رَهی نو

فاصله تهران تا نمک آبرود

تعداد بازدید: ۴۱۷۲۵ ۲ تیر ۱۴۰۰

نمک آبرود یکی از زیباترین و دلنشین‌ترین چشم‌اندازهای بصری و زیبا را دارد. اگر قصد دارید به یکی از بهترین مقاصد گردشگری ایران سفر کنید، مسلماً مقصد خوبی را برای سفر انتخاب کردید. اگر بخت با شما یار باشد و در تابستان به این شهر ییلاقی سفر کنید، می‌توانید از جشنواره‌های تابستانی آن و برنامه‌های مفرحی که برای شما تدارک دیده‌اند، نهایت استفاده را ببرید.

به‌خصوص که بازارچه و فروشگاه‌های جذاب دیگری هم در این جشنواره‌ها به‌پا می‌شود که جذابیت سفر را با خرید، برایتان چند برابر می‌کند. البته در روزهای ابری و حوالی اردیبهشت نیز گویی وارد بهشت می‌شوید، بنابراین فرصت را برای رفتن از دست ندهید. با ما در این مقاله از سایت  رزرو آنلاین هتل رهی نو  همراه باشید تا  اطلاعات کامل‌تری   در اختیارتان قرار دهیم.

فاصله تهران تا نمک آبرود

بهترین مسیر  تهران تا نمک آبرود

این شهر در دوازده کیلومتری غرب چالوس قرار دارد. بنابراین، برای رسیدن به اینجا باید مسیر چالوس را طی کنید؛ برای مسیری حدود چهار ساعته آماده شوید.

فاصله تهران تا نمک آبرود از نظر مسافت و زمان

نزدیک ترین مسیر تهران تا نمک آبرود

فاصله تهران تا نمک آبرود مسافتی حدود 211 کیلومتر است که حدود 4 ساعت از شما زمان می‌گیرد. البته مسافتی که در پیش دارید، سرسبز و با صفا است، درنتیجه این چهار ساعت چندان به چشم نمی‌آید. مسیر ما از تهران، کرج، ملک آباد، جاده زیبای چالوس، کوشک، آسارا، میدانک، سرخدره، تونل کندوان، سیاه بیشه، مکارود، مرزن‌آباد، سردآبرود و روستاهای دیگر می‌گذرد تا به نمک آبرود برسید.

شهر های بین مسیر تهران تا نمک آبرود

از شهر‌های بین راه می‌توان به مرزن آباد، رامسر، متل قو، نوشهر اشاره کرد.

روش‌های سفر از تهران تا نمک آبرود

برای یک آخر هفته و تعطیلات حسابی، می‌توانید یکی دو روز را در آب‌وهوای بکر نمک‌آبرود بگذرانید. با وجودی که کمی قیمت بالایی دارد، اما به خاطره سازی و صفایی که برایتان ترتیب می‌دهد، می‌ارزد. برای لذت بردن بیشتر از مسیر بهتر است با خودروی شخصی‌تان قصد عزیمت کنید.

البته می‌توانید از اتوبوس هم استفاده کنید، اما مسلماً اتوبوس در هر کجایی از مسیر که شما دلتان هوای چرخ زدن و عکس گرفتن کند، نگه نمی‌دارد. در خوشبینانه‌ترین حالت ممکن، با سفر به روش اتوبوس، در یکی از سالن‌های غذاخوری بین راهی، 15 دقیقه توقف خواهید کرد. احتمالاً چندان چنگی به دل نزند که استراحت به جانتان بنشیند.

مسافت تهران تا نمک آبرود با اتوبوس

اگر با تورهای گردشگری جذاب که معمولاً اتوبوس‌های وی آی پی هستند، مسیر نمک‌آبرود را پیش بگیرید، مسلماً سفر چندین برابر به شما خوش می‌گذرد؛ اتوبوس هم از مسیر جاده چالوس خواهد گذشت. فاصله چالوس تا تله‌کابین نمک آبرود، 17 کیلومتر است و طی کردن این مسیر تقریباً ۲۷ دقیقه طول می‌کشد. برای سفر به روش اتوبوس، می‌توانید به ترمینال تهران رفته و از آن جا به مقصد ترمینال نمک آبرود، بلیط تهیه کنید.

