیردار با پنیر و سیب‌زمینی سرو می‌شود.
همان‌طور که در بالا نیز اشاره کردیم، در کافی‌شاپ گیسیا انواع نوشیدنی‌ها (اعم از گرم و سرد)، خوراکی‌های کافی‌شاپی و پیتزای ایتالیایی سرو می‌شود. در رستوران گرسیوز انواع کباب‌ها، شاورما لبنانی، انواع مرغ و انواع برگر‌های مخصوص سرو می‌شود.

رستوران فست‌فود بلیان

رستوران نوفل

در رستوران نوفل انواع سالاد‌ها (شامل سالاد مغز، سالاد بیکن، سالاد میگو، سالاد فصل، سالاد شیرازی، سالاد ماکارونی و سالاد استیک)، انواع خوراک کباب (شامل خوراک کباب‌برگ، خوراک کباب لقمه زعفرانی، خوراک کباب شیشلیک، خوراک کباب سلطانی و خوراک جوجه بدون استخوان)، دو نوع خوراک ماهی، چند نوع پیتزای ایتالیایی، میگو سوخاری، فیش‌اند چیپس، فیش‌اند چیپس با میگو، لازانیای مخصوص رستوران هفت‌ خوان شیراز، دو مدل پاستا، دو نوع اسپاگتی، انواع پیتزا (شامل پیتزا میگو با سبزیجات، پیتزای گوشت و قارچ، پیتزا چیکن آلفردو، پیتزای پنجره‌ای مخصوص تند، پیتزا لاولی، پیتزا مارگاریتا)، انواع همبرگر، انواع ساندویچ، تمام نوع برگر‌ها، چند نوع سوپ، دوپیازه و حلوای کاسه‌ای و چند نوع از نوشیدنی‌هاست.

رستوران سیندخت

در رستوران سیندخت خوراک شنیسل مرغ خوراک، شنیسل ماهی، سبزی‌پلو با ماهی شیر، خوراک جوجه‌کباب بااستخوان، چلوکباب کوبیده باقالی‌پلو، خوراک کباب‌کوبیده گوسفندی و شوید باقالی با گوشت بره به چشم می‌خورد. بد نیست بدانید رستوران هفت‌ خوان شیراز قسمت ویژه‌ای دارد که در آن نان و شیرینی پخته می‌شود و میهمانان و مشتریان اگر علاقه داشته باشند، می‌توانند از آن قسمت نیز استفاده کنند و طعم شیرینی‌ها و نان داغ تازه از تنور درآمده رستوران هفت‌ خوان شیراز را نیز بچشند.

رستوران سیندخت

در ادامه قیمت غذاهای رستوران هفت‌خوان را هم موردبررسی قرار می‌دهیم تا با اطلاعات بیشتری به این رستوران مراجعه کنید. البته توجه کنید این مطلب در اسفند ماه ۱۴۰۰ نوشته شده است و ممکن است در آینده قیمت‌ها تغییر کند.
با توجه به نظرات کاربران و میهمانان این رستوران، به‌طورکلی قیمت منو رستوران هفت‌ خوان شیراز نسبت به دیگر رستوران‌ها اندکی بالاتر است. اما با توجه به تنوع بالای غذاها، با هر بودجه‌ای که در نظر داشته باشید، غذایی برای سفارش دادن در منو پیدا می‌کنید.

قیمت منوی غذاهای رستوران فرود، با توجه به نوع غذا ما بین ۴۵ هزار تومان تا ۳۲۵ هزار تومان متغیر است. قیمت منوی رستوران سیندخت نیز با توجه به نوع غذا از ۱۶ هزار تومان تا ۳۷۵ هزار تومان است. به‌طورکلی در این رستوران قیمت پیش‌غذاها از ۸۵۰۰ تومان (این قیمت مخصوص ماست و خیار است) تا ۳۳ هزار تومان (این قیمت مخصوص حلیم‌بادمجان مخصوص هفت‌خوان شیراز است) است. قیمت غذاهای ایرانی از ۴۵ هزار تومان (این قیمت مخصوص غذای زرشک‌پلو با مرغ شکم پر است) شروع می‌شود و تا ۳۷۵ هزار تومان (این قیمت مخصوص غذای شوید باقالی با گوشت بره دونفره است) ادامه دارد.

قیمت سالاد‌های این رستوران از ۱۲ هزار تومان (این قیمت مخصوص سالاد شیرازی است) تا ۵۸ هزار تومان (این قیمت مخصوص سالاد نوفل است) ادامه دارد. قیمت پاستا‌ها از ۲۱ هزار تومان (این قیمت مخصوص اسپاگتی سبزیجات است) تا ۴۲ هزار تومان (این قیمت مخصوص پاستا پنه گوشت است) خواهد بود.

قیمت سوخاری‌ها از ۸۵۰۰ تومان (این قیمت مخصوص سیلزر است) تا ۸۸۰۰۰ تومان (این قیمت مخصوص مرغ کنتاکی مخصوص خانواده یعنی سه نفره است) ادامه دارد. قیمت پیتزا‌های این رستوران از ۳۳ هزار تومان (قیمت مخصوص پیتزا پنجره‌ای مارگاریتا است) شروع می‌شود تا ۱۲۷ هزار تومان (این قسمت مخصوص پیتزا چهار طعم پنجره‌ای است) ادامه دارد.  

