رَهی نو

هتل های شیراز

اگر عطر بهارنارنج، خانه‌های قدیمی، باغ‌های سرسبز، آثاری از گذشتگان و تفریحات بی‌نظیر را دوست دارید حتماً در یکی از هتل های شیراز اقامت کنید.
شیراز شهری که از زمان‌های دور با زیبایی‌های خاص و جاذبه‌های تاریخی خود هر سلیقه و خواسته‌ای را راضی نگه می‌دارد.
شما در سفر به این کهن شهر می‌توانید از جاهای گردشگری چون حافظیه، سعدیه، مسجد نصیرالملک، باغ ارم، باغ جهان‌نما، ارگ کریم‌خان زند، باغ نارنجستان قوام، باغ عفیف‌آباد، حمام و بازار وکیل و غیره دیدن کنید.
شیراز طیف گسترده‌ای از گردشگران را به خاطر تمدن کهن و جذابیت‌های گردشگری دارد، این موضوع موجب شده است هتل‌ها، سوئیت‌ها، هتل‌آپارتمان‌ها، ویلاها و بوم گردی‌های زیادی در سطح شهر قرار بگیرند.
هتل‌های زیبای شیراز با معماری خاص و امکانات رفاهی فرصتی فراهم می‌کنند تا در آغوش زیبایی‌های این شهر استثنایی غرق شوید.
از هتل‌های لوکس با تاریخچه‌های طولانی گرفته تا اقامتگاه‌های بومی با فضای سنتی شیراز، این شهر به گردشگران خود تنوع بی‌نظیری از انتخاب‌ها ارائه می‌دهد.

در این مقاله از سایت رزرو آنلاین هتل رهی نو، با هم سفری خواهیم کرد به دنیای هتل‌های جذاب شیراز، جایی که تاریخ با مدرنیته، زیبایی با رفاه و خاطرات با امکاناتی لوکس هم‌آمیخته شده‌اند.

اطلاعات کامل رزرو هتل های شیراز

شیراز مرکز تمدن ایرانی، پایتخت استان فارس و یکی از محبوب‌ترین نقاط گردشگری در ایران است، به همین دلیل هتل‌های شهر شیراز مورد استقبال مسافران قرارگرفته‌اند.
 به لطف آب‌وهوای ملایم، سفر به شیراز در هر فصلی می‌تواند دلپذیر باشد، اما بهار بهترین زمان برای بازدید از آن فصل بهار خواهد بود. خواه به تاریخ علاقه‌مند باشید یا شعر یا طبیعت، شیراز چیزی برای جذب کردن شما دارد.
 گردش در باغ‌های شیراز، بازار قدیمی شهر، حافظیه و شعرخوانی ایرانیان در آن، هرکدام می‌تواند از جاذبه‌های توریستی شیراز به‌حساب آید.
ازآنجاکه شهر شیراز محبوب‌ترین شهرهای ایران برای گردشگری است، اگر قصد سفر و بازدید از این گنجینه تاریخی ایران را دارید، بهتر است قبل از برنامه‌ریزی سفر، زمان‌های پیک سفر را در نظر بگیرید.
بهترین فصل سفر به شیراز و اقامت در هتل بهار و بهترین ماه آن اردیبهشت است. چرا که هم زیبایی باغ‌ها در این زمان در نقطه اوج خود است و هم جمعیت مسافران نسبت به فروردین کمتر است. 
قبل از سفر به شیراز حتماً نسبت به رزرو هتل اقدام کنید. در این مقاله می‌توانید مزایای رزرو آنلاین هتل نسبت به رزرو حضوری را بخوانید. چرا که کمتر زمانی پیش می‌آید که شهر خالی از مسافر باشد و احتمال پر بودن هتل‌ها در تمام فصل‌ها هست. با انتخاب رزرو آنلاین می‌توانید علاوه بر انتخاب هتلی مناسب، از تخفیف‌های خاص هتل‌ها نیز بهره‌مند شوید.
شرکت شباهنگ میثاق جنوب یا همان رهی نو، با ارائه‌ بهترین هتل‌ها در سرتاسر ایران، امکان اقامتی دل‌نشین را برای مسافران فراهم می‌کند. یکی از بهترین هتل‌های این مجموعه، هتل‌های شهر شیراز است.
 اگر قصد رزرو هتل در شیراز را دارید، تنها کافی است که پس از ورود به سایت، به پروفایل هتل موردنظرتان بروید و تاریخ ورود و خروج را انتخاب کرده و گزینه مشاهده را بزنید.
بعد از انتخاب نوع و تعداد اتاق و رفتن به مرحله بعد، اطلاعات رزرو کننده را وارد کنید و درصورتی‌که از قبل در سایت رهی نو ثبت‌نام نکرده‌اید، برای خود اکانت بسازید.
پس از انتخاب گزینه‌های موردنظر و پذیرفتن قوانین و مقررات، درخواست رزرو برای کارشناسان ارسال می‌شود؛ در صورت تأیید از سوی کارشناس، بعد از شمارش معکوس، درگاه پرداخت اینترنتی برای شما باز می‌شود و باید هزینه اقامت را پرداخت کنید تا فرآیند رزرو هتل‌ های شیراز به پایان برسد.