مسافت تهران تا نمک آبرود با خودروی شخصی

با خودروی شخصی‌تان راهی کرج شده و مسیر جاده چالوس را پیش بگیرید. از همان ابتدای چالوس به‌محض خروج از کرج، آب‌وهوای خوش خارج از تهران می‌تواند روحتان را صفا دهد. نمک آبرود بین چالوس و تنکابن است، بنابراین بعد از رسیدن به چالوس، تابلوهای مسیر نمک‌آبرود را گم نکنید.

جاذبه‌های مسیر تهران نمک آبرود

قبل از اینکه به نمک آبرود برسید، از همان ابتدا که کرج را پشت سر می‌گذارید، جاذبه‌های زیادی در مسیرتان است که شما را به ادامه مسیر مشتاق می‌کند. از خانه‌های رنگی گردنه هزارچم گرفته تا مسیر سرسبز جاده مرزن آباد، می‌تواند بهترین توقفگاه‌های بین مسیر برایتان باشد تا با یک چای دارچینی و کلوچه شمالی، خستگی‌تان را برطرف کنید.

از رودخانه کرج که می‌گذرید به سد فوق‌العاده زیبای کرج می‌رسید. اینجا می‌توانید یک عکس یادگاری بگیرید و سپس ادامه مسیر را طی کنید. روستاهای زیادی در مسیر چالوس وجود دارد که می‌توانید از آن دیدن کنید. برای مثال روستای معروف گچسار با قدمتی که به دوران صفویه برمی‌گردد، در کنار آسارا با طبیعتی ناب‌، چشمانتان را نوازش می‌کند. تونل‌های پیچ‌درپیچ جاده چالوس با چشم‌اندازی از رنگ زیبای آبی آسمان و دره‌های سرسبز و بهشتی که در مسیرتان است، جانتان را زنده می‌کند.

جاذبه های مسیر تهران نمک آبرود

در آخر به نمک آبرود که برسید، می‌توانید خودتان را برای یک تفریح هیجان‌انگیز آماده کنید. معروف‌ترین تفریحی که نمک آبرود به آن مشهور شده است، تله‌کابین مرتفع آن است. از همینجا آماده شوید که اگر بناست سوار این تفریح هیجانی و محبوب شوید، احتمالاً باید کمی در صف طولانی تله کابین معطل شوید.

البته به چشم‌اندازی که قرار است مشاهده کنید، می‌ارزد. از دیگر امکانات تفریحی نمک آبرود می‌توان به پیست دوچرخه سواری، مرکز تفریحی ساحل دریا، زمین اسکیت، پینت بال، موتور چهارچرخ و بسیاری از امکانات دیگر اشاره کرد؛ همچنین جت اسکی را فراموش نکنید. شما تجربه سفر به نمک آبرود را دارید؟ به نظرتان بهترین و سریع‌ترین مسیری که می‌توان از تهران به نمک آبرود رفت، کدام مسیر است؟ برایمان بنویسید.

 

اقامت در هتل ونوس پلاس نمک آبرود را از دست ندهید

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
همصدا ۱۴۰۲/۹/۴

اخرین باری که به کیش رفتم 4سال پیش بود

  مدیر سایت۱۴۰۲/۹/۵

همصدای عزیز ممنون که سوال ما رو پاسخ دادید خدمات رهی نو همواره در خدمت شما عزیزان میباشد

سوگند ۱۴۰۲/۹/۴

من نمک آبرود یک بار رفتم انقدر هوا گرم بود وحالم بد شد که نتونستم از زیباییهاش استفاده کنم دیگه فصل تابستون نرفتم ولی فصل پاییز و بهار عالیه

  مدیر سایت۱۴۰۲/۹/۵

سوگند عزیز سپاسگزارم که تجربه تون رو با ما به اشتراک گذاشتید و آرزوی بهترین سفرها رو براتون دارم خدمات رهی نو در خدمت شماست

  مدیر سایت۱۴۰۲/۹/۵

سوگند عزیز سپاسگزارم که تجربه تون رو با ما به اشتراک گذاشتید و آرزوی بهترین سفرها رو براتون دارم خدمات رهی نو در خدمت شماست

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...