قیمت برگر‌های این رستوران از ۳۱ هزار تومان (این قیمت مخصوص همبرگر است) تا ۱۲۹ هزار تومان (این قیمت مخصوص جعبه برگر خانواده است) است. قیمت‌های دسر این رستوران از دو هزار تومان (این قیمت مخصوص دوغ باتری آپادانا است) تا ۱۶۵۰۰ تومان (این قسمت مخصوص لیموناد فرانسوی است) متنوع است و قیمت‌های بوفه صبحانه رستوران هفت‌ خوان شیراز از ۱۹ هزار تومان (این قیمت مخصوص عرق بیدمشک و نسترن است) الی ۲۳۵ هزار تومان (این قیمت مخصوص کباب کنجه دوسیخ است) ادامه دارد. تمامی این قیمت‌ها در سایت رستوران قابل‌مشاهده است و قبل از مراجعه می‌توانید آن را چک کنید.

بهترین زمان برای دیدن رستوران هفت‌خوان شیراز

با توجه به آنکه رستوران هفت‌ خوان شیراز در ساعت متعددی در شبانه‌روز باز است و به مشتریان و مهمانان خود خدمت‌رسانی می‌کند، در اغلب ساعات شبانه‌روز می‌توانید از این رستوران زیبا بازدید کنید؛ البته شلوغی رستوران در ساعات پیک روز و شب طبیعی است.

ازلحاظ فصل مناسب برای بازدید از رستوران، باید گفت این رستوران به نحوی طراحی و معماری شده که در تمام فصول سال می‌توانید از امکانات آن استفاده کنید و هیچ محدودیتی نخواهید داشت. اما اگر از شهرهای دیگر می‌خواهید به شیراز سفر کنید و این رستوران زیبا و جذاب را ببینید، بهترین زمان برای سفر به شهر شیراز، فصل بهار و ماه اردیبهشت است که هم می‌توانید از زیبایی‌های شهر شیراز لذت ببرید و هم از فضای دل‌چسب رستوران هفت‌خوان دیدن کنید.

راه‌های دسترسی به رستوران هفت‌خوان شیراز

ابتدا باید آدرس رستوران هفت‌ خوان شیراز را بیان کنیم؛ این رستوران در بلوار آیت‌الله ربانی و نزدیک دروازه قرآن در کوچه هفدهم واقع‌شده است. توصیه ما این است که اگر می‌خواهید از مرکز شهر به سمت رستوران هفت‌ خوان شیراز بروید، باید ابتدا وارد بلوار شهدای حج بشویید، سپس به خیابان مثنوی و پس از خیابان مثنوی از کنارگذر رانندگی کنید و وارد خیابان پیشرو شوید. بعد از خیابان پیشرو به بلوار هجرت بپیچید و پس از رسیدن به میدان ابوالکلام وارد خیابان روانی شوید. کمی پس از میدان به رستوران می‌رسید.

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره رستوران هفت‌ خوان شیراز تماس حاصل کنید. شماره تلفن رستوران عبارت است از :  07132270000

جاهای دیدنی اطراف رستوران هفت‌خوان شیراز

رستوران هفت‌ خوان شیراز از لحاظ جایگاه مکانی در جایگاه بسیار خوبی در شهر شیراز قرار گرفته است. این رستوران در نزدیکی مکان‌های دیدنی شیراز، ازجمله آرامگاه حافظ، باغ جهان‌نما و دروازه قرآن قرار دارد؛  به همین جهت میهمانان و مشتریان محترم می‌توانند قسمتی از وقت خود را صرف بازدید از این اماکن کنند. همچنین رستوران هفت‌ خوان شیراز به هتل بزرگ شیراز  و هتل رویال شیراز نزدیک است، و مشتریان می‌توانند اقامتی خاطره‌انگیز در آن مکان داشته باشند.

جمع‌بندی

همان‌طور که مشاهده کردید، رستوران هفت‌ خوان شیراز تنها یک رستوران نیست و به‌نوعی یک مرکز گردشگری نیز به ‌شمار می‌رود. در این رستوران در کنار تنوع بالای منوها و غذاها، می‌توانید از گردش در فضاهای مختلف رستوران و مشاهده دکوراسیون خاص هر طبقه لذت ببرید. همچنین در کنار صرف غذا، انواع موسیقی‌های پاپ و کلاسیک نیز لحظات شما و خانواده را لذت‌بخش و خاطره‌انگیز خواهند کرد.

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
نوروزی ۱۴۰۲/۸/۱۷

سبک معماری و منحصر به فرد این رستوران باعث میشه برای یکبار هم که شده تجربه ش کنی

  مدیر سایت۱۴۰۲/۸/۱۸

نوروزی عزیز کاملا درست با نظرتون موافقیم امیدواریم که هرچه زودتر فرصت و امکان این سفر رو داشته باشید

ماندانا ۱۴۰۲/۲/۲۳

مرسی از توضیحاتتون جالب بود بهترین رستوران ایران هفت خوان واقعا هم طرح جالبی رو ارائه کرده و ساخته

  مدیر سایت۱۴۰۲/۲/۲۳

ماندانا همره عزیز رهی نو ممنون از شما و توجه تون همیشه شاد و سربلند باشید

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...