اطلاعات کامل رزرو هتل های شیراز

مزایای رزرو هتل‌های شهر شیراز در رهی نو چیست؟

یکی از بزرگ‌ترین مزایای رزرو هتل در شیراز از طریق سامانه رهی نو، این است که شما می‌توانید بدون هیچ دردسری کامل‌ترین لیست هتل های شیراز را پیش روی خود داشته باشید و با توجه به امکانات، قیمت و موقعیت مکانی هتل‌ها مکان موردنظر و مناسب خود را رزرو کنید.

در این سامانه، از ارزان ترین هتل ‌های شیراز تا بهترین هتل‌ها را پیدا خواهید کرد؛ بنابراین هر خانواده با هر توان مالی و سلیقه‌ای امکان رزرو را از طریق سامانه رهی نو خواهد داشت.
 
یکی دیگر از مزایای سامانه رهی نو، باشگاه مشتریان آن است. شما با هر فعالیت آنلاین از طریق این سامانه، امتیازی دریافت می‌کنید که بعداً می‌توانید با این امتیازات اعتبار بخرید و از تخفیف‌های رزرو هتل برای دفعه‌های بعدی استفاده کنید. در ضمن جشنواره‌ها و کمپین‌های رهی نو نیز از دیگر ویژگی‌های باشگاه مشتریان محسوب می‌شوند.

بهترین وسیله سفر و اقامت در شیراز

برای سفر به شیراز گزینه‌های مناسبی در دسترس است. فرودگاه بین‌المللی شیراز به‌طور منظم به تمام شهرهای بزرگ و برخی شهرهای کوچک ایران پرواز می‌کند. پروازهای بین‌المللی به استانبول، دوبی، شارجه، کویت و دوحه نیز به‌صورت هفتگی صورت می‌گیرد. 
برخی از بهترین هتل های شیراز با رزرو هتل ترانسفر فرودگاهی دارند و تنها کافی است ساعت فرود خود را ارائه دهید. غیر از هواپیما می‌توان از اتوبوس یا ماشین شخصی نیز استفاده کرد. جاده‌های شیراز به بسیاری از بخش‌های کشور متصل هستند.
ترمینال اصلی اتوبوس‌رانی شیراز حدود چهار کیلومتر از مرکز شهر فاصله دارد. مدت‌زمان سفر از  یزد به شیراز شش ساعت، اصفهان به شیراز هفت ساعت و تهران به شیراز ده ساعت است. قیمت‌ها نیز برحسب نوع شرکت‌های اتوبوس‌رانی تفاوت دارد.
 همچنین شیراز از طریق بزرگراه‌ها با اصفهان، کرمان، بوشهر، اهواز، یاسوج و بندرعباس ارتباط دارد. برای ورود به شیراز، می‌توان از قطار نیز استفاده کرد.
 ایستگاه قطار شیراز حدود سه سال است که تکمیل‌شده و قطار تهران به شیراز در این مسیر تردد می‌کند. بااین‌حال سفر با اتوبوس حدود دو ساعت کمتر از سفر با قطار زمان می‌برد.

اقامت در هتل‌های عالی شیراز

به علت توریستی بودن شهر شیراز، طیف وسیعی از هتل‌های 5 ستاره مانند هتل بزرگ شیراز 5 ستاره که نظرات بسیار مثبتی از سوی مسافران دریافت کرده است تا اقامتگاه‌های سنتی شیراز در این شهر در دسترس قرار دارند.
ازآنجاکه جاذبه‌های گردشگری شیراز زیاد است مهم‌ترین نکته در انتخاب هتل می‌تواند موقعیت جغرافیایی و نزدیکی آن به آثار تاریخی مانند مسجد وکیل، ارگ کریم‌خان و ... باشد.
آن دسته از هتل‌ها که چهار و پنج ستاره هستند امکانات و خدمات رفاهی بی‌نظیری از قبیل سالن ورزشی مجهز، استخر، اسپا، سونا، بیلیارد و ... برخوردارند و اکثر پرسنل آن‌ها کاملاً آموزش دیده و مسئولیت‌پذیر هستند.
تاکسی‌های هتل برای رفت‌وبرگشت به کلیه مکان‌های گردشگری به‌طور منظم در دسترس هستند و برخی هتل‌ها برای مکان‌های تاریخی و خارج از شهر، راهنماهای مخصوصی دارند که به زبان انگلیسی مسلط هستند.
برخی از هتل‌ها به سبک سنتی طراحی‌شده‌اند و با سکونت در آن‌ها علاوه بر اقامتی دلپذیر، می‌توان از سبک معماری اصیل ایرانی نیز لذت برد. اقامتگاه‌های شیراز به سه دسته هتل‌های شهر شیراز ارزان قیمت، قیمت مناسب و لوکس تقسیم می‌شوند.

اقامت در هتل_های عالی شیراز

بهترین هتل‌های محبوب شیراز

ازآنجاکه شیراز، شهری توریستی، زیبا و دل‌نشین محسوب می‌شود و مسافرانی نه‌تنها از سرتاسر ایران، بلکه دنیا را در خود جای می‌دهد، بنابراین تعداد هتل‌های آن بسیار زیاد است.
در این ‌میان، تعداد بهترین هتل‌های شهر شیراز نیز از تعداد انگشتان دست خارج هستند که از آن جمله می‌توان به هتل‌های 5 ستاره‌ای مثل هتل زندیه و هتل چمران، هتل‌های 4 ستاره مثل هتل رویال و هتل الیزه و یکی از لوکس‌ترین و بهترین هتل‌های شیراز یعنی هتل بزرگ شیراز یا گرند هتل شیراز اشاره کرد. در ادامه، این هتل‌ها را با دسته‌بندی‌های مختلف به شما معرفی می‌کنیم.

هتل‌های 5 ستاره شیراز

همان‌طور که می‌دانید در ایران، بالاترین هتل‌ها ازلحاظ کیفیت، هتل‌های 5 ستاره هستند؛ بنابراین اگر به دنبال بهترین هتل شیراز هستید، باید به دنبال هتل‌های 5 ستاره شیراز بگردید.
به‌طورکلی امکاناتی که باید در هتل‌های 5 ستاره وجود داشته باشند و همین امکانات هستند که آن‌ها را از سایر هتل‌ها با ستاره‌های پایین‌تر جدا می‌کنند، مواردی هستند از قبیل اسپا، آب‌گرم، پیشخدمت شخصی، اتاق بازی کودکان، استخر، سالن بدن‌سازی و رستورانی با بهترین و لذیذترین غذاها و همین‌طور مینی بار در اتاق.
این در حالی است که هتل‌های 5 ستاره مسلماً تمامی امکانات سایر هتل‌ها با ستاره‌های کمتر را نیز باید داشته باشند. هتل‌های 5 ستاره شیراز عبارت‌اند از:
•    هتل بزرگ شیراز (Grand Hotel Shiraz)
•    هتل هما (Homa Hotel)
•    هتل پرسپولیس (Persepolis Hotel)
•    هتل پارس (Pars Hotel)
•    هتل چمران (Chamran Hotel)
•    هتل زندیه (Zandiyeh Hotel)

هتل_های 5 ستاره شیراز

هتل‌های 4 ستاره شیراز

در مرتبه بعدی، هتل‌های 4 ستاره قرار می‌گیرند که وجه تمایزشان با هتل‌های 3 ستاره و پایین‌تر، خدمات 24 ساعته اتاق، خدمات دربان، پیشخدمت پارکینگ و همین‌طور ارائه خدمات دوخت، واکس کفش، شستن لباس، خشک‌شویی و اتوشویی در هتل و نیز حوله و دمپایی حمام و سشوار و لوازم بهداشتی در هر اتاق است. هتل‌های 4 ستاره شیراز هم از این قرار هستند:
•    هتل ستارگان (Stars Hotel)
•    هتل رویال (Shiraz Royal Hotel)
•    هتل الیزه (Elysee Hotel)
•    هتل آریوبرزن (Ariyobarzan Hotel)

قیمت هتل در شیراز

ازآنجایی‌که تعیین قیمت هتل‌ها به عوامل متعددی ازجمله فصل سفر، تعداد و امکانات اتاق‌ها، نوع هتل، موقعیت مکانی و... بستگی دارد، بنابراین نمی‌توان هزینه مشخصی را عنوان کرد.
 اما نکته مثبت قضیه اینجاست که رهی نو با ارائه انواع هتل‌ها با امکانات مختلف به مشتریان، دست شما را برای انتخاب هتل موردنظرتان با توجه به بودجه تعیین‌شده باز می‌گذارد.
 بنابراین برای آگاهی از هزینه هتل در شیراز کافی است به سامانه رهی نو سر بزنید تا از قیمت هتل‌های مدنظرتان مطلع شوید.

هتل‌های گران قیمت لوکس شیراز

شیراز را همان‌طور که باغ بهارنارنج‌های خوش عطر و بو می‌دانید، می‌توانیم آن را مهد هتل‌های لوکس و پر از آرامش ایران نیز در نظر بگیرید.
پیش‌تر گفتیم که هتل‌های 5 ستاره در ایران جزو بهترین و باکیفیت‌ترین هتل‌ها محسوب می‌شوند که بیشترین امکانات را دارند، بنابراین طبیعی است که اگر لوکس‌ترین و گران‌ترین هتل‌های مجلل شیراز نیز به شمار بیایند.
 هتل بزرگ شیراز، هتل هما، هتل پارس، هتل چمران، هتل پرسپولیس و هتل زندیه، همگی هتل‌هایی هستند که اگر قصد یک اقامت لاکچری و کاملاً بی‌دغدغه را در شیراز دارید و هزینه‌اش هم به‌هیچ‌عنوان برای شما مهم نیست، باید حتماً یک‌بار اقامت در آن‌ها را امتحان کنید.

هتل_های گران قیمت لوکس شیراز

هتل‌های ارزان قیمت شیراز

مژده خوب برای گردشگرانی که به شهر شیراز می‌آید این است که هتل‌های ارزان قیمت نیز در شیراز با بهترین کیفیت به گردشگران و توریست‌ها سرویس می‌دهد.
اگر می‌خواهید با کمترین بودجه در یک فضای مناسب اقامت کنید، هتل‌های ارزان قیمت شیراز در نقاط بسیار مناسب شهر تأسیس شده است.
این هتل‌های ارزان قیمت همواره تمیزترین اتاق‌خواب‌ها، بهترین غذاها، امکانات تفریحی و فضاهای سنتی را به شما ارائه خواهند داد. با اقامت در هتل‌های ارزان قیمت شیراز نیز می‌توانید امکانات مناسبی را برای داشتن یک سفر ایده آل داشته باشید.
1.    اقامتگاه طاها: اقامتگاه سنتی طاها در محله سنتی سنگ سیاه و رو به روی کلیسای ارامنه واقع‌شده است.
2.    هتل دریا: هتل دریا در خیابان پیروزی واقع‌شده است و امکاناتی چون وای فای و. ندارد.
3.    اقامتگاه گلشن: این اقامتگاه گلشن شیراز ایوان سنتی‌اش معروف است و تور روزانه‌ای برای پاسارگاد و تخت جمشید دارد.
4.    هتل نیایش: این هتل یکی از هتل های شیراز ارزان قیمت است که تازه تأسیس بوده و حیاط داخلی زیبا و رستوران مناسبی دارد. صبحانه در این هتل رایگان است اما سرویس‌هایی مانند سرو چای در اتاق و خشک‌شویی در این هتل هزینه بالایی دارند و بهتر است قبل از انتخاب سرویس، از هزینه آن مطلع شوید. این هتل نیز خدمات گردشگری به تخت جمشید را به‌صورت روزانه ارائه می‌دهد.
5.    هتل پردیس:  نزدیکی به حمل‌ونقل عمومی مزیت این هتل به‌حساب می‌آید. صبحانه در آن رایگان است و نسبت به خدماتی که ارائه می‌کند، اقامت در آن هزینه بسیار مناسبی دارد.
6.    هتل‌آپارتمان آریان: در این هتل هم اتاق‌های خصوصی در دسترس است و هم خوابگاه عمومی. 
7.    هتل صدرا: هتل ارزان صدرا در مرکز شهر شیراز در نزدیکی مسجد نصیر الملک، مسجد وکیل، حمام وکیل و ارگ کریم‌خان قرار دارد.  اتاق‌های آن بسیار تمیز و صبحانه آن رایگان است.

هتل_های ارزان قیمت شیراز

هتل‌های خوب شیراز باقیمت مناسب

همواره می‌توانید در بهترین منطقه‌های شیراز ازلحاظ جغرافیایی و نزدیکی به اماکن تاریخی و مراکز خرید هتل‌ها با قیمت مناسب را برای اقامت خود رزرو کنید.
 هتل‌های قیمت مناسب شیراز ازلحاظ تجهیزات رفاهی و اقامتی بهترین‌ها را در صنعت هتلداری به شما ارائه می‌کنند. این هتل‌های قیمت مناسب با کادری مجرب و حرفه آماده پذیرایی از شما هستند.
 شما می‌توانید در رهی نو بهترین هتل‌های قیمت مناسب شیراز را در مرکز شهر با یک قیمت عالی برای اقامت خود رزرو کنید.
 تمام آن چیزی که از یک سفر توریستی می‌خواهید در این هتل‌ها در کنار هم قرار گرفته است. تمام این هتل‌های محبوب شیراز باقیمت مناسب که در این لیست آمده‌اند، گشت شهری و برون‌شهری و ترنسفر رایگان به فرودگاه ارائه می‌دهند.
1.    هتل آپادانا: این هتل در نزدیکی مرکز شهر واقع‌شده و به مراکز دیدنی شهر نزدیک است.
2.    هتل آریو برزن: این هتل در نزدیکی مجموعه زندیه واقع‌شده و معماری متمایز و سنتی از ویژگی‌های برجسته آن است.
3.    هتل ارم:‌ هتلی سه ستاره در نزدیکی مجموعه زندیه که کیفیت خدمات آن در حد استاندارد است.
4.    هتل پارسه:‌ هتلی چهار ستاره و در نزدیکی مجموعه زندیه است.
 
اقامت در هتل‌های آرام شیراز با کمترین هزینه
اگر قصد دارید که در سفر به این شهر به سراغ هتل‌های ارزان شیراز بروید، اما از طرفی حساس هستید و اقامت در هتل‌ها یا هتل‌آپارتمان‌های 1 یا 2 ستاره را نمی‌پسندید، باید کمی وقت بیشتری صرف کرده و جست‌وجو کنید.
نیازی نیست که کل اینترنت را زیرورو کنید. در سایت رهی نو به دنبال هتل‌های 3 یا 4 ستاره‌ای باشید که در روزها یا شرایط خاص، تخفیف‌های ویژه‌ای برای هتل خود در نظر گرفته‌اند. اگر دائماً سایت را رصد کنید، احتمالاً زودتر به نتیجه می‌رسید.
 همچنین می‌توانید سفر خود را به زمانی موکول کنید که به آف‌سیزن معروف است؛ یعنی وقتی‌که معمولاً مسافران، کمتر به آن منطقه سفر می‌کنند و درنتیجه هزینه‌های پایین‌تری دارد.
هرچند سفر در این زمان‌ها سختی‌های خاص خودش را دارد، اما ازنظر اقتصادی به‌صرفه‌تر است. زمستان و تابستان، آف‌سیزن شیراز محسوب می‌شوند.

امکانات بهترین هتل‌های لوکس شیراز

شیراز به‌عنوان اولین مقصد گردشگری و توریستی در ایران هتل‌های زیادی را در بافت شهری خود دارد. هرکسی که می‌خواهد برای گردش به این شهر بسیار زیبا و تاریخی سفر کند، باید این موضوع را بداند که شیراز این شهر زیبا برای تمام گردشگران خود با هر بودجه و سلیقه‌ای یک محل اقامتی دارد.
پس از دیدار از بناهای تاریخی شیراز نگران اقامت خود در این شهر نباشید. همواره می‌تواند در بهترین هتل‌ها اعم از هتل‌های پنج ستاره، چهار ستاره و سه ستاره استان فارس و شهر شیراز اقامتی بسیار رؤیایی و مهیج را تجربه نمایید.
 هتل‌هایی که در ادامه نام خواهیم برد گشت شهری، برون‌شهری، راهنمای گردشگری و ترنسفر رایگان به فرودگاه ارائه می‌کنند.
1.    هتل چمران: هتل چمران شیراز 5 ستاره، مکانی لوکس و مدرن و مرتفع‌ترین هتل شیراز است که در منطقه قصرالدشت قرار دارد. طبقه‌های بالای این هتل منظره‌ای رؤیایی و شگفت‌انگیز از شهر شیراز در برابر مسافران قرار می‌دهند. 
2.    هتل هما: هتل 5 ستاره هما در شیراز، در یکی از زیباترین باغ‌های شیراز واقع‌شده و هتل تجاری درجه‌یک به شمار می‌آید.
3.    هتل‌های بین‌المللی پارسیان: این هتل چهار ستاره در نزدیکی بازار اصلی شیراز قرار دارد و از مجموعه هتل‌های بین‌المللی پارسیان است.
4.    هتل بین‌المللی پرسپولیس: هتل پنج ستاره پرسپولیس شیراز که یکی از بهترین هتل های شیراز  به‌حساب می‌آید، چندین تالار مجلل و مجموعه ورزشی مجهزی دارد که از ویژگی‌های خاص این هتل به‌حساب می‌آید.
انتخاب بهترین هتل‌های شهر شیراز بر اساس موقعیت مکانی
وقتی صحبت از سفر و در پی آن رزرو اقامتگاه می‌شود، یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها موقعیت مکانی آن است؛ اینکه محل اقامتتان کجا باشد تا برای رفت‌وآمد در شهر مقصد به دردسر نیفتید؛ یعنی هم به مراکز سیاحتی و تفریحی نزدیک باشید، هم به مراکز خرید بزرگ و مهم و هم اگر سفر زیارتی در پیش دارید، به مراکز زیارتی.
 در ضمن همه این موارد بستگی به این دارد که با چه وسیله نقلیه‌ای سفر می‌کنید. اگر با اتومبیل شخصی خودتان سفر می‌کنید، باید هتل خود را در منطقه‌ای انتخاب کنید که رفت‌وآمد خودرو در آنجا آسان‌تر باشد و شرایط پارکینگ هتل یا اطراف آن را هم بررسی کنید.
 اگر با قطار، هواپیما یا اتوبوس به شیراز می‌روید، باید شرایط دسترسی هتل به مراکز حمل‌ونقل عمومی شهر مقصد را در نظر بگیرید.

امکانات بهترین هتل_های لوکس شیراز

هتل‌های باکیفیت شیراز خیابان زند

هتل‌های خیابان زند شیراز را از دو جهت می‌توانید برای اقامت خود انتخاب کنید. اولین مورد موقعیت جغرافیایی خیابان زند و نزدیکی به اماکن تاریخی است.
 مورد بعدی کیفیت خوب هتل‌هایی است که در این خیابان قرار گرفتند. اگر قصد شما از سفر به شیراز دیدن اماکن تاریخی مانند مزار شاعر بزرگ حافظ شیرازی و یا دیدار بازار و حمام وکیل است، هتل در شیراز در خیابان زند می‌توانند  انتخاب مناسبی برای شما باشند. 
البته این نکته را فراموش نکنید که اگر می‌خواهید به مراکز تاریخی خارج شهر شیراز مثل تخت جمشید یا سایر موارد سر بزنید، از این خیابان‌های شهری تا آنجا کمی برایتان دور خواهد شد.
 موقعیت جغرافیایی خیابان زند در شیراز به‌گونه‌ای است که هتل‌های آن به فرودگاه نیز نزدیک هستند و علاوه بر این، مورد دومی که به آن اشاره کردیم، کیفیت خوب هتل‌های شهر شیراز در خیابان زند است.
تمام هتل‌هایی که در خیابان زند شیراز قرار دارند، بسیار باکیفیت بوده و برای اقامت مسافران بسیار مناسب هستند.
 تنوع هتل‌ها در خیابان زند به‌گونه‌ای است که می‌توانید با هر بودجه‌ای از هتل‌های 5 ستاره تا هتل‌های 2 ستاره بسیار خوب را برای اقامت خود رزرو کنید.
 در قسمت زیر می‌توانید به ترتیب درباره هتل‌های 5 ستاره، 4 ستاره، 3 ستاره و 2 ستاره که در خیابان زند شیراز قرارگرفته‌اند، بیشتر بخوانید.
1.    هتل پارس شیراز: یک هتل 5 ستاره که موقعیت جغرافیایی بسیار مناسب برای اقامت دارد. همواره می‌توانید با اقامت در این هتل به اماکن تاریخی شیراز نزدیک باشید.
2.    هتل کریم‌خان زند: این هتل به آرامگاه شاعر پرآوازه حافظ شیرازی بسیار نزدیک است.
3.    هتل ارم: یکی از آن هتل‌هایی است که به مکان‌های تاریخی نزدیک بوده و با فاصله مناسب به باغ شاپوری شیراز قرار دارد.
4.    هتل کوثر: هتلی سه ستاره که ازنظر کاربران برای اقامت مناسب است. این هتل تا اماکن تاریخی مانند حمام وکیل کمتر از 5 دقیقه فاصله دارد.
5.    هتل الیزه شیراز: هتل الیزه شیراز از هتل‌های 4 ستاره شیراز است. هتل ممتاز الیزه در منطقه معالی‌آباد در خیابانی کاملاً مسکونی و به‌دوراز شلوغی شهر در شمال غربی شهر شیراز قرار دارد. اتاق‌های این هتل با دکوراسیون مدرن مجهز هستند.

هتل_های باکیفیت شیراز خیابان زند

هتل‌های باصفای شیراز خیابان رودکی

خیابان رودکی در شیراز خیابان بسیار زیبا و دلپذیر برای گردشگرانی است که برای دیدار از شیراز به این شهر می‌آیند.
خیابان بسیار زیبای رودکی در یک سمت خود رودخانه خشک را دارد و در سمت دیگر مراکز اماکن تاریخی را نیز در معرض نمایش  گردشگران می‌گذارد.
علاوه بر این موضوع موقعیت جغرافیایی هتل های شیراز در خیابان رودکی به‌گونه‌ای است که از مسیر رفت‌وآمد و تردد با وسایل نقلیه عمومی برای مسافران بسیار آسان خواهد بود.
 گردشگران در این خیابان به‌راحتی به ایستگاه‌های اتوبوس و مترو برای تردد خود به اماکن تاریخی یا فروشگاه‌های مختلف دسترسی دارند. 
اگر می‌خواهید در یک خیابان خوب در شیراز اقامت داشته باشید و بتوانید به مکان‌های زیادی به‌راحتی دسترسی پیدا کنید، خیابان رودکی می‌تواند انتخاب مناسبی برایتان باشد.
 اگر از ابتدای امر این موضوع مشخص شود که هدف شما از سفر به شیراز چیست؟ می‌توانید بهترین هتل را در بهترین خیابان برای اقامتتان انتخاب کنید. با ما در بخش بعدی با معرفی چند هتل بسیار محبوب در خیابان رودکی شیراز همراه باشید.
1.    هتل آریوبرزن: اگر اهل گشت‌وگذار در بازارهای سنتی شیراز هستید، این هتل به بازار وکیل بسیار نزدیک است.
2.    هتل رودکی: این هتل، مکانی نوستالژی و سنتی دارد و می‌تواند یک انتخاب ایده‌آل برای دوستداران چنین سبکی باشد. همچنین قیمت این هتل برای اقامت بسیار مناسب است.
3.    هتل صدرا: یک هتل 2 ستاره برای اقامت به‌یادماندنی در شیراز است. با کمتر از 15 دقیقه پیاده‌روی به سعدیه شیراز می‌رسید.

هتل_های باصفای شیراز خیابان رودکی

هتل‌های مناسب شیراز در مرکز شهر

وقتی در مورد موقعیت جغرافیایی یک مکان از اصطلاح مرکز شهر استفاده می‌شود، به آن معنی است که این مکان در موقعیت بسیار ایده‌آلی قرار دارد.
 با توجه به این موضوع که در تمام کشورها ثابت‌شده است می‌توان گفت که هتل‌هایی که در مرکز شهر شیراز قرار دارند، از بهترین‌ها محسوب می‌شوند.
 هنگامی‌که در مرکز یک مکان قرار بگیرید، دسترسی به همه‌چیز برایتان آسان می‌شود؛ بنابراین اگر می‌خواهید به تمام مراکز دیدنی، مراکز تاریخی، گردشگری و خرید یا هر چیزی که مدنظرتان است، دسترسی آسان داشته باشید می‌توانید هتل در مرکز شهر را انتخاب کنید.
ویژگی بسیار مناسبی که درباره هتل‌هایی که در مرکز شهر شیراز وجود دارد، کیفیت بسیار خوب و قیمت بسیار مناسب آن برای گردشگران است.
همواره می‌توانید با اقامت در مرکز شهر شیراز به لوکس‌ترین هتل‌های شهر و یا معمولی‌ترین هتل‌ها دسترسی داشته باشید.
رفت‌وآمد با قرار گرفتن در مرکز شهر برایتان آسان خواهد بود. گرچه کمی ترافیک شهری را نیز تجربه می‌کنید. فاصله شما با مراکز تاریخی مناسب است.
همچنین فروشگاه‌های بین‌المللی و جشنواره‌های بین‌المللی شیراز در نزدیکی شما برگزار می‌شود. ما در قسمت بعدی به بررسی سه مورد از بهترین هتل‌هایی می‌پردازیم که در خیابان مرکز شهر شیراز قرارگرفته‌اند. 
1.    هتل هما شیراز: هتلی لوکس و پنج ستاره در مرکز شهر با آب‌وهوای بسیار خوب است. این بنای بسیار زیبا در مجاورت رودخانه خشک و پارک شهر قرار دارد.
2.    هتل زندیه شیراز: هتل پنج ستاره بسیار زیبا که به مجموعه‌های زندیه نیز نزدیک است و علاوه بر آن در نزدیکی ارگ کهن‌سال شهر شیراز قرار دارد.
3.    هتل چمران: هتلی با مدرن‌ترین مجموعه ورزشی در مرکز شهر شیراز است. اگر می‌خواهید در سفر خود به نمایشگاه بین‌المللی شیراز نیز سر بزنید این هتل به سبب نزدیکی به این مکان می‌تواند برایتان بهترین انتخاب باشد.
4.    هتل بزرگ: این هتل به تمام مراکز تجاری اصلی شهر نزدیک است.

هتل_های مناسب شیراز در مرکز شهر

هتل آپارتمان های شیراز در نزدیکی حرم شاه‌چراغ

شاه‌چراغ به‌عنوان بزرگ‌ترین مرکز زیارتی شیراز به مکانی مبدل گشته است که هر ساله هزاران هزار گردشگر را جذب تماشای خود می‌کند.
آرامگاه برادر امام رضا شاه‌چراغ نام دارد. سبک معماری که برای ساخت این حرم به کار گرفته‌شده است، بسیار منحصربه‌فرد و جادو گونه به نظر می‌رسد.
 این مکان توانسته است با جاذبه‌های معنوی خود افراد زیادی را  به این مکان جذب کند. علاوه بر بُعد معنوی آن بُعد مادی شهر شیراز نیز باوجوداین جاذبه بسیار زیبا، پیشرفت‌های زیادی را تجربه کرده است.
صنعت هتلداری توانسته است در خیابان‌های منتهی به حرم شاه‌چراغ با ساخت هتل های شیراز نزدیک شاه‌چراغ گام‌های بزرگی را برای اقامت گردشگران بردارند.
می‌توانید در حوالی حرم شاه‌چراغ هتل‌آپارتمان‌های زیادی را مشاهده کنید که با کیفیت بسیار بالای خود هر روزه پذیرای گردشگران زیادی هستند.
هتل آپارتمان‌های شیراز در خیابان شاه‌چراغ علاوه بر جاذبه بدیعی که به آن نزدیک هستند، در مجاورت مکان‌های تاریخی دیگری نیز قرار دارند.
 بنابراین اگر می‌خواهید به شیراز سفر کنید و دیدار از حرم شاه‌چراغ در اولویت شما قرار دارد باید بدانید که ازلحاظ اقامتی در این خیابان هیچ مشکلی برایتان وجود نخواهد داشت.
1.    هتل پارسه: این هتل در فاصله کمتر از 10 دقیقه‌ای به شاه‌چراغ شیراز قرار دارد.
2.    هتل سنتی پنج دری: هتل بسیار زیبای سنتی که خاطرات بسیار رؤیایی در شیراز برایتان به وجود می‌آورد.
3.    هتل حافظ: هتلی دوستاره با بهترین قیمت‌ها در نزدیکی شاه‌چراغ است.

نکات مهم در خصوص رزرو هتل‌های معروف شیراز

سایت رهی نو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال قوانین کلیه هتل‌ها ازجمله هتل‌های شهرشیراز و نیز نسبت به خدمات هتل‌ها مثل پذیرش، استقبال، کیفیت غذا و اتاق و غیره ندارد.
اگر در موارد نادر، به خاطر اشتباه پیش‌آمده از سوی پذیرش هتل، رزرو شما چند ساعت پس از واریز لغو شد، سایت سعی می‌کند جایگزینی در هتل‌های زیبای شیراز برای مسافر پیدا کند و درصورتی‌که این امر امکان‌پذیر نبود، مبلغ را به‌حساب مسافر بازمی‌گرداند. در این موارد مسافر حق اعتراض نسبت به سایت را ندارد.

نکات مهم در خصوص رزرو هتل_های معروف شیراز

قوانین کنسلی رزرو هتل‌های کهن شهر شیراز به چه صورت است؟

قبل از رزرو هتل‌های شهر تاریخی شیراز از طریق سایت رهی نو بهتر است که از چند نکته در مورد کنسلی رزرو آگاه باشید:
1.    رزروهای ایام اوج سفر، مثل روزهای تعطیلی رسمی به‌هیچ‌عنوان کنسل نمی‌شوند.
2.    با توجه به اینکه قانون کنسلی در هتل‌ها یکسان نیست، بنابراین بهتر است قبل از هرگونه اقدام، قوانین مربوط به کنسلی هتل موردنظر خود را دریافت و مطالعه کنید و سپس رزرو خود را کنسل کنید؛ زیرا پس از لغو رزرو از سوی مسافر، سایت رهی نو قوانین کنسلی هتل را استعلام کرده و بر اساس آن مبلغ جریمه را از پرداختی مسافر کسر می‌کند و مابقی را به‌حساب مسافر بازمی‌گرداند.
 
جمع‌بندی
اکنون‌که اطلاعات مفیدی درباره هتل‌های محبوب شیراز، شهر شعر و عشق را در اختیار شما گذاشتیم، دیگر نگران مکان اقامت خود نباشید. فقط کافی است که کمی زودتر به فکر بیفتید و اقدامات لازم را انجام دهید.
 در آینده، هر زمان که تصمیم گرفتید به شیراز سفر کنید، می‌توانید با مطالعه مجدد این مطلب اطلاعات لازم جهت انتخاب و رزرو هتل مدنظرتان را به دست آورید و برنامه‌ریزی لازم را انجام دهید.

سؤالات متداول درمورد هتل های شهر شیراز

آیا امکان کنسل کردن رزرو هتل وجود دارد؟

بله در بیشتر موارد امکان کنسل کردن رزرو هتل وجود دارد. بااین‌حال، بسته به شرایط رزرو، ممکن است هزینه‌ای برای کنسل کردن رزرو دریافت شود.

بهترین زمان سفر به شیراز چه موقعی است؟

شیراز در اواخر اسفند تا پایان اردیبهشت، بهترین زمان سفر را تجربه می‌کند. این زمان، هوا معتدل و دلپذیر است و گردشگران زیادی از سراسر جهان برای بازدید از جاذبه‌های گردشگری شیراز به این شهر سفر می‌کنند.

چه میزان هزینه‌ها برای اقامت در هتل‌های شهر شیراز معمولاً است؟

هزینه اقامت در هتل‌های این شهر بسته به نوع هتل، مکان، فصل و امکانات ارائه‌شده متغیر است. هتل‌های لوکس بیشترین هزینه را دارند، اما هتل‌های متوسط و بومی هم گزینه‌هایی با هزینه مقرون‌به‌صرفه ارائه می‌دهند.

لوکس‌ترین هتل‌های محبوب شیراز کدام هتل‌ها است؟

هتل بزرگ شیراز، هتل زندیه، هتل چمران، هتل الیزه شیراز، هتل هما و هتل پارسیان جزو اولین گزینه‌ها در لیست هتل‌های لوکس شیراز هستند.

رزرو آنلاین هتل‌های شیراز در سایت رهی نو چگونه است؟

در همین صفحه، تاریخ ورود و خروج از هتل، تعداد همراهان و اتاق‌ها را وارد کنید تا بهترین گزینه‌های موجود را برای شما نمایش دهیم. اگر اقامت در هتل خاصی را مدنظر دارید، نام آن را در جایگاه مربوطه وارد کنید تا به صفحه رزرو مستقیم هتل هدایت شوید.

آیا هتل‌ها خدمات پارکینگ را ارائه می‌دهند؟

بله بسیاری از هتل‌های شهر تاریخی شیراز امکانات پارکینگ برای مهمانان خود فراهم کرده‌اند، اما ممکن است برخی از هتل‌ها به این خدمات هزینه اضافی اعمال کنند.
 

جاذبه های گردشگری شیراز


ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...